LSK - CSKA Moskva, Torsdag 15:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Herman
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Feb 2010
    • 1101

    #61
    Fredrik ut. Helstad og Osvold på topp. Lukter ikke sjanser eller mål de siste 20 min, akkurat.
    Twitter

    Kommentar

    • HSft
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2004
      • 6075

      #62
      Dytt inn Høibråten nå. Tror dette hadde vært god matching for han og stopperne våre ser ikke helt våkne ut i dag.

      Kommentar

      • tullebukk
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2006
        • 5446

        #63
        Russerne har med seg 49 spillere ,ta med noen hjem til Lillestrøm da .

        Kommentar

        • GIFKanari
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2009
          • 8243

          #64
          Hvorfor spiller Høibråten så lite, småskadet?

          Kommentar

          • HSft
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2004
            • 6075

            #65
            Høibråten og Scheel inn som sentral midtbaneduo. Riise og Palmi ut.

            Kommentar

            • DoubleHi5
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2011
              • 3975

              #66
              Jeg synes ikke vi er negative jeg, når vi ser hvor lite vi får til i dag. Uansett, vi må huske på hvilket lag vi møter. Fra rb.no's liveoppdatering: Russerne gjør tre endringer fra mandagens kamp og stiller et sterkt mannskap i dag. Fire av de fem bakerste har landskamper for Russland, hvor tre av dem er mer eller mindre faste på det russiske landslaget. På midtbanen får de to svenske landslagsspillerne Rasmus Elm og Pontus Wernbloom med seg ballartisten Alan Dzagoev. På topp har russerne ikke ukjente Vagner Love, brasilianeren som tjener meget gode penger i CSKA Moskva.
              Elska þetta félag

              Kommentar

              • HSft
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Dec 2004
                • 6075

                #67
                Kveen feier ballen unna forran mål. Så han har tydeligvis blitt bytta innpå...

                Kommentar

                • HSft
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Dec 2004
                  • 6075

                  #68
                  Opprinnelig skrevet av HSft
                  Kveen feier ballen unna forran mål. Så han har tydeligvis blitt bytta innpå...
                  Høyreving? Har Furseth blitt bytta ut? Eller ser jeg helt feil? Har Furseth blitt veldig mørkhåra?

                  Høibråten gjør en fin figur sentralt.

                  Kommentar

                  • HSft
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Dec 2004
                    • 6075

                    #69
                    Vi bytter ut 3 av 4 på midtbanen med midtstoppere uten å bli svekket. Det sier vel det mest om kampen.

                    Kommentar

                    • Herman
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Feb 2010
                      • 1101

                      #70
                      Sjanseløse i dag, ikke overraskende. At vi ikke er i nærheten av noe mot et så godt fotballag bekymrer meg ikke alt for mye. Avslutter kampen med Osvold, Furseth, Høibråten, Scheel, Kveen, så fin erfaring for dem.

                      På mandag derimot forventer jeg langt mer. Da møter vi Start, og da holder det ikke å ligge bakpå og kontre. Da vil jeg se et LSK som går utpå for å dominere kampen. Denne kampen var også bare enda et eksempel på hvor avhengige vi er av å ha en spiller i mellomrommet. Blir utrolig viktig å få Johan og PVM i form til seriestart.
                      Twitter

                      Kommentar

                      • GIFKanari
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2009
                        • 8243

                        #71
                        0-2, dette kan man ikke fått mye ut av, hverken offensivt eller defensivt.

                        Kommentar

                        • DoubleHi5
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2011
                          • 3975

                          #72
                          Det mest positive i dag, hvis vi kan si det sånn, er vel at mange unggutter fikk kjenne på et nivå de sjelden møter. Vi må både tro og forvente noe helt annet mot Start. Hvis de legger seg bakpå på samme måte mot Start er det komikveld.
                          Elska þetta félag

                          Kommentar

                          • 307
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Mar 2007
                            • 358

                            #73
                            Opprinnelig skrevet av DoubleHi5
                            Jeg synes ikke vi er negative jeg, når vi ser hvor lite vi får til i dag. Uansett, vi må huske på hvilket lag vi møter. Fra rb.no's liveoppdatering: Russerne gjør tre endringer fra mandagens kamp og stiller et sterkt mannskap i dag. Fire av de fem bakerste har landskamper for Russland, hvor tre av dem er mer eller mindre faste på det russiske landslaget. På midtbanen får de to svenske landslagsspillerne Rasmus Elm og Pontus Wernbloom med seg ballartisten Alan Dzagoev. På topp har russerne ikke ukjente Vagner Love, brasilianeren som tjener meget gode penger i CSKA Moskva.
                            Les hva som blir skrivd da. 90% av innleggene er syting over kvalitet. Og at vi ikke har penger. Nesten alle spillerene vi ikke har men skulle hatt er mye bedre en dem vi har. Det er ikke bare vi som sliter med enkelte kamper. Det er få som har styrket stallen. Mye kan skje frem til seriestart.

