Prøvespillere 2014

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Ginola
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jul 2010
    • 549

    Prøvespillere 2014

    Er det noen prøvespillere på trening for tiden?
  • tullebukk
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2006
    • 5446

    #2
    Nei.

    Kommentar

    • DoubleHi5
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2011
      • 3961

      #3
      15 mål og 10 assists på 6 kamper?

      Googlet litt rundt denne Damir Crnović som i følge nyhetstråden har vært på prøvespill hos oss en ukes tid sammen med kameraten som er keeper.

      Name: Damir Crnović
      Date of birth: 28.01.98
      Position: centre forward
      Weight: 60
      Height: 175
      Games: 6
      Goals: 15
      Assists: 10
      Nickname: Nani (!)

      Den unge mannen fylte 16 år i forgårs, men hvis den statistikken stemmer og nivået ikke er altfor svakt, ser det kanskje ut til at han fortjener nicknamet sitt!

      Videoen sier meg ingen ting, bortsett fra at han liker å trikse med ballen på et jorde i Bosnia!

      Det er uansett positivt at klubben nå tydeligvis orienterer seg på nye og upløyde jaktmarker!



      -Damir Crnovic on Facebook: https://www.facebook.com/Damir.Callejon?fref=ts
      Elska þetta félag

      Kommentar

      • armykanari
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jan 2009
        • 736

        #4
        Her er FB-profilen hans! www.facebook.com/damir.crnovic?fref=browse_search

        Altså hvilket lag har han spilt for? Må si jeg er litt skeptisk, og det eneste jeg er imponert over er sixpacken hans!

        Kommentar

        • Serbern
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2006
          • 5496

          #5
          Opprinnelig skrevet av armykanari
          Altså hvilket lag har han spilt for? Må si jeg er litt skeptisk, og det eneste jeg er imponert over er sixpacken hans!
          Han er 16, så det begrenser seg for hvilke lag han har spilt for. Han har vært på u18-landslagssamlinger for Bosnia så jeg i noen aviser, det har keepern også. Det jeg er skeptisk til er at han har på seg Dinamo Zagreb drakt! Hooligan...

          Kommentar

          • Fugl1120
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Sep 2005
            • 3528

            #6
            Ser jo solid ut teknisk, men er han 16 år burde vi vel ikke forvente spesielt mye A-lagsspill de nærmeste to åra, mangler nok en del fysisk for Tippeligaen, basert på høyde, vekt og alder.
            Lauken er vår venn!

            Kommentar

            • GIFKanari
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2009
              • 8243

              #7
              Dette synes jeg er spennende. Skal vi følge med må vi se til mer enn Afrika i tidlig alder. Godset har vært på utkikk etter et hus som kan hospitere talenter over hele verden, for eksempel.

              Kommentar

              • trigz
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jan 2004
                • 7036

                #8
                Sid Lowe: A team representing the Spanish players union is giving hope to those who have found themselves on football's scrap heap


                Oppvisningslag for arbeidsledige spillere i Spania. Hvis vi ser etter nye spillere som holder god kvalitet, må jo tiltak som dette være ypperlig.

                Gjøvik, som jeg følger ganske tett iom at svogeren min er sportssjef der, har hentet to gode, spanske spillere med bakgrunn fra Mallorca og Segunda Divicion, pluss to meget habile polakker. Da bør LSK også klare å hente kvalitet på samme hylle. Den økonomiske situasjonen i Sør-Europa burde gjøre det vesentlig enklere å få tak i gode spillere som ikke har klubb. Fortell meg ikke at LSKs stall holder så fordømt høyt nivå at vi ikke burde klare å finne f.eks. en habil spiss ved å tråle dette markedet.
                Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                Kommentar

                • xeR
                  Seniormedlem
                  --==FORUMRUNKER==--
                  • Jan 2004
                  • 11206

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av trigz
                  http://www.theguardian.com/football/...xi-offers-hope

                  Oppvisningslag for arbeidsledige spillere i Spania. Hvis vi ser etter nye spillere som holder god kvalitet, må jo tiltak som dette være ypperlig.

                  Gjøvik, som jeg følger ganske tett iom at svogeren min er sportssjef der, har hentet to gode, spanske spillere med bakgrunn fra Mallorca og Segunda Divicion, pluss to meget habile polakker. Da bør LSK også klare å hente kvalitet på samme hylle. Den økonomiske situasjonen i Sør-Europa burde gjøre det vesentlig enklere å få tak i gode spillere som ikke har klubb. Fortell meg ikke at LSKs stall holder så fordømt høyt nivå at vi ikke burde klare å finne f.eks. en habil spiss ved å tråle dette markedet.
                  Hvilke spillere er det Gjøvik har hentet?
                  Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                  Kommentar

                  • trigz
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jan 2004
                    • 7036

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av xeR
                    Hvilke spillere er det Gjøvik har hentet?
                    Navnene husker jeg ikke. En kom i fjor høst, en kom i vinter. De har en polsk keeper og en polsk spiss. Tror sistnevnte har skiftet klubb nå. Alle de fire holder bra nivå.
                    Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                    Kommentar

                    • Joha
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Nov 2003
                      • 314

