Nedrykkstråden

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kjell.T.Ring
    Poll St. Ring
    --==FORUMRUNKER==--
    • Dec 2005
    • 11796

    Nedrykkstråden

    Håper denne ikke blir brukt stort men med salg på Moryke og Stian uten at vi får noe solid og bilig i vår økonomi... Jaja. Får vi skader på flere nøkkelspillere må ungguttta stå frem og vi må få 10 poeng til vel(?) for å klare oss.

    1 Molde 16 12 3 1 35-12 39
    2 Rosenborg 16 8 6 2 34-23 30
    3 Strømsgodset 16 9 3 4 25-19 30
    4 Odd 16 8 5 3 20-14 29
    5 Vålerenga 16 7 6 3 30-20 27
    6 Lillestrøm 16 6 5 5 24-17 23
    7 Viking 16 5 8 3 20-15 23
    8 Start 16 6 3 7 24-27 21
    9 Sogndal 16 5 4 7 17-23 19
    10 Stabæk 16 6 1 9 21-31 19
    11 Bodø/Glimt 16 5 3 8 22-28 18
    12 Sarpsborg 08 15 4 6 5 18-24 18
    13 Aalesund 15 3 5 7 14-18 14
    14 Haugesund 16 3 5 8 20-25 14
    15 Brann 16 3 3 10 18-29 12
    16 Sandnes Ulf 16 2 4 10 12-29 10


    Dagens tabell. Skal vel klare dette?
    Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.
  • knut
    Make knut Great Again
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2006
    • 9364

    #2
    Min personlige mening er at årets tippeliga er et sørgelig skue. Tipper man trenger færre poeng enn vanlig for å overleve.

    Sandnes er uansett ferdige. Da spørs det hvem annen storhet som tar turen ned. Er det lov å håpe på Brann, eller blir tippeliga-produktet enda mer forringa av det?

    Kommentar

    • Ketil Cantona
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2004
      • 6813

      #3
      Opprinnelig skrevet av knut
      Min personlige mening er at årets tippeliga er et sørgelig skue. Tipper man trenger færre poeng enn vanlig for å overleve.

      Sandnes er uansett ferdige. Da spørs det hvem annen storhet som tar turen ned. Er det lov å håpe på Brann, eller blir tippeliga-produktet enda mer forringa av det?

      Godt mulig jeg er alene om det men jeg håper Brann blir i tippeligaen. Dette fordi jeg ler så godt hvert jæ&%a år når de tipper seg selv som mestere i mars måned. Finnes ikke noe bedre en å være hoven ovenfor bergensere. Dytt heller ned Stabæk, jeg fikser ikke denne fisegjengen fra Bærum.

      Denne ligaen er kokos der alle kan slå alle så jeg er redd og enig med Haglund at denne sesongen kan fort ende som en kamp for å overleve. Vi skal være veldig heldige om vi ikke får flere skader på sentrale spillere. Ender Johan, Kippe og Riise på tribunen er det kjørt. Mulig jeg er en smule negativ men dette laget er tynn suppe.

      Kommentar

      • Kjell.T.Ring
        Poll St. Ring
        --==FORUMRUNKER==--
        • Dec 2005
        • 11796

        #4
        Viktig å ta noen 3 poengere fort...
        Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

        Kommentar

        • Stray Cat
          Moderator
          • Aug 2008
          • 5914

          #5
          Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
          Viktig å ta noen 3 poengere fort...
          Viktig å få skadede spillere på beina fort da. Blir høylig overrasket hvis poengene kommer denne helga.
          For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

          Kommentar

          • KFL41
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • May 2004
            • 3648

            #6
            Tror ikke nedrykk er veldig sannsynlig, men de neste seks kampene blir veldig viktige. Fem av seks er lag bak oss på tabellen, pluss enga. Det blir viktig å ikke tape flere kamper slik at flere av dem kommer tre poeng nærmere. Det bør være muligheter for å spikre plassen på disse kampene. Aafk b, brann h, sandnes ulf b, enga h, sogndal b og haugesund h. Fire av lagene er nederst pdt. Kjedelig med Kippe ute i alle disse.

            Kommentar

            • OptimistFugl
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Apr 2008
              • 462

              #7
              Det er da ikke nødvendig å lage en nedrykkstråd allerede nå. I år igjen. Dritt lei. Faen. Vi har positivitetstråd.
              Vi er på øvre halvdel.

              Kommentar

              • Ginola
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jul 2010
                • 549

                #8
                Opprinnelig skrevet av KFL41
                Tror ikke nedrykk er veldig sannsynlig, men de neste seks kampene blir veldig viktige. Fem av seks er lag bak oss på tabellen, pluss enga. Det blir viktig å ikke tape flere kamper slik at flere av dem kommer tre poeng nærmere. Det bør være muligheter for å spikre plassen på disse kampene. Aafk b, brann h, sandnes ulf b, enga h, sogndal b og haugesund h. Fire av lagene er nederst pdt. Kjedelig med Kippe ute i alle disse.
                Enig, men det er basert på de spillerne vi har pr i dag. Forsvinner flere denne uken blir det tøft. Men tror vi skal klare dette i år. Jeg er mer bekymret for 2015.

                Kommentar

                • kissi_Fjellhamar
                  Medlem
                  Hoffnarr
                  • May 2005
                  • 69

                  #9
                  Helt idiotisk tråd. Vi har faktisk et meget solid lag denne sesongen, vi har manglet litt flyt fra å være enda høyere. At BHR kanskje spiller sin beste kamp for sesongen som høyreback mener jeg også gir hint om at Rubens overgang til Molde ikke trenger å bety all verden..

