Vi som elsker Lillestrøm!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • GB
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • May 2005
    • 332

    #21
    Hei vaadahl,

    Har hatt samme "oppvekst" som deg men har slett ikke vært like flink til å følge opp.

    Flyttet til Lillestrøm som 7 åring i 1969. Husker ikke helt når jeg startet å gå på kamper men "var med" LSK fra 3 div og opp. Satt ofte innenfor reklameskiltene ved siden av motstandermålet. Spilte mot LSK stjernene på gresset på Nebben. Var så "heldig" å få et løst skudd fra en av dem i balla og ble trøstet av halve laget!!
    Opplevde Ajax på Ullevål !! Med Lilleliens fantastiske beskrivelser i bussen etterpå. Har hoppa rundt Tom Lund under intervju på sportsrevyen. Har opplevd mange klassikere men så flyttet jeg til Bærum hvor ingen sparker til ballen (i hvertfall ikke da... de kaster den i en bøtte og ballen er fjollete).

    Har bodd i Bærum i 20 år og flyttet tilbake for ca. 3 år siden.
    Har kjent at "besettelsen" gradvis har kommet tilbake og toppet seg i vår da jeg ble provosert av en kommentar i DB om oppmøtet på Åråsen. Fikk VIF kampen rett i fanget og NÅ......
    Meldte meg inn i KFL og stod i kø for billetter.

    Har ikke tatt steget inn på feltet men vurderer sesongkort på sitteplass.
    har jo blitt "gammel" nå og har råd til sitteplass - noe jeg slett ikke hadde når jeg var yngre. Måtte til og med vente til 2. omgang av og til for da var det jo gratis. Er det det fortsatt?

    Hilsen GB

    Takk til alle som har tatt vare på klubben min mens jeg har vært villfaren.

    Opprinnelig skrevet av vaadahl
    Begynte karrieren min i 73 som 5 åring på gjerdet
    rundt Åråsen,

    .....

    Faren min var en av den beryktede vaktstyrken på 70 tallet så jeg så mange kamper på innsiden av gjerdet bak målet mot Lillestrøm.

    Kommentar

    • iL
      Seniormedlem
      --==FORUMRUNKER==--
      • Jan 2004
      • 10771

      #22
      hehe utrolig å sentimentale folk er blitt om dagen da, men det er jo bare kos

      Velkommen tilbake GB.

      Håper alle har tatt seg fri torsdag 22. for det blir en helvetes fest etter at vi har slått ut enga av cuppen, og er klar for finalen!
      Kanarifugla flyr høyt i år!

      Kommentar

      • superbøffel
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Aug 2005
        • 5611

        #23
        Første kamp: Fugla-Strømmen 1-0 1988. Peter Hedman scoret vinnermålet etter verdens lengste pasning fra Dennis Schiller. Og Fjøra var en klovn. Kunne jo ikke bli annet enn forelsket!

        Kan heller aldri glemme regnværsdager under den gamle TV-bua... HERLIG!
        Enøyd i de blindes dal.

        Kommentar

        • artois
          Seniormedlem
          Forumonanist
          • May 2004
          • 176

          #24
          Opprinnelig skrevet av superbøffel
          Første kamp: Fugla-Strømmen 1-0 1988. Peter Hedman scoret vinnermålet etter verdens lengste pasning fra Dennis Schiller.
          Her må jeg få lov å arrestere litt... :lol:

          Det er mulig pasningen kom fra Schiller'n, men målet som ble scoret var ikke fra støvelen til Peter Hedman.
          Sportsklubben vant riktignok seriepremieren i 1988 mot 2010 med 1-0, men denne scoringa stod gode gamle Fjøre for!
          Og han putta på den gamle emminente Sportsklubben-keeper Arne "Malern" Amundsen.

          Hilsen han som var ballgutt bak målet der Fjøra putta :roll:
          Mortus vivis praecipant
          ¤ Brigate Giallo ¤

          Kommentar

          • superbøffel
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2005
            • 5611

            #25
            Opprinnelig skrevet av artois
            Opprinnelig skrevet av superbøffel
            Første kamp: Fugla-Strømmen 1-0 1988. Peter Hedman scoret vinnermålet etter verdens lengste pasning fra Dennis Schiller.
            Her må jeg få lov å arrestere litt... :lol:

            Det er mulig pasningen kom fra Schiller'n, men målet som ble scoret var ikke fra støvelen til Peter Hedman.
            Sportsklubben vant riktignok seriepremieren i 1988 mot 2010 med 1-0, men denne scoringa stod gode gamle Fjøre for!
            Og han putta på den gamle emminente Sportsklubben-keeper Arne "Malern" Amundsen.