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av trigz
                      Navnene husker jeg ikke. En kom i fjor høst, en kom i vinter. De har en polsk keeper og en polsk spiss. Tror sistnevnte har skiftet klubb nå. Alle de fire holder bra nivå.
                      Anngående de polske spillerene har de spillt på Gjøvik ff i 2 og 3.5 år.Keeperen har spillt der i 3.5 år og spissen i 2 år Keepeen heter Kamil Olsztynski og spissen heter Piotr Gawecki de var ikke så gode spillere annser Lars Johan kollshaugen som Raufoss hentet fra Gjøvik FF i desember som en mye bedre spiller

                      Kommentar

                      • Joha
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Nov 2003
                        • 314

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av Joha
                        Anngående de polske spillerene har de spillt på Gjøvik ff i 2 og 3.5 år.Keeperen har spillt der i 3.5 år og spissen i 2 år Keepeen heter Kamil Olsztynski og spissen heter Piotr Gawecki de var ikke så gode spillere annser Lars Johan kollshaugen som Raufoss hentet fra Gjøvik FF i desember som en mye bedre spiller
                        Gjøvik FF og Gjøvik Lyn har slått seg sammen i år og heter nå FK Gjøvik Lyn

                        Kommentar

                        • 307
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Mar 2007
                          • 358

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av trigz
                          http://www.theguardian.com/football/...xi-offers-hope

                          Oppvisningslag for arbeidsledige spillere i Spania. Hvis vi ser etter nye spillere som holder god kvalitet, må jo tiltak som dette være ypperlig.

                          Gjøvik, som jeg følger ganske tett iom at svogeren min er sportssjef der, har hentet to gode, spanske spillere med bakgrunn fra Mallorca og Segunda Divicion, pluss to meget habile polakker. Da bør LSK også klare å hente kvalitet på samme hylle. Den økonomiske situasjonen i Sør-Europa burde gjøre det vesentlig enklere å få tak i gode spillere som ikke har klubb. Fortell meg ikke at LSKs stall holder så fordømt høyt nivå at vi ikke burde klare å finne f.eks. en habil spiss ved å tråle dette markedet.
                          Vi bør kanskje tenke at det er en grunn for at de havner på Gjøvik? Mye handler om bekjentskaper og litt tilfeldigheter. Tenker på Franskmannen på Særp. Og vi klarte å skaffe oss Røsler. Det skal klaffe ganske mye for å kunne hente kvalitet uten at andre får det med seg. Mulig det må tenkel litt utover det vanlige. Man kan ha flaks.

                          Kommentar

                          • trigz
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jan 2004
                            • 7036

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av Joha
                            Anngående de polske spillerene har de spillt på Gjøvik ff i 2 og 3.5 år.Keeperen har spillt der i 3.5 år og spissen i 2 år Keepeen heter Kamil Olsztynski og spissen heter Piotr Gawecki de var ikke så gode spillere annser Lars Johan kollshaugen som Raufoss hentet fra Gjøvik FF i desember som en mye bedre spiller
                            Ja, jeg vet at polakkene har spilt der i et par år. Hva angår Kamil holder han lett høy Adecco-klasse. Gawecki har jeg ikke sett i aksjon så mange ganger, men alle sier at han var meget god for dem.

                            Og Lars Johan har stagnert.
                            Last edited by trigz; 05.02.2014, 15:09.
                            Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                            Kommentar

                            • fotballfan
                              Medlem
                              Hoffnarr
                              • Dec 2013
                              • 51

                              #15
                              Det var noen av oss som håpet på Bajram Ajeti prøvespill. Dette kan vi nå glemme da han signerer for Sandefjord i dag.

                              Kommentar

                              • Ginola
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Jul 2010
                                • 549

                                #16
                                Ingen nye prøvespillere? Noen som vet om det er noen nye som skal være med på treningsleiren?

                                Kommentar

                                • Kjell.T.Ring
                                  Poll St. Ring
                                  --==FORUMRUNKER==--
                                  • Dec 2005
                                  • 11796

                                  #17
                                  Har bosnierne gjort noe inntrykk?
                                  Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                                  Kommentar

                                  • HSft
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Dec 2004
                                    • 6075

                                    #18
                                    Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                                    Har bosnierne gjort noe inntrykk?
                                    Tviler på at det er så mange på treningene til G16-laget.

                                    Kommentar

                                    • fredpet76
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Feb 2004
                                      • 1214

                                      #19
                                      Christian Pouga fra Kamerun er på prøve kommende uke skriver RB. 193 høy og 93kg, dvs en skikkelig target spiss.

                                      Kommentar

                                      • Håkon Henriksen
                                        Administrator
                                        • Nov 2003
                                        • 6411

                                        #20
                                        Trur det var han som var med i går.
                                        men siden treninga var flyttet en time frem fikk jeg ikke med meg mye.
                                        Han, Palmi og Ohi hadde trente på avslutning på innlegg fra rundt cornerflagget.
                                        Powell slo meget gode innlegg som Pouga var bedre enn de andre på hodet.
                                        Litt tynt vurderingsgrunnlag, men som sagt. God på hodet.
                                        Nå må det sies at Palmi og Ohi også hadde en rekke gode avslutninger.
                                        Håkon Henriksen
                                        -
                                        Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
                                        -
                                        ALT FOR FUGLA

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