Start - Lillestrøm, i dag kl. 18:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kay
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jan 2004
    • 763

    Opprinnelig skrevet av LS89
    Jeg skjønner fortsatt ikke måten Haggis disponerer spillermaterialet sitt. Stoor spiller kamp uke etter uke, og er mildt sagt ræva uke etter uke. Vi henta en Magnar på lån, fikk noen minutter mot Odd i en treningskamp og scoret. Likefullt får han ikke muligheten til å prøve seg, uansett hvor ræva en presterer på dette laget. Jeg skjønner Magnar meget godt at han vurderer fremtida, det er utrolig tragisk at vi ikke kan gi flere spillere muligheten mtp talentet gutten har. Og ikke kom med poenget om at vi har plasseringer / økonomi å spille om. Magnar fortjener muligheten på bekostning av ørten ræva kamper av Stoor.

    Vi har en uslepen diamant i Friday som lett burde fått noen minutter i går. Vi ligger under, men setter innpå en Palmi. Jeg skjønner det ikke. Forsiktig matching? Føkk it. Med 20 minutter igjen taper vi nada på det.

    Og Erling - du er virkelig ikke god nok for dette nivået lenger. Sorry mac.
    Enig i det meste, men Erling er god nok, at han ikke har en trener og medspiller som spiller på hans styrker er ikke hans feil.

    Kommentar

    • Totti21
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Mar 2004
      • 3499

      Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
      Jeg klarer ikke forstå hvorfor det ikke går å yte maks selvom man ikke har noe å spille for. I mitt hode er det fullstendig ansvarsfraskrivelse og en merkelig tilnærming til yrket sitt.
      Ikke jeg heller. På samme måte som at jeg ikke klarer å forstå hvorfor statistikk har en tendens til å gjenta seg når det kommer til fotball, at lag jevnt over er så mye bedre på hjemmebane enn bortebane og at rødt statistisk sett slår blått i OL selv om det bare er en trekning som avgjør fargen.
      Faktum er i alle fall at Rune Skarsfjord og Ole Gunnar Solskjær sleit med akkurat det samme i går i tilsvarende kamper mot enda svakere lag på papiret, da Start i det minste er ett av de store formlagene i Tippeligaen etter sommeren.
      De er heller ikke alene, da det gjentar seg år etter år. I fjor i samme serierunde slo Fredrikstad bronsevinner Rosenborg på Lerkendal mens Sandnes/Ulf slo sølvvinner Strømsgodset hjemme.

      Derfor er gårsdagens kamp glemt for lenge siden, og det ville faktisk sjokkert meg om noen av lagene fra 4-10 hadde klart å slå Start i går med de forutsetningene som lå til grunn.

      Er Start 10% bedre enn de pleier og vi 10% svakere så er ikke forskjellene større enn at vi blir rævkjørt på en sånn dag. Tror motivasjonen er høy for å ødelegge for en historisk sett stor rival i rbk neste helg, så tror det fort blir en helt annen kamp.

      Men, som du sier har jeg ingen forståelse for at det er sånn, og kanskje det er mer en mental greie enn viljen til å vinne. Derfor kan det hende at akkurat i sånne kamper som i går er det bedre å bruke spillere som er nummer 12-16 i troppen fordi de bør ha en motivasjon i å vise seg frem.

      Kommentar

      • superbøffel
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Aug 2005
        • 5611

        Opprinnelig skrevet av Totti21
        Ikke jeg heller. På samme måte som at jeg ikke klarer å forstå hvorfor statistikk har en tendens til å gjenta seg når det kommer til fotball.
        Med tanke på at statistikken har en tendens til å gjenta seg er jeg bekymret for 2014. Statistikken tilsier 1.27 poeng i snitt, 38 poeng totalt og nok en sesong i sumpa.
        Enøyd i de blindes dal.

        Kommentar

        • LasseN
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • May 2005
          • 1610

          Gårsdagens tap var helt forventet. Vi reddet plassen i forrige runde mot Tromsø, Start hadde alt å vinne ved å komme seg ut av nedrykkskampen. Alt i alt hadde vi så og si ingenting å spille for.
          Nå får de overbevise om at de er verdt lønna si ved å ødelegge for bartene i siste runde.
          LasseN

          Kommentar

          • superbøffel
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2005
            • 5611

            Kyllinger! Faen så irritert...

            kyllinger.jpg
            Enøyd i de blindes dal.