            Hilsen han som var ballgutt bak målet der Fjøra putta :roll:
            kan ikke annet enn å beklage! du har selvfølgelig rett! uansett, pasningen fra verdens beste back med snusleppe sitter som spikret i minnet!
            Enøyd i de blindes dal.

            Kommentar

            • artois
              Seniormedlem
              Forumonanist
              • May 2004
              • 176

              #26
              Opprinnelig skrevet av superbøffel
              kan ikke annet enn å beklage! du har selvfølgelig rett! uansett, pasningen fra verdens beste back med snusleppe sitter som spikret i minnet!
              Fort gjort å blande litt gode gamle minner :wink:

              Men var det ikke samme sesong Schiller'n putta fra over 50 m mot Moss ?
              I siste serierunde ?
              (Tror Fjøra fikk en kneskade i samme matchen).
              Mortus vivis praecipant
              ¤ Brigate Giallo ¤

              Kommentar

              • Runbernt
                Seniormedlem
                Forumsadist
                • May 2004
                • 127

                #27
                Opprinnelig skrevet av superbøffel
                Opprinnelig skrevet av artois
                Opprinnelig skrevet av superbøffel
                Første kamp: Fugla-Strømmen 1-0 1988. Peter Hedman scoret vinnermålet etter verdens lengste pasning fra Dennis Schiller.
                Her må jeg få lov å arrestere litt... :lol:

                Det er mulig pasningen kom fra Schiller'n, men målet som ble scoret var ikke fra støvelen til Peter Hedman.
                Sportsklubben vant riktignok seriepremieren i 1988 mot 2010 med 1-0, men denne scoringa stod gode gamle Fjøre for!
                Og han putta på den gamle emminente Sportsklubben-keeper Arne "Malern" Amundsen.

                Hilsen han som var ballgutt bak målet der Fjøra putta :roll:
                kan ikke annet enn å beklage! du har selvfølgelig rett! uansett, pasningen fra verdens beste back med snusleppe sitter som spikret i minnet!

                Jeg må få lov til å arrestere litt her jeg også...:-)
                Målet til Fjøra i den kampen kom på denne måten: Dennis slår en corner fra venstre som Fjøra header inn på første stolpe.(i Leirsund-svingen)
                Jeg husker også den kampen veldig godt. Hedman herja på venstrekanten, og pasningene til Dennis var som alltid fantastiske
                Runbernt

                Kommentar

                • superbøffel
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Aug 2005
                  • 5611

                  #28
                  Opprinnelig skrevet av Runbernt
                  Opprinnelig skrevet av superbøffel
                  Opprinnelig skrevet av artois
                  Opprinnelig skrevet av superbøffel
                  Første kamp: Fugla-Strømmen 1-0 1988. Peter Hedman scoret vinnermålet etter verdens lengste pasning fra Dennis Schiller.
                  Her må jeg få lov å arrestere litt... :lol:

                  Det er mulig pasningen kom fra Schiller'n, men målet som ble scoret var ikke fra støvelen til Peter Hedman.
                  Sportsklubben vant riktignok seriepremieren i 1988 mot 2010 med 1-0, men denne scoringa stod gode gamle Fjøre for!
                  Og han putta på den gamle emminente Sportsklubben-keeper Arne "Malern" Amundsen.

                  Hilsen han som var ballgutt bak målet der Fjøra putta :roll:
                  kan ikke annet enn å beklage! du har selvfølgelig rett! uansett, pasningen fra verdens beste back med snusleppe sitter som spikret i minnet!

                  Jeg må få lov til å arrestere litt her jeg også...:-)
                  Målet til Fjøra i den kampen kom på denne måten: Dennis slår en corner fra venstre som Fjøra header inn på første stolpe.(i Leirsund-svingen)
                  Jeg husker også den kampen veldig godt. Hedman herja på venstrekanten, og pasningene til Dennis var som alltid fantastiske
                  Lurer på om jeg var drita jeg... Selv om jeg vel var noe ung for det...
                  Enøyd i de blindes dal.

                  Kommentar

                  Working...
                  😀
                  😂
                  🥰
                  😘
                  🤢
                  😎
                  😞
                  😡
                  👍
                  👎