Kamptråd: Lillestrøm SK - Molde FK, Åråsen - Lørdag kl.18:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • *46*

    Opprinnelig skrevet av Stray Cat
    Skal man kritisere noen, må det være Haglund som ikke bytta ham ut.
    Det var vel omtrent bare midtstoppere på benken i dag. Scheel, Nystuen, Høibråten og Osvold var tilgjengelige utespillere. Logi ser jeg ikke på som noe alternativ på venstre kant eller som spiss Så hvem skulle han ha dytta inn?

    Kommentar

    • Pingla
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Nov 2006
      • 370

      Vår venn Bolly virker å være en god gammaldags frustrerende natt-og-dag-spiller, så også i dag.
      Litt lettere flåsete: Fra å herje seg frem til flere sjanser tidlig i førsteomgangen, til så å få en gjennomsnittlig kolspasient til å se lettpustet og lettbeint ut på slutten av begge omgangene.
      Kjedelig kan ingen kalle gutten, ihvertfall
      ¯\_(ツ)_/¯

      Kommentar

      • Stray Cat
        Moderator
        • Aug 2008
        • 5914

        Opprinnelig skrevet av *46*
        Det var vel omtrent bare midtstoppere på benken i dag. Scheel, Nystuen, Høibråten og Osvold var tilgjengelige utespillere. Logi ser jeg ikke på som noe alternativ på venstre kant eller som spiss Så hvem skulle han ha dytta inn?
        Når begynte vi å ta sånne smålige hensyn? ;-)
        For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

        Kommentar

        • KFL41
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • May 2004
          • 3648

          Ser man på høydepunktene, stod Bolly bak det meste av det vi skapte.

          Kommentar

          • Bukkenbruse
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • May 2008
            • 515

            Opprinnelig skrevet av KFL41
            Ser man på høydepunktene, stod Bolly bak det meste av det vi skapte.
            Bolly gjorde MYE positivt fremover i dag. Kritikken går vel spesielt på perioden han spilte venstre ving (etter div rokkeringer med byttet Ringstad-Nystuen). I denne perioden fremstod han som vannvittig holdningsløs og gjorde tidvis en særdeles slett jobb begge veier, før han kvikna litt til igjen på overtid. Han var tidvis meget god, men også tidvis direkte provoserende dårlig.

            Kommentar

            • Reyrey
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jun 2010
              • 379

              Synes Westerberg skulle ha vært det første byttet idag!
              Han rota det til litt for mye, skulle heller satt knutzon ned til høyrekant etter ca 60min, å satt inn Osvold f.eks på topp

              men men, uanz VELDIG DEILIG med poeng i de 4 siste kampene, hvem kunne spådd det?!

              Nå har jeg trua på en god fotball høst..klatre..klatre...klatre... xD
              LSK i med- og motgang <3

              Støtt FuglaTifo, SMS "KANARI TIFO" til 2401 og støtt med 30kr, eller sett inn valgfritt beløp på Kontonr: 1286.48.69740 -merk med tifo

              Kommentar

              • El Caco
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Aug 2009
                • 2286

                Bolly har vært i vinden i det siste, og det hører jeg kamp for kamp fra tribunene. Så heftig at jeg blir flau. I dag blei jeg virkelig forbanna. Etter kampen går Ohi, Bolly og Ruben langs gjerdet nede ved Felt C og takker for kampen. Der står KFL sin ene forsanger. (han med brillene) Tar Ohi i hånda, tar vekk hånda når Bolly går forbi og tar Ruben i hånda etterpå. Fyfaen det var så jævla kvalmt å se på.

                SKAM DEG
                Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

                Kommentar

                • Ungfugl
                  Seniormedlem
                  Forumsadist
                  • Dec 2011
                  • 113

