Lillestrøm SK- Sogndal IL

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Yellow-not-jella
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Mar 2009
    • 1606

    Moro bjønn. Men det triste er at ledelsen og trenerteam har fått nytt alibi for dritten vi blir servert år etter år.

    Kommentar

    • GIFKanari
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2009
      • 8243

      Opprinnelig skrevet av Folke
      Alle i hele verden er enig med deg.. Men hvem kan si nei til 30-40-50-60 millioner?
      Vel, blir det såpass så, men slik laget som helhet presterer nå vil vi aldri får det vi burde få for ham.

      Kommentar

      • LasseN
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • May 2005
        • 1610

        Opprinnelig skrevet av *46*
        Trenerfaktum: Haglund har aldri tapt for Jonas Olsson på hjemmebane i serien.
        Sånne statistikker er helt greit at vi fortsetter med
        LasseN

        Kommentar

        • DoubleHi5
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2011
          • 3971

          Opprinnelig skrevet av Folke
          Alle i hele verden er enig med deg.. Men hvem kan si nei til 30-40-50-60 millioner?
          Uansett om vi selger Bjørn eller ikke, vi MÅ hente flere klassespillere i sommer. Spiss! Midtstopper! Spielfürer på midtbanen trenger vi også, etter min mening. Men håper vi har opsjon på Stoor.
          Elska þetta félag

          Kommentar

          • chrissp
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2004
            • 2403

            Herlig med 3 poeng!! Som alltid. Nå har vi kontakt med lagene foran.

            Men bullshit at Sogndal var best og at dette var tidenes dårligste LSK-lag.

            Sogndal har spilt tidvis bra hele sesongen og er godt organiserte. De har en gigasjanse i andre omgang, men det er også det. Den andre kom av elendig tilbakenick fra Scheel, og så et skudd fra distanse.

            Utover det er det vi som tar mer og mer over utover i kampen. Innhoppet til Bolly var meget bra. I tillegg manglet vi som vi vet blant annet Roger på midten.

            Det er fortsatt mye å jobbe med, men dette var ingen ufortjent seier og ei heller det dårligste som er prestert av et LSK-lag. Rett skal være rett.
            Bølerkanaris

            Kommentar

            • Uwes disippel
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2006
              • 6039

              Forsvaret var bra i dag, meget bra mot et ikke alt for god Sogndalangrep.
              2 omgang var en del bedre en første, men vi møter et ikke altfor godt Sogndal-lag.

              Ikke like flaks som mot Viking, men vi har BJÖRN,

              Kommentar

              • andersmm
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Aug 2006
                • 5764

                Stokstad er passe dramatisk nå. "Jeg har aldri sett LSK dårligere på Åråsen". Jeez, jeg har sett Fugla spille uendelig mye mer rävva hjemmekamper en dette.
                "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                Kommentar

                • Marit
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • May 2010
                  • 885

                  Morten Stokstad virket jo besatt når han snakket med Bakke og Nystuen. Herregud, ingen er fornøyd med dette men det må da gå an å ha litt forstand selv om man er sportsjournalist.
                  Andas in och andas ut
                  Orkar jag så orkar du

                  Kommentar

                  • Stray Cat
                    Moderator
                    • Aug 2008
                    • 5914

                    Dette ligner etterhvert stygt på forrige sesong. Elendig spill, nøkkelspillere som berger poeng og selges i sommervinduet. Forskjellen er at i fjor hadde vi to spillere som ikke dro på samme tidspunkt. I år har vi dårligere utgangspunkt før vinduet og kun en nøkkelspiller. Deilig med seier, men jeg liker ikke tegninga.
                    For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                    Kommentar

                    • HSft
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Dec 2004
                      • 6075

                      Grei kamp. Vi får med oss poengene mot et godt sogndal-lag. UTen Fredrik, Roger og PVM fungerer det ikke optimalt offensivt, men vi får målet vi trenger. Forsvaret er tryggere enn på lenge i dag. Ohi har ingen kanonkamp, men viser at han utvikler seg godt. Håper å se mer av han. Bolly sine innlegg er tydelig bedre fra høyre enn venstre, bør kanskje få noen kamper som høyreving.

                      Kommentar

                      • A.Bilet
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Apr 2005
                        • 808

                        Deilig! Kan jo ikke være annet enn fornøyd når vi slår et godt Sogndal-lag, med Kippe, Roger, PVM og Gulbrandsen ute.
                        A football team is like a piano. You need eight men to carry it and three who can play the damn thing.

                        Twitter-bruker

                        Kommentar

                        • Kimito
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jan 2004
                          • 2600

                          Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
                          På de siste 20 år så er det kanskje to kamper som har vært verre en det vi nå viser i kamp etter kamp.
                          Vi holder nullen og har bra kontroll på midten. I angrep er det dårlig, men det er helt forbanna idiotisk å kalle dette den tredje dårligste kampen på 20 år. Sogndal hadde få sjanser, vi vant trolig ballinnehavstatistikken og vinner til slutt kampen uten at noen vil kalle det et ran. Den tredje dårligste kampen på 20 år? Hysteri.
                          Ferdigskåra

                          Kommentar

                          • Folke
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jun 2008
                            • 5955

                            Til Morten Stokstad (Fra meg, ordbruk sitert fra min nydelige datter på 4 år):
                            DIN JÆVLA PUDDING!

