Nedrykkstråden

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kanarivogel89
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • May 2006
    • 4425

    Da var vi på øvre halvdel. Pakk bort tråden, drama queens

    Kommentar

    • bjarmann
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Sep 2005
      • 2886

      Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89
      Da var vi på øvre halvdel. Pakk bort tråden, drama queens
      Sees på mandag
      I år så tar vi alt

      Kommentar

      • Kanarivogel89
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • May 2006
        • 4425

        Opprinnelig skrevet av bjarmann

        Sees på mandag
        Det kan hende! Deilig at det meldes litt

        Kommentar

        • DagFredriksen
          Juniormedlem
          Bøffelpromp
          • Aug 2023
          • 19

          Hvis ikke prosjekt Georgson avsluttes nå, etter kampen i Skien,skjønner jeg ingenting.

          Kommentar

          • knut
            Make knut Great Again
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2006
            • 9404

            No nedrykkstråd, no party!

            Kommentar

            • LS89
              Kamptrådkongen
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2013
              • 3337

              Georgson på god vei å kjøre dette prosjektet ned i obos. Vennligst avslutt dette prosjektet før det er for seint. Lærte vi ingenting i 2019?

              Kommentar

              • occean-fan!
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Nov 2006
                • 681

                Vær så snill. La svensken være ferdig.

                Kommentar

                • trigz
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jan 2004
                  • 7054

                  Ut! I morgen!
                  Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                  Kommentar

                  • worthy
                    Medlem
                    Hoffnarr
                    • Apr 2011
                    • 54

                    10 kamper inn, og det ser verre ut enn på lenge. Nå må han ut før vi rykker ned igjen. Kan faen ikke sitte å se på det her noe mer nå.

                    Kommentar

                    • Henke25
                      Medlem
                      Møteplager
                      • Jun 2018
                      • 86

                      Håper ikke styret sitter musestille og ser på mens vi faretruende nærmer oss bunnen.

                      Kommentar

                      • bjarmann
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Sep 2005
                        • 2886

                        Dette tror jeg faktisk går gærent! Vi har en lærling til trener som ikke evner og verken ta grep underveis eller legge en taktikk etter motstander. Det finnes ingen plan B og plan A har han ikke spillere til å utføre. Vi trenger altså en helt ny 11'er. Hvordan er det mulig å bomme så grovt på en ansettelse?

                        Mange av de som tviholder på Georgson blir blendet av at fotballen han står for tilsynelatende er mer attraktiv enn den vi vanligvis ser på Åråsen. Faktum er det at når du ikke har spillere som evner å spille den type fotball, ja da ser det bare helt jævlig ut. Jeg kritiserte enkelte her inne for å være negativ før seriestart og gi mannen en sjanse. Jeg innser at jeg må bite i det sure eplet å innrømme at de hadde rett
                        I år så tar vi alt

                        Kommentar

                        • Pad
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jan 2022
                          • 683

                          Kommer et veldig, veldig viktig vindu. Langt fra utenkelig at man skal se EM med LSK på 16. plass.

                          Kommentar

                          • hthaug
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Nov 2004
                            • 421

                            Opprinnelig skrevet av bjarmann
                            Dette tror jeg faktisk går gærent! Vi har en lærling til trener som ikke evner og verken ta grep underveis eller legge en taktikk etter motstander. Det finnes ingen plan B og plan A har han ikke spillere til å utføre. Vi trenger altså en helt ny 11'er. Hvordan er det mulig å bomme så grovt på en ansettelse?

                            Mange av de som tviholder på Georgson blir blendet av at fotballen han står for tilsynelatende er mer attraktiv enn den vi vanligvis ser på Åråsen. Faktum er det at når du ikke har spillere som evner å spille den type fotball, ja da ser det bare helt jævlig ut. Jeg kritiserte enkelte her inne for å være negativ før seriestart og gi mannen en sjanse. Jeg innser at jeg må bite i det sure eplet å innrømme at de hadde rett
                            Jeg begynner å bli enig med deg, Tromsø er den kampen hvor streken ligger i mitt hode. Da har vi en pause fram til Kåffa og burde kunne gjøre mye fram til da.

                            Kommentar

                            • LS89
                              Kamptrådkongen
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Apr 2013
                              • 3337

                              Veldig spent på om han overlever et tap i Tromsø. Grunnen er enkel at det er EM-pause, og mulighet til å gjøre en restart før det har gått for langt tid.

                              Første kamp etter pause et Kåffa hjemme. Kræsjstart der med AG i roret vil være katastrofalt for fortsettelsen.

                              Kommentar

                              • hthaug
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Nov 2004
                                • 421

                                Opprinnelig skrevet av LS89
                                Veldig spent på om han overlever et tap i Tromsø. Grunnen er enkel at det er EM-pause, og mulighet til å gjøre en restart før det har gått for langt tid.

                                Første kamp etter pause et Kåffa hjemme. Kræsjstart der med AG i roret vil være katastrofalt for fortsettelsen.
                                Nytt gress og Kåffa og 21-kamp, burde kunne bli en fin begynnelse for noe nytt om vi taper for Tromsø. Da MÅ Goggen vekk.

