Luke Rodgers

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • bjarmann
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2005
    • 2872

    Opprinnelig skrevet av Ginola
    Gutta er ikke akkurast gode til å bruke Luke... Tipper han er bedre rettvendt mot mål med ballen i bena, enn han er når han får høye oppspill med ryggen mot mål og 2 svære stopepre i ryggen. ikek spesielt smart måte å bruke han på...men jeg er svært usikker på om han hadde klart å få til noe uansett.
    Enig. Umulig for han å vise seg fram når han kun blir kasta inn på slutten når vi kun sender paniske polere fra forsvaret opp mot ingenting.
    I år så tar vi alt

    Kommentar

    • OppsalKanari
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Mar 2008
      • 1881

      Opprinnelig skrevet av bjarmann
      Enig. Umulig for han å vise seg fram når han kun blir kasta inn på slutten når vi kun sender paniske polere fra forsvaret opp mot ingenting.
      Han har vist meg ingenting så langt. Har ikke skapt en eneste målsjanse i alle de kampene jeg har sett han spille.

      Oh... and lets be honest here. You dont need to be fucking Superman to score 9 goals in a season playing in America alongside Thierry Henry.
      Nå bosatt på Rasta !!!!!

      Alltid Celtic og LSK

      Kommentar

      • OppsalKanari
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Mar 2008
        • 1881

        When you're taken off at half-time, replaced by an out of form midfielder in the teams second half formation, who then drops back into midfield for a 17 year old, its known in the game as a "pretty bad sign of things to come".

        I counted six times he was in an offside position in 45 minutes, four of those he was flagged for, and two resulted in LSK players having to hold onto the ball and find another option, allowing Ålesund to regroup in defence. He has the first touch of a donkey and couldnt trap a bag of cement.

        Har LSK opsjon til å si opp kontrakten til Rodgers eller er vi støkk med han til sesongen er ferdig ???

        La dette være et eksempel til oss alle. Aldri stole på Erik Soler.
        Nå bosatt på Rasta !!!!!

        Alltid Celtic og LSK

        Kommentar

        • trigz
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jan 2004
          • 7037

          Ett lyspunkt ved Rodgers i kveld: Diagonalløpet som åpnet opp for Björns løp i motsatt retning og skudd fra 16, som Gryteklut reddet, og en meget bra flikk som ville sendt Björn alene gjennom på mål, før han skled. Ellers er jeg enig, svakt.
          Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

          Kommentar

          • AG-3
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jul 2006
            • 1081

            Var rimelig sikker på at Luke ville bli en stor kult-helt etter å ha sett RBK-kampen.
            Men nå sitter jeg med samme følelsen jeg har etter å ha pakket opp esken med det som så ut flotte saker kjøpt på netthandelen.no i fylla.....

            Kommentar

            • Robiwan
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Sep 2006
              • 603

              Offside junkie!
              Skal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339

              Kommentar

              • Dole
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Aug 2004
                • 1538

                I større grad enn ved Luke Rodgers bør det kanskje stilles spørsmålstegn ved dem som er ansvarlige for å hente spillere til klubben. Blant årets nyervervelser er det langt enklere å finne feilsigneringer enn gode kjøp/lån.

                Kommentar

                • GIFKanari
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2009
                  • 8243

                  Men hvem kan spille bra slik vi spiller fotball? Er det meninga at Rodgers skal være verdens laveste oppspillspunkt? Se på dritten som kommer fra Kippe og Nystuens fot, det er jo faen meg urkomisk at man forventer at Rodgers skal blomstre i en tid vi spiller den verste antifotballen ever!

                  Kommentar

                  • G-Man
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Sep 2011
                    • 3154

                    Jeg pleier å være en positiv faen med evnen til å finne noe positivt hos alle og en tilgivelseskraft av episke dimensjoner. Men Luke etter kampen i går? Skyld gjerne på varmen, på høye baller eller fandens oldemor, men den prestasjonen var så svak at jeg håper jeg aldri ser han i gult igjen. Spill heller med Osvold, Bjerknes eller Kippe på topp for den saks skyld, men for guds skyld, send Luke tilbake til burgerne sine ASAP!

