#VIERLSK mobilspill UTE NÅ!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Robiwan
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Sep 2006
    • 603

    #21
    Kort oppdatering på utviklinga, vi snart ferdige og håper på å få sendt den til Apple for godkjenning snart. Planen er å lansere den i drømmeuka til LSK. Hadde vært utrolig kult om den kom på toppen av lista på AppStore under drømmeuka.
    Last edited by Robiwan; 01.08.2014, 22:40.
    Skal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339

    Kommentar

    • Robiwan
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Sep 2006
      • 603

      #22
      PS: Det er ikke for seint og bidra til spillet, har du et kult bilde som du kunne tenke deg å ha med i spillet (som bakgrunn)? Sørg for at det er i 1024 x 768 i oppløsning og ta kontakt på PM, så gir jeg deg eposten du kan bruke.

      Så langt har jeg fått bilder som vil bli brukt fra Alexander i LSK og Stefan fra KFL, og fått mange bra bilder, men fortsatt plass til flere
      Skal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339

      Kommentar

      • Robiwan
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Sep 2006
        • 603

        #23
        Ny oppdatering, spillet er nå sendt til godkjenning av Apple. Krysser fingra for at det blir godkjent
        Skal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339

        Kommentar

        • Gjøvik-kanari
          Seniormedlem
          Forumsadist
          • May 2007
          • 125

          #24
          Hva med Google Play?

          Kommentar

          • Robiwan
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Sep 2006
            • 603

            #25
            Opprinnelig skrevet av Gjøvik-kanari
            Hva med Google Play?
            Google Play kommer, og har ikke det samme godkjennings runden og derfor mye lettere å gi ut på Google Play. Samtidig ønsker vi å gi ut likt på begge plattformer, så vi venter med Google Play til vi vet hva Apple sier.
            Skal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339

            Kommentar

            • Robiwan
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Sep 2006
              • 603

              #26
              Da har spillet blitt godkjent av Apple, og vi kommer til å jobbe på spreng i kveld til å ha alt klart til å gi ut på både Google Play og iOS i morgen!

              Hadde vært utrolig kult om vi hadde klart og komme på topp-lista, da kan det fort være mange som laster ned appen av bare ren nysgjerrighet som gir inntekter til LSK. For å klare dette er jeg avhengig av din hjelp, fortell om appen til alle dine venner og familie.

              I app-beskrivelsen så har jeg lagt til en del informasjon om andre måter man kan støtte #VIERLSK, så vi håper vi hjelper til å spre ordet om at LSK trenger all den hjelpen de kan få.
              Skal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339

              Kommentar

              • mrognan
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Aug 2008
                • 845

                #27
                Opprinnelig skrevet av Robiwan
                Da har spillet blitt godkjent av Apple, og vi kommer til å jobbe på spreng i kveld til å ha alt klart til å gi ut på både Google Play og iOS i morgen!
                Blir den klar i morgen, så håper jeg LSK ordner med markedsføring av den på storskjerm under kampen slik at flest mulig får det med seg.
                Morten

                Kommentar

                • fjacob82
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Sep 2005
                  • 1507

                  #28
                  rop ut når alt er klart, så skal jeg laste ned på flekken. :-)
                  Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
                  *Brasseberget*

                  Kommentar

                  • Robiwan
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Sep 2006
                    • 603

                    #29
                    Da er spillet straks klart på disse linkene:
                    iOS (Apple):


                    Google Play:


                    Det kan fort ta noen timer før det er klart, men alt er forhåpentligvis i orden nå
                    Skal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339

                    Kommentar

                    • jonfugl
                      Seniormedlem
                      Forumonanist
                      • Jun 2009
                      • 181

                      #30
                      App lastet ned

                      Kommentar

                      • A-net
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Aug 2006
                        • 447

                        #31
                        App lastet ned x 2
                        I med og motgang - vi er Lillestrøm!

                        Kommentar

                        • Oddis
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Feb 2006
                          • 2744

                          #32
                          Dette er faktisk grunn nok til å kjøpe meg smartphone. Mulig jeg må bite i det sure eple!

                          PS! Nei, kjøper ikke apple.
                          Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.

                          Kommentar

                          • wænk
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2006
                            • 2244

                            #33
                            Me three ha kjøpt ��
                            If you're not living on the edge, you take up too much room!