            Kommentar

            • Totti21
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Mar 2004
              • 3499

              Opprinnelig skrevet av superbøffel
              Med tanke på at statistikken har en tendens til å gjenta seg er jeg bekymret for 2014. Statistikken tilsier 1.27 poeng i snitt, 38 poeng totalt og nok en sesong i sumpa.
              Det svaret kommer du jo tidsnok til å få i og med at Magus Haglund blir i klubben minimum ut neste sesong. Etter min mening bør da alle krefter samles for å støtte opp om det valget man har tatt, uavhengig av om man er enig eller ikke. Jeg vil tro at alle her inne vil LSK det beste, og da har vi bare ikke noe annet valg enn å se fremover uansett hva vi mener om det valget.

              Jeg mente f.eks at det ville vært ett stort tilbakesteg om en mann som Arne Erlandsen hadde blitt vurdert som en potensiell arvtager for Magnus Haglund, men hadde faen meg stått bak han 100% hvis han først hadde havnet her igjen istedenfor å nærmest håpet på at tapene skulle komme bare for at jeg skulle fått profetien min oppfylt.

              Står vi med begge beina planta på nedre halvdel av tabellen ett halvspilt 2014, så skjønner jeg at du igjen begynner å mase om hvem som bør overta etter Magnus Haglund, men inntil det mener jeg at du i likhet med alle andre bør krysse fingrene for en god vinter med et par spillere inn og ett lag som kjemper om en topp-5 plassering neste år, som er der en klubb med historien til LSK hører hjemme. Fordi en ting er 100% sikkert, og det er at Magnus Haglund kommer til å lede laget når sesongen starter.

              Kommentar

              • superbøffel
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Aug 2005
                • 5611

                Opprinnelig skrevet av Totti21
                Det svaret kommer du jo tidsnok til å få i og med at Magus Haglund blir i klubben minimum ut neste sesong. Etter min mening bør da alle krefter samles for å støtte opp om det valget man har tatt, uavhengig av om man er enig eller ikke. Jeg vil tro at alle her inne vil LSK det beste, og da har vi bare ikke noe annet valg enn å se fremover uansett hva vi mener om det valget.

                Jeg mente f.eks at det ville vært ett stort tilbakesteg om en mann som Arne Erlandsen hadde blitt vurdert som en potensiell arvtager for Magnus Haglund, men hadde faen meg stått bak han 100% hvis han først hadde havnet her igjen istedenfor å nærmest håpet på at tapene skulle komme bare for at jeg skulle fått profetien min oppfylt.

                Står vi med begge beina planta på nedre halvdel av tabellen ett halvspilt 2014, så skjønner jeg at du igjen begynner å mase om hvem som bør overta etter Magnus Haglund, men inntil det mener jeg at du i likhet med alle andre bør krysse fingrene for en god vinter med et par spillere inn og ett lag som kjemper om en topp-5 plassering neste år, som er der en klubb med historien til LSK hører hjemme. Fordi en ting er 100% sikkert, og det er at Magnus Haglund kommer til å lede laget når sesongen starter.
                Vær snill å ikke tillegge meg meninger jeg ikke har. Jeg støtter LSK 100% hele tiden, men jeg forbeholder meg retten til å være kritisk til det som blir gjort på Åråsen. Jeg håper aldri LSK skal tape for at jeg skal får rett, jeg håper inderlig jeg tar feil i mine spådommer om Haglund, men jeg har hatt pinlig rett så langt.

                Jeg har ingen stolthet til egen profeti, jeg har stolthet til LSK.

                (Om det 100% støtte til "komiske-Ali" regimet som gjelder rundt Haglund som regnes som 100% støtte til LSK er jeg tydeligvis en dårlig supporter, men da får det heller være sånn.)
                Enøyd i de blindes dal.

                Kommentar

                • GIFKanari
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2009
                  • 8243

                  Opprinnelig skrevet av Totti21
                  Er Start 10% bedre enn de pleier og vi 10% svakere så er ikke forskjellene større enn at vi blir rævkjørt på en sånn dag. Tror motivasjonen er høy for å ødelegge for en historisk sett stor rival i rbk neste helg, så tror det fort blir en helt annen kamp.

