Molde - Lillestrøm Sportsklubb. Aker stadion 14. september 19:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kjell.T.Ring
    Poll St. Ring
    --==FORUMRUNKER==--
    • Dec 2005
    • 11796

    Kamptråd Molde - Lillestrøm Sportsklubb. Aker stadion 14. september 19:00

    Ekstremt viktig kamp der alt annet en tap er bra. Vinner vi er vi i medaljekamper på alvor. Med tap ryker ca 3 mill som sølvet gir kontra 4-5 fort.

    Molde har klart best stall i TL. Spørsmålet er vel hvor redde de er for Odd? Hadde vært mye lettere hadde de hatt større forsprang og hatt råd til å tape. Uansett er de langt fra uslåelige og gullet de får i år er langt fra gratis.

    Ønsker disse:

    Arnold: Liten vits i å forklare. Best i TL om dagen?

    BHR: Eier plassen. Sammen med Linnes som også er LSK-supporter best i TL på plassen.

    Magnar: Spilt seg lett inn på laget uten at det skal mye til. Litt nedadgående kurve? Uansett solid og god. Viktig å få han med i 2015.

    Frode: Amundsen har gjort det bra. Nå møter vi Molde og Frode vet hvordan Molde skal slås. Binder opp 2-3 mann på hver corner og har tid til å komme i form.

    Stian: Synes han får i overkant tyn her for de siste kampene selv om han naturligvis var svekket av skaden. Tar seg fortsatt forbi motspillere uten å gidde å finte. Nydelig innlegg til Ohi(?) mot HFK.

    Ohi: Tipper Palmi er her men Ohi har fart og en treg kant er frustrerende!

    Johan: Yohan er den mest kreative og er soleklar.

    Marius: For en debutsesong! Kan nesten ikke huske bedre. God fra dag 1! Årets signering?

    Foffen: Er så jævlig å ha med å gjøre for motspillerne at det er helt sykt. Når han og Stian "klikker" blir det alltid farlig. Har starta å putte mål jevnt og trutt er snart for god for TL.

    PVM: Nummer 10! Har målpoeng i hver kamp og har fungerert bra med Erling i det siste.

    Erling: Mål og assist på de 2 siste. Venter på en ketchupeffekt hos han. Ellers trur jeg Friday kan være viktig for krigen i luftrommet med fysikken sin så håper han får tid. Tillegg: Erling er bedre jo bedre lag han møter.
    Last edited by Kjell.T.Ring; 04.09.2014, 13:55.
    Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.
  • bjarmann
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2005
    • 2872

    #2
    Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
    E
    Ohi: Ohi har fart og en treg kant er frustrerende!
    ???? Støtter at vi heller starter med Ohi, men fart kan han ikke skryte på seg
    I år så tar vi alt

    Kommentar

    • Kjell.T.Ring
      Poll St. Ring
      --==FORUMRUNKER==--
      • Dec 2005
      • 11796

      #3
      Opprinnelig skrevet av bjarmann
      ???? Støtter at vi heller starter med Ohi, men fart kan han ikke skryte på seg
      Akselerasjonen er dårlig men han har da grei toppfart?
      Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

      Kommentar

      • G-Man
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Sep 2011
        • 3156

        #4
        Spørsmålet er ikke om Palmi eller Ohi bør starte - for svaret er ingen av dem.

        Kommentar

        • Kjell.T.Ring
          Poll St. Ring
          --==FORUMRUNKER==--
          • Dec 2005
          • 11796

          #5
          Opprinnelig skrevet av G-Man
          Spørsmålet er ikke om Palmi eller Ohi bør starte - for svaret er ingen av dem.
          Siden Mjelde har bevist på toppnivå i Norge? Eller hvem? Pinlig å ha et budskap uten noe annet en anklager. Du kan har rett.... Men du feiler uten poenger i innlegget
          Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

          Kommentar

          • Xavi
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • May 2008
            • 1275

            #6
            Personlig vil jeg heller se Mjelde istedet for Ohi eller Palmi kampen her. Litt mer rutine trengs mot Molde.

