Sandnes Ulf - LSK, Sandnes Stadion, søndag 5. aug. kl. 18.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Fuglamannen
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Aug 2011
    • 543

    #41
    Status på Sandnes Ulf sin tropp før oppgjøret.

    Sandnes Ulfs Vegard Aanestad må sone karantene for sitt tredje gult kort under Lillestrøm-kampen på søndag. Han fikk sitt tredje gule kort da han satte inn en kontant takling på Vikings Trond Erik Bertelsen.

    Dette betyr at han sammen med Edier Frejd, Andreas Westlye og Anel Raskaj er utilgjengelige til kampen på søndag.
    Aksel Berget Skjølsvik og Steinthor Thorsteinsson returnerer etter å ha sonet mot Viking, mens også Andreas Ulland Andersen er klar til Lillestrøm-kampen.
    I tillegg er med god sannsynlighet Morten Bertolt spilleklar til søndag, og klubben venter bare på bekreftelse fra fotballforbundet at han kan spille denne kampen, en bekreftelse som er ventet innen kort tid.

    Kommentar

    • Kjell.T.Ring
      Poll St. Ring
      --==FORUMRUNKER==--
      • Dec 2005
      • 11796

      #42
      For å snakke rett fra levra. Denne skal vi vinne. Nå har Haglund virkelig fått investorene til å åpne lommeboka på en måte jeg aldri hadde våget å trudd.

      Vi har et så godt mannskap nå at vi bør være i medaljekampen neste år. Det eneste som kan ødelegge er et dårlig lederskap.

      Vær så snill Magnus... Vis at du ikke bare er en kjøpetrener som får ok resultater med bra mannskap...
      Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

      Kommentar

      • Fuglamannen
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Aug 2011
        • 543

        #43
        Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
        For å snakke rett fra levra. Denne skal vi vinne. Nå har Haglund virkelig fått investorene til å åpne lommeboka på en måte jeg aldri hadde våget å trudd.

        Vi har et så godt mannskap nå at vi bør være i medaljekampen neste år. Det eneste som kan ødelegge er et dårlig lederskap.

        Vær så snill Magnus... Vis at du ikke bare er en kjøpetrener som får ok resultater med bra mannskap...
        Dersom vi ikke vinner denne merker jeg at jeg blir EKSTREMT skuffet... Denne skal være en bænkers med den lagoppstillingen vi har nå. Tross at flere mangler kamptrening skal et skadeskutt Sandnes Ulf lag virkelig slite mot LSK nå.

        Kommentar

        • Mic
          Seniormedlem
          Forumsadist
          • Nov 2004
          • 120

          #44
          Det er jeg faktisk litt glad for også.. Vil nødig se han hos en Norsk kunkurrent. Tror det bor mere i Edwin enn det vi rakk å få sett av han.

          Opprinnelig skrevet av Reyrey
          Edwin Eziyodawe får ikke kontrakt med Sandnes Ulf.
          The dubble i 2014

          Kommentar

          • tullebukk
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2006
            • 5446

            #45
            Opprinnelig skrevet av Mic
            Det er jeg faktisk litt glad for også.. Vil nødig se han hos en Norsk kunkurrent. Tror det bor mere i Edwin enn det vi rakk å få sett av han.
            Tror også at han har et kne som ikke egner seg for fotball dessverre.

            Kommentar

            • Kjell.T.Ring
              Poll St. Ring
              --==FORUMRUNKER==--
              • Dec 2005
              • 11796

              #46
              Opprinnelig skrevet av tullebukk
              Tror også at han har et kne som ikke egner seg for fotball dessverre.
              Veldig synd med Edwin. Han har dribbleferdigeheter som overgår samtlige i TL. Han fortjener en bedre skjebne selv om han ikke klarer å se opp med mindre han har noe stort på gang.

              Kommer aldre til å glemme FFK og Molde Edwin!
              Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

              Kommentar

              • Ketil Cantona
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Feb 2004
                • 6813

                #47
                I tillegg håper jeg noen rævkjører Høiland om han er på banene. Makan til rasshøl skal en lete lenge etter.

