Bodø/Glimt - Lillestrøm - 4. runde cupen - 4. juli 2012 kl. ?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • rulfi
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Mar 2007
    • 982

    #21
    Noen som skal på tur her? Vurderer det faktisk, til tross for kampen i dag. Cupen har vært LSK sin mulighet til å slippe seg løs og ikke tenke på serien. Jeg er med om jeg slipper dra alene ;-) Med litt flaks, seier her, så Hødd eller Asker hjemme i neste, og etter det kan alt skje...

    Kommentar

    • Oldtimer
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Feb 2011
      • 316

      #22
      Har dessverre allerede bestilt billett til Bodø, men etter gårsdagens forestilling, er jeg ikke sikker på at jeg orker å gå på kamp

      Kommentar

      • HSft
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Dec 2004
        • 6075

        #23
        Satser på dette laget:

        Ramovic
        Stoor - Scheel - Kippe - Ringstad
        Andersson
        Roger - PVM
        Knudtzon - BBS - Bolly

        Samme som sist match og mot Kisa (utenom Roger for Palmi), får vi midtbanetrioen til å jobbe sammen slik som de gjorde i 2. omgang mot Kisa så skal vi kunne slå B/G greit. Om vi spiller som mot Sandnes så ryker vi selvfølgelig ut.

        Kommentar

        • fjacob82
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Sep 2005
          • 1507

          #24
          Status på Nystuen a? Kan han være klar til denne kampen? Scheel holder desverre ikke mål, og må holdes i øra skal han gjøre en god kamp.
          Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
          *Brasseberget*

          Kommentar

          • mats
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Mar 2008
            • 621

            #25
            Vil se dette laget fra aug!!!!

            Ramo
            Stoor-Nystuen-Denne Østli- Høibråten
            --Espen--Roger----
            Johan-Solberg-PVM
            ----Helstad---

            Frem til det

            Stoor-Frode-Nystuen-Høybråten
            Resten må jobbe og blø for drakta!!!!

            Kommentar

            • *46*

              #26
              Jeg kan ikke helt se hvordan Ringstad har spilt seg ut av laget.

              Kommentar

              • Totti21
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Mar 2004
                • 3499

                #27
                Opprinnelig skrevet av *46*
                Jeg kan ikke helt se hvordan Ringstad har spilt seg ut av laget.
                Jeg så ikke første omgang på lørdag pga flyreise, men Ringstad var direkte bedriten i 2.omgang og opphever offside på merkelig vis i alle fall 2 ganger på kort tid hvor vi er heldige som Sandes/Ulf ikke kommer alene med keeper. I tillegg gjør han en latterlig dårlig sikringsjobb når Scheel må ut i press på Ondo på 1-3 målet, der han forøvrig også kommer luntende etter, som forøvrig alt for mange gjør om dagen.

                Kommentatoren sa etter den andre offsiden han opphevet at Ringstad ikke fortjente å heve lønna si, uten at han nødvendigvis var så svak som det.

                Men, det jeg kan være enig i er at det er vanskelig å se hvilke alternativer vi har som er bedre enn han, men jeg mener definitivt at vi har ett stort behov for en venstreback som holder nivået, da ingen av de vi har brukt der til nå i år har vært gode nok i mine øyne.

                Kommentar

                • G-Man
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Sep 2011
                  • 3175

                  #28
                  Langt på vei enig. Ringstad er et stort talent, men han trenger å trøkke til mer. Dessuten er han etter min mening (i likhet med Jesper...) ingen venstreback men et spennende alternativ på vingen.

                  Kommentar

                  • egil
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Oct 2005
                    • 1119

                    #29
                    Er det noen som vet om denne kampen blir vist på Tv?
                    KFL - medlem nr 23

                    Kommentar

                    • HSft
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Dec 2004
                      • 6075

                      #30
                      Opprinnelig skrevet av egil
                      Er det noen som vet om denne kampen blir vist på Tv?
                      Vet ingen ting, men tipper den kun blir sendt på nrk.no.

                      Kommentar

                      • Folke
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jun 2008
                        • 5955

                        #31
                        Opprinnelig skrevet av fjacob82
                        Status på Nystuen a? Kan han være klar til denne kampen? Scheel holder desverre ikke mål, og må holdes i øra skal han gjøre en god kamp.
                        Espen deltok ikke på fellestrening i dag, men holdt på sammen med en fysisk trener. Neppe spilleklar til i morgen. Bjørn var heller ikke å se på treningsfeltet, syntes jeg overhørte at han var i England. Neppe noe kamp på han heller!

                        Kommentar

                        • armykanari
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jan 2009
                          • 737

                          #32
                          Opprinnelig skrevet av Folke
                          Espen deltok ikke på fellestrening i dag, men holdt på sammen med en fysisk trener. Neppe spilleklar til i morgen. Bjørn var heller ikke å se på treningsfeltet, syntes jeg overhørte at han var i England. Neppe noe kamp på han heller!
                          Men hvem var denne ene junioren? Nordermoen? han var i hvertfall den eneste som var på, hele tiden.

                          Kommentar

                          • HSft
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Dec 2004
                            • 6075

                            #33
                            Ohi som spiss i denne da? Syntes han gjorde sakene sine bra som spiss mot Kisa.

