Hovedsponsor 2014, #VIERLSK

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Serbern
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2006
    • 5496

    Fra søpla sin fæjsbok side: 118000 kroner er status per 10/4 kl. 19.00
    søpla Fotball takker alle som har bidratt så langt. Ønsker du å bidra, les mere om kampanjen på den nye nettsiden

    Kommentar

    • Kjell.T.Ring
      Poll St. Ring
      --==FORUMRUNKER==--
      • Dec 2005
      • 11796

      Opprinnelig skrevet av Serbern
      Fra søpla sin fæjsbok side: 118000 kroner er status per 10/4 kl. 19.00
      søpla Fotball takker alle som har bidratt så langt. Ønsker du å bidra, les mere om kampanjen på den nye nettsiden
      Hvilken næringslivsaktør tørr å si dette: "Vi dobler hva VIF får!"?

      Hadde fått en relativt lojal kunde i meg i hvert fall
      Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

      Kommentar

      • pattriot
        Seniormedlem
        Forumsadist
        • Aug 2011
        • 108

        Nå som vi nesten har fått Ruter som hovedsponsor (#), hadde det kanskje vært en tanke å få en avtale med Ruter/NSB, slik at alle som kunne vise kampbillett/sesongkort på tog eller buss fikk gratis transport til og fra Lillestrøm på enkelte kampdager? Kunne gi litt god pr for begge parter, og flere på kamp!

        Kommentar

        • xeR
          Seniormedlem
          --==FORUMRUNKER==--
          • Jan 2004
          • 11206

          Opprinnelig skrevet av pattriot
          Nå som vi nesten har fått Ruter som hovedsponsor (#), hadde det kanskje vært en tanke å få en avtale med Ruter/NSB, slik at alle som kunne vise kampbillett/sesongkort på tog eller buss fikk gratis transport til og fra Lillestrøm på enkelte kampdager? Kunne gi litt god pr for begge parter, og flere på kamp!
          Molde har en slik ordning med kollektiven der oppe i fiskeværet. Gratis buss og ferge på kampdager mot at man fremviser billett eller sesongkort.
          Det er bedre å væra døv enn vålenga.

          Kommentar

          • El Caco
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2009
            • 2286

            Ettersom de fleste gir penger ved seier/scoret mål, tar jeg en annen vri og gir 200 kr for hvert tap. Får håpe det ikke blir for mange ganger. #VIERLSK
            Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

            Kommentar

            • skotten
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2004
              • 1794

              Opprinnelig skrevet av El Caco
              Ettersom de fleste gir penger ved seier/scoret mål, tar jeg en annen vri og gir 200 kr for hvert tap. Får håpe det ikke blir for mange ganger. #VIERLSK
              Håper jeg blir fattigere enn deg. Gir ikke noe for dagens kamp, utover at jeg har handlet drakt med #vierlsk-logo. Neste kamp er Brann borte. Gir 100 for ett poeng og 200 for seier.

              Kommentar

              • andee
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • May 2004
                • 1191

                Lillestrøm SK på Twitter;
                Vi har nå 1 353 hovedsponsorer i LSK, og de har nå bidratt med kr 725 225,-. Tusen takk alle sammen! #VIERLSK
                TS05 - Felt C

                Kommentar

                • HolterKanaris
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • May 2006
                  • 1603

                  Opprinnelig skrevet av andee
                  Lillestrøm SK på Twitter;
                  Vi har nå 1 353 hovedsponsorer i LSK, og de har nå bidratt med kr 725 225,-. Tusen takk alle sammen! #VIERLSK
                  Fy flate som det går fremover nå da :o Over 60 000 til siden fredag. Vi har faen meg snart nådd første millen!
                  ***Større baller enn vett***

                  Kommentar

                  • knut
                    Make knut Great Again
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Dec 2006
                    • 9413

                    Opprinnelig skrevet av HolterKanaris
                    Fy flate som det går fremover nå da :o Over 60 000 til siden fredag. Vi har faen meg snart nådd første millen!
                    Må vinne sånne drittkamper som i går for å få ordentlige løft.

                    Kommentar

                    • tullebukk
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2006
                      • 5446

                      Giveren som gjør at vi passerer 1 mill bør få en signert drakt..

