Positivitetstråden

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • ynnor
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • May 2008
    • 857

    Kontringsfotball på høyt nivå. Noen gale valg fra at dette kunne blitt store sifre. Nok et år i Tippeligaen. Så deilig. Nå virker det som vi har en del spillere som virkelig vil spille for klubben , det er en stund siden

    Kommentar

    • Rune
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Aug 2008
      • 1229

      Vi har sluppet inn 2 mål på de siste fire kampene og har endelig positiv måforskjell.
      "Wax on, wax off!" (Mr. Miyagi, 1984)

      Kommentar

      • HolterKanaris
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • May 2006
        • 1603

        Opprinnelig skrevet av ynnor
        Kontringsfotball på høyt nivå. Noen gale valg fra at dette kunne blitt store sifre. Nok et år i Tippeligaen. Så deilig. Nå virker det som vi har en del spillere som virkelig vil spille for klubben , det er en stund siden
        Det her er så viktig å ta med seg nå. Tidligere har spillerne virket litt resignerte, men de siste kampene har det dukket opp en ny glede. Det henger sikkert sammen med det faktum at vi vinner kamper på en overbevisende måte igjen.

        Et godt eksempel fra gårsdagens kamp er når Moa slår en krempasning til Erling i bakrom, som Erling lobber kaldt over keeper. Første reaksjonen til EK er å løpe pekende mot Moa, med et blikk som man oftest ser hos tenåringsgutter som nettop har fått seg noe for første gang. De bygger hverandre opp og jobber for hverandre.

        Det eneste jeg synes er synd er at Fred ser ut til å være litt "utenfor". Han sprudler ikke akkurat I intervjuer og han ser ut som om han helst vil gjøre noe annet. Men han legger ned innsatsen som kreves allikevel, så kanskje han bare trenger mer tid på å bli trygg i det sosiale aspektet av fotballen?
        ***Større baller enn vett***

        Kommentar

        • _Jonern
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jan 2004
          • 4376

          Fred Friday og Moa Ofkir på rundens lag i VG. 7 poeng på begge, første gang for sistnevnte.
          ..................

          Kommentar

          • Trooond
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Mar 2015
            • 1039

            Bodø tok 1 poeng mot enga.
            Seier mot Viking, og det vil bare være 3 poeng opp.

            Kommentar

            • Frode D. Homb
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Dec 2003
              • 982

              Vinner vi mot Viking, så er det fullt mulig å ta igjen Enga. Taper vi, så ser det verre ut. Bra at også Glimt ikke får mer enn ett poeng. Det Glimt viste i dag, skremte ikke meg. Det skal være mulig å klå dem der oppe.

              Kommentar

              • Stray Cat
                Moderator
                • Aug 2008
                • 5914

                Opprinnelig skrevet av Frode D. Homb
                Det skal være mulig å klå dem der oppe.
                Strålende resultat i dag. Det er ikke bare mulig å slå Bodø, vi SKAL klå dem. Reiser ikke dit for å se Fugla tape.
                For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                Kommentar

                • Frode D. Homb
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Dec 2003
                  • 982

                  Ja, enig i det. Glimt så helt slagne ut lenge. De skapte ikke mange sjanser og jeg tror laget og treneren har fått maks ut av sesongen. De har ett gir, og det er overganger. Når lagene de møter, setter linja litt lavere og presset er riktig og motstanderne forstyrrer dem i oppspillsfasen, så har de ingenting å komme med. Nå er plutselig Trond Olsen også Norges beste bakromsspiller, men sammenliknet med Erling, så vet jeg hvem jeg ville ha valgt.

                  Kommentar

                  • Serbern
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2006
                    • 5496

                    4 hjemmeseire på rad, målforskjell 9-1!

                    Kommentar

                    • andersmm
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Aug 2006
                      • 5764

                      Ofkir som vanlig. Ikke hans beste kamp i LSK-trøya, men leverer bra hver eneste kamp.
                      "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                      Kommentar

                      • _Jonern
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jan 2004
                        • 4376

                        Med 2 seriekamper igjen er vi 5 poeng (egentlig bare 4) bak fjoråret, som jo var et ganske bra år. En seier til skal vi hvertfall ha! Absolutt ikke en dårlig sesong dette, selvom vi har vært en middelhavsfarer lenge.
                        ..................