                Tipper 0-2, Riise og Erlingo

                Kommentar

                • Macho-Morten
                  Ikke KFL-styremedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Aug 2005
                  • 2687

                  #48
                  Opprinnelig skrevet av MagnetMagne
                  Befinner meg for tiden i utlandet. Har tilgang til iPad og wifi. Noen som har tips til hvordan jeg får sett matchen? Viser TV2s Sumo Utland tippeligaen?
                  Sumo viser bare søndagsmatchen kl. 20 og Zebra-matchen. Csports har derimot alt (såvidt jeg veit), og funker som tits i utlandet.

                  Kommentar

                  • Mikki Mifsud
                    Seniormedlem
                    Forumonanist
                    • Sep 2005
                    • 244

                    #49
                    Ja, dette blir en nøkkelkamp på flere måter. Først og fremst skal vi revansjere tapet hjemme, men dette er også en 6-poengskamp om å overleve. Slik ståa er pdd rykker Stabæk og FFK ned. På kvalikk ender vi enten opp med Ulf eller Sogndal, noe som er mitt langsiktig tips. Men mye er avhengig av denne kampen, kanskje viktigere enn mange tror. Taper vi, ligger på på kvalikk, seier her tror jeg mye er gjort mtp formkurven vår + spillere.

                    Riise + Helstad skal være navn som dunker ut spillere som gjør comeback i Ulftrøya + en solariumsh*re, jeg tror dette laget har noe stor på gang. Vi skal rett og slett være bedre enn Ulf.

                    Kommentar

                    • ON
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Mar 2004
                      • 3639

                      #50
                      Ifølge RB blir dette søndagens lag:

                      Sead

                      Ruben - Østli- Kippe- Ringstad

                      Palmi-Ohi-Riise-Andersson

                      PVM- Erling

                      Benk: Staw, Pedersen,Nystuen,Roger, Søgård, Bolly, Helstad.

                      Haglund ønsker å starte med Østli som har imponert. Ruben har ikke spilt seg ut av laget, og er varm i trøya, og han tror derfor at Ruben vil takle bytte av posisjon bedre enn Østli. Riise har vist at han er i god form, og klar for å spille. Helstad trenger litt mer trening, men kan fort komme inn iløpet av kampen.

                      Personlig tipper jeg Helstad kommer inn for Erling etter 60-70 min når Erling har mørna opp forsvaret til ULF litt.

                      Kommentar

                      • G-Man
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Sep 2011
                        • 3178

                        #51
                        Bra lag. Jeg hadde tatt ut Kippe og Ohi for Nystuen og Roger, men ellers ser det meget lovende ut!

                        Kommentar

                        • Rankiz
                          Medlem
                          Bøffel
                          • Aug 2009
                          • 39

                          #52
                          Opprinnelig skrevet av G-Man
                          Bra lag. Jeg hadde tatt ut Kippe og Ohi for Nystuen og Roger, men ellers ser det meget lovende ut!
                          Veldig god lagoppstilling, akkurat sånn som jeg hadde tenkt. Kippe har vist bedre form de siste kampene så synes det er greit at han starter. Det samme med Ohi. Såklart synes jeg at både Roger og Nystuen, samt Helstad burde settes inn på i andre omgang. Lagoppstillinge viser at Haglund kommer til å gå offensivt ut mot Sandnes. Med Ohi og Riise på midten har vi to midtbanespillere som er gode til å fordele ballen. Vi spiller derfor en ren 442 formasjon med to balanserende midtbanespillere. Selv om Guy er bedre defensivt, er han for treig til å fordele ballen og kan derfor "ødelegge" mange gode overgangsmuligheter. Nei, jeg tror Haglund har gjort smart i å gå ut offensivt mot et Sandnes Ulf som ikke har imponert de siste kampene og sliter md skader.

