Hovedsponsor 2014, #VIERLSK

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Folke
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jun 2008
    • 5955

    Penger satt inn, fortsett med 3 poeng og det blir mer :-)

    Kommentar

    • fjacob82
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Sep 2005
      • 1507

      penger satt inn. Bare å fortsette å vinne, så kommer det mer spenn fra denne kanten. :-)
      Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
      *Brasseberget*

      Kommentar

      • MagnetMagne
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jun 2004
        • 446

        Team Scooter trer ut av skyggen og overfører fem tusen blanke norske kronestykker.

        Always Hardcore
        TS05
        Last edited by MagnetMagne; 02.05.2014, 13:19. Begrunnelse: Skriveleif
        Snart neste hælj.....

        Always Hardcore
        TS05

        Kommentar

        • fjacob82
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Sep 2005
          • 1507

          Opprinnelig skrevet av MagnetMagne
          Team Scooter trer ut av skyggen og overfører fem tusen blank norske kronestykker.

          Always Hardcore
          TS05
          damnit! bra saker!

          velkommen inn i lyset igjen... :-D
          Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
          *Brasseberget*

          Kommentar

          • Fugl1970
            Medlem
            Møteplager
            • May 2008
            • 99

            Noen som veit status på hvor mye spenn som har kommet inn?
            Står 663000 på lsk.no
            Oppdatert 11/4!!!
            Last edited by Fugl1970; 02.05.2014, 18:58. Begrunnelse: feil tekst

            Kommentar

            • junior
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jan 2006
              • 492

              751 759 kroner per nå.
              ------- Forza Fugla! -------

              Kommentar

              • fjacob82
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Sep 2005
                • 1507

                blei jaggu nok en seier til LSK. Da blir det vel noen flere kroner inn på #vierlsk fra flere her.
                Leser i dagens papir RB at Tom Jenkins er misfornøyd med næringslivets innsats så langt. Er enig med Tom her.

                Vi supportere har gjort en god innsats, og så langt er det 1600 bidragsytere. LSK trenger selvfølgelig flere bidragsytere, men de trenger også at bedriftene bidrar.
                Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
                *Brasseberget*

                Kommentar

                • Uwes disippel
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2006
                  • 6039

                  Opprinnelig skrevet av fjacob82
                  blei jaggu nok en seier til LSK. Da blir det vel noen flere kroner inn på #vierlsk fra flere her.
                  Leser i dagens papir RB at Tom Jenkins er misfornøyd med næringslivets innsats så langt. Er enig med Tom her.

                  Vi supportere har gjort en god innsats, og så langt er det 1600 bidragsytere. LSK trenger selvfølgelig flere bidragsytere, men de trenger også at bedriftene bidrar.
                  Så stafetten RB satt i gang gikk ikke så bra? Selektiv hukommelse, men det var vel bare 2-3 stykker sist jeg så en oversikt.
                  RB burde hatt en fast sak i uken, hver fredag f.eks burde en ny bedrift blitt utfordret. Denne hadde blitt intervjuet neste fredag og gitt stafettpinnen videre. Osv.

                  Kommentar

                  • fjacob82
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Sep 2005
                    • 1507

                    Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
                    Så stafetten RB satt i gang gikk ikke så bra? Selektiv hukommelse, men det var vel bare 2-3 stykker sist jeg så en oversikt.
                    RB burde hatt en fast sak i uken, hver fredag f.eks burde en ny bedrift blitt utfordret. Denne hadde blitt intervjuet neste fredag og gitt stafettpinnen videre. Osv.
                    Om ikke annet så får de ihvertfall redaksjonell omtale.
                    Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
                    *Brasseberget*

                    Kommentar

                    • mrognan
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Aug 2008
                      • 845

                      Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
                      Så stafetten RB satt i gang gikk ikke så bra? Selektiv hukommelse, men det var vel bare 2-3 stykker sist jeg så en oversikt.
                      RB burde hatt en fast sak i uken, hver fredag f.eks burde en ny bedrift blitt utfordret. Denne hadde blitt intervjuet neste fredag og gitt stafettpinnen videre. Osv.
                      Opprinnelig skrevet av fjacob82
                      Om ikke annet så får de ihvertfall redaksjonell omtale.
                      RB kan også gjerne gi den bedriften mulighet til å reklamere for et spesielt godt tilbud de har den kommende uken, som ny sponsor, slik at alle LSK supportere kan belønne de som stiller opp med kronasjer til #VIERLSK.
                      Morten

                      Kommentar

                      • Kjell.T.Ring
                        Poll St. Ring
                        --==FORUMRUNKER==--
                        • Dec 2005
                        • 11796

                        Stoppa stafettpinnen på Republic?
                        Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                        Kommentar

                        • tullebukk
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2006
                          • 5446

                          hver frdag burde det stå hvem som har gått inn og med hvor mye ... Ikke bare utfordre 1 ny det går alt for sakte.... ILillestrøm er det ca 350 butikker/ bedrifter alle burde klare å sponse med litt ...

