Prøvespillere 2012

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • john_d
    Juniormedlem
    Bøffelpromp
    • Jan 2012
    • 18

    #61
    Har hørt at VIF er interessert i Sbai også, men mulig det bare er løse rykter..

    Kommentar

    • Emil
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Sep 2005
      • 306

      #62
      Opprinnelig skrevet av reka
      Må få signert noen uansett snart. Om Sbai kom ut av det med æren i behold må han inn på laget og komme i gang med treninger så fort som fy. Er nå 6 korte uker igjen, eventuelle nysigneringer bør vel etterhvert være godt kjent med både tippeliga og LSK.
      Uenig, synes ikke vi skal signere folk bare for å signere, i allefall ikke folk fra utlandet. For det første tar de opp plass i kvota, for det andre så skal det vesentlig mer til at en som ikke er kjent med norsk fotball og Norge slår til kontra en som gjør det. Synes det var mye rare valg fra denne Sbai, virket veldig "ustødig", hvis jeg får beskrive han med det ordet. Uforutsigbar, men ikke på en veldig positiv måte. Virket på meg som en mann som kan drible som bakerste mann i det 90. minutt med 2-1-ledelse. Har for all del godt driv med kula, men for meg er han ikke den som trengs akkurat nå, da vil jeg heller se Ringstad. Nå har jeg jo bare sett han i 45 minutter jeg og, så min dom er vel like dårlig som andres

      Kommentar

      • Ginola
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jul 2010
        • 549

        #63
        Har for all del godt driv med kula, men for meg er han ikke den som trengs akkurat nå, da vil jeg heller se Ringstad. Nå har jeg jo bare sett han i 45 minutter jeg og, så min dom er vel like dårlig som andres [/QUOTE]

        Jeg sier ikke at vi bør signere Sbai, men jeg håper vi splipper å se at Ringstad som eneste alternativ på VB. Pr i dag er han IKKE god nok.

        Kommentar

        • Martini
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Aug 2007
          • 294

          #64
          Noen som vet om det er/kommer noen prøvespillere til La Manga ?
          FUGLA TIL VI DØR!

          Kommentar

          • gilbert
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 3186

            #65
            Prøvespillere i juli/august: En ny juvel?

            Dagens RB (papir) har en bred omtale av det som "kan være den nye juvelen":

            Moryke Fofana (20) fra Elfenbenskysten, som bare snakker fransk og derfor er glad for å ha fransktalende Mathis Bolly som tolk, har skårt 11 mål på tolv kamper og er toppskårer for EFYM i den hjemlige serien. Han er henta til Åråsen av Atta Aneke, som skaffa oss blant andre Ujah og Nosa, og som mener Fofana er den mest spennende spissen i Elfenbenskysten, Ghana og Nigeria. Haglund ser ikke på prøvespillet som kartlegging, men sier at spilleren enten havner her eller i en annen europeisk klubb, og at han uten tvil er den beste spissen klubben har hatt på prøve, med høy fart og gode føtter, positiv utstråling og virker å ta ting kjapt. Han brukte ikke lang tid på å få folk til å heve øyebrynene på sin første spilleøkt i LSK. Etter kun få minutter skubbet han vekk langt større Anders Østli før han dro av et par mann og la inn. Han kan også spille kant, men regner seg primært som spiss, der han sjøl mener å takle de fleste situasjoner og kan skåre mål på flere måter.

            Haglund regner med at en vil trenge to-tre ukers prøvespill før en bestemmer seg.

            Torgeir Bjarmann sa for noen dager siden til RB at stallen i utgangspunktet nå var komplett, men trolig ser en dette som en unik mulighet, ikke minst til å skaffe seg en spiller med stort videresalgspotensiale. Atta Aneke, som har klar egeninteresse av videresalg for langt større summer enn den millionen LSK oftest har betalt for afrikanske spillere. sier han er helt sikker på at LSK har det apparatet som skal til for å få noe veldig spennende ut av Fofana.

            Washington da Silva (Brasil), Nana Dadson (Ghana) og Ezekiel Thompson (Nigeria) har også på vært på prøvespill eller det en kaller kartlegging på Åråsen. Thompson reiser hjem i dag, fredag.

            gilbert

            Kommentar

            • bingolfs
              Medlem
              Bøffel
              • Apr 2006
              • 36

              #66
              Noen som vet noe mer om Fofana? Vi kunne vitterlig trenge en giftig målscorer a la Ujah igjen!

              Kommentar

              Working...
              😀
              😂
              🥰
              😘
              🤢
              😎
              😞
              😡
              👍
              👎