LSK-Brann, La Manga, Torsdag 23 Februar kl 15.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • jonfugl
    Seniormedlem
    Forumonanist
    • Jun 2009
    • 181

    #61
    Møkka lag, selv med 7 nye spillere, 6 fra start i dag, så blir vi rundspilt. Ser at backene til Brann kommer på løp og hele maskineriet er mye bedre en LSK. Med dette laget, nok et år med neglbiting og nede i sumpa. Dette stinker. Hvor blir det av ny midtbanespiller, spiss og samhandling?

    Kommentar

    • ON
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Mar 2004
      • 3639

      #62
      Hvorfor i helvette lar man kippe kline til på frispark fra den posisjonen? Faens håpløst.

      Kommentar

      • Stray Cat
        Moderator
        • Aug 2008
        • 5914

        #63
        OK! Da er det bare å ta på seg stålpanseret igjen og belage seg på en ny knoketyggersesong.
        For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

        Kommentar

        • Jan
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Sep 2007
          • 386

          #64
          +Guldbrandsen
          -Kippe og Ringstad.

          Resten litt under middels er mitt inntrykk av førsteomgangen.

          Helt utrolig at Kippe bare tupper ballen opp i lufta gang etter gang.

          Kommentar

          • Rune
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Aug 2008
            • 1229

            #65
            Opprinnelig skrevet av _Jonern
            Forpult dårlig, for å si det mildt! Helt ekstremt rævva...

            Gabrielsen holder ikke tippeliganivå, ferdig snakka.. Katastrofe med ballen i beina, og han får ikke brukt fysikken til noe som helst. Bolly er veik og nølende i alt han gjør. Holder ikke tippeliganivå per dags dato. Skuffende at Kippe kløner det til på slutten og..

            Greit det er treningskamp, men det her ser mørkt ut gitt
            Hvorfor skal Gabrielsen være hakkekyllingen på dette laget? Hva er det Andersson, Westberg, Sead, Kippe, Guy Roger og Palmason bidrar med ut på der? Det er faen ikke Ruben sin skyld at laget er ræva for tiden.
            "Wax on, wax off!" (Mr. Miyagi, 1984)

            Kommentar

            • erlando
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jul 2006
              • 858

              #66
              Opprinnelig skrevet av jonfugl
              Dette stinker. Hvor blir det av ny midtbanespiller, spiss og samhandling?
              Interessant å kreve nye spillere OG samhandling i samme åndedrag.
              Ja til pause i pausen!

              Kommentar

              • maurakanari
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jul 2005
                • 637

                #67
                Jaja, blir som de 4 siste årene da. Eneste vi slipper i år er de håpløse polera til Karim. Vi må fortsatt slite med mange baklengs, kælkinga til Kippe, og manglende angrepspill. Er det mulig??
                VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!

                Kommentar

                • ON
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Mar 2004
                  • 3639

                  #68
                  Frode Kippe må enten ta seg kraftig sammen, ASAP eller bli benka. Med all respekt for jobben han har gjort tidligere år, hva driver han med? Kælking,kælking,kælking...for en kaptein!!

                  Kommentar

                  • holmiz
                    The kjøkken-kanariz
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2006
                    • 6064

                    #69
                    Kan noen sjekke om det var en overvekt av spillere fra LSK på byn i går? Det vi viser frem her er jo totalt latterlig, og direkte frekt å ta betalt for (tv2 sumo). Nei, sesongen som kommer vil nok preges av BAKLENGSMÅL. Føkk.
                    Hilsen Anders

                    Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
                    Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

                    Kommentar

                    • HolterKanaris
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • May 2006
                      • 1603

                      #70
                      Mange mener sikkert at jeg tar sorgene på forskudd, men innse fakta alle sammen. Hvis vi presterer sånn her i serien, så slår vi ingen av de andre lagene. Selv ikke Ulf.... Hvis ikke laget viser forbedring fra det her så stiller jeg store spørsmålstegn til hva ledelsen har tenkt på når de ansatte Haglund. LSK burde virkelig begynne med 6 måneders prøveperiode for alle ansatte, på samme måte som det er ellers i arbeidslivet.

                      Kippe; Du har ingen form for ballkontroll, du evner nesten ikke å sende en pasning til noen andre enn midtstopper makkeren din, du er jævlig treig og du utviser ingen form for autoritet som kan rettferdiggjøre kapteinsbindet... DU ER RÆVVA!
                      ***Større baller enn vett***

                      Kommentar

                      • andersmm
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Aug 2006
                        • 5764

                        #71
                        Uforståelig at Kippe skal få lov til å sette i gang angrep. Når han får ballen så bör han gi den til Isak, Roger eller Ringstad. Og teknikken tatt i betraktning så må han klarere i stedet for å dempe ballen til motstandere med fri bane på mål. Slaskete. Katastrofalt samarbeide på kant/back også. Samtidig blir Ruben veldig alene på midtbanen og har sjeldent noen å spille til. Grufullt.
                        "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                        Kommentar

                        • Folke
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jun 2008
                          • 5955

                          #72
                          Opprinnelig skrevet av ON
                          Frode Kippe må enten ta seg kraftig sammen, ASAP eller bli benka. Med all respekt for jobben han har gjort tidligere år, hva driver han med? Kælking,kælking,kælking...for en kaptein!!
                          Nok er nok, sett han på benken så fort det er kjøpt inn en erstatter. Håpløst! Her trenes det på å SPILLE fotball, så SPARKER vi ball hver gang det blir kamp. OKB mente på LSK.NO under kampen nå at det ble slått mye langt fordi Brann lå høyt.. Faen er det ingen i LSK som forventer at noen motstandere står høyt? Selvsagt gjør de fleste lag det mot så svake lag som LSK.

