Nedrykkstråden

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • McGuffy
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2004
    • 5092

    Send b-laget til semien, jeg driter i cupfinalen. Matchen mot Glimt betyr alt!

    Kommentar

    • Dole
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Aug 2004
      • 1504

      Opprinnelig skrevet av McGuffy
      Send b-laget til semien, jeg driter i cupfinalen. Matchen mot Glimt betyr alt!
      Om vi ender opp med å måtte spille kvalik så er neppe et cupfinaletap for Rosenborg den beste oppladningen. Det er kanskje like greit at vi ryker ut i semien.

      Kommentar

      • vermu
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Aug 2008
        • 1729

        Cupfinale betyr for meg ikke en dritt, hvis det blir nedrykk.

        Kommentar

        • Dole
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Aug 2004
          • 1504

          Dermed var gullet i havn for Rosenborg og siste runde mot Glimt kan spilles med champagneglass i hendene.

          Kommentar

          • Kvalen
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jul 2006
            • 327

            Opprinnelig skrevet av Dole
            Dermed var gullet i havn for Rosenborg og siste runde mot Glimt kan spilles med champagneglass i hendene.
            Eneste positive (forutsatt at at Brann ikke avgir poeng i neste runde) er at de skal feire gullet etter Bodø-kampen! Bedre å feire gull på hjemmebane etter seier.
            "For bergenserne blir dette som en kjapp onanering - en kortsiktig selvtilfredsstillelse"
            - Ivar Hoff

            Kommentar

            • vermu
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Aug 2008
              • 1729

              Molde må da vel for pokker ta seg av Start i morra!

              Kommentar

              • _Jonern
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jan 2004
                • 4376

                Ikke så bekymra for kampen på Lerkendal. Det som derimot er værre er at de møter søpla hjemme i nest siste runde. Aldri i verden at slummen fra oslo øst gir oss noe gratis der. Vi må definitivt slå Glimt selv. Og trolig vinne 2 av de 3 siste. Klarer vi det (33 poeng) så tror jeg det går. Da vil Glimt neppe få mer enn 32 poeng (seier mot vif, tap mot oss og rbk) og Stabæk tror jeg også havner bak. Men vi er dønn avhengige av å få Kippe tilbake. Pluss at Smarason, Pedersen og Mathew må spille alt, og levere opp mot sitt beste. Føler meg definitivt ikke trygg foran denne innspurten!
                ..................

                Kommentar

                • kunden
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jun 2005
                  • 2281

                  Kjipt at Brann ikke vant. Faren er at de rakner og at Godset vinner på Brann stadion, og således er Godset klare før siste kamp mot Stabæk (sikrer plasen med 1 eller 3p mot oss).
                  Men vinner vi begge hjemmekampene skal det mye til for at vi rykker direkte ned. Slik jeg ser det nå er det B/G og Stabæk vi må få bak oss.
                  Skulle vi tape mot B/G er kvalik absolutt det beste vi kan oppnå. Fy f dette er uuholdelig.

                  Kommentar

                  • trigz
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jan 2004
                    • 7026

                    Vi kan rykke ned med 33 poeng også. Avhengig av andre resultater som ikke er helt utenkelige med Rosenborgs seier i Bergen i går i bakhodet (Brann-Godset uavgjort, RBK-Bodø borteseier) kan vi ende under streken selv om vi vinner to av de tre siste. Vi MÅ unngå tap i Drammen.

                    Sjekk selv: https://www.worldfootball.net/table_...r-eliteserien/

                    Jeg tror ikke vi klarer bedre enn kvalik. Jeg mistet motet av måten laget forsvarte seg på i går etter at de tok ledelsen. Det er OBOS-kvalitet på alle måter.
                    Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                    Kommentar

                    • kunden
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jun 2005
                      • 2281

                      Opprinnelig skrevet av trigz
                      Vi kan rykke ned med 33 poeng også. Avhengig av andre resultater som ikke er helt utenkelige med Rosenborgs seier i Bergen i går i bakhodet (Brann-Godset uavgjort, RBK-Bodø borteseier) kan vi ende under streken selv om vi vinner to av de tre siste. Vi MÅ unngå tap i Drammen.

