Lillestrøm Sportsklubb - Bryne, 4 runde NM 19.06.13

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • *46*

    Kamptråd Lillestrøm Sportsklubb - Bryne, 4 runde NM 19.06.13

    Ingen kamptråd og under 33 timer til kamp? Makan!

    LSK har fortsatt tre spillere ute med skade: Udjus, Origi og Helstad. Origi nærmer seg, men blir ikke klar til cupen.

    Da tipper jeg følgende lag:
    Knutsen
    Stoor - Østli - Kippe - Ringstad
    Palmason - Riise - Mjelde - Andersson
    Moen
    Gulbrandsen
    Eventulle endringer ut i fra min gjetting, kan være Fofana på venstre kant eller Erling på topp. Selv vil jeg gjerne se Erling på topp. Synes han er den det lukter mest mål av topp.

    Hva kan vi forvente av Bryne? Viking gikk på et virkelig forsmedelig tap hjemme mot Bryne i 3 runde av cupen etter at trenere var høyt ute i media og sa mellom linjne at dette blir let match. Jeg ser at LSK ikke går på den smellen og undervurderer Bryne. Haglund er i samtalen med lsk.no opptatt av at Bryne ikke skal undervurderes.

    Bryne innehar pr d.d. en 7 plass i Adeccoligaen. På de fem siste har dem to seiere, en uavgjort og to tap. Sist kamp vant dem borte mot Vard Haugesund med 2-3. Dem har spilt seks bortekamper så langt i år - har endt med 2 seiere og 4 uavgjort. Altså ubeseiret på fremmed gress.

    Mine tanke om kampen? Kjør på ut av blokka. Press Bryne hardt i starten og sats på tidlig mål. Putter LSK først, da tror jeg vi kan regne med at LSK er med når kvartfinalen trekkes. Putter Bryne først, da tror jeg det blir tyngre - dog langt i fra uovervinnelig med mindre dem skulle lede med 2 mål.

    Jeg tror LSK går videre. Og vi stiller mannsterke på kamp i morgen med full bil og tre generasjoner med god spredning på alderen. Anbefaller at flere tar turen. Spesielt de som sitter her inne på forumet tilnærmet hver hjemmekamp og bor i nærheten. Det er på Åråsen det skjer, ikke foran tastaturet hjemme eller tv'en. Fotball skal oppleves live - det gir den beste følelsen både for deg og spillerene

    Og en hundrings har du å avse for å støtte "kompisen" din videre i cupen... Det er bare å pante tomgodset etter festen i helga, så er du i mål!

    Edit: For de som ikke kan gå på Åråsen denne flotte onsdagskvelden, kan TV2Sumo (betalingstjeneste) tilby deg denne flotte forestillingen via nett.
    Last edited by Gjest; 18.06.2013, 13:29.
  • LS89
    Kamptrådkongen
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2013
    • 3332

    #2
    At dette laget slo ut Viking sist bryr meg fint lite. Hjemmekamp, mål om cupfinale, en klart bedre stall = kun seier er godt nok. Om vi således trenger ekstraomganger eller straffer er et fett, bare vi tar oss videre.

    Kommentar

    • reka
      Seniormedlem
      --==FORUMRUNKER==--
      • Aug 2005
      • 13271

      #3
      Må få inn Knudtzon i denne kampen. Eneste som skårer jevnt og trutt.

      Kommentar

      • Kjell.T.Ring
        Poll St. Ring
        --==FORUMRUNKER==--
        • Dec 2005
        • 11796

        #4
        Opprinnelig skrevet av reka
        Må få inn Knudtzon i denne kampen. Eneste som skårer jevnt og trutt.
        *Eneste spissen

        PVM scorer definitivt jevn og trutt
        Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

        Kommentar

        • glasgow
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jan 2007
          • 1251

          #5
          Noen som vet om kampen vises på NRK.NETT

          Kommentar

          • *46*

            #6
            Opprinnelig skrevet av reka
            Må få inn Knudtzon i denne kampen. Eneste som skårer jevnt og trutt.
            Jeg er enig med deg. Ville valgt han fra start hver kamp, men tydligvis er det noe trenerteamet vurderer forskjellig fra noen av oss som ser kampene.