                  Westerberg fungerte i mine øyne kjempebra som ving. Han jobber som en helt, og de første 45 min hvor jeg ser ham best dribler han seg gang på gang gjennom. Synes han fungerer mye bedre som ving enn som back. Men i gleden over Westerbergs innsats er det noe som irriterer meg noe voldsomt. Jeg synes forsvaret for det meste fungerer bra idag, og Gabrielsen gjorde en veldig god jobb, men i neste kamp er det ingen tvil om at de to stopperene jeg vil se spille er Østli og Nystuen. Nystuen er etter min mening den bedre enn både Kippe, Gabrielsen og Scheel, så det ergrer meg at han sitter på benken. Utenom det så spilte også Chima Chukwu idag, og jeg må ærlig innrømme at jeg håper han ALDRI signerer for LSK. Da jeg så hvor slapt han varmet opp, var jeg helt sikker på at han startet på benken. Fikk nok et morsomt ansiktsutrykk da navnet hans ble ropt utover høytallerene. Under kampen idag var han fullstendig hjelpesløs og udugelig, og når Solskjær attpåtil vil ha mye penger for ham, da sier jeg NEI TAKK. Måtte jeg aldri bli tvunget til å se den fjompen jogge rundt i 90 min i gult og svart.

                  Kommentar

                  • knut
                    Make knut Great Again
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Dec 2006
                    • 9413

                    Opprinnelig skrevet av El Caco
                    I dag blei jeg virkelig forbanna. Etter kampen går Ohi, Bolly og Ruben langs gjerdet nede ved Felt C og takker for kampen. Der står KFL sin ene forsanger. (han med brillene) Tar Ohi i hånda, tar vekk hånda når Bolly går forbi og tar Ruben i hånda etterpå. Fyfaen det var så jævla kvalmt å se på.

                    SKAM DEG
                    Dansken har grudge med Bolly? Får sende han en melding i mårra og høre hva den går ut på...

                    Kommentar

                    • Reyrey
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jun 2010
                      • 379

                      Opprinnelig skrevet av El Caco
                      Tar Ohi i hånda, tar vekk hånda når Bolly går forbi og tar Ruben i hånda etterpå. Fyfaen det var så jævla kvalmt å se på.

                      SKAM DEG
                      HVA???
                      En forsanger som har gjort det?? Gi han "karantene" med en gang!

                      kommer INGENTING positivt ut av å håne Bolly offentlig sånn som DET der , ødelegger (kansje) lysta/selvtilliten til Bolly når egne (LSK) supportere går mot han..

                      Vi alle vet hva som bor i han, gi i det minste han (bolly) litt mer tid!
                      Han er fortsatt ung og utvikler seg
                      LSK i med- og motgang <3

                      Støtt FuglaTifo, SMS "KANARI TIFO" til 2401 og støtt med 30kr, eller sett inn valgfritt beløp på Kontonr: 1286.48.69740 -merk med tifo

                      Kommentar

                      • Reyrey
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jun 2010
                        • 379

                        Synes jeg også så Peter Werni på tribuna ved Riise!! samt Judasen- Andre bergdølmo
                        Morro om Werni også kom hjem....!
                        LSK i med- og motgang <3

                        Støtt FuglaTifo, SMS "KANARI TIFO" til 2401 og støtt med 30kr, eller sett inn valgfritt beløp på Kontonr: 1286.48.69740 -merk med tifo

                        Kommentar

                        • nebbjævel
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Mar 2009
                          • 511

                          " Man kan ikke gardere seg mot Lillestrøm på dødball" ( Sitat Ole Gunnar Solskjær).
                          He he.

                          Kommentar

                          • DoubleHi5
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2011
                            • 3975

                            Spillerbørs fra VG:

                            Sead Ramovic 5
                            Steinar Pedersen 6
                            Ruben Gabrielsen 6
                            Frode Kippe 5
                            Stian Ringstad 5
                            Palmi Palmason 4
                            Ohi Omoijuanfo 6
                            Petter Vaagan Moen 5
                            Jesper Westerberg 4
                            Erling Knudtzon 4
                            Mathis Bolly 4

                            Sum 11 mann 54

                            Kommentar: Interessant at VG mener våre to "guttunger", Ohi og Ruben, sammen med bestefar Pedersen var våre beste spillere i går.
                            Elska þetta félag

                            Kommentar

                            • *46*

                              Et poeng må vel også være at trenerteamet gjør det byttet som gir 1 poeng i går.

                              Kommentar

                              • Leif A
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Dec 2003
                                • 3962

                                Opprinnelig skrevet av *46*
                                Et poeng må vel også være at trenerteamet gjør det byttet som gir 1 poeng i går.
                                Neineinei, trenerne er udugelige. Det bestemte jo et flertall av forumrunkerne for mange uker siden!


