Marius Lundemo

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • holmiz
    The kjøkken-kanariz
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2006
    • 6064

    Nå er jo faren hans salgssjef hos bartepakket, så jeg ser på det som enklere å forby regn i Bergen enn å hindre Marius i å ta på seg rema1000-posen og spille ball foran verdens kjedeligste publikum. Det eneste positive det er å si om bart city er at det er skilta mot Oslo ut av byen, dialekten der oppe er helt jævlig og de fleste som evner å ta seg inn på Lerskendal har flere bonusunger enn de har hele tenner.
    Hilsen Anders

    Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
    Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

    Kommentar

    • tullebukk
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2006
      • 5446

      Lundemo skal ikke til RBK har jeg fått bekrefta . RBK trenger en som går rett inn på laget . Lundemo er langt fra det nå .

      Kommentar

      • CFC1976
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jul 2015
        • 341

        Opprinnelig skrevet av tullebukk
        Lundemo skal ikke til RBK har jeg fått bekrefta . RBK trenger en som går rett inn på laget . Lundemo er langt fra det nå .
        Vet ikke hvor du får opplysningen fra, men dette er trolig feil. Jeg 100 sikkert på Ræv vet at han er god nok til førstelaget (eller benk)

        Kommentar

        • Trooond
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Mar 2015
          • 1039

          Kan vel hende de ser på Lundemo som mer langsiktig investering, og i tillegg henter en som går rett inn på laget, det ville ikke akkurat være utenkelig.
          Det kan fort vise seg å være en god investering, men da har de kanskje også tid til å vente til sommeren.

          Kommentar

          • GIFKanari
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2009
            • 8243

            Forsvinner en skadd Lundemo til en erkerival vil det være et enormt tilbakeslag for Runars og Torgeirs sportslige troverdighet. Mye prestisje knyttet til å ha en spiller som ham i stallen. Samtidig har jeg ingen tro på faktumet at faren jobber i RBK har noen påvirkning på de sportslige valg trønderne gjør. Fremstår som om man under Ingebrigtsen også har en helt annen grad av profesjonalitet og bedre kartlegging før man foretar kjøp.

            Har stor tro på at Lundemo kan komme tilbake, han hadde tross alt en i praksis skadefri debutsesong, men det er også hevet over tvil at vårt medisinske apparat ikke er hva det var med Kåsene.

            Kommentar

            • Frode D. Homb
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Dec 2003
              • 982

              Hvordan vil du begrunne at LSK har mindre medisinsk og fysiologisk kompetanse nå enn under Kåsene?

              Kommentar

              • Håkon Henriksen
                Administrator
                • Nov 2003
                • 6411

                Opprinnelig skrevet av Børge
                Investor. Vet ikke hvem det er, men ikke Per Berg etter hva jeg mener å ha hørt/lest.
                Mener det er en fyr fra Asker/Bærum, og det er ikke penger å hente for oss omtrendt... fritt etter husk..
                Håkon Henriksen
                -
                Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
                -
                ALT FOR FUGLA

                Kommentar

                • gilbert
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2003
                  • 3174

                  Da IFK la inn bud på nesten fem millioner i fjor på denne tida, kom det fram at Lundemo var eid av en investor, samt at Bærum skal ha prosenter av videresalg. LSK ville derfor få litt under halvparten av overgangssummen (kilde: Romerikes Blad, 13. januar 2015). Det samme vil da gjelde i år, siden Lundemo har den samme kontrakten nå.

                  gilbert

                  Kommentar

                  • gilbert
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2003
                    • 3174

                    Opprinnelig skrevet av Frode D. Homb
                    Hvordan vil du begrunne at LSK har mindre medisinsk og fysiologisk kompetanse nå enn under Kåsene?
                    At klubben straks Geir Kåsene var ledig etter oppholdet i Polen grep sjansen til å få ham tilbake (fra 1. juli i år er avtalen som for lengst er inngått) sier iallfall mye om hvor høyt hans innsats og kompetanse verdsettes. En vurdering jeg og mange andre fullt ut deler, etter å ha sett hva han fikk til sammenlikna med de andre fysiske trenerne og fysioterapeutene vi har hatt de siste par tiåra.

                    gilbert

                    Kommentar

                    • Blåvitt
                      Medlem
                      Bøffel
                      • Feb 2012
                      • 35

                      Opprinnelig skrevet av kunden
                      På tide å invitere IFK igjen
                      Jag vet att IFK har haft koll på Lundemo även under 2015. Men Mats Gren i IFK har nog ingen större lust att diskutera med LSK igen efter vad som hände förra vintern. Jag skulle tro att IFK bara är intresserad av Lundemo som bosman.

