LSK-søpla 1-1

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • trigz
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2004
    • 7055

    #21
    Jeg er altså ikke med på at Jesper på høyreback er et problem for oss, og det tror jeg heller ikke Haglund mener. Det han mangler i tempo henter han inn på fotballforståelsen, etter min mening, og jeg føler meg ganske sikker på at Stoor og Jesper er påtenkt backplassene. Stoor er kanskje mer anvendelig i så måte enn Jesper, som er veldig høyrebeint.
    Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

    Kommentar

    • GulMakt
      Seniormedlem
      Forumsadist
      • Apr 2005
      • 115

      #22
      Sead: 7. Meget god og gjorde en ufattelig viktig redning i åpningsminuttene.
      Jesper: 3. Sleit i starten av kampen, og gjorde noen feil både pasnings- og posisjoneringsmessig som kunne ødelagt mye for oss i starten. Kom seg etter det, mem følte meg alltid usikker når han havnet alene mot Nielsen.
      Nystuen: 4 Dårligste kamp for LSK. Missa posisjonen når søpla scorte.
      Kippe: 5. Ok, men ikke mer.
      Pedersen: 5 Overraskende med offensivt. Hadde en horribel feilpasning, men ellers god.
      Erling: 4. Til tider bra i angrep, men Jesper havnet ofte alene mot Nielsen, søplas beste utespiller i går.
      Roger: 6. Horrible pasningsfeil ødelegger for bedre karakter. Ekstremt viktig som ballvinner, og redder både Nystuen og Jesper ved flere anledninger.
      PVM: 5. God kamp. Har sjeldent store pasningsfeil. Spiller på det sikre, men viste også skikkelig fightervilje.
      Palmi: 4. Grei kamp, men kommer ikke til sin rett på venstre.
      Andersson: 7. Fantastisk tilrettelegger. Viser ro og overblikk med ballen.
      Bjørn: 8. Dæven døtte!

      Kommentar

      • Rune
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Aug 2008
        • 1229

        #23
        Opprinnelig skrevet av trigz
        Jeg er altså ikke med på at Jesper på høyreback er et problem for oss, og det tror jeg heller ikke Haglund mener. Det han mangler i tempo henter han inn på fotballforståelsen, etter min mening, og jeg føler meg ganske sikker på at Stoor og Jesper er påtenkt backplassene. Stoor er kanskje mer anvendelig i så måte enn Jesper, som er veldig høyrebeint.
        Han gjorde i hvertfall ingen god kamp i går, selv om han spilte seg opp i løpet av kampen.

        Jeg synes han ble liggende for langt unna Håvard Nielsen, som alt for ofte fikk utfordre rettvendt. Jesper burde heller ha forsøkt å holde Nielsen feilvendt, da hadde han gjort det litt lettere for seg selv. Han fikk ikke alt for mye hjelp av Erling.

        Jeg tror uansett at han er en god spiller og at han vil spille seg opp utover i sesongen. Blir spennende å se hvordan han greier seg mot venstresida til Molde.
        "Wax on, wax off!" (Mr. Miyagi, 1984)

        Kommentar

        • Playboy1
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Dec 2003
          • 2129

          #24
          [QUOTE=OppsalKanari;504627]Are you on fucking acid?
          Are you ?

          Kommentar

          • Herman
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Feb 2010
            • 1101

            #25
            Sead 7 - Til tross for skadeproblemer så langt står han alltid godt i mål. Flere viktige redninger i går

            Jeppe 4 - Har tempoproblemer, og slet 1 mot 1 defensivt. Ikke like god med ball som vanlig, men liker fyren. Blir bra.
            Nystuen 4 - Håpløst feilplassert på 0-1. Hatt to svake kamper nå.
            Kippe 5 - Bestemann der bak. Vinner meste av dueller. Irriterende lemping av ball rett til Hirschfeldt på slutten.
            Steinar 4 - Er ingen venstreback, noe vi ser nok en gang. Katastrofal feilpasning da Pusic var nære 2-1.

            Knudtzon 4 - Sliter som vanlig med ball, og kunne kanskje hjulpet Jeppe mer. Viser farten av og til.
            Roger 6 - Faen som han kriga til tider. Latterlig duellsterk, trygg med ball. Noen balltap, men solid.
            Petter 6 - Spiller Björn nydelig frem på en sjanse i 1. omgang. God straffe, men burde scoret igjen.
            Palmi 5 - Jeg liker han. Intelligent spiller. Hadde scoret alene med keeper, hadde ikke linjedommer vært en idiot.