            Blir nok Palmi eller Ohi men.
            Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
            Anders, Tidligere styremedlem KFL

            Kommentar

            • Hamburg & Kanari
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Aug 2005
              • 3006

              #7
              Molde skal faen brenne meg ikke selge skinnet før bjørnen er skutt. Føler vi har gode sjanser i denne. På tide med litt revansje. It's paybacktime! Glemmer ikke cupfinalen som vi garantert hadde vunnet dersom den ikke hadde blitt spilt på en potetåker.

              Også skal vi huske hvem vi er
              LSK: Ti titler + Rekordmeister i runners-up. Rekordmeister i landslagsspillere, og solgte spillere til utlandet. Masse å være stolt av. Knallhardt arbeide og topplag i 40 år. Bygget sitt eget stadion.
              Molde: nesten hele den begredelige klubbhistorien uten å vinne jack shit, før de endelig rykka ned og så etterhvert gikk og shoppet inn litt ære og et par titler. Ikke noe særlig å skryte av. Fått stadion i gave, som en bortskjemt fjortis. Dør på timen og rett ut i glemselen uten respirator og frakoblet drypp.
              Last edited by Hamburg & Kanari; 04.09.2014, 23:38.
              LSK Norges beste lag

              Kommentar

              • G-Man
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Sep 2011
                • 3156

                #8
                Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                Siden Mjelde har bevist på toppnivå i Norge? Eller hvem? Pinlig å ha et budskap uten noe annet en anklager. Du kan har rett.... Men du feiler uten poenger i innlegget
                Trodde jeg hadde argumentert mange nok ganger for hvorfor jeg mener Mjelde burde starte fremfor Ohi og Palmi til at det synspunktet var kjent her, men ok:

                Palmi har lenge vist at han er fullstendig ute av form og trolig har fokus mot neste arbeidsgiver. Ohi er fremdeles for treg, både med og uten ball - spesielt mot et hurtigspillende lag som Molde. Mjelde er heller ikke veldig rask i beina, men han tenker raskere, slår langt bedre pasninger og er mer målfarlig enn de to alternativene.

                Kommentar

                • _Jonern
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jan 2004
                  • 4376

                  #9
                  Vil helt klart ha Mjelde på høyrekant i denne. Vinnervilje, trøkk og innsats finner du alltid hos han. Smitter over på de andre! I tillegg potensiell målscorer. Ohi har gjort det greit, men synes Mjelde virkelig fortjener en sjanse fra start nå.
                  ..................

                  Kommentar

                  • BroganTrundler
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jul 2014
                    • 665

                    #10
                    Håper Kippe får noen minutter og kan sette inn noen skikkelig herlige tofots-taklinger på horebukken.

                    Kommentar

                    • mrognan
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Aug 2008
                      • 845

                      #11
                      Jeg håper Kippe får hvile også denne kampen. Molde er et mer spillende lag hvor tempo er nøkkelen i deres angrepsspill.
                      Når det går fort er Kippe på etterskudd og kan dra på seg kort. Han har vel 2 gule i år og må stå over ved det neste. Odd-kampen er mer avgjørende å ha med Kippe i for å ta duellene med Frode Johnsen. Da er det fornuftig at Kippe ikke spiller i Molde.
                      Morten

                      Kommentar

                      • Kjell.T.Ring
                        Poll St. Ring
                        --==FORUMRUNKER==--
                        • Dec 2005
                        • 11796

                        #12
                        90 3 - 1 Mål Lillestrøm: FRODE KIPPE. Lillestrøm får sitt trøstemål. Frode Kippe er høyest på en corner fra Karim Essediri, og stanger ballen i mål.90 3 - 2 ...
                        Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                        Kommentar

                        • Kanariz
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • May 2005
                          • 2507

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                          Ohi: Tipper Palmi er her men Ohi har fart og en treg kant er frustrerende!