                          Kommentar

                          • Smukken
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Dec 2004
                            • 718

                            #53
                            Seier, seier og faens seier er det eneste som som godt nok i morgen. Snakkas.
                            Bada bing - bada bong. Bjørn rulez

                            Kommentar

                            • ap4
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • May 2004
                              • 271

                              #54
                              Kjenner jeg gleder meg til denne, noe som begynner å bli lenge siden. Håper ikke det er et dårlig tegn... Blir EKSTREMT skuffa over annet enn seier her med det laget vi plutselig har.

                              Kommentar

                              • pattriot
                                Seniormedlem
                                Forumsadist
                                • Aug 2011
                                • 108

                                #55
                                Jeg tror Sandnes Ulf har fått en knekk etter Viking-kampen. Nå er også Bo Andersen sykemeldt i 2 uker, uten at det har gått om det medisinske apparatet i Ulf. Ikke bra!

                                Kommentar

                                • G-Man
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Sep 2011
                                  • 3178

                                  #56
                                  "Karate-Bo"-Andersen kan gjerne legge opp spør du meg!

                                  Kommentar

                                  • Fuglamannen
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Aug 2011
                                    • 543

                                    #57
                                    Umotivert keeper kontra sprudlende andre keeper....andre keeperen stod bra når bo hadde karantene for sparket sitt..,, uansett skal vi vinne

                                    Kommentar

                                    • MortenA
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Apr 2007
                                      • 3404

                                      #58
                                      Ønskelig oppstilling:

                                      ---------Knutzon-------
                                      -------------JA---------
                                      --PVM------------BHR--
                                      ------OHI---ROGER-----
                                      -STIAN-NYSTUEN-ØSTLI-RUBEN-
                                      ---------SEAD---------

                                      Det ville vært få midtbanekriger vi ville tapt med denne oppstillingen, og med JA som hengende spiss vil hans manglende defensive egenskaper. Når vi har kanskje Norges fineste venstrefot, så skjønner jeg ikke hvorfor den skal inn sentralt når den kan gjøre så mye ute på kanten? Regner også med at Kippe tar en av midtstopperplassene.
                                      Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                                      Kommentar

                                      • Totti21
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Mar 2004
                                        • 3499

                                        #59
                                        Opprinnelig skrevet av MortenA
                                        Ønskelig oppstilling:

                                        ---------Knutzon-------
                                        -------------JA---------
                                        --PVM------------BHR--
                                        ------OHI---ROGER-----
                                        -STIAN-NYSTUEN-ØSTLI-RUBEN-
                                        ---------SEAD---------

                                        Det ville vært få midtbanekriger vi ville tapt med denne oppstillingen, og med JA som hengende spiss vil hans manglende defensive egenskaper. Når vi har kanskje Norges fineste venstrefot, så skjønner jeg ikke hvorfor den skal inn sentralt når den kan gjøre så mye ute på kanten? Regner også med at Kippe tar en av midtstopperplassene.
                                        Jeg synes Johan Andersson blir fullstendig borte hver gang han spiller i den hengende spissrollen. Han har gjort sine klart beste minutter for LSK så langt på venstrekanten, og dessuten tror jeg ikke Haglund er ute etter å spille med typiske innleggskanter, men ønsker backer som er breddeholdere, og kantspillere som trekker innover i banen. I tillegg til at PVM takket ja til LSK nettopp fordi vi ønsket å satse på han sentralt i banen.

                                        Kommentar

                                        • AG-3
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Jul 2006
                                          • 1081

                                          #60
                                          Noen svært så interessante odds for de spillesugne på unibet:
                                          -Erling første målscorer: 12.00 (regner med at Helstad ikke har spilt seg til spissplassen enda..)
                                          -PVM første/siste målscorer: 11.50/12.00
                                          -Bortelaget(LSK) scorer på straffe: 10.00..har bare kanonfeeling på at vi får straffe i dag!

                                          Jeg har godtroa i dag og ofrer noen småkroner

                                          Kommentar

                                          Working...