                        Kommentar

                        • Kroktåa
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Feb 2015
                          • 2875

                          Til og med dos Santos måtte hoste opp et par positive ord om LSK i går, men det satt tydeligvis langt inne. Presterte å si at vi denne sesongen har prestert langt over hva forutsetningene skulle tilsi. Hadde vi gjort det, hadde vi vært i medaljekampen. Nå cruiser vi inn til par. Neste år, derimot, er forventningene og forutsetningene skrudd opp 25 prosent. dos Santos og det øvrige inkompetente TV2-panelet kommer ikke til å skjønne hva som treffer dem.

                          Kommentar

                          • Kroktåa
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Feb 2015
                            • 2875

                            Opprinnelig skrevet av _Jonern
                            Med 2 seriekamper igjen er vi 5 poeng (egentlig bare 4) bak fjoråret
                            Vi ligger faktisk helt likt med fjoråret, kamp for kamp. I fjor vant vi borte mot odd, men klarte bare uavgjort hjemme mot S08. I år er det omvendte mer sannsynlig, og da har vi tangert fjoråret.

                            Kommentar

                            • kimmern
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jun 2005
                              • 1173

                              Håper inderlig vi greier å holde på de aller fleste nå, greier vi det pluss vi får inn et par spillere til offensivt så har jeg stor tro på neste sesong.

                              Kommentar

                              • Kroktåa
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Feb 2015
                                • 2875

                                Opprinnelig skrevet av kimmern
                                Håper inderlig vi greier å holde på de aller fleste nå, greier vi det pluss vi får inn et par spillere til offensivt så har jeg stor tro på neste sesong.

                                Framtida er lys for Sportsklubben!

                                Kommentar

                                • Børge
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Sep 2013
                                  • 2527

                                  Legg for øvrig merke til at neste helgs kamp går på CMore Extreme. Dem forventer tydeligvis slakt av S08.
                                  Sint og tverr på felt N

                                  Kommentar

                                  • _Jonern
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jan 2004
                                    • 4376

                                    Unggutta våre. Fortjener skryt for denne sesongen. Hadde noen sagt til meg i januar at vi skulle vinne mange kamper og score masse mål på høsten, med Ofkir på venstre, Kolstad på høyre, Bonke sentralt, uten Fofana, Riise, Johan og Lundemo så hadde jeg ledd meg skakk tror jeg. Men disse gutta har levert. Resten av laget og ikke minst de nye som kom i sommer fortjener selvsagt skryt og. Håper vi avslutter på Åråsen for i år med stil på søndag!

                                    Alle mann til Åråsen på søndag!
                                    ..................

                                    Kommentar

                                    • Kroktåa
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Feb 2015
                                      • 2875

                                      Opprinnelig skrevet av _Jonern
                                      Unggutta våre. Fortjener skryt for denne sesongen. Hadde noen sagt til meg i januar at vi skulle vinne mange kamper og score masse mål på høsten, med Ofkir på venstre, Kolstad på høyre, Bonke sentralt, uten Fofana, Riise, Johan og Lundemo så hadde jeg ledd meg skakk tror jeg. Men disse gutta har levert. Resten av laget og ikke minst de nye som kom i sommer fortjener selvsagt skryt og. Håper vi avslutter på Åråsen for i år med stil på søndag!

                                      Alle mann til Åråsen på søndag!

                                      Framtida er lys for Sportsklubben!

                                      Kommentar

                                      • Ketil Cantona
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Feb 2004
                                        • 6813

                                        Framtiden er lys og vi skylder klubben, trenerne og spillerne en god hyllest på søndag.
                                        Mange av oss har ledd av og ønsket treneren med spillere dit pepper`n gror. På tide å løfte fingern i været og tenke at de "vet" faktisk bedre enn oss såkalte eksperter.

                                        Jeg bor for langt unna til å kunne gå på Åråsen, men jeg gleder meg allerede til neste sesong og følge Fuglas vei mot toppen! FORZA

                                        Kommentar

                                        • Frode D. Homb
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Dec 2003
                                          • 982

                                          Det er lov å være kritiske mot klubben. La oss nå glemme alt pjattet, og faktisk også gode innvendinger mot Runar og klubben, og se videre fremover.
                                          Jeg skal selvsagt på Åråsen på søndag og skal heie laget til 44 poeng. Slår vi oppskrytte Odd også og får Fagermo grinete slik at han kommer med kommentarer som: "LSK er et lag vi skal slå. Vi er bedre enn LSK", osv., så skal jeg handle på LSK-shop for tredje gang i år.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