                  Men, som du sier har jeg ingen forståelse for at det er sånn, og kanskje det er mer en mental greie enn viljen til å vinne. Derfor kan det hende at akkurat i sånne kamper som i går er det bedre å bruke spillere som er nummer 12-16 i troppen fordi de bør ha en motivasjon i å vise seg frem.
                  Pussig du nevner dette med motivasjon, for hva er det klubb og trener kommuniserte før kamp? Mathisen har lovprist faktumet at de aller fleste har kontrakt ut 2014 slik at man slipper ta de store grepene. Haglund har sagt at syvendeplassen er viktig å ta og at han samtidig gjerne vil ha med alle spillerne videre. Her var det altså ingen som spilte for sin videre karriere i LSK, ingen som følte de hadde et krav om å prestere. Og vi kunne alle se det. Dette rælet skal han lage sexy fotball ut av. Ha!

                  Det er en kommunikasjon utad fra LSK så jævli på trynet at man får mark!

                  Kommentar

                  • Totti21
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Mar 2004
                    • 3499

                    Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                    Pussig du nevner dette med motivasjon, for hva er det klubb og trener kommuniserte før kamp? Mathisen har lovprist faktumet at de aller fleste har kontrakt ut 2014 slik at man slipper ta de store grepene. Haglund har sagt at syvendeplassen er viktig å ta og at han samtidig gjerne vil ha med alle spillerne videre. Her var det altså ingen som spilte for sin videre karriere i LSK, ingen som følte de hadde et krav om å prestere. Og vi kunne alle se det. Dette rælet skal han lage sexy fotball ut av. Ha!

                    Det er en kommunikasjon utad fra LSK så jævli på trynet at man får mark!
                    Forestill deg en runde poker der premien er at du skal få gi bort 100.000,- til ett godt formål, så kan du prøve en tilsvarende duell der du kan tape 100.000 av din egen lomme,-. Jeg tør garantere at uansett hvor viktig omgivelsene hadde syntes at den første duellen var, så ville du personlig fremdeles vært mer konsentrert når du skulle unngå å tape 100.000,-

                    Mulig vi er fullstendig ræva på å klare å gire opp spillerne våre nok til en sånn kamp, men det er fremdeles helt vanlig at lag i vår posisjon taper kamper mot lag i Start sin posisjon.
                    Reka som tydeligvis kan en del om ha det mentale på plass kan sikkert svare bedre på hvorfor det er sånn, og hva slags knapper man kan trykke på, men det må jo ligge noe annet bak dette enn at Magnus Haglund og apparatet til LSK er ræva når det går igjen over alt?

                    Kommentar

                    • Totti21
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Mar 2004
                      • 3499

                      Opprinnelig skrevet av superbøffel
                      Vær snill å ikke tillegge meg meninger jeg ikke har.
                      Jeg tilga deg en mening, og det er at du ønsker en annen trener enn Magnus Haglund. Den kan jeg vel dokumentere via en del tråder her inne hvis jeg gidder å bruke tid på det. Alt annet jeg skriver er "man", "vi" og "alle".

                      Kommentar

                      • Serbern
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2006
                        • 5496

                        Opprinnelig skrevet av superbøffel
                        Kyllinger! Faen så irritert...

                        [ATTACH=CONFIG]2412[/ATTACH]

                        Hva skal man med 3 mann i mur på et frispark fra noenogtredve meter egentlig?

                        Kommentar

                        • superbøffel
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Aug 2005
                          • 5611

                          Opprinnelig skrevet av Totti21
                          Jeg tilga deg en mening, og det er at du ønsker en annen trener enn Magnus Haglund. Den kan jeg vel dokumentere via en del tråder her inne hvis jeg gidder å bruke tid på det. Alt annet jeg skriver er "man", "vi" og "alle".
                          Ja, jeg ønsker en annen trener enn Haglund. Men jeg ønsker ikke å se LSK tape "for å få rett". Jeg håper like sterkt som deg at vi leverer en kanonsesong neste år, men jeg tror ikke på det. Vesentlig forskjell.

                          Dårlig skjult hersketeknikk btw. Skjerpings.
                          Enøyd i de blindes dal.

