Luke Rodgers

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Leif A
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2003
    • 3962

    #61
    Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
    Tv2 prøver i beste stil å stille også dette i dårlig lys, ref nyhetstråden.
    Klarere tegn på at det er en god signering skal man vel lete lenge etter. Du skjønner det er positivt for LSK når TV2 umiddelbart finner noe negativt å sette fingeren på.
    Knurr...

    Kommentar

    • tilt
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Apr 2007
      • 813

      #62
      Yes! Dette virker perfekt! Tror også det er bra for troppen at vi får inn en tøff no bullshit type.
      livet er en gamp for de som ikke kan si k
      https://twitter.com/#!/KjetiI

      Kommentar

      • gamle-perta
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Sep 2004
        • 2418

        #63
        Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
        Tv2 prøver i beste stil å stille også dette i dårlig lys, ref nyhetstråden. Lillestrøm vet tydeligvis ikke hva de driver med.
        Det er et faktum at mannen er blitt arrestert et par ganger, det er det vel ikke som mange spillere i Tippeliagen som er blitt. Da er det naturlig at noen skriver om det. Det hadde de gjort uansett hvilken klubb han hadde gått til, så det må vi tåle. Dagens gymtimetrening ga ikke noe svar på hvor god han er, men han virket rask på avtrekkeren i boksen. Usikker på den generelle fysiske formen hans.
        Mvh
        Gammer´n (Per T)

        Kommentar

        • RSP
          Moderator
          • Aug 2004
          • 10498

          #64
          Moderatormelding:
          Avsporinger ikke tillatt på hovedforumet; her er temaet Luke Rodgers. Innlegg slettet.

          Kommentar

          • maxpayne
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Apr 2006
            • 1213

            #65
            Her ser det ut til at vi har fått tak i en skikkelig bryggesjauer og jeg tipper at han burde holdt seg til nettopp det. At han har puttet noen mål i den meget middelmådige serien MLS betyr null og niks. At Erik Soler går god for gutten gjør meg ennå mer skeptisk. Jeg tar gjerne feil men det er hysteriks morsomt å se hvor lite som skal til for å imponere norske fotballfans.
            Er du engelsk og tøff i trynet, ja da blir det suksess i norsk fotball og Lillestrøm.

            Kommentar

            • Folke
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jun 2008
              • 5955

              #66
              Opprinnelig skrevet av maxpayne
              Her ser det ut til at vi har fått tak i en skikkelig bryggesjauer og jeg tipper at han burde holdt seg til nettopp det. At han har puttet noen mål i den meget middelmådige serien MLS betyr null og niks. At Erik Soler går god for gutten gjør meg ennå mer skeptisk. Jeg tar gjerne feil men det er hysteriks morsomt å se hvor lite som skal til for å imponere norske fotballfans.
              Er du engelsk og tøff i trynet, ja da blir det suksess i norsk fotball og Lillestrøm.
              Du kan få mene hva du vil om Luke, men Erik Soler er en ekte Lillestrømgutt som kun vil laget i hans hjerte godt. Om jeg var i TB sine sko så hadde jeg handlet Luke usett dersom Erik Soler mente han var god nok!

              Kommentar

              • maxpayne
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Apr 2006
                • 1213

                #67
                Opprinnelig skrevet av Folke
                Du kan få mene hva du vil om Luke, men Erik Soler er en ekte Lillestrømgutt som kun vil laget i hans hjerte godt. Om jeg var i TB sine sko så hadde jeg handlet Luke usett dersom Erik Soler mente han var god nok!
                Det ble kanskje litt negativt om Luke men det er like berettiget som den helt ubegrunnede hyllesten før første spark på ballen.

                Kommentar

                • Folke
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jun 2008
                  • 5955

                  #68
                  Opprinnelig skrevet av maxpayne
                  Det ble kanskje litt negativt om Luke men det er like berettiget som den helt ubegrunnede hyllesten før første spark på ballen.
                  Egentlig så driter jeg i om han er så jævlig god sånn i første omgang, for det aller viktigste neste 3 kamper er å krige i stykker usle trøndere, b-laget vårt og sist men ikke minst klodens mest oppskrytte fotballag. At han er god til å krige er det liten tvil om, om han putter noen mål og gjør en okey figur ellers blir jeg tilfreds. Dersom han skulle være ett varp, som enkelte hevder, så har TB nok en gang skutt blink og vi kan glede oss over han i hele 2012.

                  Kommentar

                  • lskgogo
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Feb 2010
                    • 633

                    #69
                    Opprinnelig skrevet av maxpayne
                    At han har puttet noen mål i den meget middelmådige serien MLS betyr null og niks.
                    Da har han alle muligheter til å putte ihvertfall det samme i en minst like middelmådig liga. Har han ett snitt på 0,4 mål pr kamp for oss er jeg fornøyd =)
                    Tar seg en pause til mars 2012..

