#VIERLSK mobilspill UTE NÅ!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Robiwan
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Sep 2006
    • 603

    #VIERLSK mobilspill UTE NÅ!

    Spillet er nå ute.
    iOS (Apple):
    https://itunes.apple.com/us/app/vier...l=nb&ls=1&mt=8

    Google Play:
    https://play.google.com/store/apps/d...ennude.VIERLSK

    Her er opprinnelig innlegg.

    På tide å løfte fokus fra overgangen til Gabrielsen og fortsette å holde presset oppe på pengeinnsamlinga.

    Som sagt tidligere i denne tråden, så driver jeg et app utviklingselskap på kveldstid. Vi vurderer nå å lage et #VIERLSK-spill.

    Appen er tenkt å koste 21,- og vi har tenkt til å donere 50% av inntektene vi får på salget til #VIERLSK.

    Men for at vi skal kunne starte på dette prosjektet må vi se om det er interesse for et slikt spill. Vi er også interessert i å utvikle spillet mest mulig sammen med alle som er LSK fans. Det vi ser for oss er at folk kan bidra med bilder/Wallpaper som er relatert til LSK. Disse vil bli brukt som bakgrunn i spillet. Vi trenger også hjelp til å designe ikon for appen. Så hvis det er noen som er eller kjenner LSK fotografer er jeg veldig interessert i komme i kontakt med de for å få lov til å bruke deres bilder i appen.

    Det er viktig å understreke at det kommer ikke til å bidra til mange penger i kassa for klubben, da jeg tror vi er heldige om vi får over tusen nedlastinger. Men det er ihvertfall bedre enn ingenting. Og er vi heldige kan det være med på å skape litt positiv blest om LSK.

    Spillet er en klone av "Fruit Ninja" for de som kjenner til det. Tidlig versjon av spillet kan du se her https://dl.dropboxusercontent.com/u/...her/index.html

    Som sagt må vi i første omgang kartlegge om det er noen interesse for et slikt spill. Setter derfor stor pris på om du kan bidra med ditt syn, svar gjerne på denne forum posten, men i det minste bruk knappene.
    Tommel opp - Bra initiativ, jeg kommer mest sannsynlig til å kjøpe spillet.
    Takk - Veldig bra initiativ, jeg kommer mest sannsynlig til å kjøpe spillet og få venner og familie til å gjøre det samme.
    tommel ned - sorry, det kommer jeg ikke til å gidde å bruke tid eller penger på.

    PS: Ruben, hvis du leser her inne, og velger å bli i LSK, så skal du få et bilde av deg som bakgrunn i spillet. Det er mer enn det du får i Molde
    Last edited by Robiwan; 14.08.2014, 09:36. Begrunnelse: link til spillet er lagt i første post
    Skal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339
  • xeR
    Seniormedlem
    --==FORUMRUNKER==--
    • Jan 2004
    • 11206

    #2
    Opprinnelig skrevet av Robiwan
    På tide å løfte fokus fra overgangen til Gabrielsen og fortsette å holde presset oppe på pengeinnsamlinga.

    Som sagt tidligere i denne tråden, så driver jeg et app utviklingselskap på kveldstid. Vi vurderer nå å lage et #VIERLSK-spill.

    Appen er tenkt å koste 21,- og vi har tenkt til å donere 50% av inntektene vi får på salget til #VIERLSK.

    Men for at vi skal kunne starte på dette prosjektet må vi se om det er interesse for et slikt spill. Vi er også interessert i å utvikle spillet mest mulig sammen med alle som er LSK fans. Det vi ser for oss er at folk kan bidra med bilder/Wallpaper som er relatert til LSK. Disse vil bli brukt som bakgrunn i spillet. Vi trenger også hjelp til å designe ikon for appen. Så hvis det er noen som er eller kjenner LSK fotografer er jeg veldig interessert i komme i kontakt med de for å få lov til å bruke deres bilder i appen.

    Det er viktig å understreke at det kommer ikke til å bidra til mange penger i kassa for klubben, da jeg tror vi er heldige om vi får over tusen nedlastinger. Men det er ihvertfall bedre enn ingenting. Og er vi heldige kan det være med på å skape litt positiv blest om LSK.

    Spillet er en klone av "Fruit Ninja" for de som kjenner til det. Tidlig versjon av spillet kan du se her https://dl.dropboxusercontent.com/u/...her/index.html

    Som sagt må vi i første omgang kartlegge om det er noen interesse for et slikt spill. Setter derfor stor pris på om du kan bidra med ditt syn, svar gjerne på denne forum posten, men i det minste bruk knappene.
    Tommel opp - Bra initiativ, jeg kommer mest sannsynlig til å kjøpe spillet.
    Takk - Veldig bra initiativ, jeg kommer mest sannsynlig til å kjøpe spillet og få venner og familie til å gjøre det samme.
    tommel ned - sorry, det kommer jeg ikke til å gidde å bruke tid eller penger på.