                          Kommentar

                          • GIFKanari
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2009
                            • 8243

                            Opprinnelig skrevet av Totti21
                            Forestill deg en runde poker der premien er at du skal få gi bort 100.000,- til ett godt formål, så kan du prøve en tilsvarende duell der du kan tape 100.000 av din egen lomme,-. Jeg tør garantere at uansett hvor viktig omgivelsene hadde syntes at den første duellen var, så ville du personlig fremdeles vært mer konsentrert når du skulle unngå å tape 100.000,-

                            Mulig vi er fullstendig ræva på å klare å gire opp spillerne våre nok til en sånn kamp, men det er fremdeles helt vanlig at lag i vår posisjon taper kamper mot lag i Start sin posisjon.
                            Reka som tydeligvis kan en del om ha det mentale på plass kan sikkert svare bedre på hvorfor det er sånn, og hva slags knapper man kan trykke på, men det må jo ligge noe annet bak dette enn at Magnus Haglund og apparatet til LSK er ræva når det går igjen over alt?
                            LSK er en koseklubb, det viktigste er å ha det mysigt. Alle er glad i treneren, så får det bare være at ingen presterer. Vi LSK-supportere er tross alt vant til å tape, en seiersprosent etter at fjerdeplassene ikke lenger var gode nok som vel knapt bikker 30. Føler jeg har blitt lurt nok ganger nå til å ta en jævla sesong til med mål og ambisjoner som faen ikke henger på greip, som er så langt unna noen form for troverdighet som man kan komme.

                            Det er langt mer enn et par justeringer i form av spillerkjøp som trengs for at denne gjengen skal kunne hevde seg i et mer langsiktig perspektiv. I går var det mange som ga det endelige svaret på at de ikke bør satses på videre, at de rett og slet ikke har nivået inne. Det er ikke risikofrott å drive toppidrett, nå må man ta noen harde og målretta avgjørelser foran en helt avgjørende sesong for klubbens fremtid på toppnivå.

                            Dette laget vil aldri levere sexy fotball med denne stallen lagt til grunn.

                            Kommentar

                            • GIFKanari
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Apr 2009
                              • 8243

                              Dessuten kunne Haglund med fordel byttet ut "sexy fotball" med "Tom Lund-fotball". Og faktisk dermed også henvist til LSKs egen glemte historie.

                              Kommentar

                              • mooph
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Aug 2005
                                • 1496

                                ...da tror jeg Haglund må skaffe laget en ny Tom Lund først.
                                Fugla mot nye høyder

                                Kommentar

                                • Totti21
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Mar 2004
                                  • 3499

                                  Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                                  LSK er en koseklubb, det viktigste er å ha det mysigt. Alle er glad i treneren, så får det bare være at ingen presterer. Vi LSK-supportere er tross alt vant til å tape, en seiersprosent etter at fjerdeplassene ikke lenger var gode nok som vel knapt bikker 30.
                                  Da kan man jo se på årsaken til at man har havnet der man er i dag.
                                  Sparking av trenere som oppnådde gode resultater i jaget på å nå enda bedre resultater og klubbledere som har gitt middelmådige spillere lønninger på 4 millioner i året fordi vi skal ta det siste steget og utfordre Rosenborg.
                                  Dette har holdt på å ta livet av LSK som toppklubb, men heldigvis har vi overlevd overgangen fra å satse over evne til å stabilisere økonomien uten ett nedrykk som Stabæk, Start og Fredrikstad har måttet tåle. Det er først i fjor vi sakte men sikkert kunne begynne vår ferd mot toppen av Norsk fotball igjen når de siste kontraktene etter forrige regime hadde gått ut. Jeg tror Henning Berg hadde vært i like god stand som Magnus Haglund til å ta oss videre da, men nok en gang valgte vi den dumme løsningen i mine øyne, og sparket treneren.

                                  Mål og ambisjoner er fint det, men jeg tar heller en sesong med mål om topp-6 og 4500 tilskuere på Åråsen fremfor lovnader om at vi skal bli ledende i Norden og unike i Europa, eller spille hjemmekampene våre i Champions League på gult kunstgress i Facebook.com Arena.
                                  Det er jo en serie med dårlige avgjørelser som har sendt oss dit vi er i dag, og den har startet ved å kvitte seg med trenere og spillere som har gått andre steder og lyktes der istedenfor.

                                  Jeg er enig med deg i at det trengs mer enn et par spillerkjøp for å hevde seg ett langsiktig perspektiv, men det er ting som ikke er like personavhengig som en enkelt trener eller en spiss.
                                  Vi må ha en klar filosofi som må henges opp i gangene på Åråsen som alle fremtidige trenere i Lillestrøm skal oppfylle. Der tror jeg at det er noe på gang nå, men den må formidles til oss supportere.

