Tromsø IL - LSK, søndag 23.06 kl. 15.30

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Dole
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2004
    • 1555

    #61
    Opprinnelig skrevet av Totti21
    Som alle "Haglund haterne" sier, så var det langt unna pari mot ett Tromsø som heller ikke var opp mot sitt beste i dag. Det er uansett summen av mange kamper som må definere om man har tro på Haglund eller ikke, men som vanlig gir en god eller dårlig prestasjon folk i den ene leiren blod på tann.
    Problemet er vel at vi ser ti dårlige prestasjoner mellom hver gang vi ser en god. Forståelig nok tærer det på tålmodigheten til mange.

    Kommentar

    • reka
      Seniormedlem
      --==FORUMRUNKER==--
      • Aug 2005
      • 13272

      #62
      Opprinnelig skrevet av Totti21
      Som alle "Haglund haterne" sier, så var det langt unna pari mot ett Tromsø som heller ikke var opp mot sitt beste i dag. Det er uansett summen av mange kamper som må definere om man har tro på Haglund eller ikke, men som vanlig gir en god eller dårlig prestasjon folk i den ene leiren blod på tann.
      "Fanboysa" tror dette handler om resultater. Er fraværet av struktur og plan som plager meg. Laget spiller rett og slett dårlig fotball. At vi tar våre poeng på straffer, billige frispark og motstandernes tabber sier det meste.

      Kommentar

      • GIFKanari
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2009
        • 8243

        #63
        Opprinnelig skrevet av Totti21
        Det er uansett summen av mange kamper som må definere om man har tro på Haglund eller ikke, men som vanlig gir en god eller dårlig prestasjon folk i den ene leiren blod på tann.
        Og det taler ikke til Haglunds fordel. For vi ser ingen fremgang på områdene vi nå må kunne kreve å se fremgang. Samtidig som de samme personlige feilene kommer igjen i hver kamp. Og feil får ingen konsekvenser, slik det har vært i flere år nå, fordi vi i realiteten sliter hver eneste uke med å fronte en skadefri førsteellever og mangler reell kokurranse. Stakkars Andersson, forvist til en plass som back, hva er det Magnus egentlig driver med? Var det dette han solgte til Andersson som gjorde at han skrev under? Nei, selvfølgelig ikke! Likevel driver vi med dette dusteriet! All ære til Johan som gjør en helt ok jobb, men det er jo faen ikke der han skal spille! Spillera er glade i Haglund, men på banen er det ingenting som tyder på et harmonisk lag med trua på seg sjæl. Ingenting!

        Vi er i realiteten i den samme onde sirkelen vi har vært i så mange år, vi står og stamper og kommer oss ikke videre. Er det ikke flere som er drittlei av å bli pissa på? Som er drittlei av æreløse tap? Har vi helt mista stoltheten? Haglund prøver å parfymere en kabel.

        Kommentar

        • zkinny
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Nov 2012
          • 322

          #64
          Mot søppla så vil jeg se Gulbrandsen på benken og Fofana fra start..

          Kommentar

          • tullebukk
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2006
            • 5446

            #65
            Opprinnelig skrevet av zkinny
            Mot søppla så vil jeg se Gulbrandsen på benken og Fofana fra start..
            Jeg vil se kantspillere med fart, jeg vil se spillere på riktig plass(Stian og Johan) jeg vil se innsats ikke slik lunking som Johan har på 2-0 målet.. Ryker vi mot vif er det farvel til Haglund

            Kommentar

            • Uwes disippel
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2006
              • 6039

              #66
              Opprinnelig skrevet av tullebukk
              Jeg vil se kantspillere med fart, jeg vil se spillere på riktig plass
              Det der vet du like godt som alle andre at ikke vil skje. BHR på midten, Fofana på venstre og JA på back.

