LSK - Strømsgodet, mandag 19. august kl. 19.00, Åråsen

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kjell.T.Ring
    Poll St. Ring
    --==FORUMRUNKER==--
    • Dec 2005
    • 11796

    #81
    Opprinnelig skrevet av LS89
    Haha, seriøst!? Hvor i svarte har du vært i kveld? Du fikk ikke med deg to i metallet på slutten eller?
    Og 1. omgang.

    Dette er en av de suverene 2 lagene vi møtte. Riktignok hjemme og ikke der de vet ballen faller og det ga resultater. Vi gjør mye bra nå. Med 2 "nykommere" i Høibråten og Piermayr og klarer fortsatt å holde bra igjen defensivt. Scorer fortsatt ikke nok!
    Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

    Kommentar

    • trigz
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jan 2004
      • 7054

      #82
      Og så er det ikke verst å få poeng når det er erkerasshølet over alle erkerasshøl som går med fløyta, forsåvidt. Se på Kovacs på scoringa. Han lager to frispark i den situasjonen: En for å ta ut Kippes klarering, en for å hindre Østli. Og rass-Skjerven ser ingenting, selvsagt.
      Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

      Kommentar

      • LS89
        Kamptrådkongen
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2013
        • 3337

        #83
        Opprinnelig skrevet av Dole
        Og utover det? Hvor mange STORE Lillestrøm-sjanser kan du nevne?
        Nå får du pokker meg rulle inn. Jeg har allerede nevnt to åpenbare muligheter rett i metallet, en drøss av hjørnespark, og sjekker du bet365.com sin statistikk for kampen blir Godset regelrett pissa på. 1.omgangen var rett og slett nydelig, bortsett fra at vi manglet en målscorer.

        Å du ramser Godset-sjanser i fleng? Kovacs løpsduell med Kippe da heller? Loffeavslutningen til Kovacs?

        Kommentar

        • Dole
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Aug 2004
          • 1552

          #84
          Opprinnelig skrevet av LS89
          Nå får du pokker meg rulle inn. Jeg har allerede nevnt to åpenbare muligheter rett i metallet, en drøss av hjørnespark, og sjekker du bet365.com sin statistikk for kampen blir Godset regelrett pissa på. 1.omgangen var rett og slett nydelig, bortsett fra at vi manglet en målscorer.

          Å du ramser Godset-sjanser i fleng? Kovacs løpsduell med Kippe da heller? Loffeavslutningen til Kovacs?
          Om du regner hjørnespark som vi snart har hatt 100 av uten å score, som store målsjanser - så forstår jeg konklusjonen din.

          Problemet er at vi ikke skaper tilstrekkelig med store sjanser i forhold til det store spillemessige overtaket vi har. Om du har sett en drøss med sjanser i dag, har du åpenbart sett en annen kamp enn meg.

          Kommentar

          • LS89
            Kamptrådkongen
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2013
            • 3337

            #85
            Ja, og jeg ser du ramser opp Godset sjanser i fleng. Er du en komplett tilbakestående person?

            Kommentar

            • Uwes disippel
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2006
              • 6039

              #86
              Opprinnelig skrevet av LS89
              Er du en komplett tilbakestående person?
              Ikke vanskelig å se hvem som er det. Herregud for en patetisk hersketeknikk.

              Kommentar

              • nebbjævel
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Mar 2009
                • 511

                #87
                Kampen viste at Erling ikke kan fortsette som spiss.

                Kommentar

                • 307
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Mar 2007
                  • 358

                  #88
                  Fyfaen for noen sytre typer det er her inne. Vi spilte en god kamp. Godset hadde ingen ting å komme med. Vi var det klart beste laget. Ja, vi mister ballen mye, men det gjør Godset også, men det er mye pågrunn av at vi presser høyt.

                  Kommentar

                  • fredpet76
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Feb 2004
                    • 1221

                    #89
                    Fantastisk match i dag. Vi kjører matchen i 70 min og burde ha tatt et stort grep om kampen ved å lede ved pause. Godset putta på den ene kvalifiserte sjansen de hadde, og igjen skjer det ved et horribelt balltap av Riise dessverre. At vi fortsatt har mye mer å gå er det liten tvil om men i at vi er et topp 4 lag er åpenbart. Savner en som kan utfordre på høyre sida, men det kommer det også. Godset var en stor skuffelse, men det skyldes bra jobb av gutta.

                    Kommentar

                    • HSft
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Dec 2004
                      • 6075

                      #90
                      Defensivt sitter det ganske greit og gutta jobber og blør for drakta. Vi presser bra og sørger for at godset ikke får til noe som helst. JEg tror gutta våre løp flere kilometer lenger enn godset sine i dag.

                      Offensivt mangler vi fasong og løpsmønster. Planen ser ut til å være å kælke ballen opp og true bakrom så vi vinner innkast høyt så vi kan flytte opp laget. Vi spiller oss vel så og si aldri gjennom midten og vi ser ut til å tømme den sentrale midtbanen når vi har ballen, Johan ligger sentralt alene, Riise trekker ut som høyreving og palmi blir usynlig og forsvinner ut i intet.