    PS: Ruben, hvis du leser her inne, og velger å bli i LSK, så skal du få et bilde av deg som bakgrunn i spillet. Det er mer enn det du får i Molde
    Interessen for selve spillet er nok ikke veldig tilstede hos meg, men jeg skal love deg at jeg kommer til å laste det ned så snart det er ferdig utviklet. Kjempebra tiltak. En ting er noen kroner inn i kassa, men det viktigste er engasjementet enkelte viser ovenfor klubben og det å strekke seg litt ekstra for å bidra. Beundringsverdig, det er langt mer enn man kan si om meg.
    Det er bedre å væra døv enn vålenga.

    Kommentar

    • skotten
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2004
      • 1794

      #3
      Vil den være nedlastbar i både iStore og Google Play?

      Kommentar

      • Robiwan
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Sep 2006
        • 603

        #4
        Opprinnelig skrevet av xeR
        Interessen for selve spillet er nok ikke veldig tilstede hos meg, men jeg skal love deg at jeg kommer til å laste det ned så snart det er ferdig utviklet. Kjempebra tiltak. En ting er noen kroner inn i kassa, men det viktigste er engasjementet enkelte viser ovenfor klubben og det å strekke seg litt ekstra for å bidra. Beundringsverdig, det er langt mer enn man kan si om meg.
        Takk for det, husk at vi representerer LSK. Å gi opp kan noen andre gjøre , og det er derfor jeg vil at alle skal få mulighet til å være med å lage spillet. Nå har mange gitt penger så det svir og kan ikke gi mer, la oss bruke engasjementet videre til å skape noe sammen som kanskje også gir litt penger i kassa for LSK.

        Opprinnelig skrevet av skotten
        Vil den være nedlastbar i både iStore og Google Play?
        Det er planen, men Apple kan være veldig strenge på hva de slipper gjennom. Kan hende de ikke vil gi det ut på AppStore fordi det er for likt Fruit Ninja og lignende apper. Personlig tror jeg det skal gå bra, og Google Play er mye enklere sånn sett.
        Skal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339

        Kommentar

        • Fugl1120
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Sep 2005
          • 3528

          #5
          Kul idé! Et forslag til frenzy-modus kan være å bytte ut ballene med hodene til Fredrik, Høibråten, Bergdølmo o.l. som for mange kan være særdeles fristende å knuse (i spillet altså).
          Lauken er vår venn!

          Kommentar

          • xeR
            Seniormedlem
            --==FORUMRUNKER==--
            • Jan 2004
            • 11206

            #6
            Opprinnelig skrevet av Fugl1120
            Kul idé! Et forslag til frenzy-modus kan være å bytte ut ballene med hodene til Fredrik, Høibråten, Bergdølmo o.l. som for mange kan være særdeles fristende å knuse (i spillet altså).
            ikke glem jim s**bakken..
            Det er bedre å væra døv enn vålenga.

            Kommentar

            • OlaG
              Oversetterdrone
              Myklebust Light
              • May 2008
              • 876

              #7
              Jeg driver med (elektronisk) musikk, si fra hvis du trenger noen snutter til spillet.

              Kommentar

              • Robiwan
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Sep 2006
                • 603

                #8
                Opprinnelig skrevet av Fugl1120
                Kul idé! Et forslag til frenzy-modus kan være å bytte ut ballene med hodene til Fredrik, Høibråten, Bergdølmo o.l. som for mange kan være særdeles fristende å knuse (i spillet altså).
                Akkurat dette jeg vil med tråden, at folk skal komme med ideer. Dessverre blir det nok ikke noe av denne ideen da jeg syntes vi skal holde oss for gode til å mobbe folk igjennom et spill.

                Opprinnelig skrevet av xeR
                ikke glem jim s**bakken..
                Burde heller laget eget Managerspill dedikert til han

                Opprinnelig skrevet av OlaG
                Jeg driver med (elektronisk) musikk, si fra hvis du trenger noen snutter til spillet.
                Dødsbra! Har du prøvd demoen jeg har lagt ut? Kan du se om du kan lage noen snutter som er loop-bare som passer til?
                Skal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339

                Kommentar

                • Rune
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Aug 2008
                  • 1229

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av Robiwan
                  Akkurat dette jeg vil med tråden, at folk skal komme med ideer. Dessverre blir det nok ikke noe av denne ideen da jeg syntes vi skal holde oss for gode til å mobbe folk igjennom et spill.