                            Kommentar

                            • HSft
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Dec 2004
                              • 6075

                              #74
                              Likte det jeg så av Høibråten sentralt i dag. Kanskje bør han få flere muligheter defensivt på midten. Bra frekvens på beina og god kontroll på kula. Jeg er litt usikker på om han har eller får fysikken til å lykkes godt nok som stopper. Kanskje burde man slippe han mer til som sentral midt, han spilte jo også der når han var yngre og vi mangler folk til den posisjonen. Ønsker meg denne elveren neste kamp:

                              Arnold/Udjus
                              Stoor - Østli - Kippe - Ringstad
                              Palmi - Riise - Høibråten - Fofana
                              Ohi
                              Fredrik


                              Lei av å se dårlige sammensatte spisspar og det hadde vært utrolig moro å se Fredrik med en ordentlig bakromsspiller bak seg.


                              Kommentar

                              • *46*

                                #75
                                Treningskamp er treningskamp. Grei treningsøkt mot en særdeles god motstander sett i norsk målestokk/hva man møter her hjemme i Tippeligaen. Tror det er noen her som skal ta inn over seg hvor god motstanderen faktisk er. Dem spiller LSK i filler.

                                Kommentar

                                • DoubleHi5
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2011
                                  • 3975

                                  #76
                                  Søpla taper 1-0 mot Kalmar, nr. 10 i Allsvenskan i fjor. Treningskamp er treningskamp.
                                  Elska þetta félag

                                  Kommentar

                                  • Lars
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Feb 2004
                                    • 6156

                                    #77
                                    Opprinnelig skrevet av HSft
                                    Høyreving? Har Furseth blitt bytta ut? Eller ser jeg helt feil? Har Furseth blitt veldig mørkhåra?

                                    Høibråten gjør en fin figur sentralt.
                                    Både dette og det med Scheel/Høibråten sentralt er feil.

                                    Etter trippelbyttet spilte vi med

                                    Osvold-Helstad
                                    Fofana-Høibråten-Furseth-Kveen (Merkelig at vi ble rundspilt med denne midtbanen!)
                                    Ringstad-Kippe-Østli-Scheel
                                    Udjus

                                    For øvrig er det bare å tull å klage etter denne kampen. CSKA er et latterlig bra fotballag, og i dag var de toppet og "på". Nå nærmer det seg seriestart (vårsesongen) for dem, så de har begynt å ta treningskampene mer seriøst.

                                    Tror ingen hadde klaget på denne kampen om vi møtte f.eks. Liverpool, 9. plass i England, og jeg tror neppe CSKA hadde ligget lavere enn dem på tabellen i Premier League. Sjekk gjerne stallene til Anzhi og Zenit (syke begge to), lagene bak CSKA på tabellen. Litt lengre ned på tabellen kan vi finne lag som Rubin Kazan (signet Yann M'Vila nå...) og Spartak Moskva (bl.a. Källström).

                                    Kommentar

                                    • GIFKanari
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Apr 2009
                                      • 8243

                                      #78
                                      Og igjen! Ingen bestrider faktumet at CSKA er et godt lag. Men hva leverte LSK? Var det i nærheten av god TL-kvalitet? Poenget med treningskamper er vel først og fremst å se på egne prestasjoner? Kall det gjerne klaging, jeg kaller det forventninger.

                                      Det var to helproffe lag på banen, tross alt.

                                      Kommentar

                                      • andersmm
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Aug 2006
                                        • 5764

                                        #79
                                        Kan man stille med Alan Dzagoev, Pontus Wernbloom og Rasmus Elm på midtbanen så bør man ydmyke ethvert TL-lag. Med den midtbanentrioen der, kan man stille med backlinja til Strømmen og angrepet til Ull-Kisa og fortsatt dominere.
                                        "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                                        Kommentar

                                        • andersmm
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Aug 2006
                                          • 5764

                                          #80
                                          Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                                          Ingen bestrider faktumet at CSKA er et godt lag. Men hva leverte LSK? Var det i nærheten av god TL-kvalitet?
                                          Nå så ikke jeg denne kampen, men det er vanskelig å vurdere standarden på det LSK leverer når motstanden er som den er. Møter man et fokusert CSKA Moskva, så kommer ikke TL-kvalitet til å holde i det hele tatt. Da skal man ha en særdeles god dag på jobben for å henge med. Og selv om man ikke henger med kan det være god trening.
                                          "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                                          Kommentar

                                          Working...