LSK - Stabæk, lørdag 24. mai kl. 15.30, Åråsen

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Hamburg & Kanari
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2005
    • 3006

    #81
    Synes det har gått litt inflasjon i begrepet 'fort', som i festning. Er vel TV2 og Wathne som begynte å rable om det. Omtrent like teit som å si 'spille med hjertet utenpå drakta' når noen yter max eller 'ballen skle av foten' når noen sleivsparker. Typisk bedriten og egentlig nokså ignorant anvendelse av norsk språk.

    Et fort er designet for å motstanderen ute og beskytte de svakere som befinner seg innenfor murene.

    Liker bedre ordet avfallskvern: Vi slipper søppel inn, og moser de.

    Så jeg synes Åråsen skal være en avfallskvern. La oss lage et avfallsprodukt: Stabækmos.
    Last edited by Hamburg & Kanari; 23.05.2014, 15:39.
    LSK Norges beste lag

    Kommentar

    • nebbjævel
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Mar 2009
      • 511

      #82
      Holter,

      Det blir ingen golden crown på den som ikke kjenner sin motstanders svakheter.

      Kommentar

      • HolterKanaris
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • May 2006
        • 1603

        #83
        Opprinnelig skrevet av nebbjævel
        Holter,

        Det blir ingen golden crown på den som ikke kjenner sin motstanders svakheter.
        My bad. Var sikker på at du tenkte på å studere egne svakheter. Når det gjelder å studere motstanderens svakheter er jeg helt enig med deg
        ***Større baller enn vett***

        Kommentar

        • Rønnern
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 6690

          #84
          Opprinnelig skrevet av superbøffel
          Da har du jo fått det som du vil de siste åra da? Har du kost deg og gledet deg over festfotballen på tross av tapene?
          Tja, jeg koser meg aldri med tap, men jeg vil hevde at det er ikke mangel på kynisme som har gjort at LSK har vært så mongodårlig på Åråsen de siste åra. Mangel på ferdigheter, sammhandling osv. er mer nærliggende. Tidenes fallitterklæring at man mener seriøst at LSKs eneste sjanse i morgen er å ikke styre kampen. Til og med vif på sitt mest defensive holder seg for gode til den slags tankegang.

          Men, kos dere med å legge alle mann på egen banehalvdel og vent på at Stabæk skal gjøre feil så gutta kan kontre inn et mål. Jeg skal uansett ikke på kampen i morgen, da jeg jeg er trener for et 05-jentelag som skal spille cup i Lillehammer denne helga. Og jeg coacher i verdensklasse og kjører alle jenter i angrep
          Mvh Ronnie "The Runner"
          LSK for alltid

          Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

          Kommentar

          • Kjell.T.Ring
            Poll St. Ring
            --==FORUMRUNKER==--
            • Dec 2005
            • 11796

            #85
            Det går an å se nyanser. Vi la ikke 11 mann i boksen mot B/g heller så hele diskusjonen er dust og på feil premisser.

            Jeg mener overganger blir viktig. Det går fort langs bakken. Ikke at vi skal legge 11 mann+innbytere i boksen
            Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

            Kommentar

            • Frode D. Homb
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Dec 2003
              • 982

              #86
              Kampen mot Molde viste da at LSK kan spille ball og holde ballen i laget høyt på banen til motstanderen. Stabæk er ikke like gode som Molde, de spiller også langt mer defensivt borte enn MFK gjør. Stabæk har fått et par gode spillere som har styrket laget og straks lagene blir mer kjent på hvordan Stabæk spiller, vil de blaa falle av.

              Kommentar

              • reka
                Seniormedlem
                --==FORUMRUNKER==--
                • Aug 2005
                • 13271

                #87
                Opprinnelig skrevet av Rønnern
                Og jeg coacher i verdensklasse

                Kommentar

                • Frode D. Homb
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Dec 2003
                  • 982

                  #88
                  Kroppsspråk og holdning smitter, sier folk!

                  Kommentar

                  • DoubleHi5
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2011
                    • 3971

                    #89
                    Bob Bradley og Stabæk har gjort et nummer av at de har studert Atletico Madrid og at de gikk i strupen på Godset på samme måten som vi har sett Atletico gjøre ved flere anledninger. I morgendagens kamp mot Stabæk tror jeg at den beste taktikken er å overraske Stabæk gjennom å prøve å sette et massivt offensivt trøkk på dem fra første minutt av kampen. Ja, vi skal være 100% nøyaktige i forsvarsspillet og nekte Stabæk sjanser, men jeg mener vi likevel kan sette et massivt trøkk og prøve å presse inn et mål i løpet av kampens første 10 minutter. Da tror jeg det kan bli gymsal!
                    Elska þetta félag

                    Kommentar

                    • Frode D. Homb
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Dec 2003
                      • 982

                      #90
                      Det viktigste er å ha press på Stabæks ballfører og falle av med vår firer når de skal til å slå i bakrom. Vår firer er godt organisert og det er bra med Ødegård og Gabrielsen fra start av, tror jeg. Kippe skal også selvsagt spille. Ringen er rask og vil gjøre det bra i morgen.

