Sarpsborg 08 - Lillestrøm SK - Kamptråd

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • LS89
    Kamptrådkongen
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2013
    • 3332

    Sarpsborg 08 - Lillestrøm SK - Kamptråd

    Kampen for tilværelsen
    Kampstart: Førstkommende søndag kl. 18.00

    Kanskje en av våre viktigste kamper for året, da kampene etter dette er meget krevende motstandere av vesentlig høyere klasse en Særp. Derfor er kun seier godt nok her!

    08 med 3-2-5 de siste ti kampene, sist seier hjemme mot Start (2-1) 22.juni. Ligger på en 12.plass, men ikke mer en to poeng over fugla.

    Vært og er mye fokus på ** i disse dager, jeg håper og tror resten av troppen er profesjonelle og ikke lar seg affisere av styret rundt denne overgangen. I mine øyne fortjener ikke** å være en del av troppen, noe som bærer frem vår jordnære og fjorårets toppscorer, Erlingo frem som spiss, forhåpentligvis.

    Helstad og Stoor meldes å være i trening, men det forventes at Helstad muligens blir spart til han er 100% klar, men vil muligens sitte på benken. Med Stoor tilbake forventes nevnte Erling å trekke fremover på banen der han hører hjemme.

    Vår nye venn fra Østerrike, Piermayr kan ikke debutere her, men forhåpentligvis hjemme mot Molde senere denne måneden.

    Origi bør få en ny mulighet bak stengene, selv etter Donald Duck-tabben i bartebyen. Med forbehold om Udjus er klar etter skaden. Jeg skulle likt å sett Marius fra start for Østli, men jeg regner med Haggis kjører den sikre stilen som han har gjort ellers denne sesongen. Yohan skal følgelig spille sentralt, TLs Pirlo har blomstret i denne posisjonen, og er vår spiller som beholder roen og har noen herlige pasninger, krempasninga mot ** i Trondheim sist var det rett og slett høy klasse. Det er få i denne klassen som kan vise til en like deilig silkefot.
    Ringstad er vel også tilbake ettersom vi ikke har hørt noe mer om skaden han pådro seg sist.

    Forventer dette laget;

    Origi
    Stoor - Østli - Kippe - Ringstad
    Palmí - Riise - Andersson - Fofana
    PVM
    Knudtzon

    Jeg håper og tror vi kan bygge videre etter kampen sist, og samtidig sagaen om ** ikke lar seg påvirke innad i laget. Vi er så sykelig avhengig av tre poeng her, nå gutta brette opp ermene og blø for drakta! Vi er Lillestrøm ffs!

    God kamp alle sammen!
    Last edited by LS89; 10.07.2013, 09:44. Begrunnelse: Kamptidspunkt
  • Folke
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jun 2008
    • 5955

    #2
    Siden Fredrik ikke har signert på en ny avtale for LSK og det er mindre enn 6 mnd igjen av kontrakten burde han strengt tatt ikke få spille så lenge det finnes andre alternativer.. Noe det gjør, bl.a. Erling/Fofana/Ohi/Osvold. Når han også velger å gå i forhandler med nye klubber bør det være utelukket at han skal få spille, uansett hva alternativet er. Men nok om det!

    Som nevnt i innlegg ovenfor skulle jeg også gjerne sett Marius H tilbake på laget, syntes han var en av de beste når han spilte i Kippe sitt skadefravær og det hadde vært spennende å se hvordan han gjorde sakene sine sammen med Kippe. Østli har spilt veldig varierende!

    Kan vel aldri forlange 3 poeng, men skal man ha sjanse til å komme seg ut av bunnkampen så må kampene mot de andre bunnlagene vinnes.

    Kommentar

    • *46*

      #3
      Opprinnelig skrevet av LS89
      Forventer dette laget;

      Origi
      Stoor - Østli - Kippe - Ringstad
      Palmí - Riise - Andersson - Fofana
      PVM
      Knudtzon
      Kunne egentlig tenkt meg å se Fofana på høyre kant. Da vil han møte franskmannen til S08. Og han er treg. God med ball og fotballklok, men null hastighet. Helstad regerett parkerte han gang på gang på Åråsen - løp i fra han.

      Ellers vil jeg likt å se følgende lag:

      Origi
      Stoor - Østli - Kippe - Ringstad
      Fofana - Riise - Andersson - PVM
      Ohi
      Knudtzon

      Trøkk fra kantene med innlegg i boks. Riise og/eller Andersson etter inn i boks samt kant fra motsatt side. En god hodespiller i Ohi på topp og en spiller i Erling som er på rett plass til rett tid oftere enn andre i LSK. Dette blir selvsagt ikke realitet, men morsomt å lufte tanken.

