LSK - vif, Åråsen Stadion, søndag 15. april kl. 20.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • GIFKanari
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2009
    • 8243

    Berntsen og meddommere var ikke heldige i går, men tempoet i TL er drepende. I går var det til tider hawaii-fotball av absurde dimensjoner, det bølget frem og tilbake på en måte som gjør det umulig å være på topp av alle situasjoner. Lag som har ligget nede så lenge som oss får ingenting gratis, det tror jeg rett og slett er en ubevisst menneskelig faktor som dommere tar med seg i sin gjerning.

    Kommentar

    • reka
      Seniormedlem
      --==FORUMRUNKER==--
      • Aug 2005
      • 13272

      Opprinnelig skrevet av ynnor
      Tror aldri jeg har vært så sint etter en kamp som etter den Tromsøkampen. Her mener jeg forbundet burde gått inn med en undersøkelse for så graverende var det. Godt andre ikke har glemt den
      Forrige seddelbunken han hadde med seg fra Åråsen luktet fisk, denne gangen var det vel litt pulver på den.

      Kommentar

      • 10theri
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Oct 2010
        • 438

        Opprinnelig skrevet av GIFKanari
        Berntsen og meddommere var ikke heldige i går, men tempoet i TL er drepende. I går var det til tider hawaii-fotball av absurde dimensjoner, det bølget frem og tilbake på en måte som gjør det umulig å være på topp av alle situasjoner.
        Såvidt jeg husker så var dommerne i gode/riktige posisjoner ved de fleste situasjonene i går som det ble feilaktig dømt.
        Heia Lillestrøm......

        Kommentar

        • DoubleHi5
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2011
          • 3975

          Opprinnelig skrevet av bjarmann
          Jeg visste hva vi fikk når Berntsen ble satt opp som dommer i denne kampen. Hvem glemmer vel kampen han gjorde mot Tromsø på Åråsen for noen år siden? Det var en av tidenes dårligste dommerprestasjoner i dette landet noensinne. Kampen i går føyde seg inn i rekken. For en klovn av en dommer. Han ligger på linje med Roy Helge og Øvrebø i min bok.
          Hvem kan vel glemme den kampen mot Tromsø? Robert Koren ble regelrett feid ned 2-3 meter inne i straffefeltet. Berntsen sto 5-6 meter unna, var udekket, men presterte å dømme frispark rett utafor 16-metern!!! Senere var det vel, i samme kamp, blir Rushfeldt felt (?) på en kontring, klart utafor straffefeltet. Berntsen, som alt da hadde store tempoproblemer, var 50 meter unna og kunne umulig se noe av hva som skjedde. DA dømte han straffe.
          At han i det hele tatt fikk dømme en eneste kamp til etter det, er en skandale!
          Elska þetta félag

          Kommentar

          • Uwes disippel
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2006
            • 6039

            Opprinnelig skrevet av DoubleHi5
            Hvem kan vel glemme den kampen mot Tromsø? Robert Koren ble regelrett feid ned 2-3 meter inne i straffefeltet. Berntsen sto 5-6 meter unna, var udekket, men presterte å dømme frispark rett utafor 16-metern!!! Senere var det vel, i samme kamp, blir Rushfeldt felt (?) på en kontring, klart utafor straffefeltet. Berntsen, som alt da hadde store tempoproblemer, var 50 meter unna og kunne umulig se noe av hva som skjedde. DA dømte han straffe.
            At han i det hele tatt fikk dømme en eneste kamp til etter det, er en skandale!
            Var det ikke Berntsen som dømte straffe til oss på Briskeby også? Gilbert ble felt en meter på utsiden av 16 metern.

            Edit: Det var en hands på utsiden, men Gilbert satt straffa. Var Moen som dømte i 2006.

            Kommentar

            • Frott81
              Juniormedlem
              Bøffelpromp
              • Oct 2007
              • 14

              De har offside i statene også?

              Virket på meg som ikke luke forsto det, sto konstant i offisde da han kom innpå.
              Værst var det da han fikk en fin fin cross fra (palmi) tror jeg. og har hele forsvarsrekka til søpla i synsfeltet men enda greier å ligge i offside.

              Kommentar

              • Folke
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jun 2008
                • 5955

                Opprinnelig skrevet av Frott81
                De har offside i statene også?