                  Burde heller laget eget Managerspill dedikert til han


                  l?
                  Football agent 2014. Leisure suite Larry remake, kanskje?
                  "Wax on, wax off!" (Mr. Miyagi, 1984)

                  Kommentar

                  • Robiwan
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Sep 2006
                    • 603

                    #10
                    Er det flere en meg som sliter med å laste opp bilde på forumet? Noen som kan gi en dummies guide på hvordan man gjør det?
                    Skal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339

                    Kommentar

                    • knut
                      Make knut Great Again
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Dec 2006
                      • 9365

                      #11
                      Laster som regel opp på tinypic.com og laster inn her via [ img]tinypicadresse[/ img]

                      Kommentar

                      • Robiwan
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Sep 2006
                        • 603

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av knut
                        Laster som regel opp på tinypic.com og laster inn her via [ img]tinypicadresse[/ img]
                        veit du om det funker med dropbox også?
                        Skal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339

                        Kommentar

                        • rEPPA
                          *****istrator
                          • Nov 2003
                          • 3927

                          #13
                          Vi jobber med saken vedr. opplasting på kfl.no-serveren. Det er noen problemer med dette.
                          www.kfl.no/debatt

                          Kommentar

                          • Robiwan
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Sep 2006
                            • 603

                            #14
                            Det ble dessverre ikke så stor respons på tilbakemeldingene i først post som jeg hadde håpet på. Men vi har allikevel bestemt oss for å starte på prosjektet.

                            Har også vært i kontakt med LSK, som også er med på opplegget så dette kan bli bra

                            Vi har allerede en som bidrar med musikk, så det er veldig bra. Men trenger også folk til å å bidra til bakgrunns bildet i spillet. Tanken er å ha flere kule bakgrunner som skiftes for hver gang man spiller, så desto flere bidra desto bedre. Oppløsningen må være på 1024 x 768.

                            Er det noen som vet nicket til Sebastian Ramsland og andre LSK fotografer på forumet. Hadde vært kult å ha bilder ala dette som bakgrunn:
                            Skal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339

                            Kommentar

                            • Rønnern
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2003
                              • 6690

                              #15
                              Opprinnelig skrevet av Robiwan
                              Er det noen som vet nicket til Sebastian Ramsland og andre LSK fotografer på forumet.
                              Seb.R
                              audun
                              Superstefan
                              Mvh Ronnie "The Runner"
                              LSK for alltid

                              Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                              Kommentar

                              • Superstefan
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2006
                                • 2180

                                #16
                                Jeg + Seb.R, audun og gutt94 er brukernavnene på fotografene til KFL siste 5 åra.

                                edit: Fuck, to slow
                                Fotograf Kreativ Kanaris

                                KK på youtube Subscribe,rate and appreciate

                                Kommentar

                                • Robiwan
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Sep 2006
                                  • 603

                                  #17
                                  Opprinnelig skrevet av Rønnern
                                  Seb.R
                                  audun
                                  Superstefan
                                  Opprinnelig skrevet av Superstefan
                                  Jeg + Seb.R, audun og gutt94 er brukernavnene på fotografene til KFL siste 5 åra.

                                  edit: Fuck, to slow
                                  Takk for det, da har jeg sendt PM til disse. Er det andre som har lyst til å bidra så er det bare å sende meg PM eller bruke denne tråden.
                                  Skal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339

                                  Kommentar

                                  • junior
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Jan 2006
                                    • 492

                                    #18
                                    jeg har null talent og kreativitet som en svett ullsokk. Så innspill kan jeg dessverre ikke bidra med, men appen skal handles, det er helt sikkert
                                    ------- Forza Fugla! -------

                                    Kommentar

                                    • Robiwan
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Sep 2006
                                      • 603

                                      #19
                                      Opprinnelig skrevet av junior
                                      jeg har null talent og kreativitet som en svett ullsokk. Så innspill kan jeg dessverre ikke bidra med, men appen skal handles, det er helt sikkert
                                      Takk for det. Vi jobber fortiden med å få spillet ferdig, og er litt bekymra for litt laber interesse her, så disse ordene varmer veldig.
                                      Skal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339

                                      Kommentar

                                      • xeR
                                        Seniormedlem
                                        --==FORUMRUNKER==--
                                        • Jan 2004
                                        • 11206

                                        #20
                                        Opprinnelig skrevet av Robiwan
                                        Takk for det. Vi jobber fortiden med å få spillet ferdig, og er litt bekymra for litt laber interesse her, så disse ordene varmer veldig.
                                        Jeg tipper at interessen trolig er litt større enn det du får intrykk av her, felles ferie osv..
                                        Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