Brann - Lillestrøm Sportsklubb - Brann Stadion 09.08 kl 19:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • glasgow
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jan 2007
    • 1251

    Opprinnelig skrevet av dollyholly
    Hvem var best på Lsk i dag?
    KIPPE soleklart

    Kommentar

    • Stan
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • May 2006
      • 1069

      Opprinnelig skrevet av dollyholly
      Hvem var best på Lsk i dag?
      Johan "Pirlo" Andersson

      Kommentar

      • Gjest

        Opprinnelig skrevet av Kanariz
        Du trur tydelig vi er barcelona. Vi er Lillestrøm, å slippe inn kun et mål borte mot brann er bra. Lillestrøm er et dårlig lag i tippeligaen, har vært det i 5 år. Eneste som kan løfte oss er en haug med penger. Eller en avntale med en veldig god klubb ( Se godset).
        Når han skriver "møter Barca" mener han Barcelona, og han tror nok ikke vi er Barcelona når han snakker om å møte dem.

        DU derimot ser på Brenn som DET skulle vært Barcelona

        Kommentar

        • lskgogo
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Feb 2010
          • 633

          Opprinnelig skrevet av glasgow
          KIPPE soleklart
          Kippe! Tapte vel ikke en eneste duell. Pusic mistet en i og en c fra navnet sitt. Leter etter de enda visstnok.

          Johan god også, men kan ikke skape mye med den "planen" haglund har i dag.
          Tar seg en pause til mars 2012..

          Kommentar

          • lskgogo
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Feb 2010
            • 633

            Opprinnelig skrevet av Kanariz
            Du trur tydelig vi er barcelona. Vi er Lillestrøm, å slippe inn kun et mål borte mot brann er bra.
            Slippe inn ett mål i bergen og få uavgjort er greit nok. Slippe inn ett mål i bergen og bli rundspillt er ikke greit.

            Opprinnelig skrevet av Kanariz
            Eneste som kan løfte oss er en haug med penger. Eller en avntale med en veldig god klubb ( Se godset).
            Det er nok ikke så enkelt. Veldig mye som har blitt gjort bra i godset over lang tid, som igjen gir resultater.
            Tar seg en pause til mars 2012..

            Kommentar

            • ynnor
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • May 2008
              • 857

              Forferdelig når en keeper snakker om lei dupp om det rævaskuddet til Askar. Kald ???? Hva er det for slags amatører vi har med å gjøre. Stabil keeper får vi visst aldri

              Kommentar

              • mooph
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Aug 2005
                • 1496

                Opprinnelig skrevet av KrisB
                Men herregud, 1-1 er veldig mye bedere enn 7-0. Du kan ikke mene at det er bedere å tape 7-0 mot ett lag som spiller bra enn 1-1 mot ett dårlig lag??
                Altså, en fotballkamp består av to lag og dette er en av de dårligste kampene jeg har sett, om ikke den dårligste, helt uavhengig av resultatet. Bedrifts- og barnefotball har som regel engasjement, dette manglet alt.
                For LSK sin del er jo 1-1 seff. penere/bedre enn 7-1, så det finnes sikkert dem som er fornøyd sånn sett.

                Hvordan folk finner dette riktigere/vakrere/bedre enn "tupp-løp-krig" fra gamle dager forstår jeg bare ikke, da hadde vi ihvertfall viljen/gløden om ikke annet.
                Fugla mot nye høyder

                Kommentar

                • dollyholly
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jul 2007
                  • 965

                  Frode K er den mest selvskrevende kapteinen i hele denne f... tippeligaen. En utskjelt helt på Romerike

                  Kommentar

                  • Grusom B
                    Generalissimo Bellisimo
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2003
                    • 6248

                    Storebror eller ikke, ærlig talt. Ingen skjeller ut Frode. Han er en legende som kanskje ikke har fått all kudosen han fortjener, men vis meg én fugl som ville byttet Frode med noe som helst. Finnes ikke.

                    2000-tallets største.
                    Ni principe ni rey...

                    D10S!

                    Kommentar

                    • dollyholly
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jul 2007
                      • 965

                      Ok har opplevd mye dritt på dette forumet. De tør tydeligvis ikke åpne skrivekjeften nå. Neste år roper dere 40 år, det hadde dere ikke gjort det uten Frode Kippe. Frode har respekt i alle lag og dere skal være stolte av å ha Frode på laget

                      Kommentar

                      • lskgogo
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Feb 2010
                        • 633

                        Opprinnelig skrevet av dollyholly
                        Ok har opplevd mye dritt på dette forumet. De tør tydeligvis ikke åpne skrivekjeften nå. Neste år roper dere 40 år, det hadde dere ikke gjort det uten Frode Kippe. Frode har respekt i alle lag og dere skal være stolte av å ha Frode på laget
                        Herregud.. Du skjønner selv at du drar den litt langt?

                        I fjor, når kippe hadde sin dårligste sesong for fugla. Så kom det en del kritikk ja, men ikke nærheten av hva andre spillere har fått her. Om LSK hadde vært 40 år i eliten uten Kippe er det kun du som sitter på fasiten for.
                        Jeg synes det var artig når du gang etter gang mente vi var idioter som påpekte at Kippe leverte dårlige kamper. Når du nå drar det opp gjenntatte ganger, ett år etterpå, så synes jeg du er i beste er fall rar.

                        Kippe har en utrolig stor "standing" hos lillestrømsupportere. Hos deg, muligens farlig stor.
                        Last edited by lskgogo; 09.08.2013, 22:40.
                        Tar seg en pause til mars 2012..