                            Makan til piss å fremme på TV/Twitter kan du spare meg for. Med flere av lagets viktigste spillere ute så sier det seg selv at det ikke handler om å fremstå som spillende lag i dag, men å vinne flest mulig poeng. 1 poneg er veldig mye mer enn 3 poeng, spesielt i den situasjonen laget er i nå. Når klubben i tillegg klarer å flakse med seg 3 poeng (syntes forøvrig at målet kom fortjent etter ett greit trøkk siste 20 min) tar vi som en bonus i bunnkampen. Nå er det plutselig kontakt med lagene helt opp på midten av tabellen, noe det ikke var for 2 kamper siden. Kom gjerne med noe konstruktiv Puddingen, men piss kan du holde deg for god til i forhold til den rollen du har!

                            Kommentar

                            • GIFKanari
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Apr 2009
                              • 8243

                              Opprinnelig skrevet av Marit
                              Morten Stokstad virket jo besatt når han snakket med Bakke og Nystuen. Herregud, ingen er fornøyd med dette men det må da gå an å ha litt forstand selv om man er sportsjournalist.
                              Det var den frustrerte LSK-supporteren som kom igjennom og som han ikke klarte stagge.

                              Kommentar

                              • GIFKanari
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2009
                                • 8243

                                Stokstad lever på løgnen at Sogndal er et lag LSK skal kjøre over uansett. Den innstillinga deler han med mange. Men LSK må stikke finger'n i jorda, se den store mangelen på bredde og kvalitet, og ta grepene. Hvis denne satsinga skal ha noe for seg da.

                                For jeg tror Berg er lei av å hive penger ut av vinduet.

                                Kommentar

                                • Uwes disippel
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Apr 2006
                                  • 6039

                                  Opprinnelig skrevet av Kimito
                                  Vi holder nullen og har bra kontroll på midten. I angrep er det dårlig, men det er helt forbanna idiotisk å kalle dette den tredje dårligste kampen på 20 år. Sogndal hadde få sjanser, vi vant trolig ballinnehavstatistikken og vinner til slutt kampen uten at noen vil kalle det et ran. Den tredje dårligste kampen på 20 år? Hysteri.
                                  Første omgang i dag var lavmål. Til dere som mener noe annet, jeg tar gjerne et par av de pillene dere bruker. De tre siste kampene pluss frem til pause i dag er uten tvil det dårligste jeg har sett av LSK.
                                  Andre omgang var bra, men fortsatt mye igjen å jobbe med.

                                  Kommentar

                                  • rælingen kanaris
                                    Kaptein Reketråler
                                    Myklebust Light
                                    • Jul 2005
                                    • 1445

                                    Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
                                    Første omgang i dag var lavmål. Til dere som mener noe annet, jeg tar gjerne et par av de pillene dere bruker. De tre siste kampene pluss frem til pause i dag er uten tvil det dårligste jeg har sett av LSK.
                                    Andre omgang var bra, men fortsatt mye igjen å jobbe med.
                                    Første omgang var lavmål angrepsmessig. Det betyr fortsatt ikke at det er det dårligste Fugla har gjort noensinne. Vi hadde stort sett kontroll på sogndals offensiv hele kampen. Da blir det ikke det dårligste vi har gjort noensinne.
                                    Custodes
                                    I med og motgang

                                    Kommentar

                                    • Stray Cat
                                      Moderator
                                      • Aug 2008
                                      • 5914

                                      Hvorfor ta sånn på vei på grunn av Stokstad? Det som er skremmende er at vi begynner bli så vant til det at vi anser det som bra kamp av fugla, ikke at en sportsjournalist tar av.
                                      For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                                      Kommentar

                                      • Uwes disippel
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2006
                                        • 6039

                                        Opprinnelig skrevet av rælingen kanaris
                                        Første omgang var lavmål angrepsmessig. Det betyr fortsatt ikke at det er det dårligste Fugla har gjort noensinne. Vi hadde stort sett kontroll på sogndals offensiv hele kampen. Da blir det ikke det dårligste vi har gjort noensinne.
                                        Om dere ser hva jeg skrev først, så skrev jeg at de 4 -fire - FIRE siste kampene sett under ett er det dårligste jeg har sett. Og det står jeg ved. Kampen mot Haugesund var ræva, mot Brann var det lavmål og mot Viking har jeg ikke ord en gang. Frem til pause i dag var det dårlig, men vi har fisre stk ute.
                                        Så jo, de fire siste er det verste som er prestert av LSK over litt tid.

                                        Kommentar

                                        • Folke
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Jun 2008
                                          • 5955

                                          Jeg driter helt ærlig i hvordan laget spiller, så lenge det er 3 poeng. Når laget har karret seg opp på midten av tabellen kan man kanskje begynne å tenke på hvordan man spiller igjen. Riktig at man startet året med å spille fin fotball, men når resultatene uteblir må man rett og slett ta grep før det er for sent. Primitiv fotball er i det minste godt nok for å overleve tippeligaen!

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