Lillestrøm - rbk, fredag 3. oktober, kl. 19:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • magnuslt
    Seniormedlem
    Forumonanist
    • Oct 2011
    • 213

    Hvordan var det da klokka ble 19:17? var publikum med?

    Kommentar

    • Larsk
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • May 2006
      • 1053

      Ringstad er ræva.. slutt å pris han så jævlig..
      !!Gunners!!

      Kommentar

      • knut
        Make knut Great Again
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Dec 2006
        • 9404

        Opprinnelig skrevet av haaca
        Kansje mann bør begynne å trene litt mere så man orker å jobbe i 2 x 45, gutta bør ha min 3 timer trening pr dag og trenings mengden er en av grunnene til att Norsk fotball er på det lav mål de er iforhold til internasjonal fotball og det må økes i treningsmengde alt fra de er 10-12 år
        Ser Ruben (igjen) er ute i media å skryter av Moldetreningene:

        - Det første jeg merket da jeg kom hit, var den store forskjellen i treningshverdagen. Den er helt fantastisk. Alle i klubben ønsker å bli bedre, og alle jobber mot samme mål. Det er uvurderlig.


        Er unge herr Gabrielsen korrekt i sine observasjoner og antagelser?

        Kommentar

        • plantemiddel
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Feb 2012
          • 802

          Bør ikke komme som noen stor bombe. Spillermaterialet alene tilsier at nivået nødvendigvis er høyere. I tillegg besitter Molde et helt annet støtteapparat enn LSK.

          Kommentar

          • tullebukk
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2006
            • 5446

            da må vi ta dem på noe da og det første er å trene mere det bør være enkelt.

            Kommentar

            • MortenA
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2007
              • 3391

              Opprinnelig skrevet av Oddis
              Helt uenig i at dette er Stian sitt mål. Har man ingen i sikring skal man ikke takle. Jeg mener det er helt horribelt at ingen ligger i sikring her, slik at han kunne fått muligheten til å takle. Se målet igjen. Det er kun et gedigent rom bak Stian.

              Er dog enig med deg om at Ringstad ikke er seg selv om dagen, selv om jeg mener han tok seg veldig opp mot ODD og Stabæk.
              Selv om Ringstad kommer på etterkudd og ikke henger med på løpet til Helland, så må Kippe ta sin del av skylda. Spørsmålet er hvor mye kneet til Ringstad hindrer han om dagen, og om han bør få tid til å lege skaden før neste sesong? Fredag måtte han spille siden SKM var utestengt, men nå bør Stian rehabiliteres før neste sesong.
              Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

              Kommentar

              • Wanker
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Aug 2005
                • 632

                Opprinnelig skrevet av knut
                Ser Ruben (igjen) er ute i media å skryter av Moldetreningene:

                - Det første jeg merket da jeg kom hit, var den store forskjellen i treningshverdagen. Den er helt fantastisk. Alle i klubben ønsker å bli bedre, og alle jobber mot samme mål. Det er uvurderlig.


                Er unge herr Gabrielsen korrekt i sine observasjoner og antagelser?
                Så han sier egentlig at i LSK er ikke alle interessert i å bli bedre, og at de har ulike mål.
                Har sikkert ikke noe med klippekort eller slike ting å gjøre, det må være noe annet som er fishy i klubben. Visste vi det ikke!

                Nå har jeg jo ikke sett treningene til "horene", men 10-12 Haglund-treninger har jeg fått med i Hallen. Mitt inntrykk var at det var veldig monotont, stort sett samme øvelser hver gang. Kanskje det er annerledes på gress?
                Hunter S. Thompson:

                There is an ancient Celtic axiom that says ‘Good people drink good beer.’ Which is true, then as now.
                Just look around you in any public barroom and you will quickly see: Bad people drink bad beer. Think about it.

                Kommentar

                • Totti21
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Mar 2004
                  • 3499

                  Opprinnelig skrevet av knut
                  Ser Ruben (igjen) er ute i media å skryter av Moldetreningene:

                  - Det første jeg merket da jeg kom hit, var den store forskjellen i treningshverdagen. Den er helt fantastisk. Alle i klubben ønsker å bli bedre, og alle jobber mot samme mål. Det er uvurderlig.


                  Er unge herr Gabrielsen korrekt i sine observasjoner og antagelser?
                  viktigst av alt for nivået på treningen er spillerstallen de besitter kontra vår. De har dobbeldekning på alle plasser og har jevnt over hentet de meste talentfulle spillerne i Norge de siste årene. Nivået på trening blir da naturligvis høyere.
                  Ellers er det heller ikke unormalt at en ny spiller i en klubb snakker positivt om sin nye klubb. At alt er velstand i Molde vet vi jo, og da er det lett å si det han gjør. Først når de har opplevd motgang vil man se om alle i klubben jobber mot samme mål som han sier.

                  Kommentar

                  Working...
                  😀
                  😂
                  🥰
                  😘
                  🤢
                  😎
                  😞
                  😡
                  👍
                  👎