Arnold Origi (var: Spillertråd Arnold Origi)

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • OptimistFugl
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Apr 2008
    • 462

    Jeg forstår ikke hvorfor Erlandsen har behov for å gå ut og si at Origi er uaktuell for spill. Hva vil han oppnå med det?

    Kommentar

    • Kjellern
      Medlem
      Hoffnarr
      • Mar 2017
      • 42

      Mener det er helt riktig å gjøre. Vi har hentet en ny keeper, samt kommunisert til Maric og ignonen at de kjemper om startplass. At Arnold da mislykkes med hva enn han drev med i utlandet bør ikke forandre dette.

      Kommentar

      • Totti21
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Mar 2004
        • 3499

        Opprinnelig skrevet av Kjellern
        Mener det er helt riktig å gjøre. Vi har hentet en ny keeper, samt kommunisert til Maric og ignonen at de kjemper om startplass. At Arnold da mislykkes med hva enn han drev med i utlandet bør ikke forandre dette.
        Tja. Det viktigste for LSK er å stille med den beste keeperen vi har tilgjengelig. Med Origi tilbake er det ikke sikkert at det er Maric eller Ignonen.
        Jeg forstår at man kanskje forsøker å finne en ny klubb til Origi nå som man har kommet i denne situasjonen, men OM det ender med at han skal bli i LSK videre på kontrakt, så tar jeg det for gitt at den av de tre som er best står i mål. Alt annet vil faktisk være ganske skandaløst.

        Nå er jeg ikke så veldig bekymret for at akkurat dette skal skje, da jeg på tross av min misnøye med AE som trener i LSK er helt sikker på at han stiller med de 11 spillerne han mener har best sjanse til å vinne den neste kampen uten noen form for agenda.

        Kommentar

        • Tvilling
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Nov 2006
          • 1462

          Om jeg oppfatter det rett så stenger det internasjonale vinduet 31 januar... så det begynner å haste om han skal lengre avgårde.
          Ser Hannover er på keeperjakt - vil skifte den de har.. riktignok med en u23keeper fra Bayern München.. (og Brann håper å få keeperen «som da blir «tilovers» fra Hannover). Lite trolig at Hannover vil ha Arnold..men håper for alle involverte at det blir en snarlig løsning i utlandet!

          Kommentar

          • HolterKanaris
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • May 2006
            • 1603

            Jeg kan ikke fatte at Origi skal gå på utenlandskvoten når han har blitt norsk statsborger. Det skurrer litt...
            ***Større baller enn vett***

            Kommentar

            • caLitri
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jun 2007
              • 634

              Opprinnelig skrevet av HolterKanaris
              Jeg kan ikke fatte at Origi skal gå på utenlandskvoten når han har blitt norsk statsborger. Det skurrer litt...
              Det er sånn det fungerer. Dette går ikke på hva som står i passet ditt. Men hvor du spilte fotball i årene 12-21. Om du spilte fotball i Norge 3 av disse årene ville han blitt regnet som Norsk.
              Gi alt, stå på LSK

              Kommentar

              • LS89
                Kamptrådkongen
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2013
                • 3320

                Kontrakten terminert ifølge RB.

                Takk for mange gode minner og ditt glødende engasjement for klubben. Uten deg hadde vi ikke vært norgesmestere.

                Kommentar

                • Gjest

                  Takk, for fantastisk innsats Origi, og lykke til videre!

                  Kommentar

                  • Tvilling
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Nov 2006
                    • 1462

                    Alt godt ønskes deg, Arnold Håper det nå blir en utenlandsk klubb..

                    Kommentar

                    • EPA
                      Seniormedlem
                      Forumsadist
                      • Aug 2013
                      • 132

                      Syns dette bare er trist, men skjønner jo samtidig at klubben må ta grep når han drar på tur og ting er usikkert... Arnold er en kjernekar som alltid gir det lille ekstra i forhold til fansen! Håper han finner en annen klubb slik at han kan avslutte untefor norge med stil!

                      Kommentar

                      • Kroktåa
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Feb 2015
                        • 2857

                        Takk for innsatsen, Arnold. Med ditt gule og svarte hjerte er du allerede en klubblegende. Du avsluttet virkelig din LSK-karriere med et dunderbrak. Dine siste 15 minutter i LSK-drakt er allerede sagnomsust. Du hadde et par redninger der som var verdig et av de aller største øyeblikkene i LSK-historien. For meg, er bare Malern større en deg blant våre mange legendariske målvakter. Jeg ønsker deg lykke til videre, bare det ikke blir i norsk drakt - spesielt ikke i en av de stygge blå!

                        (Jada, keeperdrakter og alt det der...)

                        Kommentar

                        • Rune
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Aug 2008
                          • 1229

                          Takk for innsatsen og cupgullet, Arnold. Har faktisk fulgt deg siden du kom til Moss. Kenyansk landslagskeeper i Moss, lissom. Det var kult. Kanongod på ditt beste. Alltid maks innsats for Fugla. Som supportere kan vi ikke be om mer.

                          Håper du nå får en god kontrakt i en fin klubb utenfor Norge. Lykke til og på gjensyn!

                          Ps. Alle intervjuene der journalisten har startet med å stille spørsmål på engelsk og du har svart på flytende norsk. Klasse. De lærte faen meg aldri.
                          "Wax on, wax off!" (Mr. Miyagi, 1984)

                          Kommentar

                          • sjela
                            Medlem
                            Bøffel
                            • Dec 2006
                            • 38

                            Takk for knall innsats Arnold. Lykke til videre.

                            Men syntes vi burde klart å få solgt han å fått inn litt cash, da han tydeligvis ikke hadde noen fremtid her.
                            Slett business arbeid av klubben.

                            ​​​​
                            ​​​
                            Snakkes i Rorbua!!!

                            Kommentar

                            • Fat P
                              Medlem
                              Hoffnarr
                              • Jan 2015
                              • 64

                              Hmmm...merkelig måte "å gå ut døra" på Åråsen, men takk for alt du har gitt på banen og i kamper. Glemmer aldri de siste 10 min av Cup-finalen i 2017. Lykke til videre Arnold.

                              Kommentar

                              • Funchaloe
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Oct 2011
                                • 511

                                Ærlig talt er det ikke et problem for meg om han signerer for en annen norsk klubb, med unntak av søpla og RBK selvfølgelig. Han har gjort såpass mye for klubben at jeg fint kan overse det, og han forlater ikke klubben med noe ondt blod. Ønsker ham rett og slett lykke til.
                                Custodes
                                Contra o futebol moderno!

                                Kommentar

                                Working...
                                😀
                                😂
                                🥰
                                😘
                                🤢
                                😎
                                😞
                                😡
                                👍
                                👎