                                Kommentar

                                • Steinhardt
                                  Juniormedlem
                                  Bøffelpromp
                                  • Feb 2004
                                  • 15

                                  Hvorfor har man ikke rigget en tropp som tåler to kamper i uka? Hvorfor er andre klubber i grisegrente strøk mer attraktive enn oss?...Vi ligger to mil fra Oslo sentrum, vi ligger tre mil fra hovedflyplassen, vi har en av Norges mest intime stadioner med fantastisk gressmatte, vi har noe av Norges beste treningsfasiliteter, vi har blant Norges beste fans hjemme og borte, vi er en tradisjonsklubb med stolt historikk og medaljeskap. Hva skal til for at vi skal få kvalitetsspiller hit? Vi skal signere topptopp eliteseriespillere eller spillere som har potensiale til å bli det, eller salgsobjekter for klubber på kontinentet. Hvorfor er majoriteten av spillere vi henter enten tidligere LSK spillere eller spillere i stallen i Atta? Er det latskap eller hva er de?

                                  Kommentar

                                  • worthy
                                    Medlem
                                    Hoffnarr
                                    • Apr 2011
                                    • 54

                                    Opprinnelig skrevet av Steinhardt
                                    Hvorfor har man ikke rigget en tropp som tåler to kamper i uka? Hvorfor er andre klubber i grisegrente strøk mer attraktive enn oss?...Vi ligger to mil fra Oslo sentrum, vi ligger tre mil fra hovedflyplassen, vi har en av Norges mest intime stadioner med fantastisk gressmatte, vi har noe av Norges beste treningsfasiliteter, vi har blant Norges beste fans hjemme og borte, vi er en tradisjonsklubb med stolt historikk og medaljeskap. Hva skal til for at vi skal få kvalitetsspiller hit? Vi skal signere topptopp eliteseriespillere eller spillere som har potensiale til å bli det, eller salgsobjekter for klubber på kontinentet. Hvorfor er majoriteten av spillere vi henter enten tidligere LSK spillere eller spillere i stallen i Atta? Er det latskap eller hva er de?
                                    Mesfin har vel en Atta-deal. Virker jo i alle fall sånn, evner ikke å se forbi det bitte lille nettverket han har.

                                    Kommentar

                                    • Radulovic
                                      Medlem
                                      Møteplager
                                      • Mar 2016
                                      • 93

                                      Opprinnelig skrevet av hthaug

                                      Nytt gress og Kåffa og 21-kamp, burde kunne bli en fin begynnelse for noe nytt om vi taper for Tromsø. Da MÅ Goggen vekk.
                                      Goggen skal ingen steder.

                                      Skal vi hente inn Arne E eller Tom igjen da? Kælke ballen langt og eneste taktikken er å ødelegge for motstander.

                                      Kommentar

                                      • Børge
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Sep 2013
                                        • 2540

                                        Opprinnelig skrevet av Radulovic

                                        Goggen skal ingen steder.
                                        Jeg tipper han sitter som trener i LSK til denne tiden neste sesong. Da ryker han etter en dårlig start i OBOS-ligaen.

                                        Dette er selvsagt flåsete sagt, men ikke noe jeg ser på som utenkelig. Georgson sitter helt trygt. Han har full tillit i spillergruppa og hos de som sitter over han hierarkiet. Virker som en type det er enkelt å like og veldig hyggelig med sin lugne væremåte. Den samme fotballen kommer til å spilles. Plan B er å gjøre Plan A. Spille seg ut bakfra med skyhøy risiko for balltap (det gjøres på 2-3 måter, så de som gjør hjemmeleksa si som feks FFK nøytaliserer dette) før alt stopper opp når midtsirkelen er passert.

                                        Om LSK rykker ned i 2024? Kanskje. Om LSK ikke rykker ned, så vil det ikke være langt unna tror jeg. Tipper det er 50/50. Skal man unngå nedrykk, er det behov for å knuse sparegrisen i sommervinduet.
                                        Sint og tverr på felt N

                                        Kommentar

                                        • Radulovic
                                          Medlem
                                          Møteplager
                                          • Mar 2016
                                          • 93

                                          Opprinnelig skrevet av Børge

                                          Jeg tipper han sitter som trener i LSK til denne tiden neste sesong. Da ryker han etter en dårlig start i OBOS-ligaen.

                                          Dette er selvsagt flåsete sagt, men ikke noe jeg ser på som utenkelig. Georgson sitter helt trygt. Han har full tillit i spillergruppa og hos de som sitter over han hierarkiet. Virker som en type det er enkelt å like og veldig hyggelig med sin lugne væremåte. Den samme fotballen kommer til å spilles. Plan B er å gjøre Plan A. Spille seg ut bakfra med skyhøy risiko for balltap (det gjøres på 2-3 måter, så de som gjør hjemmeleksa si som feks FFK nøytaliserer dette) før alt stopper opp når midtsirkelen er passert.

                                          Om LSK rykker ned i 2024? Kanskje. Om LSK ikke rykker ned, så vil det ikke være langt unna tror jeg. Tipper det er 50/50. Skal man unngå nedrykk, er det behov for å knuse sparegrisen i sommervinduet.
                                          Jeg er enig i at vi må bruke penger i sommer. Vi trenger helst en spiss, høyrekant og 1-2 indreløper(e) mener jeg. Jeg synes toppene vi har hatt denne sesongen er så bra at jeg tror med forsterkninger i sommer vil det bli en veldig bra høst. Hadde vi hatt et godt alternativ til Olsen i går tror jeg vi hadde avgjort kampen i 1. omgang.

                                          Det kan være at jeg har havna i et lignende forhold som Brann-supporterne hadde til Norling i 2014, men jeg har utrolig sterk tro på Georgson og hans ideer.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