Positivitetstråden

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • andee
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • May 2004
    • 1191

    Nå koster RB+ kr 79,- per måned de seks første månedene for nye brukere. En pris selv de mest prinsippfaste kan like!

    RB er viktig for sportsklubben din, og sportsklubben din er viktig for RB.
    TS05 - Felt C

    Kommentar

    • Kjell.T.Ring
      Poll St. Ring
      --==FORUMRUNKER==--
      • Dec 2005
      • 11796

      Opprinnelig skrevet av andee
      Nå koster RB+ kr 79,- per måned de seks første månedene for nye brukere. En pris selv de mest prinsippfaste kan like!

      RB er viktig for sportsklubben din, og sportsklubben din er viktig for RB.
      Jeg har driti i å besøke RB.no fordi jeg er muggen for at LSK-stoffet ofte er betalingsnyheter men dette er faktisk noe med verdi i motsetning til VG og DBs overskrifter med referanser som gjør at man kan google seg frem til tilsvarende artikler på noen sekunder.

      Fortsatt muggen men den tar jeg lett. De er faktisk flinke med LSK-stoff om dagen. Det har vært langt værre med opppgulp og drit tidligere mener jeg fra noen hundre diskusjoner her.

      Kryper til korset og innrømmer at jeg er gjerrig og hvis dette bidrar til flere intervjuer og saker om LSK betaler jeg gjerne så lenge det ikke er en "husk at du også betalte for den tåredryppende historien om Lise (13) som fikk non-stop i Kinderegget sitt og mamma måtte ringe lokalavisene."-variant.

      Kun LSK jeg er interessert i. LSK.no gjør forøvrig mye bra.
      Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

      Kommentar

      • Fridtjof
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2005
        • 2120

        Off topic: Journalister er den eneste yrkesgruppen i Norge med nominell (!) lønnreduksjon! Hvis vi ikke er villige til å allokere pengene som tidligere ble brukt på papiraviser, over på nettaviser, er en stor del av våre uavhengige mediehus konkurs i løpet av kort tid. Det er jævlig smålig å teen age-bitche over å betale for plussutgavene av RB, VG, DB o.l.. Grow up!

        PS: Fy faen så glad jeg er for at jeg har verdens sikreste jobb!
        Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

        Kommentar

        • knut
          Make knut Great Again
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Dec 2006
          • 9382

          Opprinnelig skrevet av Fridtjof
          Off topic: Journalister er den eneste yrkesgruppen i Norge med nominell (!) lønnreduksjon! Hvis vi ikke er villige til å allokere pengene som tidligere ble brukt på papiraviser, over på nettaviser, er en stor del av våre uavhengige mediehus konkurs i løpet av kort tid. Det er jævlig smålig å teen age-bitche over å betale for plussutgavene av RB, VG, DB o.l.. Grow up!

          PS: Fy faen så glad jeg er for at jeg har verdens sikreste jobb!
          Forbrukernes valg mafakka.

          Kommentar

          • Fridtjof
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2005
            • 2120

            Opprinnelig skrevet av knut
            Forbrukernes valg mafakka.
            Helt riktig. Og derfor får jeg lest om LSK, mens du må fapfapfap...
            Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

            Kommentar

            • Stray Cat
              Moderator
              • Aug 2008
              • 5914

              Opprinnelig skrevet av knut
              Forbrukernes valg mafakka.
              Men tar forbrukerne informerte valg? Av typen; hvis jeg sier opp/ikke kjøper lokalavisa og satser på gratis informasjon i nettavis så betyr det på sikt at jeg vil sitte uten informasjon.
              For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

              Kommentar

              • knut
                Make knut Great Again
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Dec 2006
                • 9382

                Opprinnelig skrevet av Fridtjof
                Helt riktig. Og derfor får jeg lest om LSK, mens du må fapfapfap...
                Opprinnelig skrevet av Stray Cat
                Men tar forbrukerne informerte valg? Av typen; hvis jeg sier opp/ikke kjøper lokalavisa og satser på gratis informasjon i nettavis så betyr det på sikt at jeg vil sitte uten informasjon.
                Har rb på jobben. Raumnes dumper ned i posten en gang i blant.

                Forløpig ikke no problem detta her

                Dessuten er rb sin ordning litt half-assed, med merkelig utvelgelse ovenfor hva som er Plusset verdig (selv om de har blitt flinkere på å tune inn nå i det siste, for før var rb.no jævli bloggete).

                Kommentar

                • Dinho
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jan 2006
                  • 884

                  (flere)Bloggere får bedre betalt enn riktige journalister. Det er synd.
                  LSK har forøverig et kjempe problem med eksponering om dagen. RB er låst, LSK.no har aldri vært fattigere, KFL.no er kun for spesielt interesserte. LSK på youtube er mer eller mindre død. Utrolig få (finnes det noen) interesse grupper/blogger/sosialemedier om klubben.

                  Facebook og Twitter de beste kanalene man har nå. Spesialt førstnevnte.

                  Åpning i markedet for den som har tid og lyst til å skrive/skape content om LSK.
                  Det finnes nok interesserte til å tjene en slant på det.
                  twitter @amundsakis
                  ΘΥΡΑ 13

                  Kommentar

                  • Grusom B
                    Generalissimo Bellisimo
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2003
                    • 6248

                    Se det i perspektiv. 79 kr er det samme som viaplay og netflix, og da er prisen faktisk helt horribel. Det kommer ikke på tale å bruke tusen kroner i året på å lese stoff som burde være gratis. Hadde det kosta... tja, la oss si 29, så hadde jeg kjøpt, helt klart. Men 79 kroner for en lokalavis som ikke forstår at de og klubben er gjensidig avhengige av hverandre er helt utrolig, og bidrar til den i riksmedia systematiske ihjeltiingen av en av Norges tre største klubber.
                    Ni principe ni rey...

