Børs Ulf - LSK.

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • perrern80
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Dec 2006
    • 603

    #21
    Opprinnelig skrevet av knut
    Tommy Høiland må jo ha gjort en del riktig, så sure vi var på han i går.
    Det eneste Tommy "sprettskitt" Høiland skal ha kred for igår, er unnskyldningen han kom med til Ringen, etter og regelrett meid han ned i 2. omg. Ellers er han en diger glatt dritt, som kunne irritert på seg en gråstein. Møkkamann!!

    Kommentar

    • woody
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • May 2005
      • 374

      #22
      Opprinnelig skrevet av G-Man
      Jeg skyter ikke Stian for de 2-3 blemmene hans, Folke. Jeg stiller først og fremst et stort spørsmålstegn ved hvorfor han i en rekke situasjoner "gir opp" og stopper eller i beste fall lunter etter når han eller andre mister ballen i kritiske situasjoner. Jeg har stor tro på Stian, men har som jeg har sagt mange ganger før mer tro på hans ferdigheter som ving enn som back. Det går i første rekke på plasseringsevnen. Det blir for ofte for store rom som blir liggende åpne på venstrekanten vår. (Akkurat som når SP spiller, for ikke å snakke om han som hadde plassen årene før...). Stian har dessuten et meget god innleggsfot som ikke kommer til sin rett når han er back (med mindre vi fører kampene).

      Jeg har fått kritikk for å ha segt det tidligere, men personlig synes jeg en løsning med Jesper og Stian på venstresiden er spennende. De overlapper hverandre bra, kan bytte posisjoner og gjør hverandre bedre.
      Jeg er også av de som til tider irriterer meg over at Ringstad stadig virker litt uinteressert og uengasjert; som gir utslag at han ser ut som han "lunter etter" og "gir opp". Det må vel være mulig for trenerne (eller Søgård) å si fra at det er lov å "se ut" som man vil vinne . . .

      Støtter også de som synes Ringstad sliter med "back-rollen"; men etterhvert som forsvaret blir mer samspilt (og ikke byttes fra kamp til kamp); blir det forhåpentligvis også mulig for Ringstad å justere spillet sitt ?
      woody

      Kommentar

      • tullebukk
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2006
        • 5446

        #23
        Kan Espen Søgård spille back tro???

        Kommentar

        • *46*

          #24
          Opprinnelig skrevet av knut
          Tommy Høiland må jo ha gjort en del riktig, så sure vi var på han i går.
          Filming? Blir du glad av det? Jeg blir grinete av slikt. Heldigvis er han også født offside inne på et solarium.

          Kommentar

          • Ketil Cantona
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2004
            • 6813

            #25
            NEI!
            Har fortsatt mareritt om enga matchen

            Kommentar

            • knut
              Make knut Great Again
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Dec 2006
              • 9390

              #26
              Opprinnelig skrevet av *46*
              Filming? Blir du glad av det? Jeg blir grinete av slikt. Heldigvis er han også født offside inne på et solarium.
              Dårlig filming <3

              Kommentar

              • Leif A
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Dec 2003
                • 3962

                #27
                Opprinnelig skrevet av tullebukk
                Kan Espen Søgård spille back tro???
                Det har han vel bevist ved flere anledninger at han helst bør slippe.
                Knurr...

                Kommentar

                • *46*

                  #28
                  Opprinnelig skrevet av Leif A
                  Det har han vel bevist ved flere anledninger at han helst bør slippe.
                  Og stopper.

                  Kommentar

                  Working...
                  😀
                  😂
                  🥰
                  😘
                  🤢
                  😎
                  😞
                  😡
                  👍
                  👎