            Når det er sagt, så viste Fredrik god stigning før ferien. Fra å ikke komme til sjanser, til å komme til en drøss og så putte mål i siste kampen før ferien. Han kan få en ketchup-effekt og muligens riktig å la han fortsette på topp når han først har putta.

            Opprinnelig skrevet av glasgow
            Noen som vet om kampen vises på NRK.NETT
            Skal du se kampen, må du nok møte opp på Åråsen Nrk.no sender storkampene Mjøndalen-HamKam og B/G - Odd.

            Kommentar

            • Lillestrøm Kirke
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Oct 2004
              • 1470

              #7
              Kampen går på sumo:
              "Når man har opplevd Tom Lund, blir det vanskelig å holde med noe annet enn Lillestrøm" - Arne Scheie

              Kommentar

              • glasgow
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jan 2007
                • 1251

                #8
                Opprinnelig skrevet av *46*

                Skal du se kampen, må du nok møte opp på Åråsen
                Jeg kommer. Passer du sønnen min på 7 mnd og legger han kl 1900 ;o) Mor må jobbe

                Kommentar

                • *46*

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av glasgow
                  Jeg kommer. Passer du sønnen min på 7 mnd og legger han kl 1900 ;o) Mor må jobbe
                  Kjenner problemet da jeg har ei kone som jobber turnus - heldigvis jobber kona dagvakt i morgen og har i tillegg bytta vakt når Søpla kommer til Åråsen

                  Kommentar

                  • tullebukk
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2006
                    • 5446

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av glasgow
                    Jeg kommer. Passer du sønnen min på 7 mnd og legger han kl 1900 ;o) Mor må jobbe
                    Ungen klarer og være våken 1 time ekstra ...

                    Kommentar

                    • glasgow
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jan 2007
                      • 1251

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av tullebukk
                      Ungen klarer og være våken 1 time ekstra ...
                      Blir nok sumo i dag sykkel

                      Kommentar

                      • *46*

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av glasgow
                        Blir nok sumo i dag sykkel
                        Vent til i morgen

                        Kommentar

                        • perrern80
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Dec 2006
                          • 603

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av *46*
                          Kjenner problemet da jeg har ei kone som jobber turnus - heldigvis jobber kona dagvakt i morgen og har i tillegg bytta vakt når Søpla kommer til Åråsen
                          Har nøyaktig samme hverdag, med kone i lik turnus. Byttet til seg dagvakt i morra for at da rekker hu jo jente kveld, og alt ting. Jeg kontra med at denne kampen skulle jeg og guttungen se, hvorpå kone mente at det blir alt for sent for tvilling jentene og bli med.
                          Da kom jeg til å tenke på at nabo jenta sparer til lett motorsykkel, så hu kommer 200kr nærmere sin drøm. Jeg å poden for sett Fugla, mens kjerringa for jugd med jentene��
                          Hjemme møte mot Dårlenga var det satt opp familie bursdag for guttungen, hvorpå hovedpersonen mente at mora hans bare kunne legge alle gaver på senga hans, så kunne han gå igjennom dem når han kom hjem fra Åråsen. Denne bursdagen ble flyttet
                          Har nevnt det tidligere i dagens idiot tråden, fra neste år skal terminlista til sportsklubbens A lag sendes til alle venner, samt familie. Den skal også henges med magnet på kjøleskapsdøra, over "regjeringsministerens" egen turnus. Ellers ansettes naboen som fast barnepasser. Trolig billigere det enn å ha ett abonnement i hvert jæ... media hus i landet for å få sett klubben i mitt hjerte.

                          Kommentar

                          • Brækken
                            Seniormedlem
                            Forumsadist
                            • Jun 2007
                            • 109

                            #14
                            Er ikke detta en kamp-tråd?
                            Team Wenche Myhre

                            Kommentar

                            • perrern80
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Dec 2006
                              • 603

                              #15
                              Opprinnelig skrevet av Brækken
                              Er ikke detta en kamp-tråd?
                              Det er helt korrekt, så dette ble litt kampen for å få sett kampen-tråden.

                              Har en sjeldent god følelse for at vi kan gjøre det bra i cupen iår. Håper inderlig Føniks får spille på topp, også vil jeg ha Foffen på høyre isteden for Palmi. Er også 50/50 på om jeg ville ha Høibråten på venstreback, men er allikevel veldig lysten på å få tilbake Ringen i den formen har var før skaden, så han for isåfall starte.