                                  Vi må bygge ett støtteapparat rundt hovedtreneren som i det minste er konkurransedyktig med de beste lagene i Norge. Molde har to assistenter som er mer kvalifisert til å trene ett Tippeligalag enn de fleste som faktisk gjør det og som leder flesteparten av treningene deres. Det gjør at OGS kan jobbe mer individuelt med spillere enn om man må stå og flytte på kjegler selv. Strømsgodset har en personlig utvikler/mental trener, mens rbk har som eneste Norske klubb en heltidsansatt speider.

                                  I førsteomgang kan vi jo starte med å få på plass en daglig leder, slik at Torgeir Bjarmann kan konsentrere seg 100% om sport.

                                  Det viktigste blir å skape en klubb som blir mindre personavhengig der folk kan komme og gå uten at vi trenger å frykte for fremtiden til klubben.
                                  Drømmen er også at man starter ett utviklingsløp for de av spillerne våre som ønsker seg en karrière som trener etter endt spillerkarrière, slik at man i fremtiden kan plukke trenere med forankring i klubben og byen med solid kompetanse til roller i klubben.

                                  At ikke Norske klubbledere ikke pakker bagen og reiser på studieturer til Tyske lag som Bayer Leverkusen, Borussia Mönchengladbach, Borussia Dortmund og Stuttgart skjønner ikke jeg. De har knekt koden på hvordan man skal drive klubbene og ligaen som helhet.

                                  Kommentar

                                  • Rune
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Aug 2008
                                    • 1229

                                    Opprinnelig skrevet av Totti21
                                    Da kan man jo se på årsaken til at man har havnet der man er i dag.
                                    Sparking av trenere som oppnådde gode resultater i jaget på å nå enda bedre resultater og klubbledere som har gitt middelmådige spillere lønninger på 4 millioner i året fordi vi skal ta det siste steget og utfordre Rosenborg.
                                    Dette har holdt på å ta livet av LSK som toppklubb, men heldigvis har vi overlevd overgangen fra å satse over evne til å stabilisere økonomien uten ett nedrykk som Stabæk, Start og Fredrikstad har måttet tåle. Det er først i fjor vi sakte men sikkert kunne begynne vår ferd mot toppen av Norsk fotball igjen når de siste kontraktene etter forrige regime hadde gått ut. Jeg tror Henning Berg hadde vært i like god stand som Magnus Haglund til å ta oss videre da, men nok en gang valgte vi den dumme løsningen i mine øyne, og sparket treneren.

                                    Mål og ambisjoner er fint det, men jeg tar heller en sesong med mål om topp-6 og 4500 tilskuere på Åråsen fremfor lovnader om at vi skal bli ledende i Norden og unike i Europa, eller spille hjemmekampene våre i Champions League på gult kunstgress i Facebook.com Arena.
                                    Det er jo en serie med dårlige avgjørelser som har sendt oss dit vi er i dag, og den har startet ved å kvitte seg med trenere og spillere som har gått andre steder og lyktes der istedenfor.

                                    Jeg er enig med deg i at det trengs mer enn et par spillerkjøp for å hevde seg ett langsiktig perspektiv, men det er ting som ikke er like personavhengig som en enkelt trener eller en spiss.
                                    Vi må ha en klar filosofi som må henges opp i gangene på Åråsen som alle fremtidige trenere i Lillestrøm skal oppfylle. Der tror jeg at det er noe på gang nå, men den må formidles til oss supportere.

                                    Vi må bygge ett støtteapparat rundt hovedtreneren som i det minste er konkurransedyktig med de beste lagene i Norge. Molde har to assistenter som er mer kvalifisert til å trene ett Tippeligalag enn de fleste som faktisk gjør det og som leder flesteparten av treningene deres. Det gjør at OGS kan jobbe mer individuelt med spillere enn om man må stå og flytte på kjegler selv. Strømsgodset har en personlig utvikler/mental trener, mens rbk har som eneste Norske klubb en heltidsansatt speider.

                                    I førsteomgang kan vi jo starte med å få på plass en daglig leder, slik at Torgeir Bjarmann kan konsentrere seg 100% om sport.

                                    Det viktigste blir å skape en klubb som blir mindre personavhengig der folk kan komme og gå uten at vi trenger å frykte for fremtiden til klubben.
                                    Drømmen er også at man starter ett utviklingsløp for de av spillerne våre som ønsker seg en karrière som trener etter endt spillerkarrière, slik at man i fremtiden kan plukke trenere med forankring i klubben og byen med solid kompetanse til roller i klubben.

