Molde - Lillestrøm Sportsklubb. Aker stadion 14. september 19:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • GIFKanari
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2009
    • 8243

    Nok en taktisk blunder på bortebane ødelegger et resultat, men stolt av at gutta løfta seg. Vi har en for passiv trener, gutta bør vise mer selvtillit.

    Kommentar

    • Fredenburg91
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Mar 2013
      • 377

      Dommern la ikke til et eneste sekund på filminga til El.. rævva
      ---------------------------------------------------------------------
      Ivrig Lillestrøm-supporter, i med- og motgang! Forza Fugla!
      Skribent for Málaga de Noruega. Vamos Málaga!
      ---------------------------------------------------------------------

      Kommentar

      • DoubleHi5
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2011
        • 3973

        Andreomgangen gjør at vi redder noe av æren, men det viser også hvor feil inngang vi har til mange av bortekampene.
        Elska þetta félag

        Kommentar

        • Folke
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jun 2008
          • 5955

          Helt ræva 1. omgang som Haglund må ta skylden for ødela denne kampen. 2. omgang med "nytt" lag vil jeg se mer av, i nærheten av noe meget bra!

          Kommentar

          • Playboy1
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2003
            • 2129

            Like stolt av 2omg,som jeg var pinlig berørt av 1 omgangen.

            Kommentar

            • Avon
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Oct 2011
              • 267

              Godkjent andreomgang, ble bedre etter at palmi ble flyttet opp, men forsvaret må bli bedre hvis det skal bli medalje.

              Kommentar

              • runarM
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jan 2004
                • 565

                Vi spiller en sinnsykt bra andreomgang. For min del er jeg glad vi ikke kaster bort ballen med å pole den på ikke-eksisterende hodespillere på slutten bare fordi vi har dårlig tid. Vi har skapt mer enn nok mot den soleklare serielederen de siste 10 minuttene til å få med et, riktignok heldig etter en absurd ræva førsteomgang, poeng. Vi er et topp 4 eliteserielag i andre omgang, noe som faen meg ikke er noe annet enn en sensasjon ift hvordan forutsetningene har blitt. Og Molde? Drittlag. Møkkalag. Kjøpefaensjævler. Topp 3 hat. Lett.
                runarM

                Kommentar

                • OlaG
                  Oversetterdrone
                  Myklebust Light
                  • May 2008
                  • 898

                  Faen også, skulle hatt det tredje målet her.
                  Drit irritert på førsteomgangen, men synes andreomgangen ihvertfall er bra offensivt. Spennende at Haglund gjør ganske drastiske grep også, synes han treffer godt både på omleggingen rett etter pause og på innbyttene etter det.

                  Kommentar

                  • HolterKanaris
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • May 2006
                    • 1603

                    I 1 omgang er det ingen av spillerne som imponerer. Laget som var tatt ut var nok det rette. I 2 omgang løfter vi oss og får et par scoringer tidlig. Så får vi nok et drittmåk i trynet, men klarer å kjøre Molde helt til fløyta går.

                    Alt i alt, en imponerende kamp av oss, mot seriens overlegent største og beste lag.
                    ***Større baller enn vett***

                    Kommentar

                    • Tittil
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Apr 2009
                      • 341

                      Veldig god 2 omgang, og den kan LSK var bekjent av. Uflaks for 2 gang på langskudd som treffer Amundsen. Hadde fortjent 1 poeng etter sjansene på slutten. Nå bør Knutzen hvile, og benyttes kun når det er mulighet for bakrom. Godt innhopp av Friday som fortjener å starte neste gang.

                      Kommentar

                      • DoubleHi5
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2011
                        • 3973

                        Interessante tall fra VGLive. Ikke minst med tanke på den helt utrolig hjelpeløst rævva førsteomgangen!! Men også i 2. omgang gjør noen av spillerne helt horrible personlige feil. Sånt MÅ vekk!

                        Ballbesittelse: Molde 45.5% - LSK 54.5%
                        Ballbesittelse siste 5 min: Molde 21% - LSK 79%
                        Elska þetta félag

                        Kommentar

                        • Fugl1120
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Sep 2005
                          • 3528

                          En andre omgang som gir tilbake troa på at vi har noe i toppen å gjøre. Synes vi kjører Molde store deler av omgangen, synd de får en scoring rett etter utligninga hvor de faktisk er i ferd med å gå opp i liminga. Fofana med en stor sjanse rett før drittmålet. Det er heldigvis en del positive ting å ta med seg fra andre omgang som gir tro på fremtiden. For det første har vi en spiss i Friday som er i ferd med å ta nivået og en plass i laget. Pellegrino ser også skarpere ut enn Erling, jeg tror det begynner å nærme seg på tide med et spiss-skifte. Vi skaper mye mot et Molde som sliter mer enn på evigheter, synd vi ikke er like effektive som Stabæk var da de tok poeng der borte, da kunne vi rappa med oss alle 3.

