Sutring og negativitet blant supporterne og på forumet

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • DoubleHi5
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2011
    • 3975

    #61
    Det er et gammelt ordtak som går som følger: Når krybben er tom, bites hestene. Dette betyr noe slikt som at i dårlige tider kan selv gode venner bli fiender.

    Som flere har påpekt tidligere, er dette et diskusjonsforum. La oss være såpass romslige med hverandre at vi fortsatt kan bruke litt ironi og sarkasme, for ikke å si galgenhumor, i en vanskelig tid.

    Jeg er 100% sikker på at alle som skriver her på forumet har ett felles ønske: Fremgang og suksess for LSK!

    And by the way: I love you all!
    Elska þetta félag

    Kommentar

    • Bukkenbruse
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • May 2008
      • 515

      #62
      Opprinnelig skrevet av DoubleHi5
      De siste kampene? Det må da være ironisk ment?
      Med fare for at du er ironisk har jo resultatene vært katastrofe. Vi er jo lavere på formtabellen for de siste 5 kampene enn det vi er på tabellen sesongen sett under ett. Henholdsvis 13 og 12.plass. 1 seier på siste 5 er katastrofe for et lag som Lillestrøm, spesielt når vi ser motstanderne vi har møtt. I mine øyne har vi tatt 4 poeng i en periode hvor jeg hadde forventet 9 hvis vi skal være noe annet enn et bunnlag.

      Kommentar

      • Martin83
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Aug 2007
        • 794

        #63
        Opprinnelig skrevet av DoubleHi5
        Det er et gammelt ordtak som går som følger: Når krybben er tom, bites hestene. Dette betyr noe slikt som at i dårlige tider kan selv gode venner bli fiender.

        Som flere har påpekt tidligere, er dette et diskusjonsforum. La oss være såpass romslige med hverandre at vi fortsatt kan bruke litt ironi og sarkasme, for ikke å si galgenhumor, i en vanskelig tid.

        Jeg er 100% sikker på at alle som skriver her på forumet har ett felles ønske: Fremgang og suksess for LSK!

        And by the way: I love you all!
        Takk for et bra innlegg! Det er viktig noen ganger å sette seg litt tilbake i kampens hete og tenke over situasjonen. Jeg prøver å være balansert og nyansert i innleggene mine, men noen ganger blir også jeg overengasjert (sorry!). Jeg har tatt meg selv i det noen ganger at det er vanskelig å få frem de riktige poengene i tekstform og det er en av forumets drawback. Skulle gjerne ønske å diskutere med noen av dere over en pils en gang (deg inkludert High5x2)!

        Kommentar

        • Kjell.T.Ring
          Poll St. Ring
          --==FORUMRUNKER==--
          • Dec 2005
          • 11796

          #64
          Opprinnelig skrevet av Martin83
          Takk for et bra innlegg! Det er viktig noen ganger å sette seg litt tilbake i kampens hete og tenke over situasjonen. Jeg prøver å være balansert og nyansert i innleggene mine, men noen ganger blir også jeg overengasjert (sorry!). Jeg har tatt meg selv i det noen ganger at det er vanskelig å få frem de riktige poengene i tekstform og det er en av forumets drawback. Skulle gjerne ønske å diskutere med noen av dere over en pils en gang (deg inkludert High5x2)!
          Hørte jeg julebord for forumr*nkere?
          Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

          Kommentar

          • Ketil Cantona
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2004
            • 6813

            #65
            Ha ha tidenes fyllekalas!
            Et forum hvor det er krig om Kippe skal spille, god nok som kaptein, Haglund være eller ikke være, Erlandsen er voldsperson eller verdens mest sympatiske, United vs Liverpool. Fantaskiske og potensielle duskusjons temaer på kfl julebordet.
            La oss ta dette på Martins

            Kommentar

            • reka
              Seniormedlem
              --==FORUMRUNKER==--
              • Aug 2005
              • 13272

              #66
              Det vi trenger er en skikkelig facebookaksjon, hvor alle trykker "like" på sportsklubben. Det pleier å gjøre vei i vellinga. Kanskje en egen facebookgruppe også, om det ikke er for drastisk? Evnt kan vi pluss på med en t-skjorteaksjon hvor alle går med like t-skjorter en hel dag. Da er sutringa/konstruktiv kritikk sikkert en saga blott.

              Kommentar

              • Playboy1
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Dec 2003
                • 2129

                #67
                Opprinnelig skrevet av Bukkenbruse
                Med fare for at du er ironisk har jo resultatene vært katastrofe. Vi er jo lavere på formtabellen for de siste 5 kampene enn det vi er på tabellen sesongen sett under ett. Henholdsvis 13 og 12.plass. 1 seier på siste 5 er katastrofe for et lag som Lillestrøm, spesielt når vi ser motstanderne vi har møtt. I mine øyne har vi tatt 4 poeng i en periode hvor jeg hadde forventet 9 hvis vi skal være noe annet enn et bunnlag.
                DoubleHi5 mente nok det samme som meg og mulig som deg? at det ikke bare er de siste kampene som har vært Ræva,men alle de siste årene.

                Kommentar

                • Bukkenbruse
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • May 2008
                  • 515

                  #68
                  Opprinnelig skrevet av Playboy1
                  DoubleHi5 mente nok det samme som meg og mulig som deg? at det ikke bare er de siste kampene som har vært Ræva,men alle de siste årene.
                  Aha....da er jeg med og er selvfølgelig enig

                  Kommentar

                  • bjarmann
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Sep 2005
                    • 2887

                    #69
                    Opprinnelig skrevet av Playboy1
                    DoubleHi5 mente nok det samme som meg og mulig som deg? at det ikke bare er de siste kampene som har vært Ræva,men alle de siste årene.
                    Når var forresten siste kamp vi virkelig spilte bra og det var helt samba både på banen og tribunen? Jeg husker det faktisk ikke men blir gjerne mint på den kampen og bedre tider
                    I år så tar vi alt

                    Kommentar

                    • Stray Cat
                      Moderator
                      • Aug 2008
                      • 5914

                      #70
                      Opprinnelig skrevet av bjarmann
                      Når var forresten siste kamp vi virkelig spilte bra og det var helt samba både på banen og tribunen? Jeg husker det faktisk ikke men blir gjerne mint på den kampen og bedre tider
                      20. mars 2011.
                      For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                      Kommentar

                      • trigz
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jan 2004
                        • 7055

                        #71
                        Andreomgangen hjemme mot Tromsø var heftig. Det har vært skrint, ja.
                        Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                        Kommentar

                        • Gjest

                          #72
                          25. April 2011 var vel også bra...

                          Opprinnelig skrevet av Stray Cat
                          20. mars 2011.

                          Kommentar

                          • perrern80
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Dec 2006
                            • 603

                            #73
                            Opprinnelig skrevet av Paddis
                            Ha ha tidenes fyllekalas!
                            Et forum hvor det er krig om Kippe skal spille, god nok som kaptein, Haglund være eller ikke være, Erlandsen er voldsperson eller verdens mest sympatiske, United vs Liverpool. Fantaskiske og potensielle duskusjons temaer på kfl julebordet.
                            La oss ta dette på Martins
                            Ender vel med nashspiel på kammeret

                            Kommentar

                            Working...
                            😀
                            😂
                            🥰
                            😘
                            🤢
                            😎
                            😞
                            😡
                            👍
                            👎