Tromsø IL - LSK, søndag 23.06 kl. 15.30

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • DoubleHi5
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2011
    • 3975

    #41
    Vi får så til de grader som vi fortjener!
    Elska þetta félag

    Kommentar

    • GIFKanari
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2009
      • 8243

      #42
      Går mot nok et æreløst tap. Åssen skal vi bli bedre så lenge vi ikke forventer noe av oss selv?

      Kommentar

      • ynnor
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • May 2008
        • 857

        #43
        Rb er vel også fornøyd som de har vært i det siste. Uten kompetanse der også. Kippe som spiss igjen. For en trener.

        Kommentar

        • GIFKanari
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2009
          • 8243

          #44
          Kippe på topp når vi jakter, hvor mange år har vi ikke sett dette? Vi er bakstreverne i norsk fotball.

          Kommentar

          • knut
            Make knut Great Again
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2006
            • 9413

            #45
            Sug min lille pikk å evneveikt mål å sleppe inn. 2 karer på blankt home alone

            Kommentar

            • trosten
              Medlem
              Hoffnarr
              • Jun 2010
              • 52

              #46
              Pell deg hjem Haglund!!!

              Kommentar

              • Andersen
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Mar 2009
                • 350

                #47
                Denne matchen var rett og slett dritkjedelig. Hvorfor ikke tape med stil når man uansett skal tape? Forsøke på noe? Patetisk..

                Kommentar

                • SAEDbeger
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Sep 2006
                  • 421

                  #48
                  Pinglefofaena legger seg ned og griner etter frispark. Skulle hatt gult kort. Får scoring imot istedet. Jævla fortjent.

                  Kommentar

                  • Ketil Cantona
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Feb 2004
                    • 6813

                    #49
                    Nå skal ikke jeg forsvare fotballen LSK spiller for det går ikke ann. At enkelte tror og forventer vi skal være det eneste laget i tippeligaen som spiller ut Tromsø får stå for den enkelte sin reging.

                    Men jeg kan mer enn gjerne stille spørsmålstegn ved Haglunds disponeringer i forhold til startellver, Anderson/Ringstad osv. Jeg vil se Erling på topp, Ringstad fra start på backen f.eks. At Fofana ikke kommer inn før er for meg veldig merkelig - Mjelde inn først nå vi "skal" spille kontra fotball... Ja ja.

                    Dette kan fort vise seg å være Haglund siste match - hadde vært ok kanskje å fått inn hjelp før neste helgs kamp mot NAV.

                    Kommentar

                    • Mariel
                      Juniormedlem
                      Bøffel
                      • Feb 2012
                      • 26

                      #50
                      Opprinnelig skrevet av knut
                      Sug min lille pikk å evneveikt mål å sleppe inn. 2 karer på blankt home alone
                      Jævla sakelig!

                      Kommentar

                      • Dole
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Aug 2004
                        • 1555

                        #51
                        Trøstesløst. Har vi en eneste sjanse i løpet av 90 minutter? Om vi er snille kan vi regne skuddet til Mjelde som en mulighet.

                        Det virker som samtlige spillere har sirup under skoene.

                        Et nedrykk begynner å se mer og mer ut som en mulighet, men i større grad frykter at dette laget neppe vinner noen nye fotballhjerter. Likegyldigheten brer seg - og tilskuertallet på Åråsen kommer til å fortsette å synke. Dette kan utvilsomt gå mot slutten av Lillestrøms æra i norsk toppfotball.

                        Kommentar

                        • ynnor
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • May 2008
                          • 857

                          #52
                          Hvis ikke ledere i klubben nå forstår at det er nok så er vi ferdige ja.

                          Kommentar

                          • Ketil Cantona
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Feb 2004
                            • 6813

                            #53
                            Opprinnelig skrevet av Dole
                            Trøstesløst. Har vi en eneste sjanse i løpet av 90 minutter? Om vi er snille kan vi regne skuddet til Mjelde som en mulighet.

                            Det virker som samtlige spillere har sirup under skoene.

                            Et nedrykk begynner å se mer og mer ut som en mulighet, men i større grad frykter at dette laget neppe vinner noen nye fotballhjerter. Likegyldigheten brer seg - og tilskuertallet på Åråsen kommer til å fortsette å synke. Dette kan utvilsomt gå mot slutten av Lillestrøms æra i norsk toppfotball.
                            Får pirke litt - Kippe hadde ok skudd.

