Kamptråd: Lillestrøm Sportsklubb-Fredrikstad Fotballklubb lørdag 1. september 18.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • SAEDbeger
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Sep 2006
    • 421

    Siden d ikke er noe tråd for denne matchen på tribunekultur så tar jeg det her:
    ver det noen andre enn meg som la merke til en idiot som hadde med seg dommerfløyte på feltet i går?? Flere ganger, spesielt ved overgangen til ffk før straffa så trodde jeg det var blåst. Idiot

    Kommentar

    • El Caco
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Aug 2009
      • 2286

      Er ikke rart det blir en begredelig første omgang, når FFK ligger med samtlige 11 på sin egen halvdel og Haglund kjører Ohi og Søgård som skal fordele baller til siden og frem. Da LSK endelig fikk 1-0 scoringen, burde Bolly kommet innpå med en gang for f.eks Erling. At vi blir presset når vi leder 1-0 er greit nok, men at forsvar og midtbane ligger på 16-meteren er det å be dem score.

      FFK har studert forsvaret vårt. Bare slå i bakrom. Backlinja vår er helt latterlig. Plutselig faller en av uten at resten gjør det, og det er fritt fram. Ringstad var en katastrofe, og bør benkes neste kamp. Nå gruer jeg meg til neste kamp på Åråsen - uansett motstander har det aldri skjedd før.
      Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

      Kommentar

      Working...
      😀
      😂
      🥰
      😘
      🤢
      😎
      😞
      😡
      👍
      👎