Marius Lundemo

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Herman
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Feb 2010
    • 1101

    Spillertråd Marius Lundemo

    94-modell fra Bærum. Startet sesongen i 11eren deres i Adeccoligaen, men dessverre slitt med skader hele sesongen. Nå skal han trene med Rosenborg. (http://www.budstikka.no/sport/berum-...borg-1.7660665) Ifølge treneren hans Morten Tandberg, er Lundemo Norges beste 94-spiller.

    Jeg kjenner flere som har spilt med ham opp gjennom årene i Bærum, og på sone- og kretslag, og alle sier at dette er et enormt talent. Husker det var en del snakk for noen år siden om at Bayern München var interesserte, uten at jeg vet om det var sant eller ikke. Sentral midtbanespiller/spiss. Et stortalent fra Bærum bør gå til oss, ikke RBK, som jo er i ferd med å snappe opp supertalentet Vajebah Sakor fra Asker.
    Last edited by Stray Cat; 20.12.2016, 21:20.
    Twitter
  • sten
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Feb 2005
    • 873

    #2
    Bør hvertfall få komme på ett treningsopphold hvis han er ett så stort talent

    Kommentar

    • HSft
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2004
      • 6075

      #3
      Lundemo har jo vært med en del i LSK for noen år siden når vi hadde et samarbeid med Bærum. Vi sendte han vel bl.a. til la manga om jeg ikke husker feil.

      Synes vi begynner å se svakere ut med tanke på å hente inn de lokale stortalentene enn vi gjorde tidligere. Bl.a. er det pussig at vi enda ikke har henta Trøen fra Eidsvoll. Forventer at vi henter inn Stensby og Åretun fra Kisa og Skedsmo før neste sesong f.eks (98-spillere som var med på statoilakademiet i år), men er langt fra sikker på at vi gjør det. Synes det skal være vår oppgave å utvikle de største talentene i regionen.

      Her er artikkelen fra la manga-turen jeg tenkte på:
      Last edited by HSft; 29.11.2012, 10:33.

      Kommentar

      • Herman
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Feb 2010
        • 1101

        #4
        Ryktes at han er på vei til Bodø/Glimt.
        Twitter

        Kommentar

        • GIFKanari
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2009
          • 8243

          #5
          Opprinnelig skrevet av HSft
          Synes vi begynner å se svakere ut med tanke på å hente inn de lokale stortalentene enn vi gjorde tidligere.
          Ja, ungdomssatsinga er dessverre allltid det som ryker først når pengene ikke er der. Fikk med meg juniorstarten i serien der de ble rundspilt av Oppsal, minst et nummer for små i absolutt alt. Og der Osvold, Furseth og Holmedahl langt ifra var så toneangivende som de burde være på det nivået for å ha noe på a-laget å gjøre.

          Med unntak av Høibråten ser det rimelig mørkt ut blant de yngre som ligger i skorpa.
          Last edited by GIFKanari; 19.03.2013, 10:36.

          Kommentar

          • Herman
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Feb 2010
            • 1101

            #6
            Velkommen, Marius! Dette har jeg veldig tro på. Har siden ung alder alltid vært beskrevet som et sensasjonelt talent. Hørt litt med folk som har spilt med/mot ham og det er det samme som går igjen: god med ball, blikk for spillet og målfarlig. Høy, ikke så veldig temposterk. Høres litt ut som en ny Johan Andersson, så denne gutten skal bli meget spennende å følge de neste sesongene.
            Twitter

            Kommentar

            • caLitri
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jun 2007
              • 634

              #7
              Blir spennende dette. Er det noen som vet hvor høy han er? Ser jo ut til at han er enda høyere enn Bjarmann. Hadde vært ålreit med en god pasningsfot og en som kan vinne hodedueller på midten.
              Gi alt, stå på LSK

              Kommentar

              • gilbert
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 3163

                #8
                Opprinnelig skrevet av caLitri
                Er det noen som vet hvor høy han er?
                De fleste kilder oppgir 1,88.

                gilbert

                Kommentar

                • trigz
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jan 2004
                  • 7027

                  #9
                  Liker det Sportsklubben holder på med nå. To store talenter inn, en overbetalt kar over middagshøyden ut.
                  Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                  Kommentar

                  • xeR
                    Seniormedlem
                    --==FORUMRUNKER==--
                    • Jan 2004
                    • 11206

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av trigz
                    Liker det Sportsklubben holder på med nå. To store talenter inn, en overbetalt kar over middagshøyden ut.
                    Jeg skulle ha gitt deg tommel opp, men synes ikke Stoor fortjener det stikket i siden.. Greit nok at han ikke har brilljert, men innsatsen har det ikke vært noe å si på, dessuten er jeg han evig takknemlig for sugerøret han har hatt ned i klubbkassa til *** mens han har hatt på seg vår drakt.
                    Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                    Kommentar

                    • GIFKanari
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2009
                      • 8243

                      #11
                      Type signering som gjør at treningskampene ikke kan komme fort nok. Eneste jeg er litt skeptisk rundt er at han tilsynelatende skal mangle tempo og ikke ha særlig til nærteknikk, som vi allerede har litt for mye av. Men dette er vel uansett ikke den duellsterke og pasningssikre spilleren som skal sende BHR ut på kanten?

