Nedrykkstråden

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • LasseN
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • May 2005
    • 1610

    Godt med optimismen din, joacim.
    Jeg kjenner at jeg er mer på "Heldigvis er lagene under oss enda mer ræva enn oss" nivå for tiden. Blir vel ikke overrasket riktignok om Start skulle komme på å dra inn sin første 3-poenger på over et år mot oss i oktober. Dårlige statistikker har hatt en vane å ende hos oss..
    LasseN

    Kommentar

    • Klimtkongen
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Sep 2014
      • 419

      Spørsmålet nå er vel om det laget som klarte 17 poeng på 15 kamper klarer 13 på de neste 15, uten tippscoreren.

      Kommentar

      • zkinny
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Nov 2012
        • 322

        Opprinnelig skrevet av Klimtkongen
        Spørsmålet nå er vel om det laget som klarte 17 poeng på 15 kamper klarer 13 på de neste 15, uten tippscoreren.
        Nå er det 2 mnd siden toppscoreren putta sist...han har vært fraværende, nytt blod på topp nå så

        Kommentar

        • Klimtkongen
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Sep 2014
          • 419

          Ja, og det har ikke gått strålende i den perioden. Tar vi poengsnittet i perioden uten Friday-mål for resten av sesongen så ender vi vel på 20

          Kommentar

          • zkinny
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Nov 2012
            • 322

            Opprinnelig skrevet av Klimtkongen
            Ja, og det har ikke gått strålende i den perioden. Tar vi poengsnittet i perioden uten Friday-mål for resten av sesongen så ender vi vel på 20
            Men nå får vi vel en ny mann på topp som legger ned litt innsats og ikke dasser rundt i offside

            Kommentar

            • LS89
              Kamptrådkongen
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2013
              • 3321

              VIF greier ikke å slå Sogndal hjemme med 1-1, og er fortsatt under streken. Start virker fortapt, mistet bl.a. stortalentet Rasmussen i dag. AAFK ser også helt tafatte ut. Vi skal være glad for at vi tok 17 poeng i vårsesongen, for dette blir et rotterace.

              Kommentar

              • knut
                Make knut Great Again
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Dec 2006
                • 9365

                Opprinnelig skrevet av LS89
                Dette blir et rotterace.
                Rotterace?

                Tenker mer på den fake fun-facten om dovendyret; som er så treigt og tafatt at det noen ganger griper tak i den andre armen sin istedenfor greiner når det klatrer, slik at den faller ned til en sikker død

                Så et dovendyr-race blir det...

                Kommentar

                • LS89
                  Kamptrådkongen
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2013
                  • 3321

                  Vi er ligaens klart svakeste lag pdd. Start tar poeng, og spiller god fotball til tider. Uheldig som ikke vinner i Molde. Stabæk fått enn opptur etter trenerbytte.

                  Dette er blodtrist. OBOS neste.

                  Kommentar

                  • LasseN
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • May 2005
                    • 1610

                    Er ikke mye mer som skal til nå før jubileumssesongen blir i OBOS.
                    LasseN

                    Kommentar

                    • trigz
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jan 2004
                      • 7027

                      Klamrer meg til et håp om at et par nigerianere skal gjøre furore i halvannet år og holde klubben i live, for så å selges. Det har vært gjennomgangsmelodien de siste årene. Vi har blitt en permanent mellomstasjon for utenlandske spillere som vil opp og frem, og som hever laget mens de er her. En evig nummer 10. En gang var vi en stolt klubb som alle hatet å møte. Nå er vi en parentes. Noe så trist.
                      Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                      Kommentar

                      • Marit
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • May 2010
                        • 885

                        Nå er jeg oppriktig redd, akkurat nå klarer jeg ikke å se for meg at vi kan vinne en eneste kamp igjen.
                        Andas in och andas ut
                        Orkar jag så orkar du

                        Kommentar

                        • trigz
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jan 2004
                          • 7027

                          Opprinnelig skrevet av Marit
                          Nå er jeg oppriktig redd, akkurat nå klarer jeg ikke å se for meg at vi kan vinne en eneste kamp igjen.
                          Altså det er jo ikke så mye å lure på. Dette laget, med denne treneren, kommer ikke til å nå 30 poeng. Hva tyder på det? Vi burde hatt iaf 6 poeng på de 3 siste kampene. Se på terminlista. Dette går ikke.
                          Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                          Kommentar

                          • Rune
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Aug 2008
                            • 1229

                            Opprinnelig skrevet av Marit
                            Nå er jeg oppriktig redd, akkurat nå klarer jeg ikke å se for meg at vi kan vinne en eneste kamp igjen.
                            Bare vi får inn en ny midtstopper, to nye backer, en sentral midtbanespiller, en ny spiss , greieer å organisere en slags defensiv struktur og lærer oss å forsvare oss mot lange innkast og kårnere, så går nok dette bra.
                            "Wax on, wax off!" (Mr. Miyagi, 1984)

                            Kommentar

                            • Dole
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Aug 2004
                              • 1514

                              Og faktisk kan det jo være slik at klubben har godt av å bygge seg opp igjen fra bunnen gjennom et år i OBOS-ligaen. Nå virker det meste kaotisk, så det kan være en mulighet til å rydde opp både blant spillere, administrasjon og trenere.

