Start - Lillestrøm, i dag kl. 18:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • bjarmann
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2005
    • 2886

    Jeg gir faen
    I år så tar vi alt

    Kommentar

    • ynnor
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • May 2008
      • 857

      Samtidig som utd-Arsenal neste søndag også. Kan bli relativt glissent. Hva med å lodde ut sesongkort, VIP plasser, trøyer med autografer? Pausekamp med gamle stjerner eller strømbelter osv osv.

      Kommentar

      • Stan
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • May 2006
        • 1073

        Opprinnelig skrevet av ynnor
        Samtidig som utd-Arsenal neste søndag også. Kan bli relativt glissent. Hva med å lodde ut sesongkort, VIP plasser, trøyer med autografer? Pausekamp med gamle stjerner eller strømbelter osv osv.
        VIP plasser, trøyer og autografer er vel forbeholdt den selvgode gjengen som hele tiden tror de tar de rette valgene...

        Kommentar

        • tullebukk
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2006
          • 5446

          Strømbelter kan spillerne få så kan vi true med strøm om dem ikke løper.

          Kommentar

          • superbøffel
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2005
            • 5611

            Dette er så evneveikt å trist at jeg ikke orker å skrive alt jeg mener. Muren på målet forteller alt: 3 kjærringer som hopper og snur ræva til i stedet for å gjøre det de skal gjøre: Hendene rundt peanøttene og begge beina plantet i bakken.

            Haglund er sikkert en fin fyr, og kan sikkert mye om fotball men han mangler det viktigste: han evner ikke å gjøre laget klart for kamp. Hvor er tenningen? Hvor er seiersviljen?

            Haglund står for meg på samme linje i klubbhistorien som P******d, og LSK har klart å forlenge med han. Sjanseløst. 2014 blir verre enn i år: færre poeng, færre solgte sesongkort, færre tilskuere, færre sponsorer. Og "alle" i klubblokalene er såre fornøyd. Fuckings tjenestefeil.
            Enøyd i de blindes dal.

            Kommentar

            • antikris
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Oct 2005
              • 520

              Jeg så bare andreomgang, men SÅ jævlig var det vel ikke? Vi spilte en kamp som betyr littegrann men ikke mye, Start spiller for TL- plass. Er jo ikke så overraskende at det er forskjell på tenningen utpå der. Med en normal keeper hadde vi dratt med oss 1 poeng. Litt slapt var det kanskje, men folk går jo helt av hengslene her inne.. Har litt trua på neste år jeg!

              Kommentar

              • Percy Nilegård
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Dec 2003
                • 5146

                Med normale spisser hadde Start putta tosifra.
                "Alltid blodsprengt"!
                Fong/Macho

                Even Nordlien

                Kommentar

                • superbøffel
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Aug 2005
                  • 5611

                  Opprinnelig skrevet av antikris
                  Jeg så bare andreomgang, men SÅ jævlig var det vel ikke? Vi spilte en kamp som betyr littegrann men ikke mye, Start spiller for TL- plass. Er jo ikke så overraskende at det er forskjell på tenningen utpå der. Med en normal keeper hadde vi dratt med oss 1 poeng. Litt slapt var det kanskje, men folk går jo helt av hengslene her inne.. Har litt trua på neste år jeg!
                  Greit det er søndag, men det får da være grenser for hva man skal tro på.

                  Våre menn har kun vist tenning i matcher som er åpenbare å bli tent til, som semien og bart hjemme. Forskjellen på oss i dag og andre matcher var bare Starts ineffektivitet. Med en normal uttelling ville Start scoret 4, patetisk å skylde på Udjus.
                  Enøyd i de blindes dal.

                  Kommentar

                  • Frode D. Homb
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Dec 2003
                    • 982

                    Forumet er et digitalt apotek der resepten er tastatur og internettilkobling og medisinen er Stream of consciousness, http://en.wikipedia.org/wiki/Stream_...arrative_mode), etter match.

                    Min konklusjon etter dagens kamp er at Udjus og forsvaret må ta skylda for baklengsmålet og at klubben har en perfekt mulighet til å slå tilbake mot RBK hjemme. RBK i år er ikke et umulig lag å slå, det viste vi borte mot dem i år. Vi trenger en opplagt Johan Andersson, en Piermayr som tar opp hansken, en Mjelde som står frem, en Fofana som viser nok en gang hva som bor i ham, en Palmi som viser at han er rutinert midtbanespiller med flere kamper i toppdivisjonen i Norge enn flere av RBKs importer og unggutter fra Trønderlag. Vi kan vinne kampen på søndag. Det er vi gode nok til. Men da må spillerne ha tenning og lyst. Tenk om vi sørger for at det uspiselige laget fra Trondheim ikke vinner ligaen? Da kan vi gå med hodet hevet hjem fra Åråsen. Alle romerikingene som kommer til Åråsen, men som heier på RBK fordi de var så gode under Eggen, får ha meg unnskyldt. Lillestrøm er Romerikes lag.