      Kommentar

      • DoubleHi5
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2011
        • 3968

        #4
        Det jeg i alle fall forventer og forlanger, er at Haglund og resten av lederne i LSK gjør absolutt alt de kan for at laget skal være "på" fra første spark på ballen. Den siste halvtimen mot Sarp08 på Åråsen rundspilte vi dem og viste noe av det dette laget kan få til. Men den første timen så vi ut som lilleputter.
        Elska þetta félag

        Kommentar

        • *46*

          #5
          Opprinnelig skrevet av DoubleHi5
          Det jeg i alle fall forventer og forlanger, er at Haglund og resten av lederne i LSK gjør absolutt alt de kan for at laget skal være "på" fra første spark på ballen. Den siste halvtimen mot Sarp08 på Åråsen rundspilte vi dem og viste noe av det dette laget kan få til. Men den første timen så vi ut som lilleputter.
          Jeg er helt enig med deg, men spillerne kan gjerne gå i seg selv og sørge for at jeg bidrar på laget fra start. Jeg skal ha andre med meg. Det er ikke trenerens ansvar alene - det er også kollektiv ansvar i spillergruppa og på individnivå!

          Dere er sveriges beste fotballspillere. Det er bare et problem... Dere vet det selv og tror at alle andre skal ta jobben i stede for dere selv
          Det er hva Svennis sa når han kjefta på spillergruppa til IFK Göteborg for første og eneste gang. Tar man de ordene på alvor, så tror jeg ting vil gå bedre.

          Kommentar

          • DoubleHi5
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2011
            • 3968

            #6
            Opprinnelig skrevet av *46*
            Jeg er helt enig med deg, men spillerne kan gjerne gå i seg selv og sørge for at jeg bidrar på laget fra start. Jeg skal ha andre med meg. Det er ikke trenerens ansvar alene - det er også kollektiv ansvar i spillergruppa og på individnivå!
            Enig! Det var derfor jeg brukte formuleringen "alt de kan"!
            Elska þetta félag

            Kommentar

            • LS89
              Kamptrådkongen
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2013
              • 3332

              #7
              OGS sier ** spiller for LSK i helga. Jeg blir regelrett forbanna hvis jeg ser han fra start i Sarpsborg.

              Kommentar

              • Folke
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jun 2008
                • 5955

                #8
                Fredrik påstår at han ikke har tenkt til å bestemme seg før til mandag og at LSK er med i kampen for hans signatur.. Javel, da burde du i så fall ventet til mandag med å reise til Molde! Jeg er ikke overbevist og syntes Erling/Ohi/Fofana/Osvold kan få plassen hans til helga.. Fullt fokus mot kampen på søndag sier du Fredrik, men du har alt tatt fokus vekk i det du dro til Vestlandet!

                Kommentar

                • xeR
                  Seniormedlem
                  --==FORUMRUNKER==--
                  • Jan 2004
                  • 11206

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av Folke
                  Fredrik påstår at han ikke har tenkt til å bestemme seg før til mandag og at LSK er med i kampen for hans signatur.. Javel, da burde du i så fall ventet til mandag med å reise til Molde! Jeg er ikke overbevist og syntes Erling/Ohi/Fofana/Osvold kan få plassen hans til helga.. Fullt fokus mot kampen på søndag sier du Fredrik, men du har alt tatt fokus vekk i det du dro til Vestlandet!
                  Dette er vel kun ett utsagn for å ikke gjøre seg selv uaktuell til kampen.
                  Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                  Kommentar

                  • G-Man
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Sep 2011
                    • 3163

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av xeR
                    Dette er vel kun ett utsagn for å ikke gjøre seg selv uaktuell til kampen.
                    Faen heller, spiller han på søndag så kommer jeg til å bue hver eneste gang han er nær ballen og skrike over meg av begeistring hver gang Erling er nær den. LSK har som plikt å stille med det beste laget de kan, og det inkluderer IKKE FG - molde/rbk eller ei. FG har allerede fått altfor mange sjanser fordi han er sin fars sønn - nå trenger vi mål.

                    Kommentar

                    • LasseN
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • May 2005
                      • 1610

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av G-Man
                      Faen heller, spiller han på søndag så kommer jeg til å bue hver eneste gang han er nær ballen og skrike over meg av begeistring hver gang Erling er nær den. LSK har som plikt å stille med det beste laget de kan, og det inkluderer IKKE FG - molde/rbk eller ei. FG har allerede fått altfor mange sjanser fordi han er sin fars sønn - nå trenger vi mål.
                      Spiller han på søndag, så er han fremdeles LSK spiller. La oss ikke senke oss ned på Brann nivå og pipe på egne spillere, uansett hvor han ender opp på mandag.
                      LasseN

                      Kommentar

                      • Totti21
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Mar 2004
                        • 3499

                        #12
                        Fredrik skal selvfølgelig ikke spille en kamp for LSK før han har bestemt seg for hvor han skal spille neste sesong. Vi trenger spillere som er 100% tilstede for LSK, og det kan han umulig være med alt fokus på hvor han skal spille neste sesong og påstått interesse fra rbk og Strømsgodset i tillegg til tilbudet fra Molde.

