2. keeper

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kjell.T.Ring
    Poll St. Ring
    --==FORUMRUNKER==--
    • Dec 2005
    • 11796

    2. keeper

    Hvem bør være det neste år?

    Logi er pr i dag et soleklart 2. valg. Han er vel kanskje i dyr drift for å sitte på benken?

    Hvem bør vi bruke?
    Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.
  • Sultanen
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Nov 2005
    • 257

    #2
    Kan vi ikke spille ferdig 2012 sesongen før vi skal diskutere hvem som skal være 2. keeper i 2013?

    Kommentar

    • Kjell.T.Ring
      Poll St. Ring
      --==FORUMRUNKER==--
      • Dec 2005
      • 11796

      #3
      Opprinnelig skrevet av Sultanen
      Kan vi ikke spille ferdig 2012 sesongen før vi skal diskutere hvem som skal være 2. keeper i 2013?
      Nå er det vel lite som tilsier at Stefan kan måle seg med Sead...

      Edit: Poenget med tråden er at vi har 2 keepere som er ganske dyre i drift og jeg føler vi har mer bruk for de pengene i andre posisjoner. Ideelt sett Bør man jo ha 2 toppkeepere, men det koster jo penger.
      Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

      Kommentar

      • Folke
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jun 2008
        • 5955

        #4
        Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
        Nå er det vel lite som tilsier at Stefan kan måle seg med Sead...

        Edit: Poenget med tråden er at vi har 2 keepere som er ganske dyre i drift og jeg føler vi har mer bruk for de pengene i andre posisjoner. Ideelt sett Bør man jo ha 2 toppkeepere, men det koster jo penger.
        De pengene tror jeg vi skal la stå i den lønnsposten en stund, for det koster nok en del penger å spille sesong etter sesong uten en matchvinner bakerst. Ble det 2 ganger med smultring for Logi i 2011?

        Kommentar

        • *46*

          #5
          Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
          Nå er det vel lite som tilsier at Stefan kan måle seg med Sead...

          Edit: Poenget med tråden er at vi har 2 keepere som er ganske dyre i drift og jeg føler vi har mer bruk for de pengene i andre posisjoner. Ideelt sett Bør man jo ha 2 toppkeepere, men det koster jo penger.
          Poenget med to gode keepere, er at dem pusher hverandre og gir reell konkuranse om plassen.

          Kommentar

          • Kjell.T.Ring
            Poll St. Ring
            --==FORUMRUNKER==--
            • Dec 2005
            • 11796

            #6
            Opprinnelig skrevet av *46*
            Poenget med to gode keepere, er at dem pusher hverandre og gir reell konkuranse om plassen.
            Kanskje undervurderer jeg økonomien vår. Jeg syns klubben har brukt mye penger i det siste. Ville tru kostnadseffektive løsninger var smart på dette tidspunktet. Alle i klubben sier de retter seg mot 2013 også så jeg føler at det kan være smart å bruke pengene annerledes.
            Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

            Kommentar

            • *46*

              #7
              Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
              Kanskje undervurderer jeg økonomien vår. Jeg syns klubben har brukt mye penger i det siste. Ville tru kostnadseffektive løsninger var smart på dette tidspunktet. Alle i klubben sier de retter seg mot 2013 også så jeg føler at det kan være smart å bruke pengene annerledes.
              For å spørre på en annen måte, synes du LSK sine keepere har holdt bra nivå når dem ikke har hatt reell konkuranse om å være første valget?

              Kommentar

              • Oddis
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Feb 2006
                • 2744

                #8
                Opprinnelig skrevet av *46*
                Poenget med to gode keepere, er at dem pusher hverandre og gir reell konkuranse om plassen.
                Trur litt og håper mye at Logi blir bedre med skikkelig konkurranse om plassen. Han har vist veldig gode takter i enkeltkamper, så potensialet er utvilsomt der.
                Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.

                Kommentar

                • Reyrey
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jun 2010
                  • 379

                  #9
                  Bedre å tette LSK målet, men Berg sine penger - enn at han investerer i eiendommer etc..
                  LSK i med- og motgang <3

                  Støtt FuglaTifo, SMS "KANARI TIFO" til 2401 og støtt med 30kr, eller sett inn valgfritt beløp på Kontonr: 1286.48.69740 -merk med tifo

                  Kommentar

                  • Fugl1120
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Sep 2005
                    • 3528

                    #10
                    Logi er mer enn god nok som andrekeeper, sett i Tippeligastandard. Husk at han leverte på et høyt nivå da han kom og han burde kunne heve seg igjen med en god treningspartner i Ramovic. Dessuten vil en bedring i forsvarsspillet gi gunstigere arbeidsforhold for keeperne, noe Haglund har lovet å sette fokus på i 2012. Keeperplassen er jeg veldig lite bekymret for.
                    Lauken er vår venn!

                    Kommentar

                    Working...
                    😀
                    😂
                    🥰
                    😘
                    🤢
                    😎
                    😞
                    😡
                    👍
                    👎