                            Haglund begynner å få dårlig tid - han er ansvarlig for en gjeng som henger med hodet, ikke klarer å ta imot eller sentre en ball. Det er så tett nedover på tabellen at vi SKAL og MÅ slå søpla.

                            Kommentar

                            • maxpayne
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Apr 2006
                              • 1224

                              #54
                              Ingen Yttergård Jenssen, ingen Ruben Kristiansen og ingen Koppinen. Likevel skaper vi altså ingen verdens ting.

                              Kommentar

                              • _Jonern
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Jan 2004
                                • 4377

                                #55
                                Fytti faen det er er så ræva! Det er mange år siden jeg har sett et så dårlig Tromsø lag som det her, alikevel skaper vi ingenting! Det værste er jo at klubben er fornøyd med det som skjer i første omgang, en omgang som ikke er Tippeligaen verdig engang. Patetisk fra start til mål.
                                ..................

                                Kommentar

                                • GIFKanari
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Apr 2009
                                  • 8243

                                  #56
                                  Hverken ledere eller supportere forventer noe, på en grunnmur av likegyldighet til egne prestasjoner skal man skape et topplag. En vits!!

                                  Kommentar

                                  • Totti21
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Mar 2004
                                    • 3499

                                    #57
                                    Jævlig svak kamp i dag. Synes vi viste noen gode tendenser de første 10 minuttene etter at Koppinen forlot banen uten at vi skapte noe er enn 2-3 cornere og noen innlegg som ikke var gode nok. Utover dette var det noe av det svakeste vi har prestert offensivt i år.
                                    Har jo allikevel ganske god kontroll på ett Tromsø lag som også sleit voldsomt offensivt frem til Prijovic kommer inn og tilfører det jeg mener LSK mangler mer enn noe annet lag i Tippeligaen.

                                    Da blir det forskjellen på to lag som viste fint lite fremover i banen i dag.

                                    Nå må vi bygge oss opp mot kampen neste helg. En seier mot vif kan fort være det som skal til for å få tilbake entusiasme og tro på laget.

                                    Kommentar

                                    • knut
                                      Make knut Great Again
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Dec 2006
                                      • 9413

                                      #58
                                      Opprinnelig skrevet av Mariel
                                      Jævla sakelig!
                                      Tar meg en uforbeholden rett i å debattere på et nivå som gjenspeiler LSK sin prestasjon på Alfheim.

                                      Kommentar

                                      • Uwes disippel
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2006
                                        • 6039

                                        #59
                                        Fikk ikke sett kampen, men jeg forstår at dette var ræva. Hvordan var Erling og Ohi?

                                        Jeg er sjeleglad for at jeg drar på ferie i morgen og ikke får sett kampene mot engen, start og rbk. Min profeti sier null poeng, nedrykksplass og ute av cupen. Så når jeg blar i en norsk avis igjen om 14 dager, så forventer jeg å lese om at Haglund har kommet seg ut av portene på Åråsen for siste gang.

                                        jeg ønsker dog en uttalelse fra dere som har trua på Haglund. Dere er fraværende i denne tråden. Var det like mørkt som alle sier? Jeg driter i om det er kunstgress og borte mot Tromsø, hvordan var LSK?

                                        Kommentar

                                        • Totti21
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Mar 2004
                                          • 3499

                                          #60
                                          Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
                                          jeg ønsker dog en uttalelse fra dere som har trua på Haglund. Dere er fraværende i denne tråden. Var det like mørkt som alle sier? Jeg driter i om det er kunstgress og borte mot Tromsø, hvordan var LSK?
                                          Bra kontroll defensivt på ett Tromsø lag som var neste like svake som oss offensivt. Det vi leverer fremover i banen i dag var elendig og langt unna både tendenser og standard vi har vist tidligere i sesongen.
                                          Først og fremst var bevegelse rundt ballfører og pasningstempoet alt for dårlig, som det også har vært tidligere i sesongen. Vi fører ballen flere meter unødvendig før vi slår den pasningen vi egentlig bare kunne slått med en gang, og da rekker Tromsø å forflytte seg hele veien.

                                          Som alle "Haglund haterne" sier, så var det langt unna pari mot ett Tromsø som heller ikke var opp mot sitt beste i dag. Det er uansett summen av mange kamper som må definere om man har tro på Haglund eller ikke, men som vanlig gir en god eller dårlig prestasjon folk i den ene leiren blod på tann.

                                          Kommentar

                                          Working...