                        Kommentar

                        • Ola
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Dec 2003
                          • 1651

                          #13
                          Det optimale for LSK er å putte både Riise og Vaagan på flanken. Det er helt korka at det ikke er blitt gjort tidligere i sesongen, men nå må spillernes ønsker settes til siden. Det beste midtbane/angrep vi kan stille, fra høyre:

                          Riise-Mjelde-Andersson-Vaagan
                          Erling-Fofana

                          Kommentar

                          • glasgow
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Jan 2007
                            • 1251

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av Ola
                            Det optimale for LSK er å putte både Riise og Vaagan på flanken. Det er helt korka at det ikke er blitt gjort tidligere i sesongen, men nå må spillernes ønsker settes til siden. Det beste midtbane/angrep vi kan stille, fra høyre:

                            Riise-Mjelde-Andersson-Vaagan
                            Erling-Fofana
                            Bytter ut Mjelde med palmason

                            Kommentar

                            • G-Man
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Sep 2011
                              • 3163

                              #15
                              Opprinnelig skrevet av LasseN
                              Spiller han på søndag, så er han fremdeles LSK spiller. La oss ikke senke oss ned på Brann nivå og pipe på egne spillere, uansett hvor han ender opp på mandag.
                              Det er helt absurd av LSK å evt la fredrik spille på søndag. Både fordi han har hodet helt andre steder og fordi han ikke er vår beste (eller nest beste for den saks skyld) spiss.
                              Men er enig, om Hgalund og andre ansvarlige koser seg med nok fleinsopp til å la gutten spille, skal jeg ikke pipe - men heller møte han med absolutt stillhet.

                              Kommentar

                              • Hamburg & Kanari
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Aug 2005
                                • 3006

                                #16
                                Opprinnelig skrevet av G-Man
                                Det er helt absurd av LSK å evt la fredrik spille på søndag. Både fordi han har hodet helt andre steder og fordi han ikke er vår beste (eller nest beste for den saks skyld) spiss.
                                Men er enig, om Hgalund og andre ansvarlige koser seg med nok fleinsopp til å la gutten spille, skal jeg ikke pipe - men heller møte han med absolutt stillhet.
                                Jeg mener LSK vil profitere av å la to andre spillere ta spissjobben. Gulbrandsen er vaksinert mot å score. Det er rart gutten ikke begriper selv at han ikke har spisstalent, men vil bli en fantastisk ving. kall gjerne jobben vingspiss, så blir det enklere å akseptere. Men noen andre bør ta plassen rett foran mål. På ethvert lag vil det finnes mer effektive spisser enn Fredrik Guldbrandsen. Han har ikke det mentale som kreves av en spiss. Kynismen. Timingen. Teknikken. Nesen for mål. Det mangler, han brenner løs og brenner løs og alt han brenner er store sjanser som andre ville satt mye oftere.

                                Vi dominerte mot både VIF hjemme og RBK borte.
                                0-1, 0-1. Det sier i alle fall noe om vår spiss.

                                Per i dag føler jeg at FG, I SPISSPOSISJONEN, er en hemsko for sportsklubben, og ikke et aktivum. På vingspissplassen ville det vært helt motsatt. Der kunne han vært utrolig nyttig.

                                Akkurat som jeg håper at vår partysvenske herfra og ut kontraktstiden utelukkende benyttes i sentral playmakerposisjon. Der han skinner og åpenbart trives, til beste for seg selv og laget.
                                LSK Norges beste lag

                                Kommentar

                                • Sceptic
                                  Medlem
                                  Hoffnarr
                                  • Oct 2011
                                  • 69

                                  #17
                                  Jeg skulle gjerne sett følgende midtbane/angrep:
                                  Knudtzon-Riise-Andersson-Vaagan

                                  Ohi
                                  Fofana

                                  Fart på venstre med Erling, defensive løp og rydding av Riise, fordeling og magi av Johan og innlegg fra PVM.
                                  Duellstyrke og oppspillspunkt fra Ohi.
                                  Kaos fra Fofana.

                                  Kommentar

                                  • magnuslt
                                    Seniormedlem
                                    Forumonanist
                                    • Oct 2011
                                    • 213

                                    #18
                                    Noen som vet hvilken pub oppvarminga til kampen blir på?

                                    Kommentar

                                    • tullebukk
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Nov 2006
                                      • 5446

                                      #19
                                      Opprinnelig skrevet av magnuslt
                                      Noen som vet hvilken pub oppvarminga til kampen blir på?
                                      Jeg skal varme opp på en pub i Magaluf hvor dere andre skal veit jeg ikke.... Men lykke til ..

                                      Kommentar

                                      • LS89
                                        Kamptrådkongen
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2013
                                        • 3332

                                        #20
                                        Opprinnelig skrevet av tullebukk
                                        Jeg skal varme opp på en pub i Magaluf hvor dere andre skal veit jeg ikke.... Men lykke til ..
                                        Partykongen?

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