                Virket på meg som ikke luke forsto det, sto konstant i offisde da han kom innpå.
                Værst var det da han fikk en fin fin cross fra (palmi) tror jeg. og har hele forsvarsrekka til søpla i synsfeltet men enda greier å ligge i offside.
                Han er vel vant til å spille på laget som har dommerne MED seg, i motsetning til sånn det er med LSK.

                Kommentar

                • Herman
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Feb 2010
                  • 1101

                  Når det gjelder Jesper, så tror jeg at han kommer til å se mye bedre ut, i hvert fall offensivt, når Erling før eller siden benkes og Palmi flyttes over på høyre. Dette fordi at Palmi er en spiller som søker mer innover, noe som gir rom for Jeppe til å gå fremover. Med Erling på høyre, er det ikke noe rom for Jesper å komme rundt egentlig. I tillegg så tenker jeg Jeppe og Palmi kan linke opp ganske fint på høyre siden, kanskje sette opp noen fine trekanter der med Roger eller Johan også.
                  Twitter

                  Kommentar

                  • El Caco
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Aug 2009
                    • 2286

                    Opprinnelig skrevet av Frott81
                    De har offside i statene også?

                    Virket på meg som ikke luke forsto det, sto konstant i offisde da han kom innpå.
                    Værst var det da han fikk en fin fin cross fra (palmi) tror jeg. og har hele forsvarsrekka til søpla i synsfeltet men enda greier å ligge i offside.
                    Det komiske er at det er dette som skal være en av spesialitetene hans. Ligge på linje og lure offsidefella
                    Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

                    Kommentar

                    • Kanarivogel89
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • May 2006
                      • 4446

                      Opprinnelig skrevet av Ginola
                      Rodgers har absolutt ikke imponert meg. Virker treg, og mangler presisjon.
                      Mannen har spilt til sammen 90 minutter med fotball siden høsten ifjor og møtte resten av laget først for tre uker siden. siden den gang har han vært en hårsbredd unna å bli matchvinner både mot VIF og RBK. Tror pipa hadde fått en ganske annen låt hvis det hadde vært tilfelle. Gi mannen litt tid, jeg tror vi kan få mye glede av Luke!

                      Kommentar

                      • Hamburg & Kanari
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Aug 2005
                        • 3006

                        Opprinnelig skrevet av bjarmann
                        Jeg visste hva vi fikk når Berntsen ble satt opp som dommer i denne kampen. Hvem glemmer vel kampen han gjorde mot Tromsø på Åråsen for noen år siden? Det var en av tidenes dårligste dommerprestasjoner i dette landet noensinne. Kampen i går føyde seg inn i rekken. For en klovn av en dommer. Han ligger på linje med Roy Helge og Øvrebø i min bok.
                        Og Tommy &%¤# Skjerven. Ikke nevnt, ikke glemt.
                        LSK Norges beste lag

                        Kommentar

                        • Yellow-not-jella
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Mar 2009
                          • 1606

                          Opprinnelig skrevet av DoubleHi5
                          Hvem kan vel glemme den kampen mot Tromsø? Robert Koren ble regelrett feid ned 2-3 meter inne i straffefeltet. Berntsen sto 5-6 meter unna, var udekket, men presterte å dømme frispark rett utafor 16-metern!!! Senere var det vel, i samme kamp, blir Rushfeldt felt (?) på en kontring, klart utafor straffefeltet. Berntsen, som alt da hadde store tempoproblemer, var 50 meter unna og kunne umulig se noe av hva som skjedde. DA dømte han straffe.
                          At han i det hele tatt fikk dømme en eneste kamp til etter det, er en skandale!
                          Hva med å ta med en viss kamp under Der DDR Rösler på Hamar?

                          Kommentar

                          • bjarmann
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Sep 2005
                            • 2889

                            Opprinnelig skrevet av Yellow-not-jella
                            Hva med å ta med en viss kamp under Der DDR Rösler på Hamar?
                            Det var som tidligere nevnt Svein Oddvar Moen som dømte denne så ser ikke hvorfor man skal ta med han i diskusjone rundt blinde-berntsen?
                            I år så tar vi alt

                            Kommentar

                            Working...