                          Kommentar

                          • El Caco
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Aug 2009
                            • 2286

                            #73
                            Folkens. Rolig nå. Forsvarsrekka består av 3 nye spillere (inkl. Ringstad med lite spill i fjor) og skal bryne seg på det jeg vil kalle Norges beste angrepsrekke. Har dere seriøst sett hvem som spiller fremover for Brann eller? Pur pur klasse over hele fjøla!!

                            Haglund har da sagt tidlig at målet i år er en midt på treet sesong, og jeg skjønner faen ikke hvorfor man skal ta helt av èn måned før seriestart med et fortsatt dårlig samhandlet lag. Det tar tiiiiiiiiiiiid!
                            Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

                            Kommentar

                            • Lars
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Feb 2004
                              • 6156

                              #74
                              Opprinnelig skrevet av HolterKanaris
                              Kippe; Du har ingen form for ballkontroll, du evner nesten ikke å sende en pasning til noen andre enn midtstopper makkeren din, du er jævlig treig og du utviser ingen form for autoritet som kan rettferdiggjøre kapteinsbindet... DU ER RÆVVA!
                              DU er rævva...

                              Kommentar

                              • ON
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Mar 2004
                                • 3639

                                #75
                                Godt å se at ihvertfall Fredrik VIL noe,men redd han går fort sur han også, når man ser hva han må slite med rundt seg..

                                Og hvorfor tar Kippe de frisparkene? Har han NOEN gang satt et fra den posisjonen? Isåfall er det garantert ikke en god statistikk, for 99% går midt på muren, og da mener jeg i høyden og bredden, eller 20 meter over. Dama mi hadde gjort det bedre. Garantert.

                                Kommentar

                                • El Caco
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Aug 2009
                                  • 2286

                                  #76
                                  Håper virkelig Haglund finner plass til Fredrik når Björn er tilbake. Herregud for en innsats den gutten har. LSK tvers igjennom!
                                  Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

                                  Kommentar

                                  • andersmm
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Aug 2006
                                    • 5764

                                    #77
                                    Opprinnelig skrevet av Folke
                                    OKB mente på LSK.NO under kampen nå at det ble slått mye langt fordi Brann lå høyt.. Faen er det ingen i LSK som forventer at noen motstandere står høyt? Selvsagt gjør de fleste lag det mot så svake lag som LSK.
                                    Tydelig at vi sliter med akkurat dette. De siste par matchene har vi mött motstandere som legger ganske mye press på oss, noe som har fått oss helt ut av balanse. I de förste kampene spilte vi mot lag som la seg lavt og da fikk vi stort sett gjöre som vi ville.
                                    "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                                    Kommentar

                                    • TheFugl
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Sep 2006
                                      • 346

                                      #78
                                      Opprinnelig skrevet av Rune
                                      Hvorfor skal Gabrielsen være hakkekyllingen på dette laget? Hva er det Andersson, Westberg, Sead, Kippe, Guy Roger og Palmason bidrar med ut på der? Det er faen ikke Ruben sin skyld at laget er ræva for tiden.

                                      Hakkekylling og hakkekylling. Han påpekte jo bare at han ikke holder tippeliganivå, noe han har vist i hele vinter samt forrige sesong. Når det er sagt så er det maaange dårlige prestasjoner i denne førsteomgangen!

                                      Kommentar

                                      • _Jonern
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jan 2004
                                        • 4377

                                        #79
                                        Opprinnelig skrevet av Rune
                                        Hvorfor skal Gabrielsen være hakkekyllingen på dette laget? Hva er det Andersson, Westberg, Sead, Kippe, Guy Roger og Palmason bidrar med ut på der? Det er faen ikke Ruben sin skyld at laget er ræva for tiden.
                                        Er ikke snakk om å være hakkekylling.. Han holder ikke mål og sånn er det.. Men, det er ikke hans feil at han starter.. De andre du nevner har iallefall vist at de har kvaliteter tidligere i vinter, det har absolutt ikke Gabrielsen.. Men er enig i at alle unntatt Freddie G er elendige.. Må berømme Fredrik nok en gang.. Sinnsyk innsats igjen, herlig å se
                                        ..................

                                        Kommentar

                                        • Folke
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Jun 2008
                                          • 5955

                                          #80
                                          Opprinnelig skrevet av El Caco
                                          Folkens. Rolig nå. Forsvarsrekka består av 3 nye spillere (inkl. Ringstad med lite spill i fjor) og skal bryne seg på det jeg vil kalle Norges beste angrepsrekke. Har dere seriøst sett hvem som spiller fremover for Brann eller? Pur pur klasse over hele fjøla!!

                                          Haglund har da sagt tidlig at målet i år er en midt på treet sesong, og jeg skjønner faen ikke hvorfor man skal ta helt av èn måned før seriestart med et fortsatt dårlig samhandlet lag. Det tar tiiiiiiiiiiiid!
                                          Dette er å ta det rolig.. Du merker det når vi ikke tar det rolig :-)
                                          Fra spøk til alvor, hva er det Kippe bedriver med? Hvor er planen? Vi skjønner alle sammen at ting tar tid, men når man møter gode lag så må man ha en reserve plan, det må man vel strengt tatt ha uansett. Forventer mer enn dette!

                                          Kommentar

                                          Working...