                      Kommentar

                      • tullebukk
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2006
                        • 5446

                        Han blir aldri ifk spiller

                        Kommentar

                        • Tvilling
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Nov 2006
                          • 1465

                          Synd Lundemo sliter sånn helsemessig! Og dette ser ut til å dra ut i langdrag.. nå i alle fall forbi seriestart..

                          Kommentar

                          • Yellows
                            Medlem
                            Hoffnarr
                            • Apr 2007
                            • 43

                            I VG står det at han har slitt med ryggen hele livet og at legene ikke finner ut av det. Bl.a. vært hos spesialist i Frankrike. Lukter ikke bra detta.

                            Kommentar

                            • GIFKanari
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Apr 2009
                              • 8243

                              Alt henger sammen med den håpløse vurderinga å sende ham skadet på en alderbestemt landslagssamling før seriestart i fjor, til noen helt uvesentlige treningskamper. Runar var selv ute i RB og var kritisk i forkant, men klarte ikke å stoppe det, selv om jeg ikke har sett noen andre klubber ha noen problemer og betenkeligheter med å holde sine talenter tilbake ved den minste skadeproblematikk.

                              Nevnte det da, forstår det fortsatt ikke. Hvem pushet på?

                              Kommentar

                              • trigz
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Jan 2004
                                • 7029

                                Lukter iallfall ikke playmakerrolle på Lazio (som han har på FM-saven min) av Lundemo. Dette er vel klubbens beste mulighet til å få ham med på å signere ny kontrakt. Så får man ta tålmodigheten til bruk.
                                Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                Kommentar

                                • GIFKanari
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Apr 2009
                                  • 8243

                                  In Kåsene we trust.

                                  Men noen måneder frem dit da.

                                  Kommentar

                                  • _Jonern
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jan 2004
                                    • 4376

                                    Det går smått fremover med Lundemo. Hadde sin beste økt for året på søndag. Men det går visst litt opp og ned. Rekker som kjent ikke seriestarten, men målet nå er å være tilbake ganske raskt etter påske.
                                    ..................

                                    Kommentar

                                    • LS89
                                      Kamptrådkongen
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Apr 2013
                                      • 3324

                                      Signér ny kontrakt - bruk tida frem mot sommeren mot å jobbe sakte, men sikkert inn mot høstsesongen. Trygge omgivelser, en trener som har klokketroa på deg - gir unge spillere sjansen mer enn noen andre trenere. Kåsene som kommer tilbake til sommeren er gull verdt, selv om han sikkert ikke kan gjøre underverker med en rygg som heller ikke spesialister i Frankrike greier å gjøre noe med, men uansett bedre enn mye annet.

                                      Kommentar

                                      • Dinho
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Jan 2006
                                        • 884

                                        Enig i det du skriver ls89, Burde jo være en smal sak å skrive en ny 2-3års kontrakt med LSK nå eller mot sommeren. Logisk med tanke på situasjonen. Det siste han trenger med en dårlig rygg/kropp er en helt ny klubb, ny fysio, ny trener osv. Har en god følelse på at det kommer til å skje.
                                        twitter @amundsakis
                                        ΘΥΡΑ 13

                                        Kommentar

                                        • gilbert
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Nov 2003
                                          • 3174

                                          RB: Kan ha knekt Lundemo-koden

                                          Denne nyheten fra RB fortjener omtale i spillertråden!

                                          "En annen gledelig melding på skadefronten er at LSKs helseteam håper de har knekt koden på Marius Lundemos skadeproblemer.
                                          – Vi vil ikke konkludere med at det er løst, men vi er nøkterne optimister på at vi har funnet ut hva som har vært problemet, sier Kveen uten at han ønsker å gå ut med detaljer.
                                          Lundemo selv er også optimist.
                                          – Jeg håper vi har funnet ut av det nå. Denne uka startet jeg med behandling ut fra de funnene som ble gjort, og jeg føler meg allerede bedre, sier Lundemo."

                                          gilbert

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