LSK - Sandnes Ulf, Fotballens festdag 16. mai kl 18.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • *46*

    Opprinnelig skrevet av GIFKanari
    Jepp, som vi har vært inne på, TL er en vits. Å kreve opptil 300 kr. for dette produktet er ikke lenger holdbart.
    Betaler gladelig den summen for en fint plassert stol og fugla på banen. Mer enn fotball. Mer enn poeng. Samhold og eierskap. Gir aldri opp!

    Kommentar

    • GIFKanari
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2009
      • 8243

      Opprinnelig skrevet av *46*
      Betaler gladelig den summen for en fint plassert stol og fugla på banen. Mer enn fotball. Mer enn poeng. Samhold og eierskap. Gir aldri opp!
      Men det er ikke nok slike mennesker til å fylle tribunene på Åråsen. Signalene tilsier at de tvert imot blir færre, og basert på fotballen som presenteres og hvordan klubbens ledere fremstår er det fullt og helt forståelig. Ranet i går var ikke Sandnes Ulfs ene poeng, det var pengene klubben tjente og smulene vi betalende tilskuere fikk tilbake. Gapet til det man mer eller mindre rettferdig blir sammenlignet med fra det store utland gjennom tv-boksen blir større dag for dag. Markedet er knallhardt.

      Det må man ta konsekvensen av.

      Kommentar

      • perrern80
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Dec 2006
        • 603

        Opprinnelig skrevet av GIFKanari
        Men det er ikke nok slike mennesker til å fylle tribunene på Åråsen. Signalene tilsier at de tvert imot blir færre, og basert på fotballen som presenteres og hvordan klubbens ledere fremstår er det fullt og helt forståelig. Ranet i går var ikke Sandnes Ulfs ene poeng, det var pengene klubben tjente og smulene vi betalende tilskuere fikk tilbake. Gapet til det man mer eller mindre rettferdig blir sammenlignet med fra det store utland gjennom tv-boksen blir større dag for dag. Markedet er knallhardt.

        Det må man ta konsekvensen av.
        Samt bota som hang på bilen, på en plass jeg har brukt hver bidige hjemmekamp i 2år. Dobbel skuff

        Kommentar

        • Kanariz
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • May 2005
          • 2507

          Opprinnelig skrevet av perrern80
          Samt bota som hang på bilen, på en plass jeg har brukt hver bidige hjemmekamp i 2år. Dobbel skuff
          Da var det kanskje påtide at du fikk den bota

          Dagens lyspunkt er Faye Lund og Fofana. Kan ikke skjønne noe annet enn at Fofana starter neste kamp.

          Kommentar

          • HolterKanaris
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • May 2006
            • 1603

            Kan ikke skjønne noe annet enn at Haglund er hjemme i Sverige neste hjemmekamp
            ***Større baller enn vett***

            Kommentar

            Working...
            😀
            😂
            🥰
            😘
            🤢
            😎
            😞
            😡
            👍
            👎