                            Kommentar

                            • Geirfugl
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Nov 2006
                              • 561

                              #34
                              Kjøpt. Blir moro:-)

                              Kommentar

                              • KrisB
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Jan 2008
                                • 2923

                                #35
                                Lastet ned.
                                Hvordan blir dette pusha ut på folk? Bortsett fra her på forumet? Jeg har i hvertfall sagt fra til mine venner.
                                Hvis det er sånn at halvparten av pengene går til LSK, så burde det vel komme en liten artikkel på LSK.no og en snutt på storskjermen i dag?

                                Kommentar

                                • fjacob82
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Sep 2005
                                  • 1507

                                  #36
                                  kjøpt. bra jobba
                                  Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
                                  *Brasseberget*

                                  Kommentar

                                  • Robiwan
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Sep 2006
                                    • 603

                                    #37
                                    Takk til alle som har lasted ned, veldig kult at allerede så er spillet nr.4 på Sportspill i Norge, plassen foran football manager!

                                    Opprinnelig skrevet av KrisB
                                    Lastet ned.
                                    Hvordan blir dette pusha ut på folk? Bortsett fra her på forumet? Jeg har i hvertfall sagt fra til mine venner.
                                    Hvis det er sånn at halvparten av pengene går til LSK, så burde det vel komme en liten artikkel på LSK.no og en snutt på storskjermen i dag?
                                    jeg har vært i dialog med LSK, før jeg startet prosjektet og nå som prosjektet er ferdig. Vi håper på å få til artikkel på LSK.no, med linke til facebooken deres samt visning på storskjerm i pausen. Men det aller viktigst er at alle som laster ned prøver å overtale venner og familie til å laste ned spillet.
                                    Skal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339

                                    Kommentar

                                    • mrognan
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Aug 2008
                                      • 845

                                      #38
                                      Da har jeg lastet ned og lagt ut linker på min egen facebookside.
                                      Morten

                                      Kommentar

                                      • Robiwan
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Sep 2006
                                        • 603

                                        #39
                                        #VIERLSK mobilspill UTE NÅ!

                                        Da er endelig #VIERLSK spillet ferdig utviklet. Er kanskje ikke verdens beste spill, men dere skal vite at vi har jobbet hardt for å få det til, og samtidig gi det ut til drømmeuka. Halvparten av våres inntekter går til #VIERLSK aksjonen, så last ned spillet og støtt klubben her:

                                        iOS (Apple):
                                        https://itunes.apple.com/us/app/vier...l=nb&ls=1&mt=8

                                        Google Play:
                                        https://play.google.com/store/apps/d...ennude.VIERLSK

                                        Som sagt har vi jobbet hardt for å få dette til, men nå er vi avhengig av nettopp din hjelp for at det kan bli suksess. Drømmen er at spillet skal klatre på topp lista til AppStore og Google Play, som vil føre til at mange laster det ned av ren nysgjerrighet. I tillegg har vi lagt til info om #VIERLSK i app-beskrivelsen som kan gjør at budskapet når ut til flere.

                                        Her er tre enkle ting du kan gjøre for å hjelpe oss med flere nedlastinger og derav mer penger til LSK:

                                        Fortell om spillet til dine venner og familie og be de laste ned spillet. Utfordre de gjerne å se om de kan slå din highscore.

                                        Del linkene til spillet på facebook. Regner også med at LSK kommer med en sak på dette på deres facebook side, bare trykk på "Share" knappen når den kommer.

                                        Rate spillet: Etter at du har lastet ned spillet, kan du rate spillet. Gir du spillet høy ranking kommer det høyere opp på lista.

                                        PS: Jeg har allerede laget en tråd om selve utviklingen av spillet, men prøver meg med ny tråd. Forrige tråd var som sagt laget til selve utviklinga av spillet, men ønsker en egen tråd om selve spillet, blant annet for å legge inn lenkene til selve spillet slik at det er lettest mulig å finne det. Hvis moderatorrene ikke liker det så får de eventuelt bare slette denne tråden
                                        Skal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339

                                        Kommentar

                                        • junior
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Jan 2006
                                          • 492

                                          #40
                                          Lastet ned
                                          ------- Forza Fugla! -------

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