Tromsø IL - Lillestrøm Sportsklubb mandag 17. september 19.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • HSft
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2004
    • 6075

    Opprinnelig skrevet av _Jonern
    Merkelig uttalelse - ja. Men PVM er den eneste spilleren i dag som hvertfall er i nærheten av å komme fra det med æren i behold. Ville gitt PVM 5'er på børsen og resten stolpe!
    PVM er en bra spiller, men han var absolutt delaktig i tapet i dag. Han var bl.a. meget delaktig i både 1-0 og 2-0. PVM og Hauger blir en bra duo på midten etterhvert. Skulle helst sett at vi brukte en trio på midten, med BHR som tredjemann, men håper ikke vi flytter opp PVM igjen, han er god når han får styre spillet litt lengre ned i banen.

    Om vi vil ha ulike spisstyper istedenfor å spille med to bakromsspisser foretrekker jeg at Ohi får muligheten som spiss igjen, fremfor at PVM flyttes opp som hengende spiss, da vi har bruk for han lengre bak om vi skal styre kamper fremover og spille vårt eget spill.

    Kommentar

    • knut
      Make knut Great Again
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2006
      • 9413

      Hadde vi noen målsjanser i denna kampen? Husker ingen. Tilstander.

      Kommentar

      • Seb.R
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2006
        • 4159

        Opprinnelig skrevet av knut
        Hadde vi noen målsjanser i denna kampen? Husker ingen. Tilstander.
        Tror vi hadde én.

        Hadde vi ikke det mot Fredrikstad også? I så fall må jo det være en ny negativ LSK-rekord? 2 sjangser på 2 kamper.
        www.sebastianramsland.com
        www.twitter.com/sebramsland

        Kommentar

        • kunden
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jun 2005
          • 2325

          Ser man på statistikken, og bortsett fra avslutninger(og selvsagt resultat), så ser det ikke så ille ut:
          ALFHEIM/OSLO (VG Nett) (TIL-LSK 5-1) Zdenek Ondrásek (23) og Fredrik Björck (32) scoret to ganger hver da Tromsø vant stort og blåste liv i håpet om medalje. For Lillestrøm blir det snakk om nedrykksstrid.


          Men 11-7 i cornere? En av de siste gangene jeg gløttet bort på TVen mente jeg vi var oppe i 8-8(?)

          Kommentar

          • Roll75
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Dec 2007
            • 834

            Detta var skrekkfilmmateriale! Vennligst si fra om det er noen som kan se på laget den minste antydning til at de noen gang har sett hverandre! Grusomt var det! Det var vel en som skrev "nå må noen slå i bordet"! Kunne ikke vært mer enig. På meg virker det som Haglund lar det skure å gå! Evner ikke å ta grep underveis i kampen. Virker heller ikke å ta innover seg det faktum at vi nå er på vei ned i adecco.

            Kommentar

            • *46*

              Tar siste mann som går ut og skrur av lyset? Nei vent litt, det virker til å ha gått for lenge siden...

              Kommentar

              • trigz
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jan 2004
                • 7055

                Kan noen åpne Neglebiterliga-tråden igjen? Ser ut til at vi får god bruk for den i år igjen.
                Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                Kommentar

                • Yellow-not-jella
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Mar 2009
                  • 1606

                  "-Ingen kamp for Bolly dette. Usynlig i tiden han spilte", kommer det fra de to sullikkene i RB. Drita på jobb?

                  Kommentar

                  • DoubleHi5
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2011
                    • 3975

                    "Det er greit nok at det var mange individuelle feil, men heller ikke i strukturen så LSK ut som noe annet enn et nedrykkslag. Og den streken begynner å komme farlig nære igjen med Fredrikstads stigende formkurve. På papiret skal kanarifuglene være altfor gode til å havne der. I realiteten er de rett og slett ikke bedre. Det er knapt til å fatte."

                    De var kanskje drita på jobb når de kommenterte Bolly, men det er sjelden rb.no's utskremte har truffet bedre med oppsummeringen!
                    Elska þetta félag

                    Kommentar

                    • kimmern
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jun 2005
                      • 1174

                      skjønner godt hvorfor de var drita på jobb når lsk "byr opp til dans" på denne måten

                      Kommentar

                      • Martin83
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Aug 2007
                        • 794

                        I all denne elendigheten så merket jeg meg en positiv ting i går.

                        Da lagene kom ut i andre omgang og frem til 3-1 scoringen, så spilte vi relativt bra mot etablert forsvar. Vi så Stoor komme frem og vi så Riise gjøre gode initiativ på kanten. Resten av kampen var en diger suppe hvor samtlige LSK-spillere ikke maktet noe. Men er det noe LSK har vært dårlig på de siste årene - og som kanskje er det vanskeligste i fotball - så er det å spille mot etablert. Her ligger nøkkelen til sukess.

                        Bruke mer energi nå på å forbanne meg over styret og stell orker jeg ikke, og ingen nytte har det heller. Haglund sitter og det vil han gjøre i allefall resten av sesongen.