                      Kommentar

                      • trigz
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jan 2004
                        • 7027

                        #12
                        Var ikke ment som noe stikk til Stoor, jeg synes han har gjort en ok jobb. Men han blir 30, ville vel kostet over millionen og er ikke uerstattelig. Da er du jo per definisjon over middagshøyden.
                        Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                        Kommentar

                        • Patriot
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Nov 2010
                          • 437

                          #13
                          Kan vi ta Stoor-diskusjonen i Stoor-tråden? Jeg vil gjerne vite mer om Lundemo. Hva slags type er han? Vinnerskalle? Kommer han til å bo i bærum videre? Hva slags bakgrunn har han? Hva studerer han?

                          Kommentar

                          • Børge
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Sep 2013
                            • 2526

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av Patriot
                            Kommer han til å bo i bærum videre?
                            Leste et eller annet sted at han skal bo i Lillestrøm, men husker i hvor jeg leste det.
                            Sint og tverr på felt N

                            Kommentar

                            • knut
                              Make knut Great Again
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Dec 2006
                              • 9364

                              #15
                              Opprinnelig skrevet av Børge
                              Leste et eller annet sted at han skal bo i Lillestrøm, men husker i hvor jeg leste det.

                              Kommentar

                              • DoubleHi5
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2011
                                • 3933

                                #16
                                "Etter nyttår flytter han på hybel på Lillestrøm.

                                – Det blir fint å bo der når det er mye trening, sier Lundemo."
                                Elska þetta félag

                                Kommentar

                                • lillestroom
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Jan 2007
                                  • 1020

                                  #17
                                  Etter litt googling har jeg rasket sammen litt diverse info.

                                  Marius har vokst opp på Kolsås i Bærum, og kommer fra en skikkelig fotballfamilie. Han er en 94-modell, altså 19 år gammel. Høyrebeint, høyreist (188 cm) spiller med god pasningsfot, godt skudd og stor løpskapasitet. I følge han selv en type boks-til-boks spiller. Tidligere Bærum-trener mener har han mentaliteten og den indre driven som skal til for å lykkes.

                                  Han var med til La Manga på trening med LSKs fotballakademi allerede i 2008, og han var også på et treningsopphold på Åråsen tidligere i høst. Kan også nevne at han tidligere har vært på treningsopphold for Molde og Rosenborg, og Bodø/Glimt har gitt ham et tilbud tidligere i år som han avslo fordi han ønsket å fullføre videregående. Men da LSK kom på banen var han sikker på at det var hit han ville.

                                  Lundemo har spilt for Bærum siden han var 10 år gammel. Han har tidligere slitt litt med skader, men denne sesongen spilte han alle kampene og scoret 10 mål i Bærums opprykksesong i 2. divisjon.

                                  Han fullførte idrettslinja på Dønski videregående denne sommeren. Han blir nå fotballspiller på heltid, og han vurderer å begynne å studere neste høst.

                                  Kommentar

                                  • Fuglamannen
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Aug 2011
                                    • 543

                                    #18
                                    Velkommen! Måtte du lykkes!

                                    Kommentar

                                    • DoubleHi5
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Nov 2011
                                      • 3933

                                      #19
                                      "Hva kan du bidra med i LSK-drakta?
                                      - Innsats, jeg skal gi alt for LSK. Jeg er også en ballfordeler, vinner baller og løper mye."

                                      Synes Marius virker som en positiv fyr! Han sier vel også selv et annet sted at han er målfarlig. Hvis han tar nivået tror jeg han kan bidra mye alt det første året. Det er på tide at vi får fullklaff med en signering igjen! Lykke til, Marius!
                                      Elska þetta félag

                                      Kommentar

                                      • Totti21
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Mar 2004
                                        • 3499

                                        #20
                                        Opprinnelig skrevet av DoubleHi5
                                        Det er på tide at vi får fullklaff med en signering igjen! Lykke til, Marius!
                                        Ikke minst hadde det vært gøy å treffe ordentlig på en signering fra lavere divisjoner i Norge. Her var vi brukbare på å finne spillere tidligere, og dette er jo en potensiell gullgruve da man finner solide Tippeligaspillere som ikke drømmer om å spille i utlandet allerede etter en god sesong.

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