Sarpsborg 08 - Lillestrøm SK - Kamptråd

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • glasgow
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jan 2007
    • 1251

    #21
    RB skriver i dag at Erling k er klar til å ta spissrollen. Haglund vurderer han på venstre backplass selvsagt. Johan A fortsetter på midtbanen. Stoor er klar. Alt. kan Høybråten spille venstre back om ikke ringstad blir klar.
    Tiden er inne for å benke kalven uansett hvor ferden går mener nå jeg. La Erling starte på spissplassen nå

    Kommentar

    • LS89
      Kamptrådkongen
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2013
      • 3338

      #22
      Sett nå for pokker Erling på topp! Er lei av svenskens disponeringer, hvorfor i all verden skal han plasseres på venstreback? Sett nå Marius, som tross alt er en midtstopper på den plassen. Var jo meget god i de kampene han fikk tidligere i vår, hvorfor skal han fortsette på benken? Tar vel ikke lang tid før han går lei og en eller annen klubb snapper han opp fordi vår idiot av en svenske ikke tør å bruke den unge kraften vi faktisk innehar.

      Kommentar

      • norveggio
        Medlem
        Hoffnarr
        • May 2008
        • 65

        #23
        Opprinnelig skrevet av LS89
        Tar vel ikke lang tid før han går lei og en eller annen klubb snapper han opp fordi vår idiot av en svenske ikke tør å bruke den unge kraften vi faktisk innehar.
        Ikke noe problem. Solbakken (Jim altså) fikser en Moldeovergang. Selv har jeg ikke helt oversikten, men kjenner jeg Sportsklubben (og Guardiola-Magnus) rett så blir jeg ikke overrasket om det er et stortalent på utgående kontrakt vi her avspiser med kun andrelagsfotball.

        Kommentar

        • Totti21
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Mar 2004
          • 3499

          #24
          Opprinnelig skrevet av LS89
          fordi vår idiot av en svenske ikke tør å bruke den unge kraften vi faktisk innehar.
          Jeg håper i likhet med deg at Erling er spissen vår mot Sarpsborg 08, men at vår idiot av en svenske bruker det laget han mener har størst sjanse for å vinne skjønner jeg godt når man leser kommentarene her inne etter ett tap. I Aalesund kampen var vårt unge stoppertalent skyld i flere mål i 7-1 tapet, uten at det ga Magnus Haglund noe mer goodwill av den grunn. Om vi hadde stilt med ett lag utelukkende bestående av lokale unggutter på 17-20 år så ville fremdeles folk hogd hodet av Magnus Haglund når vi tapte kamper.
          Derfor forventer jeg at han bruker det laget han mener har størst sjanse for å vinne.

          Kommentar

          • BD
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Feb 2006
            • 1408

            #25
            Opprinnelig skrevet av glasgow
            RB skriver i dag at Erling k er klar til å ta spissrollen. Haglund vurderer han på venstre backplass selvsagt. Johan A fortsetter på midtbanen. Stoor er klar. Alt. kan Høybråten spille venstre back om ikke ringstad blir klar.
            Tiden er inne for å benke kalven uansett hvor ferden går mener nå jeg. La Erling starte på spissplassen nå
            At Høibråten, og venstrebeinte og rutinerte Mjelde, vurderes bak Erling på venstreback er jo bare veldig, veldig merkelig...

            Jeg mener alt dette høres bedre ut:
            Stoor-Østli-Kippe-Høibråten
            Erling-Østli-Kippe-Stoor
            Østli-Høibråten-Kippe-Stoor
            Stoor-Østli-Kippe-Mjelde
            Stoor-Østli-Kippe-Scheel

            Kommentar

            • Totti21
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Mar 2004
              • 3499

              #26
              Opprinnelig skrevet av BD
              At Høibråten, og venstrebeinte og rutinerte Mjelde, vurderes bak Erling på venstreback er jo bare veldig, veldig merkelig...
              Det handler jo ikke om man har ett venstrebein eller ikke. Først og fremst er jo det i så fall fordi backplassen er en av de vanskeligste posisjonene når det kommer til å posisjonere seg riktig, og der er det vel liten tvil etter en rekke kamper på backen om at Erling Knudtzon er ett sikrere alternativ enn Høibråten og Mjelde med minimal erfaring fra den posisjonen.

              Jeg håper uansett at man er villig til å sjanse litt på Høibråten nå som Fredrik G er på vei bort og vi trenger en mann som EK på topp. Men, jeg ser også at defensivt er nok det tryggeste valget å bruke den spilleren som har mest erfaring fra en backposisjon. Aller mest får vi jo håpe at Ringstad er klar, så vi kan stille vårt aller beste forsvar.

              Kommentar

              • Folke
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jun 2008
                • 5955

                #27
                Marius H ble brukt på VB flere ganger i utlånstiden i fjor, så hva det gjelder erfaring til å spille VB så står nok ikke han tilbake for noen andre. Men Ringstad må tilbake fra skade og i god form asap, utrolig sårbar plass og en viktig brikke offensivt også!

