Lillestrøm SK - Molde, lørdag 27.juli kl. 18.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • GIFKanari
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2009
    • 8243

    Opprinnelig skrevet av general
    Det han gjør med ball trekker dessverre ned.
    Men hvorfor får han så mye ball? Det skulle jeg likt å vite.

    Kommentar

    • GIFKanari
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2009
      • 8243

      Opprinnelig skrevet av *46*
      Hadde han vært så god med ball som mange ønsker, hadde han spilt et annet sted enn LSK.
      Dette gir jo ingen mening. Kippe er ikke god med ballen i beina, da forer du ham ikke med baller, du lar ham spille på sine styrker. Jeg frykter vi aldri får noe fullgodt svar på hvorfor Kippe skal slå vekk og gi bort ballen frivillig.

      Kommentar

      • _Jonern
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jan 2004
        • 4376

        Til Kippes forsvar (bokstavlig talt) så er det i noen tilfeller litt for dårlig med bevegelse og alternativer langs bakken i midten. Man ser ofte at han leter etter alternativer, men blir til slutt tvunget til å slå langt for å ikke spille på seg trøbbel. Man ser hvertfall at han nesten alltid ser etter muligheter langs bakken. Men for all del, Kippe har vel aldri vært den store spilleren med ballen i beina, og det toget har vel gått for lengst. Ellers er han konge å ha bak der.
        ..................

        Kommentar

        • GIFKanari
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2009
          • 8243

          Kippe er uvurderlig bak der, men trenger en mer spillende makker. Når Østli fortsetter å spille til Kippe selv etter to mislykka igangsettinger på rappen som vi kunne blitt hardere straffa for, så er det rett og slett kamikaze-fotball. Vi må ta steg i denne delen av spillet.

          Kommentar

          • dollyholly
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jul 2007
            • 965

            Frode hadde ingen toppkamp I dag, Fofana var dagens spiller, et stort talent.

            Kommentar

            • knut
              Make knut Great Again
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Dec 2006
              • 9390

              Når LSK spiller rævva er det ikke måte på å sutreforum vi er, og det er vår feil at ingen drar på Åråsen.

              Håper folk får med seg stemninga her inne nå, etter at LSK har gitt ett, altså 1, positivt inntrykk; Helt euforisk.

              Bengt Eriksen sa i går: "Haglund sa etter Tromsø-kampen at LSK hadde skapt mange sjanser. Hva sier han nå? Når LSK skapte 10 000 ganger mer?"

              Etter kampen i går, trenger ikke Haglund "lure" meg med hva som tydeligvis er noen form for taktikkeri rundt framstillinga hans av hvordan han vil vi skal bli oppfatta - kontra hvordan det virkelig var. Det var bra.

              Selvtilliten er tilbake i laget, ref. BHR, så nå er det bare å bygge videre som f med det.

              At PVM skal ut neste kamp ser jeg dessuten på som "positivt". Da de andre spillera har formkurven pekende én vei, mens hans går motsatt vei. Nå får endelig noen andre ta de dødballa (Andersson ffs), så kanskje vi kan skåre på kårner for første gang i år?

              Dessuten var det fett å se Fofana som banens beste i går. Får håpe det var nok til å skaffe han det berykta klippekortet

              Dessuten x2, dollyholly, så synes jeg Kippe var god i går. Er vanskelig å stoppe Moldes beste spiller, Tommy Høiland, men han klarte det bra

              Kommentar

              • trigz
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jan 2004
                • 7048

                Syns det var generelt veldig bra av alle i går. Solid i alle ledd, og Johan er jo herlig å se på. Håper bare han holder seg skadefri fremover.
                Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                Kommentar

                • Kjølnerdomen
                  Seniormedlem
                  Forumsadist
                  • Jun 2008
                  • 148

                  I går hadde jeg det skikkelig moro på Åråsen i 2 x 45 min, kan nesten ikke huske sist! Bra vær, god stemning, og ikke minst, de idiotiske smågutte-feilpasningene var nesten ikke å se! Virker som Haglund endelig begynner å få til spillet han ønsker for dette laget.

                  Syns også Fredrik Stoor bør fremheves, fikk seg en smell i hodet, men det virket som det tente han enda mer! Strålendene forsvarskamp av han også, og også greit med offensivt.

                  Kommentar

                  • vermu
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Aug 2008
                    • 1729

                    Meget god kamp i går. Synes det var årsbeste, gjennomføringen og resultatet tatt i betraktning. Hovedgrunnen mener jeg at laget spilte mye mer variert. Tidligere har det vært "kryss og tvers fotball". Nå klarte vi å variere ballbesittelse med å spille direkte, både gjennom midtbane og direkte i bakrom. Vakkert!