                    Kommentar

                    • Bukkenbruse
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • May 2008
                      • 515

                      Greia med Luke er at jeg ikke engang klarer å se hva han er spesielt dyktig til. Han har rimelig dårlig nærteknikk, mangler definitivt teknikk, ikke bra i lufta (naturlig nok), spilleforståelsen virker høyst middels (han løper jo inn i offside på de utroligste måter) og av de avslutningene han har fått hittil har han heller ikke vist veldig overbevisende evner der. Han slår rimelig presise pasninger, det er vel den ene egenskapen jeg har klart å finne ved han etter å ha studert han ganske hardt de siste kampenene hvor han har vært på banen. Uten ferdigheter er det også vanskelig å se det helt store forbedringspotensialet, hadde han enda til hatt enorm fart eller et susende skudd, kunne man jo fortsatt sitti og håpet på en revolusjon.

                      Kommentar

                      • Diallo
                        Medlem
                        Møteplager
                        • May 2004
                        • 79

                        Noen som vet hvorfor Luke ikke var i troppen ?

                        Kommentar

                        • OppsalKanari
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Mar 2008
                          • 1881

                          a) Han er ikke bra nok for en plass i A-laget (selv om dette er et meget svak LSK utgave)
                          b) Rykter går at mannen har dårlig treningsmoral
                          c) Har han fått beskjed om at han kan gå fra klubben så snart som han vil?

                          Jeg tipper valget "A" er mest aktuelt, med "B" som spiller en rolle i helhetsbildet her. Tviler på "C" er diskutert på høyeste nivået ennå, men det burde det være. Skal LSK hente inn en ny spiss, så må ækonomiskemidler frigjøres.
                          Nå bosatt på Rasta !!!!!

                          Alltid Celtic og LSK

                          Kommentar

                          • OppsalKanari
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Mar 2008
                            • 1881

                            Now history according to an LSK-employee.
                            Nå bosatt på Rasta !!!!!

                            Alltid Celtic og LSK

                            Kommentar

                            • Diallo
                              Medlem
                              Møteplager
                              • May 2004
                              • 79

                              Da må det være en spiss på vei inn. Eller ser de på Osvold som et bedre alternativ?
                              Så nesten ut som Kjetil Osvold var et bedre alternativ i siste kampen til Luke....

                              Kommentar

                              • Jannis
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Jun 2005
                                • 266

                                Er Luke fortsatt i LSK, eller har han blitt borte?

                                Har ikke hørt noen nevne navnet hans på lenge nå......

                                Kommentar

                                • DoubleHi5
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2011
                                  • 3961

                                  Opprinnelig skrevet av Jannis
                                  Er Luke fortsatt i LSK, eller har han blitt borte?

                                  Har ikke hørt noen nevne navnet hans på lenge nå......
                                  Siste innlegg i Stallen i 2012, fra 18. juni: Luke Rodgers har dratt hjem til England for å vente på visum til USA, og kommer ikke tilbake.
                                  Elska þetta félag

                                  Kommentar

                                  • plantemiddel
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Feb 2012
                                    • 801

                                    Hvordan er det egentlig mulig at en profesjonell fotballspiller kan gjøre det så formidabelt dårlig i en av europas dårligste ligaer?

                                    Kommentar

                                    • Totti21
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Mar 2004
                                      • 3499

                                      Opprinnelig skrevet av plantemiddel
                                      Hvordan er det egentlig mulig at en profesjonell fotballspiller kan gjøre det så formidabelt dårlig i en av europas dårligste ligaer?
                                      Nå er vel MLS i alle fall ikke noe særlig svakere enn Tippeligaen tror jeg. Er dessverre ikke alltid spillere passer inn, og vi har jo selv sett hvordan en spiller som Clayton Zane kunne komme fra svake prestasjoner til heltestatus i Lillestrøm over natta.

                                      Kommentar

                                      • Kanariz
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • May 2005
                                        • 2507

                                        Opprinnelig skrevet av plantemiddel
                                        Hvordan er det egentlig mulig at en profesjonell fotballspiller kan gjøre det så formidabelt dårlig i en av europas dårligste ligaer?
                                        Har kanskje litt med spillerne han har rundt og.. Men når det er sagt, han har ikke briljert i USA.

                                        Kommentar

                                        • Uwes disippel
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Apr 2006
                                          • 6039

                                          Opprinnelig skrevet av Kanariz
                                          Har kanskje litt med spillerne han har rundt og.. Men når det er sagt, han har ikke briljert i USA.
                                          Han har spilt med Henry. Jeg hadde blitt god med Henry som makker.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