                      Vi blir nok svekket av at vi mangler backene våre i dag. Dagens backer er trygge defensivt men har lite å bidra med offensivt på kanten. Så lenge vi spiller med defensiv sentral midtbane så blir det litt for mange som står igjen når backene aldri kommer helt opp.

                      Johan er en fantastisk spiller om dagen og Fofana begynner å nærme seg Nosa- og Ujah-klasse.

                      Kommentar

                      • Gjest

                        #91
                        Sjarmtroll han kamara, snakker om drittfotballen vår, etter å ha blitt rundspilt i stort sett hele kampen. DRITTSEKK er vel en korrekt beskrivelse..

                        Kommentar

                        • bjarmann
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Sep 2005
                          • 2886

                          #92
                          Opprinnelig skrevet av trigz
                          Og rass-Skjerven ser ingenting, selvsagt.
                          Skjerven har skjeive hornhinner. Skjeiven
                          I år så tar vi alt

                          Kommentar

                          • Roll75
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Dec 2007
                            • 834

                            #93
                            Yes vi spilte nydelig og vant ikke nå heller. Jada! Kommer aldri til å bli noe topplag av den gjengen her. God natt!

                            Kommentar

                            • Totti21
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Mar 2004
                              • 3499

                              #94
                              Meget god førsteomgang i dag, men litt svak start på andreomgang ødelegger litt for oss. Ser også viktigheten av en targetmann som Kovacs på målet til godset. Han setter ikke ballen i mål men drar på seg to mann som gjør at Kamara får plass til å gjøre 0-1. Vi hadde 10 lignende innlegg i første omgang, men våre spillere blir litt for enkle for Horn og Madsen å ta i duellene.
                              Dette godset laget er ikke bare ett bra kollektiv, men har klassespillere i alle ledd for øyeblikket. Når du i fravær av Stefan Johansen i tillegg kan unne deg en luksus ved å benke en midtbanespiller som har Premier League kamp for Manchester City etter at Araberne kom til klubben, så har kvaliteten på stallen deres blitt ganske god etterhvert.

                              Moro å se Fofana så lenge han orker i dag også. Han gikk forbi Tippeligaens beste høyreback på samtlige forsøk med unntak av to ganger i andre omgang, der han selv sklir den ene gangen. Der har vi nok en gang hentet gull i Afrika.

                              Kommentar

                              • Folke
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Jun 2008
                                • 5955

                                #95
                                Siden Helstad ikke er klar for hele kamper er det en gåte for meg hvorfor Fofana ikke får prøve seg på topp! I dag var ballen 99% limt på foten hans.. I dag møtte de ett lag der Erling sine svakheter blir veldig synlig og Fofana burde blitt satt opp som spiss!

                                Kommentar

                                • Totti21
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Mar 2004
                                  • 3499

                                  #96
                                  Opprinnelig skrevet av Folke
                                  Siden Helstad ikke er klar for hele kamper er det en gåte for meg hvorfor Fofana ikke får prøve seg på topp! I dag var ballen 99% limt på foten hans.. I dag møtte de ett lag der Erling sine svakheter blir veldig synlig og Fofana burde blitt satt opp som spiss!
                                  Det kan godt hende jeg tar feil her, men jeg tror ferdighetene til Fofana 1 mot 1 kommer best til sin rett på venstrekant når han kan skjære inn i banen. Alene på topp tror jeg han ville blitt litt for isolert mot to midtstoppere.

                                  Kommentar

                                  • Folke
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jun 2008
                                    • 5955

                                    #97
                                    Bortsett fra panikk i perioden rundt Godset sitt mål, så syntes jeg LSK var dominerende. Marius H ble kastet til ulvene og han gjorde en meget god kamp, Thomas P beviste vel nok til at han kan velge posisjon og ikke minst være fus på alle frispark neste kamp!

                                    Kommentar

                                    • Simeone
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Apr 2008
                                      • 761

                                      #98
                                      Opprinnelig skrevet av daf
                                      Sjarmtroll han kamara, snakker om drittfotballen vår, etter å ha blitt rundspilt i stort sett hele kampen. DRITTSEKK er vel en korrekt beskrivelse..
                                      Deilig å være hatet igjen. Kamara er en vits fra Bærum, overrated så jævlig.
                                      Han og Godset er et komma i norsk fotball. Med andre ord, alt annet enn LSK.
                                      Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
                                      para gritarle a la FIFA:
                                      ¡Que ellos son el gran ladrón!

                                      Kommentar

                                      • Folke
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jun 2008
                                        • 5955

                                        #99
                                        Det er totalt bortkastet med sånne ferdigheter på kant, når spissene ikke er i stand til å score mål. I kamper der motstander er dårligere kan man satse på Erling som spiss, men gode lag tar han ut av kampen som ingen ting! I 2012 kunne han tusle rundt litt uten at de andre gadd å bry seg, nå veit de hva han kan få til om de ikke tar hensyn til han!

                                        Kommentar

                                        • jonfugl
                                          Seniormedlem
                                          Forumonanist
                                          • Jun 2009
                                          • 181

                                          Vi trenger en SPISS !!!!!

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