                              Kommentar

                              • Avon
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Oct 2011
                                • 267

                                Det er overgangsvinduet som kan redde klubben. Man trenger 2 spisser, i hvert fall en erfaren(edu hvis han får overtalt kona). Jeg vil helst se to sentrale midtbanespillere inn også, ett ungt talent og en erfaren anker som kan ta tak og kontrollere midtbanen. Hvis falkeborn lånes ut trenger man også en som kan utfordre skogseid. Lundemo og martin bør ut hvis de ikke skriver ny kontrakt.

                                Selv om det er vanskelig å forsvare jobben til RK akkurat nå ville jeg prioritert nye spillere inn først, en ny trener ville sannsynligvis trengt tid på å få laget til å fungere, det er lette å gi laget en boost med nye spillere inn, men det forutsetter at RK ikke har tapt garderoben helt.

                                Kommentar

                                • trigz
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jan 2004
                                  • 7027

                                  Opprinnelig skrevet av Dole
                                  Og faktisk kan det jo være slik at klubben har godt av å bygge seg opp igjen fra bunnen gjennom et år i OBOS-ligaen. Nå virker det meste kaotisk, så det kan være en mulighet til å rydde opp både blant spillere, administrasjon og trenere.
                                  Vel. Klubber som Stabæk har jo nettopp klart seg fordi de har nytenkende krefter i og rundt klubben. LSK har flytt på statusen som lengstvarende klubb i Tippeligaen i iallfall åtte år og er en konservativ, treg organisasjon som ikke er synlig mottakelig for nye impulser og andre måter å gjøre ting på. Rykker vi ned, tror jeg dessverre vi blir der.
                                  Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                  Kommentar

                                  • Dole
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Aug 2004
                                    • 1514

                                    Opprinnelig skrevet av trigz
                                    Vel. Klubber som Stabæk har jo nettopp klart seg fordi de har nytenkende krefter i og rundt klubben. LSK har flytt på statusen som lengstvarende klubb i Tippeligaen i iallfall åtte år og er en konservativ, treg organisasjon som ikke er synlig mottakelig for nye impulser og andre måter å gjøre ting på. Rykker vi ned, tror jeg dessverre vi blir der.
                                    Med en slik organisasjon er det selvsagt bare et tidsspørsmål før hele moroa er over.

                                    Kommentar

                                    • armykanari
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Jan 2009
                                      • 736

                                      Helt ærlig! Vi har vært lenger nede enn dette før. Situasjonen er slik at vi eier ikke selvtillit og dette laget er ikke alene i Tippeligaen. En stor faktor er også at Origi har vært ute og en Fredag som har tenkt mere på overgang enn å spille bra. Dette løses ikke over natta med en ny trener, selv om ja Runar er for lite markant i sin lederstil og utad i media. Dette løses kun som bjarmann sier ved å brette opp erma. Men vi trenger noen friske pust inn i laget og ikke et trener skifte. Jeg selv misliker veldig de lave ambisjonene til Runar som han også uttrykker i media, men faen heller. Vi er ikke bedre pdd. Nå må vi faen meg blø for drakta og fortsette å produsere unge spillere. Dette er ikke rakettforskning, for ODD har faktisk fått det til. Våres tid kommer den også, men man skal ikke miste motet helt heller. Støtt laget heller, det er den beste medisinen. Jeg også ville hatt en ala Uwe tilbake, og en haug andre spillere, men ståa er ikke slik at vi ikke har kapasitet til å hente noe fra en høyere hylle enn det vi kan. Vi løser detta!

                                      Kommentar

                                      • Børge
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Sep 2013
                                        • 2526

                                        Sammenlignet du nettopp Fagermo med Runar?
                                        Sint og tverr på felt N

                                        Kommentar

                                        • ulfpulf
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • May 2004
                                          • 2503

                                          Opprinnelig skrevet av trigz
                                          Klubber som Stabæk har jo nettopp klart seg fordi de har nytenkende krefter i og rundt klubben.
                                          Stabæk måtte flytte tilbake fra Blue Dream Arena til Nadderud, de måtte ned en divisjon, og de har vært i retten og skulle vært dømt.
                                          Vær så snill å ikke holde fram kreften rundt Stabæk som noe å ønske seg.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