                        Kommentar

                        • AG-3
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jul 2006
                          • 1081

                          Hvor mange poeng har egentlig gått fyken på keepertabber og grunnet halvskadde målmenn i år?
                          Synd!

                          På den annen side har de også reddet ræva vår gjentatte ganger, så det går vel opp i opp over langen....

                          Men så sinnssykt surt da!

                          Kommentar

                          • Uwes disippel
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2006
                            • 6039

                            Opprinnelig skrevet av Kanariz
                            Du trur tydelig vi er barcelona. Vi er Lillestrøm, å slippe inn kun et mål borte mot brann er bra. Lillestrøm er et dårlig lag i tippeligaen, har vært det i 5 år. Eneste som kan løfte oss er en haug med penger. Eller en avntale med en veldig god klubb ( Se godset).
                            Ja, fordi jeg krever innsats så tror jeg vi er Barcelona. God natt!

                            Kommentar

                            • Uwes disippel
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Apr 2006
                              • 6039

                              Opprinnelig skrevet av dollyholly
                              Ok har opplevd mye dritt på dette forumet. De tør tydeligvis ikke åpne skrivekjeften nå. Neste år roper dere 40 år, det hadde dere ikke gjort det uten Frode Kippe. Frode har respekt i alle lag og dere skal være stolte av å ha Frode på laget
                              Du skal ha for at du stod i mot i fjor når han hadde en svakere sesong en forventet. Men nå blir det bare merkelig. Ingen skjeller han ut, ingen klager på han. Han er snart den største i LSK og det er det ingen som nekter på!

                              Kommentar

                              • HolterKanaris
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • May 2006
                                • 1603

                                Fra RBs artikkel om kampen:


                                "For etter 41 minutter skrudde han et frispark fra 25 meter perfekt over muren. Ballen dalte ned i mål ved stolperoten til 1-0. Det ble kampens eneste mål, og sikret Lillestrøms tredje seier på de fire siste kampene. Se Riises flotte frispark her!"

                                Skrevet før kampen var ferdig og så lagt ut uten korrektur?
                                ***Større baller enn vett***

                                Kommentar

                                • Grusom B
                                  Generalissimo Bellisimo
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2003
                                  • 6248

                                  Synes Anders Østli faktisk var vår beste, om enn ikke mange mm foran Frode. Han har virkelig hevet seg de siste to kampene, og er trygg og stødig baki der. Fortsetter han som nå har vi seriens beste stopperpar, om vi ikke har det allerede.

                                  Tar vi bort selvmål og tabber er det vel snakk om fire innsluppne på siste ti?
                                  Ni principe ni rey...

                                  D10S!

                                  Kommentar

                                  • Mynten
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Mar 2008
                                    • 484

                                    For en forferdelig dårlig fotballkamp av begge to lag. Takk en eller annen for at Brann var like drit dårlig som LSK i dag. Spillemessig var dette en katastrofe fra LSKs side, fra ende til annen. Feilpasninger, taktiske feilvalg, elendig tempo, støttepasninger osv. var beholdningen. Vi er rett og slett griseheldig for at vi får med oss et poeng i dag. Det er ikke vi som gjør Brann dårlige i dag, det klarte de veldig fint selv. Jeg blir veldig overrasket og skuffet dersom Haglund har noe pent å si om LSK i dag.

                                    Hva er det med PVM om dagen? I dag spilte han til knapt nok stolpe, han er LSKs desiderst dårligste ut på der. Få han ut på benken til neste kamp og se om det kan få han til å våkne. Jeg er faktisk overrasket over at han har et så lavt bunnivå.

                                    Kommentar

                                    • knut
                                      Make knut Great Again
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Dec 2006
                                      • 9372

                                      Opprinnelig skrevet av Grusom B
                                      Synes Anders Østli faktisk var vår beste, om enn ikke mange mm foran Frode. Han har virkelig hevet seg de siste to kampene, og er trygg og stødig baki der. Fortsetter han som nå har vi seriens beste stopperpar, om vi ikke har det allerede.
                                      Nå veit vi iaff hvem som har de guleste brillene på forumet...

                                      Opprinnelig skrevet av Grusom B
                                      Tar vi bort selvmål og tabber er det vel snakk om fire innsluppne på siste ti?
                                      Som Nils Johan Semb ville sagt det i glansdagene.

                                      Kommentar

                                      • Grusom B
                                        Generalissimo Bellisimo
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2003
                                        • 6248

                                        Ville Nils Johan Semb, selv i glansdagene, fått med seg om laget hans slapp inn lite mål? Tåkefyrste nummer 2 etter deg. Si meg et stopperpar som er bedre. Bart kanskje, men jeg mener å erindre at vi var ganske overlegne dem både offensivt og defensivt sist vi møttes. Godset? Neppe. Molde? Når Forren og Hovland virkelig kommer i gang igjen, selvsagt. De er IKKE der nå. At Kippe er seriens beste klassiske stopper er udiskutabelt, cluet er at Østli ser bedre ut for hver kamp. Da må det jo bli i toppsjiktet.
                                        Ni principe ni rey...

                                        D10S!

                                        Kommentar

                                        • dollyholly
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Jul 2007
                                          • 965

                                          Opprinnelig skrevet av Grusom B
                                          Synes Anders Østli faktisk var vår beste, om enn ikke mange mm foran Frode. Han har virkelig hevet seg de siste to kampene, og er trygg og stødig baki der. Fortsetter han som nå har vi seriens beste stopperpar, om vi ikke har det allerede.

                                          Tar vi bort selvmål og tabber er det vel snakk om fire innsluppne på siste ti?
                                          Drømmejobb, spile sammen med Frode

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