                      Kommentar

                      • HolterKanaris
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • May 2006
                        • 1603

                        Opprinnelig skrevet av tullebukk
                        Giveren som gjør at vi passerer 1 mill bør få en signert drakt..
                        Det er faktisk et glimrende forslag. Man ser hvor effektivt den metoden er, i konkurranser på radio o.l. Dersom man f.eks. sier at nr 10 vinner en premie, vil det medføre en ekstrem pågang når man begynner å nærme seg. En signert drakt koster klubben svært lite, det koster hver enkelt "deltaker" svært lite, og inntjeningspotensialet er enormt.
                        ***Større baller enn vett***

                        Kommentar

                        • andee
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • May 2004
                          • 1191

                          Sesongkort 2015 til den som gjør at vi bikker mill 1, 2, 3 osv., og signert drakt nu! til den som skumper oss over hver 100 k.
                          TS05 - Felt C

                          Kommentar

                          • skotten
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2004
                            • 1794

                            Gjør ikke noen forskjell, seier er seier. Derfor er seieren mot Fet starten på en ny rekke der jeg dobler for hver strake suksess. (Seier hjemme, seier eller uavgjort borte). 100 for cupseieren i boks, 200 for evt seier mot AaFK!

                            Kommentar

                            • Wanker
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Aug 2005
                              • 632

                              Opprinnelig skrevet av skotten
                              Gjør ikke noen forskjell, seier er seier. Derfor er seieren mot Fet starten på en ny rekke der jeg dobler for hver strake suksess. (Seier hjemme, seier eller uavgjort borte). 100 for cupseieren i boks, 200 for evt seier mot AaFK!
                              Hva er den lengste seiersrekka til klubben, noen som husker? 6-7 kamper?
                              "RB, 25.mai 2014: Etter LSKs uventede og smått eventyrlige seiersrekke på 8 kamper har LSK-supporteren "skotten" måttet selge bilen for å finansiere sitt lovede bidrag i kampanjen #VIERLSK."

                              Nei, 8 seire på rad tror jeg ikke på. Men jeg lover på tro og ære å være med på et slikt opplegg for inntil 4 seire på rad!
                              Hunter S. Thompson:

                              There is an ancient Celtic axiom that says ‘Good people drink good beer.’ Which is true, then as now.
                              Just look around you in any public barroom and you will quickly see: Bad people drink bad beer. Think about it.

                              Kommentar

                              • TomLundby
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Nov 2006
                                • 616

                                Etter en svak start på serien i 1986 tok LSK 11 strake seiere i serien. Da det var 12 lag i serien innebar det at man slo samtlige mostandere på rekke og rad. Dette er tidenes seiersrekke i norsk fotball og en nyttig påminner om LSKs historie. Siden det ble cupfinale også ble det sikkert inkludert noen seiere i cupen. Imidlertid kan tap i europacup ha brutt rekka en eller annen gang om det telles med.

                                Kommentar

                                • skotten
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Apr 2004
                                  • 1794

                                  Hadde nok ikke turt å gjøre det på denne måten i år om vi hadde vært i sitsen til Molde, Godset eller Viking - men tror det kommer til å tilhøre sjeldenhetene at jeg må ut med mer enn 700 for en rekke. Unntaksvis opp mot 1500. Presiserer at på bortebane gjelder satsene: U (samme som sist) - seier (dobling)

                                  Kommentar

                                  • Wanker
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Aug 2005
                                    • 632

                                    Opprinnelig skrevet av TomLundby
                                    Etter en svak start på serien i 1986 tok LSK 11 strake seiere i serien. Da det var 12 lag i serien innebar det at man slo samtlige mostandere på rekke og rad. Dette er tidenes seiersrekke i norsk fotball og en nyttig påminner om LSKs historie.
                                    Sukk. Jeg var jo ung på den tida, så jeg burde ha husket dette!
                                    Men de siste åra har stort sett vært så trøstesløse at de stolte minnene har "faded" helt ut. F..k.
                                    Hunter S. Thompson:

                                    There is an ancient Celtic axiom that says ‘Good people drink good beer.’ Which is true, then as now.
                                    Just look around you in any public barroom and you will quickly see: Bad people drink bad beer. Think about it.

                                    Kommentar

                                    • fjacob82
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Sep 2005
                                      • 1507

                                      Digg med seier. Blir noen kroner til #vierlsk imorgen
                                      Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
                                      *Brasseberget*

                                      Kommentar

                                      • tullebukk
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2006
                                        • 5446

                                        Har lørenskog herma etter oss??????http://www.lik.no/elite/nyheter/klok...n-nye-treneren

                                        Kommentar

                                        • fjacob82
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Sep 2005
                                          • 1507

                                          Opprinnelig skrevet av tullebukk
                                          Har lørenskog herma etter oss??????http://www.lik.no/elite/nyheter/klok...n-nye-treneren
                                          bare litt....hehe...
                                          Romeriksalibiet på hockey siden, så det får nesten være greit. :-)
                                          Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
                                          *Brasseberget*

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