Magnus Haglund ny hovedtrener

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • *46*

    #41
    Opprinnelig skrevet av Odinster
    Vi har vel opplevd det motsatte før? Det jeg mener er et overdrevent fokus på etablerte spillere i for å klatre kjappest mulig på tabellen kan hindre de unge å slippe til.
    Ellers er jeg enig at det tidvis har vært for mange unge på banen samtidig. Uten at det nødvendigvis har vært de unge som har dratt ned kvaliteten på spillet der ute.

    Jeg må innrømme at jeg ikke har gjort en veldig grundig research på Haglund, så hvis det siste du skriver stemmer er det jo kjempeflott.
    Slapp av - LSK vil ikke få så bred stall i 2012 at de bare kan fylle på med etablerte spillere. Og man må også i fremtiden tenke på utvikling for salg for at investeringer og klubb skal være bærekraftige, men i litt større grad fokusere på resultater vil det bli (også når man kjøper og selger spillere).

    Kommentar

    • MortenA
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2007
      • 3375

      #42
      Hvis Haglund bare klarer å få spillerne til å presse motstanders ballfører og sette forsvar og midtbane i to ledd, så har han gjort suksess.
      Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

      Kommentar

      • xeR
        Seniormedlem
        --==FORUMRUNKER==--
        • Jan 2004
        • 11206

        #43
        Opprinnelig skrevet av MortenA
        Hvis Haglund bare klarer å få spillerne til å presse motstanders ballfører og sette forsvar og midtbane i to ledd, så har han gjort suksess.
        Med en liten dæsj av noe som kan minne om spill mot etablert forsvar også så er det fint.
        Det er bedre å væra døv enn vålenga.

        Kommentar

        • mo-bjer58
          Medlem
          Møteplager
          • Nov 2010
          • 73

          #44
          Veldig positivt at Haglund stiller på Åråsen på søndag for å møte fansen og bli presentert. Jeg likte godt at han så rett inn i kamera når han ble intervjuet, det var det skjelden HB gjorde. Tror vi har vært heldig med ny trener, blir spennende å se om han tar med noen av "bosmann-spillerne" videre.

          Kommentar

          • Herman
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Feb 2010
            • 1101

            #45
            Kred til klubben som har klart å få tak i et såpass stort navn, og i tillegg klart å ordne det såpass kjapt. At en person som Haglund velger LSK som har slitt i bunn 4 år på rad sier litt om at vi fortsatt er en meget attraktiv klubb. Jeg er kjempehappy med denne signeringen, som kan vise seg å være den viktigste klubben har gjort på mange, mange år. Har fått et veldig godt inntrykk av ham, virker 100% profesjonell og dedikert. La oss gi vår nye trener en flott velkomst på søndag, og vise på tribunen hvor faens rå KFL er. Velkommen Magnus!
            Twitter

            Kommentar

            • MoBee
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jun 2004
              • 958

              #46
              Jeg syns det er gøy at hver gang han blir stilt et spørsmål, så ser han på journalisten som om han er teit.

              Kommentar

              • trigz
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jan 2004
                • 7048

                #47
                Førsteinntrykket er iallfall meget solid. Haglund er en mann med en plan. Jeg tror vi har gjort et godt valg.
                Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                Kommentar

                • kimmern
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jun 2005
                  • 1173

                  #48
                  vi skal ha samhandling offensivt og defensivt neste år(!). bare det i seg selv er en kraftig forbedring. gleder meg til 2012!

                  Kommentar

                  • *46*

                    #49
                    Opprinnelig skrevet av kimmern
                    vi skal ha samhandling offensivt og defensivt neste år(!). bare det i seg selv er en kraftig forbedring. gleder meg til 2012!
                    Tror nok Berg prøvde på det også, men ikke helt fikk det til de siste månedene.

                    Det hyggelige med Haglund, i hvertfall i mitt hode, er at han tenker slik jeg liker det. Når han snakker om forrenigen, ta ansvar som enkeltspillere, backe hverandre opp osv osv (neppe ordrett, men synonymt vil jeg si) - da blir jeg litt glad. Det er mange av de verdiene som var bakenforliggende og bygde det laget som har gjort det best i skandinavia noen gang. Det er de verdiene som er viktig hvis man skal lykkes som lag og enkeltspillere samt skape en god atmosfære.

                    Kommentar

                    Working...
                    😀
                    😂
                    🥰
                    😘
                    🤢
                    😎
                    😞
                    😡
                    👍
                    👎