            Johan 7 - Elegant og kreativ. Nydelig teknikk. Skaffer straffen. Klassespiller. Synd han ikke tåler 90 min enda.
            Björn 8 - Med ett eller to mål ville det vært årets mest soleklare 10er. For en syk spiller.
            Twitter

            Kommentar

            • Oddis
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Feb 2006
              • 2744

              #26
              Opprinnelig skrevet av Herman
              Steinar 4 - Er ingen venstreback, noe vi ser nok en gang. Katastrofal feilpasning da Pusic var nære 2-1.
              Bare sånn med tanke på den feilpasningen, så skulle han aldri ha fått ballen av Sead der. Enkelte ganger må man kælke.
              Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.

              Kommentar

              • Leif A
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Dec 2003
                • 3962

                #27
                Opprinnelig skrevet av Herman
                Steinar 4 - Er ingen venstreback, noe vi ser nok en gang. Katastrofal feilpasning da Pusic var nære 2-1.
                Og allikevel finner VG plass til han på rundens lag, med karakter 6....
                Knurr...

                Kommentar

                • Herman
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Feb 2010
                  • 1101

                  #28
                  Opprinnelig skrevet av Leif A
                  Og allikevel finner VG plass til han på rundens lag, med karakter 6....
                  Svea gir altså Steinar samme karakter som han ga Roger etter RBK-kampen. For en type.
                  Twitter

                  Kommentar

                  • mooph
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Aug 2005
                    • 1496

                    #29
                    Opprinnelig skrevet av Leif A
                    Og allikevel finner VG plass til han på rundens lag, med karakter 6....
                    En ting er innholdet i tabloid pressen... det uforståelige er at folk faktisk leser/bryr seg om det.
                    Fugla mot nye høyder

                    Kommentar

                    • HSft
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Dec 2004
                      • 6075

                      #30
                      Opprinnelig skrevet av trigz
                      Stoor er kanskje mer anvendelig i så måte enn Jesper, som er veldig høyrebeint.
                      Har ikke sett så nøye på det selv, men mener å ha lest at Jesper legger gode innlegg med begge ben. I tillegg dro han jo den berømte finta med venstrebenet. Trodde Jesper var et mer naturlig valg på venstresiden enn Stoor. Fullt mulig jeg tar feil her.

                      Kommentar

                      • McGuffy
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jan 2004
                        • 5096

                        #31
                        Opprinnelig skrevet av Oddis
                        Bare sånn med tanke på den feilpasningen, så skulle han aldri ha fått ballen av Sead der. Enkelte ganger må man kælke.
                        I tillegg skulle han hatt et soleklart frispark.

                        Kommentar

                        • GIFKanari
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2009
                          • 8243

                          #32
                          Opprinnelig skrevet av Oddis
                          Bare sånn med tanke på den feilpasningen, så skulle han aldri ha fått ballen av Sead der. Enkelte ganger må man kælke.
                          Etter å ha sett situasjonen på TV er jeg enig. Samtidig skal han ha tid nok til å komme seg ut av dette på enkleste vis, og ihvertfall ikke gjøre den kardinalsynden han gjør, å spille ballen inn i rommet foran egen seksten. Det er sånt man lærer er tabu på første trening på store mål.

                          Men igjen altså, etter det håpløse tilbakespillet til Kippe i forrige runde, er det en ny situasjon som bunner i Seads lyskeproblem. Hvorfor har man ikke blitt enige på forhånd om at en bestemt utespiller tar alle femmetere og at Sead ihvertfall sparer seg for sekvenser han ikke trenger involvere seg i?? Gjentatte ganger så man hvordan Sead kalte til seg Pedersen, totalt unødvendig! Det er jo bare å se på utspillene for å registrere hvor jævla mye ball i beina hemmer ham. Hold den unna ham så langt det lar seg gjøre!

                          Sort it out, Haglund!

                          Kommentar

                          • reka
                            Seniormedlem
                            --==FORUMRUNKER==--
                            • Aug 2005
                            • 13272

                            #33
                            ... i tillegg bør man slutte med å bruke fem minutter ++ på utspark, spesielt ser dette rart ut når man kommuniserer lenge & heftig før Pedersen jogger til femmeteren, det taes ronaldoskritt og ballen deretter kælkes ut over sidelinja. Sidelinja mener jeg Ramotits kan kaste over sjæl. Generelt somles det alt for mye på dødballer og innkast.

                            Kommentar

                            Working...