                    D10S!

                    Kommentar

                    • Kjell.T.Ring
                      Poll St. Ring
                      --==FORUMRUNKER==--
                      • Dec 2005
                      • 11796

                      Opprinnelig skrevet av Grusom B
                      Se det i perspektiv. 79 kr er det samme som viaplay og netflix, og da er prisen faktisk helt horribel. Det kommer ikke på tale å bruke tusen kroner i året på å lese stoff som burde være gratis. Hadde det kosta... tja, la oss si 29, så hadde jeg kjøpt, helt klart. Men 79 kroner for en lokalavis som ikke forstår at de og klubben er gjensidig avhengige av hverandre er helt utrolig, og bidrar til den i riksmedia systematiske ihjeltiingen av en av Norges tre største klubber.
                      Se det i perspektiv. Aldri vært flere LSK-saker på RB enn etter betalingstjenesten kom. Da er det verdt det for meg. Absolutt alt annet som er + i alle andre aviser er jeg med på men jeg betaler lett for mer nyheter rundt klubben.

                      Og å regne opp hva ting blir i året gjør alt dyrt. Sånn kan man gjøre andre veien og. En pils mindre i uka og du har det gratis.

                      Hilsen kverulanten.
                      Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                      Kommentar

                      • Leif A
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Dec 2003
                        • 3962

                        For min del er det snakk om prinsipper. Derfor har RB en leser mindre.
                        Knurr...

                        Kommentar

                        • flisbyen
                          Utestengt
                          • Sep 2010
                          • 305

                          Stælte du aviser i butikken og du da, siden du mener at nyheter skal værra gratis?

                          Kommentar

                          • Stray Cat
                            Moderator
                            • Aug 2008
                            • 5914

                            Moderatormelding:

                            Minner om at trådstarter definerer tråden som forbeholdt gode nyheter og positive innlegg om klubben.

                            Med et flersiftet antall innlegg for og imot betalingstjenester på nettaviser her nå, så er det på tide at vi (inkludert meg selv) kommer oss tilbake til topic.

                            -katta
                            For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                            Kommentar

                            • Frode D. Homb
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Dec 2003
                              • 982

                              Klubben vinner kamper igjen. Vi stiller med rundens yngste lag mot Aalesund. Aalesunds trener uttalte også rett etter kampen mot VIF at de skulle slå oss. Regnskapet ser også ut til å gå i pluss, enn så lenge, dersom jeg ikke har misforstått.

                              Kommentar

                              • Børge
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Sep 2013
                                • 2527

                                Opprinnelig skrevet av Frode D. Homb
                                Aalesunds trener uttalte også rett etter kampen mot VIF at de skulle slå oss.
                                Skulle ta LSK på løpskraft og hurtighet om jeg ikke husker feil? Halve laget til aafk hadde gangsperre når 80 min var passert.
                                Sint og tverr på felt N

                                Kommentar

                                • reka
                                  Seniormedlem
                                  --==FORUMRUNKER==--
                                  • Aug 2005
                                  • 13244

                                  Opprinnelig skrevet av Børge
                                  Skulle ta LSK på løpskraft og hurtighet om jeg ikke husker feil? Halve laget til aafk hadde gangsperre når 80 min var passert.
                                  Klarer ikke å løpe i 90 minutter når du har vokst opp på en fiskebåt.

                                  Kommentar

                                  • Børge
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Sep 2013
                                    • 2527

                                    Opprinnelig skrevet av reka
                                    Klarer ikke å løpe i 90 minutter når du har vokst opp på en fiskebåt.
                                    Han som levd store deler av sitt voksne liv på det sentrale Østlandet og ikledde seg den flotte gule og svarte drakta jevnlig, hadde gangsperre etter 85 minutter. Så noe må dem ha gjort med han.
                                    Sint og tverr på felt N

                                    Kommentar

                                    • reka
                                      Seniormedlem
                                      --==FORUMRUNKER==--
                                      • Aug 2005
                                      • 13244

                                      Opprinnelig skrevet av Børge
                                      Han som levd store deler av sitt voksne liv på det sentrale Østlandet og ikledde seg den flotte gule og svarte drakta jevnlig, hadde gangsperre etter 85 minutter. Så noe må dem ha gjort med han.
                                      Latent genetisk arv utløst av miljøendringer, men ifølge de som forstår seg på slikt er DNA nærmest umulig å ettergå i det tilfellet.

                                      Kommentar

                                      • Kroktåa
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Feb 2015
                                        • 2882

                                        Et tidels sekunds skuffelse over at det var "feil" Marius det var snakk om, da jeg klikka på overskriften, gikk over til glede over at en av de viktigste, beste og kuleste ekte LSK-gutta nå er på vei til å bli en kontinuitetsbærer for oss. Amundsen er en speller det er lett å bli skikkelig glad i! Han går rett inn i gullrekka av spellere som danner grunnmuren i LSK-historien: Midtstoppera. Ingen nevnt, ingen glemt.

                                        Dette var postitivt!

                                        Kommentar

                                        • _Jonern
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Jan 2004
                                          • 4376

                                          Snittalder på litt over 23 år i dag. Hvis vi tar bort Origi i kassa så har vi snittet på utespillerne på 20,9 år! Det er faen meg sterkt å vinne fortjent 3-0 uansett motstander med et så ungt lag. Fremtiden ser da ikke så ille ut, hvis vi klarer å holde på de gutta her.
                                          ..................

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