                          Det mest påfallende på den negative siden er at vi overhode ikke evner å ta overganger. Vi er rett og slett seriens dårligste kontringslag, og man ser det stort sett hver eneste kamp. Det finnes få unntak, men stort sett hver gang vi bryter og har mulighet til å sette fart framover, går kula på tvers og vi roer ned. Uforståelig nok, det er uendelig mye vanskeligere å skape sjanser mot et lag i etablert forsvar.

                          Marius Amundsen blir også avslørt i dag. Jeg synes han skal ha honnør for innsatsen han har gjort som stopper i kriseperioden og han har vært viktig for lagets lange periode uten tap. Det er likevel liten tvil om at han må ut av laget så snart Kippe er tilbake.
                          Lauken er vår venn!

                          Kommentar

                          • Uwes disippel
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2006
                            • 6039

                            Resultat som forventet, inngang til kampen som forventet, taktikk i første som forventet.
                            Siste 15 var gode, men også som forventet.

                            Hvorfor er det ingen i LSK som ser dette? Vi legger oss som noen blinde høner i nesten alle bortekamper. Ja, noen ganger får resultatet med oss, men faen heller. Vi vil aldri bli et lag å regne med om vi fortsetter disse pinlige inngangene til kampene. Vi viser gang på gang at vi kan slå hvem som helst, bare taktikken er riktig.

                            Kommentar

                            • GIFKanari
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Apr 2009
                              • 8243

                              Hvorfor står man med lua i hånda etter åtte kamper uten tap? Hvilke knapper er det Haglund ikke klarer å trykke på?

                              Kommentar

                              • Uwes disippel
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2006
                                • 6039

                                Imponerende at Norges beste lag klarer å stille opp med like mange supportere i Tornekrattet, som KFL sender over fjellet. Plastikklubb, plastikksjel, plastikksupportere, plastikkdekke og solarium som går så det suser.

                                Kommentar

                                • Uwes disippel
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Apr 2006
                                  • 6039

                                  Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                                  Hvorfor står man med lua i hånda etter åtte kamper uten tap? Hvilke knapper er det Haglund ikke klarer å trykke på?
                                  Jeg forstår ikke hhvorfor vi så og si aldri kan spille en bortekamp på våre premisser. Det er så utrolig feigt!

                                  Kommentar

                                  • GIFKanari
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2009
                                    • 8243

                                    Opprinnelig skrevet av Fugl1120
                                    Det mest påfallende på den negative siden er at vi overhode ikke evner å ta overganger.
                                    Når vi velger å gjøre det som mot slutten i dag så har jeg ingen problemer med det valget. Laget leser kampbildet og skjønner at presisjon og pasningskombinasjoner er viktigere for å skape sjanser enn å slå en direkte 50/50-pasning, og at man har taket på et lag som har blitt dype. Det er nettopp dette spillet jeg ikke skjønner at vi kan legge opp til oftere, for laget er godt nok til det. Haglund er for passiv borte.

                                    Kommentar

                                    • BroganTrundler
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Jul 2014
                                      • 665

                                      Elyounoussi offisielt stempa som drittsekk i min bok, kommer aldri til å ha noe sympati for den kødden.

                                      Vi viser tidvis at vi er en av de beste lagene i Tippeligaen, men prestasjonene våre i løpet av matchen er alt for ustabile. Er frustrerende å se at vi ikke klarer å holde et høyt tempo og press over lengre perioder. I dag viser vi også hvor utsatte vi blir når vi møter gode kantspillere. Riise og Ringstad er viktige i det offensive spillet vårt, men legger igjen veldig store rom som Molde utnytter.
                                      Likte veldig det Haglund gjorde med å flytte Fofana inn mer sentral. Vi er ikke akkurat i en posisjon til å eksperimentere nå, men med Kippe tilbake kunne det vært interessant å prøve en 3-backslinje med vingbacker og Fofana sammen med Knudtzon på topp som begge har egenskapene til å trekke utover på kanten og dra med seg spillere. Tror dette kunne gitt oss et mye mer dynamisk angrepspill som er mye vanskeligere å forsvare seg mot.

                                      Kommentar

                                      • Langballa
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • May 2014
                                        • 321

                                        Utrolig mye drittslenging her på forumet i dag:S dårlig første omgang, men veldig godkjent andre omgang! Liker drillos komentar før modle bommer på en sjanse: nå er det 3-0.. verste møkkamannen som finnes i norsk fotball for tiden... rart at EK og Ringstad starter da Pelle har vist jeg god og SKM har vært god... ogaå merkelig at Friday kommer inn før Pelle...

                                        2 heldige mål til Molde hvor de treffer lsk spillere på dårlige skudd-_- hadde trua før kamp og ville vunnet 5000 om lsk vant:/ nitrist at FG putter, og bare dust at BBS kommer innpå mot slutte.. han spiller jo for fugla neste år👍

                                        Kommentar

                                        • Uwes disippel
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Apr 2006
                                          • 6039

                                          Opprinnelig skrevet av Langballa
                                          Utrolig mye drittslenging her på forumet i dag:
                                          Ærlighet kalles det.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