Årets spiller 2012

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Herman
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Feb 2010
    • 1101

    #41
    Jepp, PVM topper RB-børsen med et snitt på 5,71, og ligger også høyest av LSK-spillerne på TV2, Dagbladet og VG sine børser. I tillegg tror jeg det var VG som hadde PVM på 6. plass over Tippeligaens beste spillere nå i høst.

    Børser er ikke alt, men når nesten alle børser er enige, er det neppe tilfeldig. I tillegg til at han er ganske overlegent poengkongen vår, med 16 målpoeng på 22 kamper.
    Kan ta med våre topp 5 i de forskjellige børsene (uten Björn):

    RB: 1. PVM (5,71), 2. Riise (5,70), 3. Ramovic (5,30), 4. Bolly (5,14), 5. Hauger (5,13)
    TV2: 1. PVM (5,09), 2. Ramovic (5,04), 3. Kippe (4,90), 4. Knudtzon (4,50), 5. Palmi (4,38)
    VG: 1. PVM (5,32), 2. Ramovic (4,96), 3. Kippe (4,71), 4. Palmi (4,31), 5. Stoor (4,26)
    Aftenposten: 1. Ramovic (4,72), 2. PVM (4,68), 3. Guy Roger (4,65), 4. Riise (4,60), 5. Knudtzon (4,58)

    Hos Dagbladet fikk jeg bare opp topp 25 totalt i ligaen, men der var uansett også PVM vår beste med et snitt på 5,45.
    Jeg er enig med TV2, RB, VG og Dagbladet.
    Twitter

    Kommentar

    • 10theri
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Oct 2010
      • 438

      #42
      Opprinnelig skrevet av Herman
      Børser er ikke alt
      Nei, det har du helt rett i. Og derfor er Erling årets fugl. Det handler så vel om forventninger, forutsetninger og forbedringer som det handler om faktiske børs-poeng. Da er det liten tvil for min del at Erling er den soleklare vinneren.
      Petter forventet mann skulle gå inn i laget og vise vei. Det var han som skulle bli assist kongen og han skulle score mål.
      Erling hadde man ikke samme forventninger til, men han har tatt enorme steg, har vært en av våre viktigste og beste spillere og er utrolig nok også toppscorer.
      Heia Lillestrøm......

      Kommentar

      • Robiwan
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Sep 2006
        • 603

        #43
        Opprinnelig skrevet av 10theri
        Nei, det har du helt rett i. Og derfor er Erling årets fugl. Det handler så vel om forventninger, forutsetninger og forbedringer som det handler om faktiske børs-poeng. Da er det liten tvil for min del at Erling er den soleklare vinneren.
        Petter forventet mann skulle gå inn i laget og vise vei. Det var han som skulle bli assist kongen og han skulle score mål.
        Erling hadde man ikke samme forventninger til, men han har tatt enorme steg, har vært en av våre viktigste og beste spillere og er utrolig nok også toppscorer.
        Pluss på med en assist og et mål mot søppla.
        Skal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339

        Kommentar

        • tonkro
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jan 2009
          • 338

          #44
          Jeg stemte på Erling, men syns Petter er en veldig god nummer 2. Håper han er skadefri neste sesong, for da tror jeg han blir gull!

          Kommentar

          Working...