                    Kommentar

                    • Dole
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Aug 2004
                      • 1551

                      Opprinnelig skrevet av antikris
                      Med en normal keeper hadde vi dratt med oss 1 poeng. !
                      At en mur er dritredd for å bli truffet av ballen og hopper unna som skremte høns, kan jo komme overraskende på enhver keeper.

                      Kommentar

                      • superbøffel
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Aug 2005
                        • 5611

                        Opprinnelig skrevet av Frode D. Homb
                        Forumet er et digitalt apotek der resepten er tastatur og internettilkobling og medisinen er Stream of consciousness, http://en.wikipedia.org/wiki/Stream_...arrative_mode), etter match.
                        Hyggelig å se at andre har tilgang på sterkere stoffer da.

                        Bunnivået vårt er så ufattelig lavt at det er vanskelig å beskrive. At vi har bedret toppnivået vårt gjennom sesongen er det liten tvil om (selv om de gode kampene blir ødelagt av stygge personlige feil), men det hjelper så lite når bunnivået ikke bedres. Det er poengfangsten i de svake kampene som avgjør hvor på tabellen man havner: Møkkabart har levert en middels sesong troppen tatt i betraktning, men de er allikevel i gullstriden til siste serierunde. Hvorfor? De vinner på dårlige dager. Når vi har en dårlig dag skaper vi knapt en avslutning og vi slipper motstanderen til meningsløst mange sjanser (Assante alene burde scoret hattrick i går).

                        Og nei, fet skrift gjør ikke innlegget ditt bedre.
                        Enøyd i de blindes dal.

                        Kommentar

                        • Totti21
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Mar 2004
                          • 3499

                          Er det virkelig noen som gidder å legge all verdens med energi i tapet i går? Av de fem lagene som lå nederst på tabellen før runden i går vant samtlige med unntak av Tromsø som kun klarte uavgjort mot gulljagende Strømsgodset.
                          Sånn er det hvert eneste år i samtlige ligaer rundt omkring i Europa. Bunnlagene vinner mot slutten av sesongen mot lagene som ikke har all verdens å spille for. Vi hadde vår utladning sist mot Tromsø, og selv om jeg håpet på ett spillesugent lag i går, så var jeg ikke veldig optimistisk når man så på forutsetningene.

                          Kommentar

                          • Kjell.T.Ring
                            Poll St. Ring
                            --==FORUMRUNKER==--
                            • Dec 2005
                            • 11796

                            Opprinnelig skrevet av Totti21
                            Er det virkelig noen som gidder å legge all verdens med energi i tapet i går? Av de fem lagene som lå nederst på tabellen før runden i går vant samtlige med unntak av Tromsø som kun klarte uavgjort mott gulljagende Strømsgodset.
                            Sånn er det hvert eneste år i samtlige ligaer rund omkring i Europa. Bunnlagene vinner mot slutten av sesongen mot lagene som ikke har all verdens å spille for. Vi hadde vår utladning sist mot Tromsø, og selv om jeg håpet på ett spillesugent lag i går, så var jeg ikke veldig optimistisk når man så på forutsetningene.
                            Minner om at søpla prøver å ødelegge poenget ditt
                            Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                            Kommentar

                            • Rune
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Aug 2008
                              • 1229

                              Opprinnelig skrevet av Totti21
                              Er det virkelig noen som gidder å legge all verdens med energi i tapet i går? Av de fem lagene som lå nederst på tabellen før runden i går vant samtlige med unntak av Tromsø som kun klarte uavgjort mot gulljagende Strømsgodset.
                              Sånn er det hvert eneste år i samtlige ligaer rundt omkring i Europa. Bunnlagene vinner mot slutten av sesongen mot lagene som ikke har all verdens å spille for. Vi hadde vår utladning sist mot Tromsø, og selv om jeg håpet på ett spillesugent lag i går, så var jeg ikke veldig optimistisk når man så på forutsetningene.
                              Jeg skjønner hva du mener.

                              Samtidig synes jeg at LSK hadde mye å spille for i går. Det burde være mulig for Haglund å greie å motivere spillerne sine ved å legge vekt på (for eksempel) følgende to punkter:

                              1. Muligheten til å revansjere nok en elendig sesong. Tre seiere på de tre siste kampene, og det å ta fra Rosenborg muligheten til seriegull på Åråsen, hadde rettet opp en del av det begredelige inntrykket man sitter igjen med etter denne sesongen.

                              2. Muligheten til å bygge opp litt tro på neste sesong. Spillerne sier at de er fornøyd med at Haglund blir med videre. Da burde det være mulig å tvinge ut litt spilleglede på slutten av sesongen.

                              Jeg vet ikke hvor mange poeng vi har tapt mot antatt svakere motstand denne sesongen, men det er mange. Dette tyder på at vi har et holdningsproblem blant spillerne og et ledelsesproblem hos trenerne. At laget og Haglund tydeligvis driter i avslutningen på sesongen, bekrefter dette.

                              Jeg er meget bekymret for 2014, og blir ikke overrasket om vi og søpla kjemper om å unngå kvalikkplassen neste sesong.