                              Så da skulle laget bli seende sånn nogenlunde slik ut:

                              Knutsen

                              Stoor. Østli. Kippe. Ringstad

                              Fofana. Rise. Mjelde. Anderson

                              Moen

                              Knudzon

                              Om vi mot all forventning skulle ett komfortabelt resultat midtveis i 2.omg, hadde det vært artig og sett Lunan i rollen til enten Kippe, Østli eller Mjelde.

                              Kommentar

                              • ragnarrock
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Mar 2008
                                • 937

                                #16
                                Opprinnelig skrevet av perrern80
                                Om vi mot all forventning skulle ett komfortabelt resultat midtveis i 2.omg, hadde det vært artig og sett Lunan i rollen til enten Kippe, Østli eller Mjelde.
                                Dette har jeg fundert litt på i det siste.. hvor vi skulle fått Ruben inn i laget igjen... Jeg savner en ballvinner på midten.. jeg blir nesten redd av å se Ruben, fysikk på den gutten! Tror at om han hadde fått mulighet til å spille seg komfertabel så hadde en def.midtbane rollen vært perfekt for han, samt gitt oss mere duellkraft i luften begge veier.
                                *Kjempe gutta fighte gutta!!*

                                -RagnarRock-

                                Kommentar

                                • DoubleHi5
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2011
                                  • 3967

                                  #17
                                  Origi er klar, men starter på benken. Nå er det bare Torstein Helstad av utespillerne som ikke er tilgjengelig, i følge dagens Romerikes Blad på papir. Hvis jeg husker riktig, skriver de at dette blir laget fra start:

                                  Jon Knudsen
                                  Ztoor - Østli - Kippe - Ringstad
                                  Palmi - Riise - Mjelde - Andersson
                                  PVM - Gulbrandsen

                                  La oss tro og håpe at vi kan styre denne kampen og opparbeide en ledelse, slik at flere kan komme inn og få kamptrening. Håper etter hvert å se Knudtzon, Fofana og Ruben i matchform!
                                  Elska þetta félag

                                  Kommentar

                                  • Kjell.T.Ring
                                    Poll St. Ring
                                    --==FORUMRUNKER==--
                                    • Dec 2005
                                    • 11796

                                    #18
                                    Opprinnelig skrevet av ragnarrock
                                    Dette har jeg fundert litt på i det siste.. hvor vi skulle fått Ruben inn i laget igjen... Jeg savner en ballvinner på midten.. jeg blir nesten redd av å se Ruben, fysikk på den gutten! Tror at om han hadde fått mulighet til å spille seg komfertabel så hadde en def.midtbane rollen vært perfekt for han, samt gitt oss mere duellkraft i luften begge veier.
                                    Jeg leker med denne tanken. Old school Drillo-fotball.

                                    -------------Udjus-----------

                                    Stoor---Østli/MH-Ruben---Ringstad

                                    -------BHR-Mjelde-PVM----------

                                    Guldbrandsen----Kippe-----Fofana
                                    Last edited by Kjell.T.Ring; 19.06.2013, 13:20.
                                    Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                                    Kommentar

                                    • Rune
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Aug 2008
                                      • 1229

                                      #19
                                      Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                                      Jeg leker med denne tanken. Old school Drillo-fotball.

                                      -------------Udjus-----------

                                      Stoor---Østli/MH-Ruben---Ringstad

                                      -------BHR-Mjelde-PVM----------

                                      Guldbrandsen----Kippe-----Fofana
                                      Kippe som spiss (oppspillspunkt) fungerer bare i Bizarro-verden. Dog en veldig dyktig midtstopper (vil ikke ha DollyHolly på nakken)
                                      "Wax on, wax off!" (Mr. Miyagi, 1984)

                                      Kommentar

                                      • ynnor
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • May 2008
                                        • 857

                                        #20
                                        Endelig cupkamp på Åråsen igjen. Vært noen klassikere i 4 runde i årenes løp,med LSK- RBK fra 1981 som kanskje den aller største godbiten for meg. 4-2 seier eeo. Og det legendariske brassesparket til Grønlund kommer de som var der aldri til å glemme. Møteplikt i dag

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