                          Kommentar

                          • Oldtimer
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Feb 2011
                            • 316

                            Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                            Stoppa stafettpinnen på Republic?
                            Prisverdig initiativ fra barer og rest, men vel ikke den bransjen som tjener best

                            Hva med banker, forsikring samt alle kunnskapsbedriftene på Kjeller feks!

                            God ide med at giverne profileres mer, så kan fansen velge disse ( der hvor det er konkurranse)

                            Kommentar

                            • xeR
                              Seniormedlem
                              --==FORUMRUNKER==--
                              • Jan 2004
                              • 11206

                              Opprinnelig skrevet av mrognan
                              RB kan også gjerne gi den bedriften mulighet til å reklamere for et spesielt godt tilbud de har den kommende uken, som ny sponsor, slik at alle LSK supportere kan belønne de som stiller opp med kronasjer til #VIERLSK.
                              Tanken er god, men det er tross alt LSk sin jobb og ikke RB sin jobb. Man kan ikke forvente at RB skal gi bort masse verdifull annonseplass gratis. LSK har en hjemmeside og det er mer en nok plass på interweben til å profilere givere, man kan dele ut reklameflyers, invitere givere på kampdager og la de få ha arrangementer utenfor Åråsen på kampdager. Sponsorpoolen er også en fin kanal og den har jo fått litt oppmerksomhet idag.
                              Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                              Kommentar

                              • mrognan
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Aug 2008
                                • 845

                                Opprinnelig skrevet av xeR
                                Tanken er god, men det er tross alt LSk sin jobb og ikke RB sin jobb. Man kan ikke forvente at RB skal gi bort masse verdifull annonseplass gratis. LSK har en hjemmeside og det er mer en nok plass på interweben til å profilere givere, man kan dele ut reklameflyers, invitere givere på kampdager og la de få ha arrangementer utenfor Åråsen på kampdager. Sponsorpoolen er også en fin kanal og den har jo fått litt oppmerksomhet idag.
                                Men denne sponsorstafettgreia var vel en RB-greie? Mener de alvor med en sånn sponsorstafett så er det ikke mye å avse en halvside i sportsdelen til en omtale om ukens (eller dagens) stafettsponsor med en avsluttende linje om ukens rabatt.
                                Så får selvfølgelig LSK bidra med det de kan for alle sponsorer iht sponsorpoolens retningslinjer.
                                Morten

                                Kommentar

                                • xeR
                                  Seniormedlem
                                  --==FORUMRUNKER==--
                                  • Jan 2004
                                  • 11206

                                  Opprinnelig skrevet av mrognan
                                  Men denne sponsorstafettgreia var vel en RB-greie? Mener de alvor med en sånn sponsorstafett så er det ikke mye å avse en halvside i sportsdelen til en omtale om ukens (eller dagens) stafettsponsor med en avsluttende linje om ukens rabatt.
                                  Så får selvfølgelig LSK bidra med det de kan for alle sponsorer iht sponsorpoolens retningslinjer.
                                  Ok, hvis sponsorstafetten var en RB-greie så bør de selvsagt følge det opp på en måte som gjør at stafetten fremstår som seriøs. Da er vi enige.
                                  Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                                  Kommentar

                                  • Geirfugl
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Nov 2006
                                    • 561

                                    På Klubbens nettsider bør de ha en serie hvor de intervjuer ukens hovedsponsor, feks en bedrift og en privatperson hver uke. Lett å lage, lett å like.

                                    Kommentar

                                    • LasseN
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • May 2005
                                      • 1610

                                      Føles ut som LSK har gitt opp litt. Hvis målet var at #VIERLSK skulle få inn omtrent i samme størrelsesorden som fjorårets hovedsponsor, så er de merkelig passive. Uten å ha tallene foran meg så mener jeg å huske at vi da snakker om rundt 4 millioner i løpet av året.Pr nå har #VIERLSK dratt inn i overkant av 750 000...
                                      LasseN

                                      Kommentar

                                      • xeR
                                        Seniormedlem
                                        --==FORUMRUNKER==--
                                        • Jan 2004
                                        • 11206

                                        Jeg vet ikke hva som foregår i kulissene, men det er nå de bør være på hugget. 7 poeng på 3 kamper, plutselig så får vi to tap på rad og da får de mye vanskeligere arbeidsforhold. Når det er sagt så synes jeg klubben har vært mye flinkere enn på lang tid når det gjelder å selge klubben. Det er mye positivt som foregår om dagen og jeg liker utviklingen. 750.000 er tross alt en hel del mer enn 0,- som vi trolig hadde hatt om de ikke hadde startet opp prosjekt #vierlsk. Når man tar dette i betraktning så sliter jeg med å få meg til å kritisere innsatsen selv om jeg har sett enkelte feilskjær underveis (feil telefonummer på sponsorveggen, litt manglende oppdateringer på kronene som har kommet inn)
                                        Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                                        Kommentar

                                        • fjacob82
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Sep 2005
                                          • 1507

                                          siden vi scora 2 mål mot Sogndal og vant, har de fått noen små drypp fra meg igjen. Håper flere utover oss fanatiske forumrunkere bidrar. #Vierlsk
                                          Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
                                          *Brasseberget*

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