              Kommentar

              • trigz
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jan 2004
                • 7055

                #67
                Så heldigvis ikke kampen. Nå har det jo vært en god del ræva kamper i år, hvor dårlig var denne? Tromsø er tross alt et godt hjemmelag.
                Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                Kommentar

                • _Jonern
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jan 2004
                  • 4377

                  #68
                  Opprinnelig skrevet av trigz
                  Så heldigvis ikke kampen. Nå har det jo vært en god del ræva kamper i år, hvor dårlig var denne? Tromsø er tross alt et godt hjemmelag.
                  Tromsø var ræva de og, det er grunnen til at det ikke ble mer. Vi skapte ikke en dritt, og var ikke i nærheten av å skape noe. Ålesund matchen var den værste hittil, denne konkurrerer vel med en god del andre matcher om andreplassen.
                  ..................

                  Kommentar

                  • Gigi
                    Seniormedlem
                    Forumsadist
                    • Sep 2009
                    • 110

                    #69
                    Opprinnelig skrevet av trigz
                    Så heldigvis ikke kampen. Nå har det jo vært en god del ræva kamper i år, hvor dårlig var denne? Tromsø er tross alt et godt hjemmelag.
                    Hvis vi kun går på banen for å hente 0-0 eller en heldig ettmålsseier, så er første omgang ok. Lavt tempo og få sjanser begge veier. (Om taktikken er feig og uakseptabel er en annen diskusjon.)

                    I andre omgang tar Tromsø tak fra avspark og bedriver sjanseskaping. Vi får litt bedre kontroll etter at Mjelde kommer inn, og man føler at kampen er i ferd med å dø stille hen når Tromsø likevel får et fortjent mål. Vi skaper ingenting, verken før eller etter målet. Å sende opp Kippe og la Knudtzon forbli back fremstår som litt merkelig, da vi ikke slår spesielt mye langt mot slutten.

                    Igjen er sjanseskapingen under enhver kritikk med tanke på hvor mye vi (i første omgang) har ballen godt inne på Tromsøs halvdel. Det skjer ikke stort fra 20 meter og inn...gitt.

                    Vi kan ikke unnskylde oss med at "Tromsø er et godt hjemmelag" heller, for spesielt i første omgang var de alt annet enn nettopp det.

                    Ellers sitter jeg igjen med den samme apatiske følelsen som etter Godset-kampen: Én ting er at vi gjør en kamp litt under pari, en annen ting er at det suger livet ut av en å tape uten å skape en eneste sjanse. Var ikke vi et ålreit bortelag? - Nei?

                    Kommentar

                    • norveggio
                      Medlem
                      Hoffnarr
                      • May 2008
                      • 65

                      #70
                      Opprinnelig skrevet av ynnor
                      Rb er vel også fornøyd som de har vært i det siste. Uten kompetanse der også. Kippe som spiss igjen. For en trener.
                      Dette er en interesssant kommentar. Jeg har siden et lite stykke inn i fjorårssesongen ventet på at de skulle begynne å "kvesse knivene", eller i det minste bedrive en viss grad av journalistikk (altså noe mer kritisk enn det du finner Nord-Korea o.l.). Men, nå de siste par kampene synes jeg kanskje å ane en noe mer kritisk tone i dekningen av kampene (jf. f.eks. konklusjonen i den saken som i dag er lagt ut på rb.no). Noen flere som har lagt merke til dette, eller er det bare ønsketenkning fra min side? Og kan det eventuelt være et tegn på at det så mått nærmer seg en smertegrense for flere enn "Haglund-haters" på dette forumet? Vi er fattige tre poeng fra nedrykk...

                      Kommentar

                      • ynnor
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • May 2008
                        • 857

                        #71
                        Prata med svedseggen etter Bryne kampen og han mente det var en meget god kamp. Det sier en del

                        Kommentar

                        • maurakanari
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jul 2005
                          • 637

                          #72
                          Hadde det blitt 0-0 hadde jeg vært fornøyd resultatmessig, men det spillet gutta viser er alt for dårlig. Det er rett og slett kjedelig å se på, og det er derfor ikke rart at publikumstallene er som de er. Håper helstad er tilbake snart, for Fredrik er ufarlig. Han skal ha for innsatsen og gjenvinningsgnisten, men målscorer er han ikke. Hvorfor kan vi ikke prøve ringstad på back, Moen på v.kant, Riise på høyre, Mjelde og Johan sentralt og ohi bak knudtzon på topp.
                          Last edited by maurakanari; 23.06.2013, 21:01.
                          VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!