                                    At ikke Norske klubbledere ikke pakker bagen og reiser på studieturer til Tyske lag som Bayer Leverkusen, Borussia Mönchengladbach, Borussia Dortmund og Stuttgart skjønner ikke jeg. De har knekt koden på hvordan man skal drive klubbene og ligaen som helhet.
                                    Dette er veien videre! Spørsmålet er om det tenkes slik i Lillestrøm Sportsklubb? Som du selv sier handler det om mer enn en trener eller en spiller, men hva får deg til å tro at noe er på gang? Kan du konkret peke på noe som indikerer at det ligger en større plan bak det LSK driver på med i dag?
                                    "Wax on, wax off!" (Mr. Miyagi, 1984)

                                    Kommentar

                                    • GIFKanari
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Apr 2009
                                      • 8243

                                      Ikke uenig med deg i noe Totti, problemet er at ingenting ser ut til å skje. Man har tvert imot signalisert at man er fornøyd med det man har, på og utenfor. Man skal bygge videre på noe som beviselig knapt duger til å holde seg i TL, med flere nøkkelspillere man hverken kan stole på prestasjonsmessig eller som kan forventes å holde seg noenlunde skadefrie. Et gammelt lag med minimale utviklingsmuligheter.

                                      Alt klubben har basert seg på siden Per Berg for alvor kom inn i bildet er kjapp suksess. Kjøpe noen navn å melde seg på i medaljestriden. Det har vært en gedigen fiasko. Folk hevder kanskje med rette at Bergs penger har holdt oss i toppen, men måten det har skjedd på bør gi oss alle en flau smak i munnen. En nesten tarvelig form for pengebruk.

                                      Jeg trenger ingen flyvende visjoner om CL-sluttspill på Åråsen, jeg trenger en klubb som tydelig jobber med en helhetlig filosofi for hva som kreves av en LSK-spiller, fra yngste- til eldstemann. Som du selv også etterlyser, Totti. Og gjerne øverst på lista over LSK-mantraer: å miste ball skal gå ut over stoltheten, og man skal vinne den tilbake kjappest mulig, ikke stå igjen å slå ut med armene. Sånn som PVM ofte gjør, vår nr.10. Da kommer fremgangene av seg selv uansett. Spesielt for et lag som bare har fire andre bak seg på antall balltap.

                                      Kommentar

                                      • andee
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • May 2004
                                        • 1191

                                        Opprinnelig skrevet av tullebukk
                                        Start hadde et trykk i 87 minutter som burde resultert i 10 mål.Tenk på den du Haglund.
                                        RB har 5-2 i sjanser, VG har 6-4. Litt usikker på VGs fordeling, mens RBs virker fornuftig. Vi trykkes veldig i første, en av våre svakeste omganger for året, spillemessig, men igjen, motstanderlaget kan ikke score på alle målsjanser. 10-0?

                                        Irriterende at TV2 verken viser straffesituasjonene våre eller off-/onsiden på Helstad (fellinga), kan se for meg at det er ett og annet nedrykkstrua lag som kunne irritert seg over de avgjørelsene også. Det gule til Riise er fullstendig latterlig, og PVMs er billig (all den tid Glenn Andersen regelrett meide ned Ringstad i andre, uten å få tilsnakk engang, og lagde vel 5-6 frispark utover det).

                                        NFF ødelegger eget produkt ved å dele ut pissekort i nest siste runde, mulig en hjelpende hånd til rbk er i tankene. Når jeg først er i gang med grininga, Helgerud gir Opdal tilsnakk ganske tidlig i andre, «få opp farta», men reagerer ikke da Opdal mot slutten rusler ut til sidelinja for å hente kula, i istedenfor å bruke reserveballen bak mål. Helt bak mål.
                                        TS05 - Felt C

                                        Kommentar

                                        • trigz
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Jan 2004
                                          • 7048

                                          Opprinnelig skrevet av andee
                                          Det gule til Riise er fullstendig latterlig, og PVMs er billig
                                          Riise fikk gult for grov kjeftbruk mot dommeren, og PVMs advarsel er den klareste jeg har sett på en god stund. Knottene rett inn i ankelen på Start-spilleren lenge etter at ballen var spilt. I tillegg klarte han å sutre på det etterpå. Ubegripelig!

                                          Ellers er jeg jo skjønt enig i at man føler seg ganske snytt, etter å ha utstått en time med kakling fra Davy Wathne, å bli avspist med 20 sekunder med bilder fra kampen.
                                          Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