                            Kommentar

                            • runarM
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jan 2004
                              • 565

                              #34
                              Opprinnelig skrevet av armykanari
                              Men hvem var denne ene junioren? Nordermoen? han var i hvertfall den eneste som var på, hele tiden.
                              Etter det jeg har hørt om Simen Nordermoen stemmer dette bra. Han er en typisk kjapp liten terrier som ikke gir seg :-)
                              runarM

                              Kommentar

                              • lobolars
                                Medlem
                                Hoffnarr
                                • Mar 2010
                                • 64

                                #35
                                Full igjen

                                Opprinnelig skrevet av Totti21
                                Jeg så ikke første omgang på lørdag pga flyreise, men Ringstad var direkte bedriten i 2.omgang og opphever offside på merkelig vis i alle fall 2 ganger på kort tid hvor vi er heldige som Sandes/Ulf ikke kommer alene med keeper. I tillegg gjør han en latterlig dårlig sikringsjobb når Scheel må ut i press på Ondo på 1-3 målet, der han forøvrig også kommer luntende etter, som forøvrig alt for mange gjør om dagen.

                                Kommentatoren sa etter den andre offsiden han opphevet at Ringstad ikke fortjente å heve lønna si, uten at han nødvendigvis var så svak som det.

                                Men, det jeg kan være enig i er at det er vanskelig å se hvilke alternativer vi har som er bedre enn han, men jeg mener definitivt at vi har ett stort behov for en venstreback som holder nivået, da ingen av de vi har brukt der til nå i år har vært gode nok i mine øyne.
                                Utrolig dårlig greie på fotball du har.Nok om det.Var ikke på kamp,men så den på tv,og har spillt den inn.Har sett 2.omg to ganger nå,og ikke noe av det du sier stemmer.Skylde på kommentatoren for dine dårlige meninger å holdninger blir for dumt.Og hvordan kunne du høre kommentatoren når du var på kamp.Hadde du parabol på hodet!!!!!! Nei hold dritten for deg sjøl og ikke skyld på andres uttalelser.Trenger ikke sånne nå.Prøv å vær positiv,og greier du ikke det hold deg heller hjemme eller på toget. FORZA

                                Kommentar

                                • Kay
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Jan 2004
                                  • 763

                                  #36
                                  Opprinnelig skrevet av lobolars
                                  Utrolig dårlig greie på fotball du har.Nok om det.Var ikke på kamp,men så den på tv,og har spillt den inn.Har sett 2.omg to ganger nå,og ikke noe av det du sier stemmer.Skylde på kommentatoren for dine dårlige meninger å holdninger blir for dumt.Og hvordan kunne du høre kommentatoren når du var på kamp.Hadde du parabol på hodet!!!!!! Nei hold dritten for deg sjøl og ikke skyld på andres uttalelser.Trenger ikke sånne nå.Prøv å vær positiv,og greier du ikke det hold deg heller hjemme eller på toget. FORZA
                                  Tror du burde roe deg ned litt lobolars, det Totti21 skriver stemmer bra.

                                  Den kommentatoren JEG hørte når jeg så kampen streamet på nett i etterkant var ihvertfall ikke videre imponert over Ringstad, og er nok den samme kommentator som Totti21 har hørt. Jeg er fan av Ringstad og ønsker han på banen, men jeg gremmes over enkelte av hans involveringer som forsvarspiller, nesten så man lurer på om han gjør det med vilje slik at han kun blir vurdert som ving.

                                  Kommentar

                                  • mr.Jordbakke
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jun 2005
                                    • 3845

                                    #37
                                    Du kan følge Glimt – Lillestrøm på nett-tv fra klokken 18.00 på nrk.no/nordland
                                    NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

                                    Mvh
                                    Mr.Jordbakke

                                    Kommentar

                                    • Brækken
                                      Seniormedlem
                                      Forumsadist
                                      • Jun 2007
                                      • 109

                                      #38
                                      Opprinnelig skrevet av Kay
                                      Jeg er fan av Ringstad og ønsker han på banen, men jeg gremmes over enkelte av hans involveringer som forsvarspiller, nesten så man lurer på om han gjør det med vilje slik at han kun blir vurdert som ving.
                                      Helt enig!! Noen ganger kan han virke irriterende nonchalant. Akkurat som han ikke forstår alvoret....

                                      Noen som vet om Søgård er med til Bodø i dag? Hadde trengt han i garderoben før kampen som en motivator.

                                      Har dessverre ikke trua.....
                                      Team Wenche Myhre

                                      Kommentar

                                      • DoubleHi5
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2011
                                        • 3973

                                        #39
                                        Vi må ha en smule tålmodighet med Espen. Han er vel Start-spiller til 1. august?
                                        Når det gjelder kampen mot Bodø, tror jeg vi vinner den. Tror ikke gutta tør noe annet nå!
                                        Elska þetta félag

                                        Kommentar

                                        • Martin83
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Aug 2007
                                          • 794

                                          #40
                                          Opprinnelig skrevet av Brækken
                                          Noen som vet om Søgård er med til Bodø i dag? Hadde trengt han i garderoben før kampen som en motivator.
                                          Søgård spiller kamp for Start mot Tromsø i dag. Han blir klar fra 1. august.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