                          Kommentar

                          • Playboy1
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Dec 2003
                            • 2129

                            #73
                            Opprinnelig skrevet av zkinny
                            Mot søppla så vil jeg se Gulbrandsen på benken og Fofana fra start..
                            Vil også gjerne ha Fofana fra start som spiss, men ser også at Fredrik får spille,men da som kant.Han bør jo være den ideelle kanspiller for oss,da han også er god på den deffensiv jobbing.Han vil også få mere rom å boltre seg på,enn når han ligger som ensom spiss og må ta seg av alle polera alene mot hodesterke midtstoppere.

                            Kommentar

                            • Fuglamannen
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Aug 2011
                              • 543

                              #74
                              Blir lam av denne kampen... Gruer meg til søndag... Heldigvis har enga cup-kamp på onsdag...

                              Kommentar

                              • vermu
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Aug 2008
                                • 1729

                                #75
                                For andre gang i år får seriekampen lide fordi vi må ut i unødvendige ekstraomganger i cupen. Tapte mot Odd tre dager etter nesten-fadesen mot Grorud. Og 2.omgangen i dag bar tydelig preg av 120 min. mot Bryne onsdag. Den var rett og slett pinlig.

                                Dette er selvfølgelig ikke hovedgrunnen for dagens tap. Til det er prestasjonen lavmål.

                                Men hadde laget gjort en ordentlig jobb i cupen, hadde muligheten for 1 poeng mot Odd og TIL vært noe større.
                                Last edited by vermu; 23.06.2013, 23:34.

                                Kommentar

                                • Uwes disippel
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Apr 2006
                                  • 6039

                                  #76
                                  Opprinnelig skrevet av vermu
                                  For andre gang i år får seriekampen lide fordi vi må ut i unødvendige ekstraomganger i cupen. Tapte mot Odd tre dager etter nesten-fadesen mot Grorud. Og 2.omgangen i dag bar tydelig preg av 120 min. mot Bryne torsdag. Den var rett og slett pinlig.
                                  Om man ikke får ut 30 min ekstra fotball fra beina fra onsdag til søndag, så har man faen ikke en dritt å gjøre i den øverste divisjonen. Jeg lar tvilen komme spillera til gode, for så dårlig trent er til og med ikke jeg.

                                  Kommentar

                                  • nebbjævel
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Mar 2009
                                    • 511

                                    #77
                                    ok da. Tapte 1-0 i Tromsø.

                                    Kommentar

                                    • nebbjævel
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Mar 2009
                                      • 511

                                      #78
                                      Si to null da,

                                      Kommentar

                                      • nebbjævel
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Mar 2009
                                        • 511

                                        #79
                                        Haglund, er det ikke meninga at vi skal skåre borte ? er KAMPPLANEN 0-0 ? hVORFOR får DEN DEN ENESTE BALLBEHandleren
                                        i kLubben 10 minutter på banen ? bEKLAGER dårlig skrivemaskin her men nå er jeg forbanna. Denna kampen kunne vi ikke vinne med det opplegget du presenterte. Alle så at vi ikke hadde en eneste målsjanse i første omgang. Jeg driter flatt i at midtbanen spiller ball ned i forsvarsfireren og tilbake, og at toern kom får være så sin sak. Jeg er sint på deg jeg nå Haglund.
                                        Til hælja venter det unevnelige laget. Vinner du ikke den skal jeg svølkeslå deg rett ned. Nok er nok.

                                        Kommentar

                                        • nebbjævel
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Mar 2009
                                          • 511

                                          #80
                                          Å fy faen som jeg skal svølke.

                                          Kommentar

                                          Working...