                                *sarkasme.....*
                                Knurr...

                                Kommentar

                                • GIFKanari
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Apr 2009
                                  • 8243

                                  Hadde kampen i går gått under normale forholder jeg veldig usikker på om vi hadde fått med oss poeng. For den viste også at vi var temmelig sjanseløse de få gangene Molde fikk spille langs bakken og hadde fart på kula. Og akkurat dette aspektet i spillet skiller Molde/Godset og bare delvis RBK fra resten av TL. Vi hadde våre forsøk, men det rant alltid ut i det samme, en formålsløs langpasning opp mot to sjanseløse spisser.

                                  Nå kommer den virkelige eksamen for laget og Haglund, nå er det tilbake til hverdagen og ULF som venter. Vi kan hente så mange etablerte spillere vi bare vil vi, men det nytter ikke hvis vi ikke utvikler vårt pasningsspill.

                                  Kommentar

                                  • Bukkenbruse
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • May 2008
                                    • 515

                                    Opprinnelig skrevet av *46*
                                    Et poeng må vel også være at trenerteamet gjør det byttet som gir 1 poeng i går.
                                    Hvis noen synes det er overraskende at en av tippeligaens 3 beste hodespillere er en trussel på dødball, skal det ikke mye til for å bli "genierklært". Nystuen sin jobb på sentral midtbane var ikke mye å skryte av, men han var god den korte perioden han spilte stopper (vant et par dueller/utspill) og en konstant trussel på dødball. Det siste er ingen overraskelse, såpass vet man når man har Nystuen på banen.

                                    Kommentar

                                    • Ketil Cantona
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Feb 2004
                                      • 6813

                                      Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                                      Nå kommer den virkelige eksamen for laget og Haglund, nå er det tilbake til hverdagen og ULF som venter. Vi kan hente så mange etablerte spillere vi bare vil vi, men det nytter ikke hvis vi ikke utvikler vårt pasningsspill.
                                      Enig, men la oss starte å ta poeng på den kjipe måten så kommer selvtillit og spill etterhvert

                                      Kommentar

                                      • joacim
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • May 2009
                                        • 559

                                        Opprinnelig skrevet av El Caco
                                        Bolly har vært i vinden i det siste, og det hører jeg kamp for kamp fra tribunene. Så heftig at jeg blir flau. I dag blei jeg virkelig forbanna. Etter kampen går Ohi, Bolly og Ruben langs gjerdet nede ved Felt C og takker for kampen. Der står KFL sin ene forsanger. (han med brillene) Tar Ohi i hånda, tar vekk hånda når Bolly går forbi og tar Ruben i hånda etterpå. Fyfaen det var så jævla kvalmt å se på.

                                        SKAM DEG
                                        Du må visst ha briller du og. Han med brillene heter forresten Joacim, og det er meg. Egentlig gikk jeg ned ditt for å snakke med Logi etter kampen. da han gikk inn, så kom disse 3 forbi. Ohi snakka jeg ikke med, og han og bolly snakke med kidsa ved siden av meg, Jeg tok Ruben i hånde å sa, for en stopper! Kanskje en annen gang at du ikke skal snakke om noe du ikke vet?

                                        Personlig syns jeg at Bolly spilte ræva store deler av 2 omgang, og at han ikke blir bytta ut er utrolig.

                                        Jeg har ingen ting imot Bolly, og dette du skriver her er bare piss!

                                        Joacim
                                        Styremedlem 2016

                                        Kommentar

                                        • joacim
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • May 2009
                                          • 559

                                          Opprinnelig skrevet av Reyrey
                                          HVA???
                                          En forsanger som har gjort det?? Gi han "karantene" med en gang!

                                          kommer INGENTING positivt ut av å håne Bolly offentlig sånn som DET der , ødelegger (kansje) lysta/selvtilliten til Bolly når egne (LSK) supportere går mot han..

                                          Vi alle vet hva som bor i han, gi i det minste han (bolly) litt mer tid!
                                          Han er fortsatt ung og utvikler seg
                                          Tar gjerne karantene i så mange kamper du vil. Da syns jeg en av dere andre skal prøve å stå på stolen og se hvor morsomt det er å få folk til å synge

                                          Joacim
                                          Styremedlem 2016

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