                        Mot Aalesund ønsker jeg å se en ytterligere forbedring av spill mot etablert.

                        Kommentar

                        • G-Man
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Sep 2011
                          • 3178

                          Er særdeles uenig i deler av RBs spillerbørs.

                          Stoor får 2 - det er skivebom. Han var en av bare to LSK-spillere som konsekvent løp og prøvde hele kampen. Ikke lett å være back når midtforsvaret vårt overhodet ikke kommuniserer (og det smerter meg å si, for jeg hadde (og har fortsatt) stor tro på kombinasjonen Østli / Nystuen). Stoor fikk altfor store rom han måtte dekke på egenhånd, og løp til krampa tok 'n. Karakter: 5

                          Erling: Akkurat det samme. Løp, prøvde og jobbet hele veien. Var tilbake og brøt Tromsø, og ble vår fremste mann i samme angrep. Ikke hans skyld at resten var så uhorvelig trege fremover eller ikke har fått med seg at Erling er en tanke lavere enn Jostein Flo. Karakter: 5

                          Ohi: Fikk akkurat dobbelt så mye som han fortjener (igjen). Karakter: 1

                          Resten er vel stort sett greit, selv om f.eks BHR får et poeng ekstra bare på navnet.

                          Kommentar

                          • trigz
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jan 2004
                            • 7055

                            Ramovic 4
                            Stoor 4
                            Nystuen 2
                            Østli 2
                            Gabrielsen 3
                            Riise 3
                            Hauger 2
                            PVM 4
                            Ohi 2
                            Helstad 3
                            Knudtzon 2
                            Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                            Kommentar

                            • Tittil
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Apr 2009
                              • 341

                              En fattig trøst: bunnen er nådd, dårligere enn i går kan det ikke bli. Da må det bare gå en vei, i alle fall er lite skritt i riktig retning. Om det er nok til poeng på Colourline stadion er en annen sak.

                              Kommentar

                              • bjarmann
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Sep 2005
                                • 2887

                                Jeg tok feil. Det var ikke bare å sette ut Kippe for å gjøre laget mer spillende og forsvaret bedre. Det Nystuen og Østli viste igår var på grensen til det mest uhorvelig rævva jeg har sett. I tillegg spilte ikke akkurat Ramo sin beste match heller. Var Hauger på banen igår? Eneste som får i nærheten av godkjent igår er PVM, Stoor og Erling. Resten kan bli igjen der oppe å måke snø for Tromsø kommune til vinteren
                                I år så tar vi alt

                                Kommentar

                                • nebbjævel
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Mar 2009
                                  • 511

                                  Etter kampen i går er det tre mulige tolkninger:

                                  1: Haglund har ikke maktet å skape et lag ut i fra foreliggende spillermateriell. HVis dette ikke er sant, er

                                  2: Spillerne vi har kjøpt ikke så gode som vi trodde på forhånd
                                  eller
                                  3: Kombinasjonen av de to første.

                                  Haglund bør trekke seg, slik at tolkning 2 eventuelt kan bekreftes eller elimineres.

                                  Videre: Det er ikke noe spillesystem å forholde seg til. Dette tar livet av argumentet om at Fofana bør benkes inntil han har satt seg inn i norsk fotball og hvordan vi spiller. Få mannen på banen med én gang. Det er ikke noe å tape på det.

                                  (Rett meg om jeg tar feil nå igjen. Jeg har tatt et par-tre øl siden det ikke blei noe i helga).

                                  Kommentar

                                  • vermu
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Aug 2008
                                    • 1729

                                    Å sette Kippe på benken mot et fysisk sterkt (og selvfølgelig spillende) hjemmelag og dermed nok en gang forandre i forsvarsfirern er en av årets Haglund-tabber. (Overgås muligens bare av at Espen Nystuen fikk løpe ut på banen i 2.omgang).

                                    Forstå meg rett. Jeg liker Nystuen og han er en brukbar stopper. Jeg dømmer heller ikke bare etter en kamp, men jeg regner med at diskusjonen om hvem som skal spille av Kippe/Nystuen er lagt død etter denne forestillingen fra laget!

                                    Kommentar

                                    • sk-kanaris
                                      Seniormedlem
                                      Forumonanist
                                      • May 2007
                                      • 240

                                      En av troppens beste spillere er ikke med, det er uforstålig, inn med Roger til neste kamp.
                                      /Ståle

                                      http://youtu.be/wIQDoYUcwDg

                                      Kommentar

                                      • BD
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Feb 2006
                                        • 1408

                                        Opprinnelig skrevet av sk-kanaris
                                        En av troppens beste spillere er ikke med, det er uforstålig, inn med Roger til neste kamp.
                                        Kunstgress + dårlig form gjør det til en ok vurdering at Roger ikke spilte.

                                        Kommentar

                                        • nebbjævel
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Mar 2009
                                          • 511

                                          Kunstgress og dårlig form ? Hvor er symptomene på formutløsning for dem som spilte ?
                                          Sjølmålet til 2-1 ?
                                          Faen hell.

                                          Kommentar

                                          Working...