Tromsø IL - Lillestrøm Sportsklubb mandag 17. september 19.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Tittil
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Apr 2009
    • 341

    Rogern var sammen med Bolly totalt dominerende i første omgang mot Skedsmo. Han er er hav foran Søgård. Han kunne vært mannen som kunne vunnet en del baller mot Tromsø, noe ingen av de andre maktet. Han kan riktignok være ujevn, men har vist evne til å snu en kamp alene(re hjemme mot TIL)

    Kommentar

    • Kvalen
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jul 2006
      • 327

      Opprinnelig skrevet av bjarmann
      I tillegg spilte ikke akkurat Ramo sin beste match heller.
      Er det smart å bruke en keeper som ikke er med i planene videre? Jeg liker Ramo, men jeg ser på han som litt den typen som kan tenke "ok, de vil ikke ha med meg videre, da skal de få se hva som skjer".. I en nedrykksstrid er det vel en fordel om keeper yter maksimalt..
      "For bergenserne blir dette som en kjapp onanering - en kortsiktig selvtilfredsstillelse"
      - Ivar Hoff

      Kommentar

      • GIFKanari
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2009
        • 8243

        Det er ikke bare et spørsmål om det er lurt å bruke en spiller som ikke er en del av fremtidsplanene, mannen er jo helt åpenbart hemmet av skaden sin fortsatt også. Fikk en svært sjenerøs femmer i RBs evaluering av årets kjøp, der man helt riktig trakk frem de gode kampene.

        Problemet er imidlertidig at det er flere kamper der han har stått under pari. Han har kosta oss fler poeng enn han har redda.

        Kommentar

        • Tittil
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Apr 2009
          • 341

          Opprinnelig skrevet av GIFKanari
          Det er ikke bare et spørsmål om det er lurt å bruke en spiller som ikke er en del av fremtidsplanene, mannen er jo helt åpenbart hemmet av skaden sin fortsatt også. Fikk en svært sjenerøs femmer i RBs evaluering av årets kjøp, der man helt riktig trakk frem de gode kampene.

          Problemet er imidlertidig at det er flere kamper der han har stått under pari. Han har kosta oss fler poeng enn han har redda.
          Ikke uenig, men har man noe alternativ. Staw virker ikke veldig stødig han heller. Usikker i feltet og slipper en del baller. At de ikke satset på Andre Hansen er fortsatt en gåte for meg.

          Kommentar

          • DoubleHi5
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2011
            • 3968

            Opprinnelig skrevet av Tittil
            At de ikke satset på Andre Hansen er fortsatt en gåte for meg.
            Enig. På tide å døpe om (ledelsen i) klubben til Det gåtefulle folket...?
            Elska þetta félag

            Kommentar

            • Kjell.T.Ring
              Poll St. Ring
              --==FORUMRUNKER==--
              • Dec 2005
              • 11796

              Opprinnelig skrevet av Tittil
              At de ikke satset på Andre Hansen er fortsatt en gåte for meg.
              Smarteste avgjørelsen klubben har gjort å bli kvitt kødden!
              Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

              Kommentar

              • *46*

                Opprinnelig skrevet av Tittil
                At de ikke satset på Andre Hansen er fortsatt en gåte for meg.
                Håper sportsklubben aldri noen gang kommer til å satse på spillere som liker å bruke fritiden sin på å gå på kamp med klanen og stå å synge sammen med dem - det vil i såfall bli en gåte for meg! Dahm fikk heller ikke spesielt mange sjanser etter sin illojale uttalelser i fylla. Og det liker jeg!

                Kommentar

                • Tittil
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Apr 2009
                  • 341

                  Opprinnelig skrevet av *46*
                  Håper sportsklubben aldri noen gang kommer til å satse på spillere som liker å bruke fritiden sin på å gå på kamp med klanen og stå å synge sammen med dem - det vil i såfall bli en gåte for meg! Dahm fikk heller ikke spesielt mange sjanser etter sin illojale uttalelser i fylla. Og det liker jeg!
                  Kjenner ikke til disse hendelsene, men uansett er det ikke så interessant hva spillerene gjør på fritiden bare de presterer optimalt for LSK, selvom det å synge sammen med klanen virker merkelig, hvis det er fakta. Han har i allefall bevist at han er en keeper på høyeste nivå i Norge, og Fagermo har offentlig takket LSK for at de ikke oppdaget talentet hans. Tar gjerne i mot Hirtsfeldt også jeg, selvom han har spilt for Enga!

                  Kommentar

                  Working...
                  😀
                  😂
                  🥰
                  😘
                  🤢
                  😎
                  😞
                  😡
                  👍
                  👎