                      Sjekk selv: https://www.worldfootball.net/table_...r-eliteserien/

                      Jeg tror ikke vi klarer bedre enn kvalik. Jeg mistet motet av måten laget forsvarte seg på i går etter at de tok ledelsen. Det er OBOS-kvalitet på alle måter.
                      Mulig, men lite trolig. Enig at det var betenkelig hvordan laget raknet etter 1-0. Heldigvis er vi et helt annet lag hjemme enn borte. Molde har heldigvis fått los på Brann, så regner med de går for 3p idag (ikke at jeg tror Start er det laget som vi må passere, men hadde selvsagt vært deilig). Oppsettet gir oss en liten fordel mtp cup/serie. Vi spiller på onsdag og mandag, mens Start torsdag og søndag. Hadde det vært motsatt hadde jeg muligens håpet at vi sparte noen spillere. Det er bare å håpe på en ny drømmehalvannenuke med 3 seiere. Skulle vi klare å tukte Godset x2 på Fjernet Gress tilgir jeg fadesen igår. Blir det slik at vår eksistens ikke bare avhenger av vårt resultat mot KBK, burde billetten komme med en valium på kjøpet. Eller at vaktene ser igjennom fingrene med medbragt lommelerke.

                      Kommentar

                      • Roll75
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Dec 2007
                        • 834

                        Opprinnelig skrevet av vermu
                        Molde må da vel for pokker ta seg av Start i morra!
                        Si ikke det! Start er en av de beste formlagene nå. Vi får som vanlig lite gratis.

                        Kommentar

                        • DoubleHi5
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2011
                          • 3933

                          Opprinnelig skrevet av trigz
                          Vi kan rykke ned med 33 poeng også. Avhengig av andre resultater som ikke er helt utenkelige med Rosenborgs seier i Bergen i går i bakhodet (Brann-Godset uavgjort, RBK-Bodø borteseier) kan vi ende under streken selv om vi vinner to av de tre siste. Vi MÅ unngå tap i Drammen.

                          Sjekk selv: https://www.worldfootball.net/table_...r-eliteserien/

                          Jeg tror ikke vi klarer bedre enn kvalik. Jeg mistet motet av måten laget forsvarte seg på i går etter at de tok ledelsen. Det er OBOS-kvalitet på alle måter.
                          Jeg er redd kvalik ikke er godt nok. Et lag nesten uten vinnertyper vil få store problemer med et entusiastisk obos-lag som har alt å vinne, i motsetning til oss. Vi bør bli nr 13 eller bedre. Time will show, men dette er litt for spennende.
                          Elska þetta félag

                          Kommentar

                          • maxpayne
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Apr 2006
                            • 1206

                            Vi har ikke noe annet valg enn å vinne våre to hjemmekamper. 33 poeng gjør at Stabæk må vinne alle 3 for å gå forbi oss. Det kan skje men trolig ikke. 33 poeng for Start og vi er også forbi sannsynligvis på målforskjell. Start - Molde i kveld er viktig. Brann bør ikke svikte mot Godset og enga kan vel for svarte ta ett poeng i Bodø.....

                            Kommentar

                            • LS89
                              Kamptrådkongen
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Apr 2013
                              • 3319

                              Molde legger seg. Start og Rekdal fosser fra.

                              Kommentar

                              • Kjøttkaka
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • May 2012
                                • 289

                                Det er bare å glemme gamblingkollektivet fra Kristiansand. Rekdal-flaksen fortsetter i dag med forsvarstabbe fra Molde og skade på Håland. Start holder seg, dessverre

                                Kommentar

                                • maxpayne
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Apr 2006
                                  • 1206

                                  Det er morsomt å se hvordan Rekdal utklasser alle andre tippeligatrenere taktisk gang etter gang.

                                  Kommentar

                                  • Dole
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Aug 2004
                                    • 1504

                                    det er morsomt å se Start-spillere som viser innsats i motsetning hos en del andre bunnlag.

                                    Kommentar

                                    • Kristian
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Jun 2004
                                      • 690

                                      Det er en kald høst på Romerike. Ikke blir den varmere av å se makrellene sprelle seg til ledelse heller. Hvor dette går måtte kun gudene vite, men jeg tipper rett til helvette.

                                      Kommentar

                                      • LS89
                                        Kamptrådkongen
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2013
                                        • 3319

                                        Takk for hjelpen, Molde.

                                        Start med Sandefjord borte i neste. Lukter tre poeng for Start, men får håpe Sandefjord kan knipe til seg ett poeng der samtidig som vi slår B/G. Da er vi på samme poengsum men med bedre målforskjell.

                                        Kommentar

                                        • maxpayne
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Apr 2006
                                          • 1206

                                          Opprinnelig skrevet av LS89
                                          Takk for hjelpen, Molde.

                                          Start med Sandefjord borte i neste. Lukter tre poeng for Start, men får håpe Sandefjord kan knipe til seg ett poeng der samtidig som vi slår B/G. Da er vi på samme poengsum men med bedre målforskjell.
                                          Sandefjord har alt å spille for, de har et dårlig lag på kvalikkplass med 27 poeng de kan ta igjen

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