                          Ohi fart? Ohi er vel den treigeste i stallen. Tror faktisk Origi er raskere.

                          Kommentar

                          • Mynten
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Mar 2008
                            • 484

                            #14
                            Jeg ville gått for SKM på venstre foran Ringstad og flyttet Fofana over til høyre. Verken Ohi eller Palmi har vist prestasjoner som tilsier at de bør starte. SKM har vært positiv, særlig offensivt, og la han da få prøve seg mot et ballspillende Molde hvor hans hurtighet vil være viktigere enn Palmi og Ohis styrke i luftrommet.

                            Med Ringstad bak seg vil SKM få ro på seg til å utvikle seg videre ved at han ikke bærer alt for mye defensivt ansvar.

                            Kommentar

                            • tilt
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Apr 2007
                              • 813

                              #15
                              Linnes er sendt hjem fra landslaget pga skade, og er usikker til kampen mot oss.
                              Han er god så det synes jeg ikke gjør noe.
                              livet er en gamp for de som ikke kan si k
                              https://twitter.com/#!/KjetiI

                              Kommentar

                              • Tittil
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Apr 2009
                                • 341

                                #16
                                Opprinnelig skrevet av tilt
                                Linnes er sendt hjem fra landslaget pga skade, og er usikker til kampen mot oss.
                                Han er god så det synes jeg ikke gjør noe.
                                http://www.aftenposten.no/100Sport/f...e-460966_1.snd
                                mer morsomt å ta poeng fra Molde hvis de stiller sitt beste mannskap.

                                Kommentar

                                • Tittil
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Apr 2009
                                  • 341

                                  #17
                                  Opprinnelig skrevet av Kanariz
                                  Ohi fart? Ohi er vel den treigeste i stallen. Tror faktisk Origi er raskere.
                                  Ohi er ikke rask, men har et relativt bra driv med ballen når han får rom. Men han bruker altfor lang tid i balmottaket og sinker ofte fremdriften i angrep.

                                  Kommentar

                                  • Percy Nilegård
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Dec 2003
                                    • 5146

                                    #18
                                    Opprinnelig skrevet av Tittil
                                    mer morsomt å ta poeng fra Molde hvis de stiller sitt beste mannskap.
                                    Jeg må si at jeg foretrekker poeng framfor morro her.
                                    "Alltid blodsprengt"!
                                    Fong/Macho

                                    Even Nordlien

                                    Kommentar

                                    • Tvilling
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Nov 2006
                                      • 1467

                                      #19
                                      Jeg tror ikke Molde blir vesentlig svekket med skade på enkeltspillere. Har en bred stall. Men litt - skal vi håpe på. Og litt kan være nok, om Fugla byr på max nivå.

                                      Kommentar

                                      • Totti21
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Mar 2004
                                        • 3499

                                        #20
                                        Opprinnelig skrevet av Tvilling
                                        Jeg tror ikke Molde blir vesentlig svekket med skade på enkeltspillere. Har en bred stall. Men litt - skal vi håpe på. Og litt kan være nok, om Fugla byr på max nivå.
                                        Martin Linnes er ekstremt viktig i det offensive spillet til Molde, men defensivt tror jeg nesten Linnes ut, Ruben inn vil styrke Molde i en mot en dueller mot Fofana.
                                        I en kamp vi nok må regne med å kjøre en del kontringer kan det derfor være en større fordel med en offensiv back som avgir rom defensivt enn Ruben Gabrielsen som kanskje ikke er like god offensivt, men som kjenner Fofana godt fra før og er bedre defensivt.
                                        Da er det vel bare å hive Fofana over på høyrekanten istedenfor. Per-Egil Flo er flink til å avgi rom som vi kan kontre i.

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