                      Kommentar

                      • dollyholly
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jul 2007
                        • 965

                        #91
                        Opprinnelig skrevet av Frode D. Homb
                        Det viktigste er å ha press på Stabæks ballfører og falle av med vår firer når de skal til å slå i bakrom. Vår firer er godt organisert og det er bra med Ødegård og Gabrielsen fra start av, tror jeg. Kippe skal også selvsagt spille. Ringen er rask og vil gjøre det bra i morgen.
                        Selvsagt skal Frode spille som I Juli 1997 mot Stabæk. Hvor gamle var Ruben og magnar da? Kamp 320 imorgen!!

                        Kommentar

                        • dollyholly
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jul 2007
                          • 965

                          #92
                          RB har en artig sekvens hvor de spør motstanderkapteinene hvem de frykter mest på Lsk. Gjett hvem? Drittlei folk som skal benke Frode. Vel han satte ballen I eget mål på Ullevål men hvor faen var kjakanson??

                          Kommentar

                          • Uwes disippel
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2006
                            • 6039

                            #93
                            Opprinnelig skrevet av dollyholly
                            RB har en artig sekvens hvor de spør motstanderkapteinene hvem de frykter mest på Lsk. Gjett hvem? Drittlei folk som skal benke Frode. Vel han satte ballen I eget mål på Ullevål men hvor faen var kjakanson??
                            Ok....

                            Kommentar

                            • dollyholly
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jul 2007
                              • 965

                              #94
                              I morgen må vi sette sjansene. Det gjør noe med moralen å bomme sjanse etter sjanse. Legg ballen I bakrom til Erling. Han løper fra alt og er like kynisk som Messi. Lobber elegant over keeper

                              Kommentar

                              • dollyholly
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Jul 2007
                                • 965

                                #95
                                Blir spennende å se Ruben på høyrebacken

                                Kommentar

                                • nebbjævel
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Mar 2009
                                  • 511

                                  #96
                                  Ta ballen. Det er det som teller.

                                  Kommentar

                                  • Yellow-not-jella
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Mar 2009
                                    • 1606

                                    #97
                                    Opprinnelig skrevet av dollyholly
                                    I morgen må vi sette sjansene. Det gjør noe med moralen å bomme sjanse etter sjanse. Legg ballen I bakrom til Erling. Han løper fra alt og er like kynisk som Messi. Lobber elegant over keeper
                                    Gi ballen til Kjeppe. Han tar RuneBratz løp og ordner 5-1 all by himself.

                                    Uansett, selv med et par tellende tabber i år, ser han ut til å henge godt med. Og for en vidunderlig drømmeskåring mot vuf! Loved it!!

                                    Dette er anledningen for å vrake Østli en kamp. Pliis let it happen. RG hb? Øde i midten der bak? For noen krossere han har. Gi pp-palmi litt fri også, så blir det bra. Kom inn som byttinn å skåre mann.

                                    Kommentar

                                    • Fugl1120
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Sep 2005
                                      • 3528

                                      #98
                                      Opprinnelig skrevet av dollyholly
                                      RB har en artig sekvens hvor de spør motstanderkapteinene hvem de frykter mest på Lsk. Gjett hvem? Drittlei folk som skal benke Frode. Vel han satte ballen I eget mål på Ullevål men hvor faen var kjakanson??
                                      Kippe er en bra spiller og står veldig godt mot de fleste lag i Tippeligaen. Hans største svakhet er derimot at han er for treig, og da synes jeg at i kamper hvor vi møter lag hvor den eneste angrepstrusselen er fart, bør vi heller bruke Ødegaard. Tviler på at Kippe blir vraket, men i en alder av 36 mener jeg at det er i de få kampene i året hvor vi trenger tempo bak at Kippe bør få hvile på benken.
                                      Lauken er vår venn!

                                      Kommentar

                                      • Hamburg & Kanari
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Aug 2005
                                        • 3006

                                        #99
                                        Opprinnelig skrevet av Fugl1120
                                        Kippe er en bra spiller og står veldig godt mot de fleste lag i Tippeligaen. Hans største svakhet er derimot at han er for treig, og da synes jeg at i kamper hvor vi møter lag hvor den eneste angrepstrusselen er fart, bør vi heller bruke Ødegaard. Tviler på at Kippe blir vraket, men i en alder av 36 mener jeg at det er i de få kampene i året hvor vi trenger tempo bak at Kippe bør få hvile på benken.
                                        . Det er i slike kamper, mot slike lag man seriøst kan virdere å bruke han i spossrollen, særlig på hjemmebane hvor vi står høyt. Kippe er målfarlig som f. Og våre spisser nå trenger et signal om at to mål hittil ikke holder. Dersom Fofana treffer hodet til Kippe, er det mål. Ikke noe kødd, som når EK liksom skal avslutte.
                                        LSK Norges beste lag

                                        Kommentar

                                        • andee
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • May 2004
                                          • 1191

                                          Laget er klart - som tippa fra RB/kjørdasves
                                          Ruben da som HB for Østli, og Lundemo inn for Ohi. Ellers som mot vif.
                                          Spennende ellever, litt supporterellever, selv om en del ville bytta plass på Ruben og Magnar, og sikkert gjort noe med PVM og/eller Erling.
                                          Nå får vi håpe PVM og Erling gjør noe med Stabæk.
                                          TS05 - Felt C

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