                  Når det er sagt er det naturligvis viktig at vi hodler oss nogenlunde skadefrie for dybden i troppen er først og fremst hva som er blitt svekket gjennom salg/utlån/etc av Udjus, Østli, Ruben og Høiland. Kun Ruben av disse du faktisk kan argumenterer styrker elleveren i særlig grad.
                  De gule og de svarte, de store og de sterke, Kanarigutta på topp!

                  Kommentar

                  • liffen
                    Juniormedlem
                    Ferskenpels
                    • Jan 2008
                    • 8

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av knut
                    Min personlige mening er at årets tippeliga er et sørgelig skue. Tipper man trenger færre poeng enn vanlig for å overleve.

                    Sandnes er uansett ferdige. Da spørs det hvem annen storhet som tar turen ned. Er det lov å håpe på Brann, eller blir tippeliga-produktet enda mer forringa av det?
                    Det er lov å håpe på aafk...

                    Kommentar

                    • holmiz
                      The kjøkken-kanariz
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2006
                      • 6064

                      #11
                      Rykker vi ned, blir det vel til 6. divisjon ala Lyn fordi vi tydeligvis har latt en drita full sjømann styre økonomien?
                      Hilsen Anders

                      Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
                      Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

                      Kommentar

                      • Ginola
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jul 2010
                        • 549

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av kissi_Fjellhamar
                        Helt idiotisk tråd. Vi har faktisk et meget solid lag denne sesongen, vi har manglet litt flyt fra å være enda høyere. At BHR kanskje spiller sin beste kamp for sesongen som høyreback mener jeg også gir hint om at Rubens overgang til Molde ikke trenger å bety all verden..

                        Når det er sagt er det naturligvis viktig at vi hodler oss nogenlunde skadefrie for dybden i troppen er først og fremst hva som er blitt svekket gjennom salg/utlån/etc av Udjus, Østli, Ruben og Høiland. Kun Ruben av disse du faktisk kan argumenterer styrker elleveren i særlig grad.
                        Du har fått med deg at det solide laget vårt består av 17 mann, flere kan fortsatt forsvinne, og at vi har 1-2 friske forsvarspillere i stallen? Tror det er mer riktig å si at vi hadde et solid lag da et lag gjerne består av mer enn de 11 som starter.

                        Kommentar

                        • zkinny
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Nov 2012
                          • 322

                          #13
                          Hva er poenget med denne Tråden ???

                          Kommentar

                          • HSft
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Dec 2004
                            • 6075

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av Ginola
                            vi har 1-2 friske forsvarspillere i stallen?
                            1-2? Har det skjedd noe med Magnar eller Simen?

                            Kommentar

                            • _Jonern
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jan 2004
                              • 4376

                              #15
                              Synes også tråden er unødvendig, all den tid vi fortsatt ligger på øvre halvdel. Selvsagt kan vi rykke ned. Det kan alle som ligger fra 6.plass og nedover. Men er det noe poeng å prate om det før det eventuelt blir aktuelt? Den siste halvtimen mot Viking spilte vi uten Gabrielsen (selvsagt), Kippe, Ringstad, Fofana og Vaagan Moen. Altså så avslutta vi med et lag som alle mener kommer til å bli slakta i Tippeligaen. Allikevel var vi etter min mening det beste laget, og kunne fort vunnet. Jeg tror vi skal bite godt fra oss uansett hva vi stiller.
                              ..................

                              Kommentar

                              • Uwes disippel
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2006
                                • 6039

                                #16
                                Jeg tror også våre antatt nest beste kan slå hardt fra seg til tider. Men det er bredden jeg er negativ til. Med 18 mann får man ikke hode nok treninger og vi er utrolig sårbare ved skader. Nå er Kippe, ringstad og Fofana ute på ubestemt tid. Hva om vi får et par skader til, pluss et par karantener? Karantener og skader vil nemlig komme, spesielt når vi har en liten stall med få rulleringsalternativer.

                                Jeg fryktet, basert på dette, at vi vil rase nedover på tabellen.

                                Kommentar

                                • Fridtjof
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Feb 2005
                                  • 2120

                                  #17
                                  Henger meg på hylekoret; vi kan også vinne serien. Men det kommer ikke til å skje.
                                  Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

                                  Kommentar

                                  • Ginola
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Jul 2010
                                    • 549

                                    #18
                                    Opprinnelig skrevet av HSft
                                    1-2? Har det skjedd noe med Magnar eller Simen?

                                    Beklager, 2 friske forsvarsspillere skulle det være.

                                    Flust av meninger her, så det er tydelig at det er behoven for denne tråden!

                                    Kommentar

                                    • FUGlinho
                                      KFL styremedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Nov 2003
                                      • 2454

                                      #19
                                      Lurer på om jeg skal starte den store seriegulltråden!
                                      Når vi har rydda opp i økonomien så kan det hende vi en gang i fremtiden kan ta seriegull, så da trenger vi en slik tråd!


                                      Dette er forresten en svak tråd! Helt natta!
                                      Kim
                                      Styremedlem KFL

                                      Kommentar

                                      • kunden
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jun 2005
                                        • 2281

                                        #20
                                        Pr idag virker det lite trolig med nedrykk. Vi virker solide. Allikevel er stallen tynn. Værst tenkelige scenarie tar vi en Stabæk med fem rake tap. Selv det vil kanskje ikke få oss helt ned i sumpa men da vil nok alarmklokkene ringe.
                                        Heller tror jeg på en liten opptur. Nå må de som har banka på vise seg frem og Vikingkampen var i og for seg oppløftende.
                                        Skal se at "nord og ned"-laget faktisk høster. Om ikke annet sitter skalpen til et vist lag veldig høyt.

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