Lillestrøm SK- Sogndal IL

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • general
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Apr 2004
    • 1150

    Mine tanker om kampen i går;

    Ringstad hadde en dårlig dag på jobben i går. Gjemte seg bak backen og utfordret kun 2 ganger uten sikring. Alternativene er folk som kun har eller skal ha fart, og da må alt det kreative komme gjennom midten. Med palmi og ohi blir det da litt tynt. Ohi som enkeltspiller leverer endog en god kamp og bør starte neste!
    Syns vi også så viktigheten av en bakromsspiss med BBS. Luke strekte Sogndal, vi fikk rom og det gjorde det enklere resten. Luke som spiller er mer så som så..
    Nystuen bærer bindet med rette og Isak leverer noe av det vi så de første treningskampene. Liker at han går fremover med ball og at mange pasninger går langs gresset. Mer av det samme og Kippe bør se 1 eller 2 kamper fra benken.

    Fikk i tillegg følelsen at vi rykker ned uten BBS når alle begynner å kjempe som faen for poengene på slutten av sesongen.
    Seriegull 2016!!!

    Kommentar

    • Fridtjof
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2005
      • 2120

      Ærlig talt, å forsvare Stokstad fordi han er supporter blir for dumt. Er man journalist, så er man journalist. Jeg har ikke sett intervjuet med Nystuen, men å spørre Bakke om han noen gang har sett et dårligere Lillestrøm-lag blir rett og slett pinlig.

      Kampen i går var selvfølgelig dårlig, men for det første er det slettes ikke noe nytt at vi sliter mot etablert forsvar. Det gjorde vi i hele fjor også. For det andre vitner uttalelser om at dette er det dårligste et Lillestrøm-lag noen gang har prestert om liten fartstid på Åråsen.
      Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

      Kommentar

      • Hexaphim
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • May 2006
        • 2756

        Opprinnelig skrevet av Fridtjof
        Ærlig talt, å forsvare Stokstad fordi han er supporter blir for dumt. Er man journalist, så er man journalist. Jeg har ikke sett intervjuet med Nystuen, men å spørre Bakke om han noen gang har sett et dårligere Lillestrøm-lag blir rett og slett pinlig.
        Det var lett å se at Nystuen var forbannet på Stokstad da han ble intervjuet etter Bakke. Han sa irritert noe sånt som at "Vi vant 1-0, og det er bra!" og ville ikke bruke noe særlig mer tid på ham.
        "Debating creationists on the topic of evolution is rather like trying to play chess with a pigeon; it knocks the pieces over, craps on the board, and flies back to its flock to claim victory." - S. D. Weitzenhoffer.

        Kommentar

        • armykanari
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jan 2009
          • 737

          Opprinnelig skrevet av Hexaphim
          Det var lett å se at Nystuen var forbannet på Stokstad da han ble intervjuet etter Bakke. Han sa irritert noe sånt som at "Vi vant 1-0, og det er bra!" og ville ikke bruke noe særlig mer tid på ham.
          Men hvor er dette intervjuet?

          Kommentar

          • Hexaphim
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • May 2006
            • 2756

            Det var rett etter handshake for peace, så hvis du har tilgang til å se kampen på stream bør du kunne se intervjuet der.
            "Debating creationists on the topic of evolution is rather like trying to play chess with a pigeon; it knocks the pieces over, craps on the board, and flies back to its flock to claim victory." - S. D. Weitzenhoffer.

            Kommentar

            • *46*

              Opprinnelig skrevet av Hexaphim
              Det var lett å se at Nystuen var forbannet på Stokstad da han ble intervjuet etter Bakke. Han sa irritert noe sånt som at "Vi vant 1-0, og det er bra!" og ville ikke bruke noe særlig mer tid på ham.
              Nystuen hadde vel minneverdige intervjuer i Sandefjord også. Relativt klar tale ved tap i 2010 sesongen.

              Kommentar

              Working...
              😀
              😂
              🥰
              😘
              🤢
              😎
              😞
              😡
              👍
              👎