                              PS. Petter Vaagan Moen, Thorstein Helstad og Moryke Fofana's oppførsel etter seks min. burde resultert i at de ble byttet ut umiddelbart med beskjed om å gå hjem fra Kristiansand i natt.
                              Last edited by Rune; 04.11.2013, 10:34.
                              "Wax on, wax off!" (Mr. Miyagi, 1984)

                              Kommentar

                              • Uwes disippel
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2006
                                • 6039

                                Opprinnelig skrevet av Rune

                                Jeg vet ikke hvor mange poeng vi har tapt mot antatt svakere motstand denne sesongen, men det er mange. Dette tyder på at vi har et holdningsproblem blant spillerne og et ledelsesproblem hos trenerne. At laget og Haglund tydeligvis driter i avslutningen på sesongen, bekrefter dette.
                                Vi har tatt 16 av 42 mulige mot lag bak oss på tabellen. Altså tapt 26 poeng. Mot de tre nederste har vi tatt 7 av totalt 18.
                                Det vil si at vi mot de 8 beste har tatt 20 poeng (med mulighet for 23) og mot de 7 dårligste har vi tatt 16 poeng.

                                Kommentar

                                • Uwes disippel
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Apr 2006
                                  • 6039

                                  Opprinnelig skrevet av Totti21
                                  Er det virkelig noen som gidder å legge all verdens med energi i tapet i går? Av de fem lagene som lå nederst på tabellen før runden i går vant samtlige med unntak av Tromsø som kun klarte uavgjort mot gulljagende Strømsgodset.
                                  Sånn er det hvert eneste år i samtlige ligaer rundt omkring i Europa. Bunnlagene vinner mot slutten av sesongen mot lagene som ikke har all verdens å spille for. Vi hadde vår utladning sist mot Tromsø, og selv om jeg håpet på ett spillesugent lag i går, så var jeg ikke veldig optimistisk når man så på forutsetningene.
                                  Jeg klarer ikke forstå hvorfor det ikke går å yte maks selvom man ikke har noe å spille for. I mitt hode er det fullstendig ansvarsfraskrivelse og en merkelig tilnærming til yrket sitt.

                                  Kommentar

                                  • reka
                                    Seniormedlem
                                    --==FORUMRUNKER==--
                                    • Aug 2005
                                    • 13271

                                    Ligger mer bak dette enn resultatet. Uten gode individuelle ferdigheter bakerst ville vi sluppet inn minst fem til. Mot et bedre lag kunne det blitt tosifra. Vi ble lovet et tett forsvar og bedre def organisering i 2012, dette er stryk. Er vel ikke å forvente at en trener som ikke klarer å få frem det han mener i intervjuer klarer å få spillerne til å yte på banen.

                                    Kommentar

                                    • _Jonern
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jan 2004
                                      • 4377

                                      At vi tapte i går driter jeg egentlig i. Det er måten vi fremstår på som er helt hinsides. Når vi er på det nivået vi var på i går (noe vi er skremmende ofte) så er vi faktisk dårligere enn vi var når Haglund tok over, og da kunne vi hvertfall skylde på at vi måtte bruke 5-6 juniorer fra start i hver kamp. Synes det er merkelig at spillerne, som forguder Haglund, ikke viser mer engasjement, glede og vilje. Men kreves det i det hele tatt av treneren? Muren på frisparket var prikken over i'en i nok en fiaskosesong.
                                      ..................

                                      Kommentar

                                      • GB
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • May 2005
                                        • 332

                                        * Et lag med ryggrad som en glassmanet. Mulig man kan trekke med resten av støtteaparatet i den.

                                        * Katastrofen av en mur så jo ut som en hysterisk blekksprut med ben og armer i alle rettninger. Kan ikke huske å ha sett noe værre. Er dette noe nytt vi skal ta med oss i neste sesong?

                                        * Neste sesong må vi ha en på sidelinjen som tupper spillerne i ræva til støvelen treffer drøvelen om de ikke yter og leverer.
                                        I og med at Haglund er klar for en ny sesong bør man kanskje gjøre noen endringer i resten av støtteaparatet. En med store og spisse boots må kanskje inn.

                                        Kommentar

                                        • LS89
                                          Kamptrådkongen
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Apr 2013
                                          • 3335

                                          Jeg skjønner fortsatt ikke måten Haggis disponerer spillermaterialet sitt. Stoor spiller kamp uke etter uke, og er mildt sagt ræva uke etter uke. Vi henta en Magnar på lån, fikk noen minutter mot Odd i en treningskamp og scoret. Likefullt får han ikke muligheten til å prøve seg, uansett hvor ræva en presterer på dette laget. Jeg skjønner Magnar meget godt at han vurderer fremtida, det er utrolig tragisk at vi ikke kan gi flere spillere muligheten mtp talentet gutten har. Og ikke kom med poenget om at vi har plasseringer / økonomi å spille om. Magnar fortjener muligheten på bekostning av ørten ræva kamper av Stoor.

                                          Vi har en uslepen diamant i Friday som lett burde fått noen minutter i går. Vi ligger under, men setter innpå en Palmi. Jeg skjønner det ikke. Forsiktig matching? Føkk it. Med 20 minutter igjen taper vi nada på det.

                                          Og Erling - du er virkelig ikke god nok for dette nivået lenger. Sorry mac.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