                Kommentar

                • knut
                  Make knut Great Again
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Dec 2006
                  • 9413

                  #28
                  Erling er jevnt over feilplassert når han er back. Bedritne rbk klarte ikke å utnytte det. La meg sleppe å se Særp få det til

                  Erling opp på topp ffs

                  Kommentar

                  • Grusom B
                    Generalissimo Bellisimo
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2003
                    • 6248

                    #29
                    Vås. Grunnen til at Erling er så anvendelig er først og fremst at han har svært høy fotballintelligens og pga det er dyktig i posisjoneringa så å si uansett hvor du plasserer ham.
                    Ni principe ni rey...

                    D10S!

                    Kommentar

                    • knut
                      Make knut Great Again
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Dec 2006
                      • 9413

                      #30
                      Opprinnelig skrevet av Grusom B
                      Vås. Grunnen til at Erling er så anvendelig er først og fremst at han har svært høy fotballintelligens og pga det er dyktig i posisjoneringa så å si uansett hvor du plasserer ham.
                      Norges beste back, uten tvil.

                      Kommentar

                      • jeykey
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Sep 2012
                        • 452

                        #31
                        Erling kan gjøre mye rart når han er raskere enn hele ligaen. Det er jo også betryggende å ha TLs raskeste i backrekka. Hvis Stoor er fit, så burde han spille og Erling opp på topp. Men Erling er ingen dårlig back. Han rydder unna og er en trygghet. Problemet er vel heller denne "pasningsfoten" hans. Som konsekvent er for harde eller for løse. Innleggene går bak mål stortsett. Men det rent defensive samt arbeidsmoral har han på plass. En god back. Men vil helst se han på spissplassen om ikke Helstad skal starte.
                        "Jeg hater søpla så intenst at jeg ikke kan spille med Korea på civilization fordi de er røde og blå."
                        - Sitat Grusom B

                        Kommentar

                        • LS89
                          Kamptrådkongen
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2013
                          • 3338

                          #32
                          Ifølge VGD stiller 08 med sin 3.keeper i mål (93 modell), dette skal vi utnytte!

                          Kommentar

                          • LasseN
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • May 2005
                            • 1610

                            #33
                            Opprinnelig skrevet av LS89
                            Ifølge VGD stiller 08 med sin 3.keeper i mål (93 modell), dette skal vi utnytte!
                            ..forutsatt at vi klarer å få ballen innenfor de snaut 18 kvadratmeterne han skal passe på da.
                            LasseN

                            Kommentar

                            • Xavi
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • May 2008
                              • 1275

                              #34
                              Opprinnelig skrevet av LasseN
                              ..forutsatt at vi klarer å få ballen innenfor de snaut 18 kvadratmeterne han skal passe på da.
                              Kongshaug og Örlund hadde nok og jobbe med, så mål klarer vi å treffe, forbi keepern derimot.
                              Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
                              Anders, Tidligere styremedlem KFL

                              Kommentar

                              • Fridtjof
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Feb 2005
                                • 2120

                                #35
                                Opprinnelig skrevet av Xavi
                                Kongshaug og Örlund hadde nok og jobbe med, så mål klarer vi å treffe, forbi keepern derimot.
                                Det hele handler om å tilpasse seg motstanderen. Med en førsteårs senior i mål skal nok Fugla klare å jekke ned intensiteten nok til at vi ikke får utnyttet det. Slapp av, det går nok dårlig...
                                Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

                                Kommentar

                                • KFL41
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • May 2004
                                  • 3648

                                  #36
                                  Leste en plass at han er 1.97 høy.

                                  Kommentar

                                  • DoubleHi5
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2011
                                    • 3975

                                    #37
                                    Opprinnelig skrevet av KFL41
                                    Leste en plass at han er 1.97 høy.
                                    Stemmer det. Han har 17 minutter som innbytter i år.
                                    Elska þetta félag

                                    Kommentar

                                    • Ola
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Dec 2003
                                      • 1651

                                      #38
                                      Han er sikker veldig bra, og spiller sitt livs kamp i kveld.

                                      Kommentar

                                      • plantemiddel
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Feb 2012
                                        • 802

                                        #39
                                        Han slepper inn fem mål, fugla spiller en av sine beste kamper i historien og i et intervju med FG etter kampen nærmest trygler han på sine knær om å få bli værende i denne fantastiske klubben, med all sin historie og kjempepotensiale! Kampen markerer dessuten starten på Haglunds legendestatus i byen, en mann som kun fire år senere tok klubben til sin første CL-finale.

                                        Kommentar

                                        • xeR
                                          Seniormedlem
                                          --==FORUMRUNKER==--
                                          • Jan 2004
                                          • 11206

                                          #40
                                          Opprinnelig skrevet av plantemiddel
                                          Han slepper inn fem mål, fugla spiller en av sine beste kamper i historien og i et intervju med FG etter kampen nærmest trygler han på sine knær om å få bli værende i denne fantastiske klubben, med all sin historie og kjempepotensiale! Kampen markerer dessuten starten på Haglunds legendestatus i byen, en mann som kun fire år senere tok klubben til sin første CL-finale.
                                          bare at nei..
                                          Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                                          Kommentar

                                          Working...