                    Kommentar

                    • GIFKanari
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2009
                      • 8243

                      #70
                      Opprinnelig skrevet av maxpayne
                      Det ble kanskje litt negativt om Luke men det er like berettiget som den helt ubegrunnede hyllesten før første spark på ballen.
                      Det tror jeg henger mye på det flere allerede har vært inne på, vi har funnet en ti år eldre kloning av Fredrik. Alle elsker en fighter.

                      Kommentar

                      • Fuglamannen
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Aug 2011
                        • 543

                        #71
                        Gratulerer LSK! Dette er en kremspiller som jeg tror vi vil nyte godt av

                        Kommentar

                        • trigz
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jan 2004
                          • 7036

                          #72
                          Opprinnelig skrevet av maxpayne
                          At han har puttet noen mål i den meget middelmådige serien MLS betyr null og niks.
                          Puttet på alle nivåer under Premier League. Og MLS holder god Tippeliga-standard. Merkelig, denne trangen til å tyte ut av seg noe negativt uansett hva som skjer.
                          Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                          Kommentar

                          • Reyrey
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Jun 2010
                            • 379

                            #73
                            Velkommen skal han være, dette kaller jeg overaskelse
                            Tipper han putter iallefall 10 mål å år, og ordner noen fler poeng for oss
                            LSK i med- og motgang <3

                            Støtt FuglaTifo, SMS "KANARI TIFO" til 2401 og støtt med 30kr, eller sett inn valgfritt beløp på Kontonr: 1286.48.69740 -merk med tifo

                            Kommentar

                            • Ungfugl
                              Seniormedlem
                              Forumsadist
                              • Dec 2011
                              • 113

                              #74
                              Han har mer eller mindre hevdet seg i MLS, og det er en liga som i mine øyne er mye bedre enn TL, uten at jeg vet så mye om den. Men jeg vet at Beckham gikk fra Real Madrid til LA Galaxy, så hvis man mener TL holder samme nivå så vil vel det si at LSK når som helst kan signere f.eks Higuain, Benzema eller Alonso da, bare det puttes litt penger på bordet? Vet at Beckham er en profil der borte, men allikevel, det er slike karer Rodgers er vant til å spille mot. Han burde klare seg helt utmerket i LSK. Pluss at før har han spilt med Henry, som er en avslutter type. Nå kan Rodgers få krempasninger fra playmakeren Bjørn, noe som mest sannsynlig gjør ham enda mye bedre.

                              Kommentar

                              • reka
                                Seniormedlem
                                --==FORUMRUNKER==--
                                • Aug 2005
                                • 13244

                                #75
                                J. G. Solli går for doktorgrad:
                                Solli om LSK-Rodgers: - En målscorer

                                Kommentar

                                • 10theri
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Oct 2010
                                  • 438

                                  #76
                                  Han har fått nr. 23.
                                  Heia Lillestrøm......

                                  Kommentar

                                  • HSft
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Dec 2004
                                    • 6075

                                    #77
                                    Vi får nok mye glede av han fremover, men jeg er litt skuffa over at han ikke la ned større innsats på slutten i dag når det ble mange klareringer uten addresse. Her hadde vi hatt nytte av arbeidsmoralen til Fredrik. Skulle gjerne sett at han var mer kynisk også. Hadde han gått mot cornerflagget istedenfor å legge inn til Björn så hadde han trolig skrevet seg inn i historiebøkene ved å putte det avgjørende målet mot RBK.

                                    Kommentar

                                    • andersmm
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Aug 2006
                                      • 5764

                                      #78
                                      Opprinnelig skrevet av HSft
                                      Vi får nok mye glede av han fremover, men jeg er litt skuffa over at han ikke la ned større innsats på slutten i dag når det ble mange klareringer uten addresse. Her hadde vi hatt nytte av arbeidsmoralen til Fredrik. Skulle gjerne sett at han var mer kynisk også. Hadde han gått mot cornerflagget istedenfor å legge inn til Björn så hadde han trolig skrevet seg inn i historiebøkene ved å putte det avgjørende målet mot RBK.
                                      Gi han en uke på treningsfeltet, så veit han hva som gjelder.
                                      "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                                      Kommentar

                                      • KFL41
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • May 2004
                                        • 3648

                                        #79
                                        Her har vi en kloning av Fredrik Gulbrandsen og Stuart McManus. Må bli bra.

                                        Kommentar

                                        • *46*

                                          #80
                                          Håpe å få se han i duell med Hoseth eller Guffen.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