                    Kommentar

                    • Marit
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • May 2010
                      • 885

                      Opprinnelig skrevet av *46*
                      Solariumsharry'n er nytt ord i mitt vokabular! Burde søkes om å få godkjent det ordet i http://urbandictionary.no
                      Done!

                      Andas in och andas ut
                      Orkar jag så orkar du

                      Kommentar

                      • Stian83
                        Juniormedlem
                        Bøffel
                        • Feb 2012
                        • 24

                        Deilig å se 11 gutter som tør å spille en-touch både offensivt og defensivt med fornyet selvtillit. Tydelig at det har vært fokus på 5-a-side på treningene, med gode resultater. Har vært stolt av gutta i flere kamper nå, og endelig får de det resultatet som spillet tilsier (ref. Lerkendalsranet). For en herlig tid å være kanarifan på!

                        Kommentar

                        • bjarmann
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Sep 2005
                          • 2883

                          Årets beste hjemmekamp. Vi går mot lysere tider!!!!
                          I år så tar vi alt

                          Kommentar

                          • Uwes disippel
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2006
                            • 6039

                            Høydepunkter noen sted foruten LSK.no? Har ipad så får ikke sett videoen av en eller annen grunn.

                            Kommentar

                            • Martin83
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Aug 2007
                              • 794

                              Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
                              Høydepunkter noen sted foruten LSK.no? Har ipad så får ikke sett videoen av en eller annen grunn.
                              Prøv her: http://www.rb.no/lsk-magasinet/article6779251.ece

                              Kommentar

                              • *46*

                                Oppklarende å lese RB sin børs. Høibråten sto klar borte hos 4. dommer for å byttes inn. Blir kalt tilbake til benken og Thomas Piermayr kom inn for sine første minutt i stede for Høibråten. Etter RB i sin børs, så ba Johan Andersson selv om å bli bytta ut. Tipper planen var en annen skulle ut og at derfor måtte en tydlig irritert Høibråten sette seg. Høibråten får garantert sjansen igjen senere!

                                Kommentar

                                • fjacob82
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Sep 2005
                                  • 1507

                                  Opprinnelig skrevet av *46*
                                  Oppklarende å lese RB sin børs. Høibråten sto klar borte hos 4. dommer for å byttes inn. Blir kalt tilbake til benken og Thomas Piermayr kom inn for sine første minutt i stede for Høibråten. Etter RB i sin børs, så ba Johan Andersson selv om å bli bytta ut. Tipper planen var en annen skulle ut og at derfor måtte en tydlig irritert Høibråten sette seg. Høibråten får garantert sjansen igjen senere!
                                  Forøvrig greit at TP får noen minutter, da det fort åpner seg muligheter for at han starter neste kamp med PVM ute med karantene.
                                  Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
                                  *Brasseberget*

                                  Kommentar

                                  • Lars
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Feb 2004
                                    • 6156

                                    CMore fikk beskjed om at Høibråten skulle inn for Ringstad. Men så ba Johan om å få bytte, og da ble Piermayr satt inn i stedet.

                                    Kommentar

                                    • vermu
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Aug 2008
                                      • 1729

                                      Opprinnelig skrevet av Lars
                                      CMore fikk beskjed om at Høibråten skulle inn for Ringstad. Men så ba Johan om å få bytte, og da ble Piermayr satt inn i stedet.
                                      Flott, da tyder det på at Høibråten også blir vurdert som venstreback. Og så slipper vi å se Johan, den mest kreative spilleren der.

                                      Kommentar

                                      • gilbert
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2003
                                        • 3186

                                        Opprinnelig skrevet av vermu
                                        Flott, da tyder det på at Høibråten også blir vurdert som venstreback. Og så slipper vi å se Johan, den mest kreative spilleren der.
                                        Som nevnt i referatet fra treninga 11. juli, da Stian var noe usikker til å starte, tyder det aller meste på at Høibråten nå er første back-up og innbytter på VB, og at Johan bare i ytterste nødsfall vurderes brukt på den plassen. Selv om jeg tror det faktisk var ganske nyttig for både laget og Johan at han fikk spilt på seg form og selvtillit på den plassen - og på kanten - før han havna på sin beste plass, der han er nå.

                                        Når det gjelder Høibråten, er jeg mest bekymra for at kontrakten fortsatt ikke er forlenga.

                                        gilbert

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